
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
osetrenie zvarov
14:07:30
17.01.2007
17.01.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> sliwowitz: ja pouzivam tmel body 999, zostava mierne pruzny, zvar a okolie poriadne ocistim dratenou kefou v rozbruske, odmastis, poriadne natries zakladovkou, aby ta farba zatiekla aj medzi zvary, po zaschnuti pouzijes ten tmel, a po zaschnuti natri vrchnou syntetickou farbou, na nu mozes potom dat napr. gumoasfalt, ale do interieru by som ho nedaval

10:25:49
16.01.2007
16.01.2007

tomapa
10:22:53
16.01.2007
16.01.2007

sliwowitz
kdesi som videl, ako po zvareni plechov klampiar zatrel okolie zvaru nejakym tmelom... ten tmel mal vraj zamedzit pristupu vlhkosti ku zvaru a zostaval pruzny... az nan prisla zakladovka...
dedo mi zas vravel ze on ked vyvaral auto tak vsetky zvary pocinoval... (o 20 rokov neskor z toho auta zostali len tie pocinovane miesta
, zvysok uhnil)
neviete co to bolo za tmel, a aky to ma efekt???
ma zmysel skusit ten cin (nikdy som to nerobil, a podla navodu co som nasiel kdesi na nete to neni sranda)???
alebo to mam len natret zakladom a na to gumoasfalt???
dikes za rady...
dedo mi zas vravel ze on ked vyvaral auto tak vsetky zvary pocinoval... (o 20 rokov neskor z toho auta zostali len tie pocinovane miesta

neviete co to bolo za tmel, a aky to ma efekt???
ma zmysel skusit ten cin (nikdy som to nerobil, a podla navodu co som nasiel kdesi na nete to neni sranda)???
alebo to mam len natret zakladom a na to gumoasfalt???
dikes za rady...
