-> Peklo-Evo-Luboš: nooo-tak tohle me vazne nenapadlo-takhle jsem o tom nepremejslel - dik :)
-> Fén: Mozna to nespravne vyznelo-nechci delat auto na rally, jen sem to myslel tak ze na rally auto a vsechno nejvic trpi-ja chci auto na silnici, ovsem ulozeni motoru bude znacne jine, nezli seriove k danemu motoru
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uložení motoru do karoserie
18:05:13
01.03.2007
01.03.2007

RomanT
17:11:59
01.03.2007
01.03.2007

Fén
-> RomanT: Na rally bych dal maximálně tvrdé silentbloky, ale pro vrchy a okruhy se používá i silon.
17:01:47
01.03.2007
01.03.2007

Peklo-Evo-Luboš
-> RomanT: presne opacne, aby byly tlumeny razy kastle a motor nedostaval tolik zabrat :-D opacne to je spis kvuli tomu aby jsi v tom vydrzel sedet a neohluchnul.
10:38:58
01.03.2007
01.03.2007

Gabriel
jestlise jedná o rally tak by ten motor na tvrdo bejt uloženej neměl. to může bejt jenom na okrohy apd.
10:35:00
01.03.2007
01.03.2007

MATTESS
asi by byly hrozný rezonance a tak
10:17:51
01.03.2007
01.03.2007

RomanT
Mozna blbej dotaz,ale to neva. Proc se vubec dela pruzny ulozeni motoru v karoserii? Jde o to, aby byly tlumeny razy motoru a kastle nedostavala tolik zabrat? Nevite jak je to s ulozenim motoru v zavodnich autech treba pro rally? Budu totiz zrejme nucen ulozit motor dost natvrdo, tak sem to tady chtel probrat-dik