svařování na autě

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 22.04.2008 do 23.04.2008, založil/a JoseA
řadit dle data
09:38:48
23.04.2008
Jozka
Natankovat plnou nádrž. Kde je benzín, tam nemůžou být hořlavé výpary... 3

Jedinej bezpečnej způsob je vypustit benzín a napustit to vodou, případně inertizovat celou palivovou soustavu např. dusíkem..

Ale v případě navařování lemů jsou tvoje opatření nejspíš dostatečná, tedy pokud to nechceš vařit autogenem... Nedělali jsme ani to a nic nevybuchlo..
07:32:38
23.04.2008
Kuladmin
Ted to tu nekde je pohledej - hlavne musis elektriku odpojit abys ji nedal co proto a bacha u toho vika at to tam moc neprohrejes nevim jak jsi blizko ale je to tam s plastu tak bacha aby z toho neco zbylo. Nebo to vyndej pod tim to tam bude taky peknej humus tak to aspon hned taky opravis a mas pak jistotu.
23:46:18
22.04.2008
JoseA
Co udělat pro bezpečnost při vaření zadního lemu pod plnícím hrdlem nádrže? Už sem to tak sice dělal, ale akorát sem nacpal na víčku mokrou hadru a trubku sem taky omotal mokrou hadrou, ale zajímá mě, jak to dělají ostatní, nerad bych vyletěl do vzduchu. Jinak jde o felici a budu ještě vyvařovat jeden přední podběh. Tam taky předpokládám nebezpečí požáru. Co tedy udělat snížení rizika požáru při vaření na autě?
Extreme Tyres