-> ASokky 110Rs: nové lisované prahy na eRko
603 540 554
zdroj: www.skoda110r.cz/article.
php?id=282
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vystužení kastle 110 R
prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 23.08.2008 do 04.10.2008, založil/a ASokky 110Rs
19:29:19
04.10.2008
04.10.2008

jerrom
17:09:22
04.10.2008
04.10.2008

ASokky 110Rs
Chlapy, dají se sehnat někde prahy na erko??. Docela by se mi šikly při vyvařování,..
15:56:52
02.10.2008
02.10.2008

Jarda - zrušená registrace
-> ASokky 110Rs: ono to neni zas tak jednoduce... kdyz se ti krouti cela kastle, tak se ji nemusi nic stat, ale pokud se ti dodatecnym vyztuzovanim podari udelat vice namahane misto, tak v nem mohou zacit vznikat praskliny, no proste mez kluzu nesmis prekrocit, tak aby se vsechna mista na karoserii pohybovala v pruzne deformaci
15:52:30
02.10.2008
02.10.2008

Jarda - zrušená registrace
-> tomik977: jak to tam je vyrizly asi v miste pasu, to je naprd :/
-> ASokky 110Rs: mtx roadster ma prevarene vsechny sloupky 3mm silnym plechem (jak tu bylo receno jedna se o uzavreni profilu) dale potom ma vsechny spoje na karoserii preplatovane
-> ASokky 110Rs: mtx roadster ma prevarene vsechny sloupky 3mm silnym plechem (jak tu bylo receno jedna se o uzavreni profilu) dale potom ma vsechny spoje na karoserii preplatovane
21:24:17
26.09.2008
26.09.2008

ASokky 110Rs
Mno tak nějakou představu už asi mam co a jak udělat,. Chci aby kastle byla tuhá na občasné závodění a podvozku a při případné havárii aby to bolelo mín,..

08:42:19
26.09.2008
26.09.2008

Jozka
-> ASokky 110Rs: Výztuhami zpevníš nanejvýš podlahovou plošinu proti nárazům zejména bočním a to ještě omezeně - ale ani to není u těhle aut vůbec k zahození. Rám se ale takhle nahradit nedá a nejlíp by bylo udělat obojí..
Dumal jsem kdysi nad nějakým propojením P podběhů, případně až mostu nápravnice se středovým tunelem, proti častému zlomení karosérie v přední části podlahy - ale bohužel nedodumal. Nakonec se to nepovedlo ani továrně a 1000MB kabrio kvůli tomu raděj zařízla..
Dumal jsem kdysi nad nějakým propojením P podběhů, případně až mostu nápravnice se středovým tunelem, proti častému zlomení karosérie v přední části podlahy - ale bohužel nedodumal. Nakonec se to nepovedlo ani továrně a 1000MB kabrio kvůli tomu raděj zařízla..
11:51:55
22.09.2008
22.09.2008

Eidy
-> ASokky 110Rs: rám tím nikdy nenahradíš. Rámudělanej tak, aby se kastle nezbortila. Výztuhy na kastli jsou dělaný, aby se bortila co nejpomaleji a řízeně.
21:51:38
21.09.2008
21.09.2008

ASokky 110Rs
Tak stále vymejšlím,. Už vím že na 100% budu měnít podlahu a zplzněný prahy, do těch příjdou nějaké dodatešné výztuhy a profyl, ale ještě nevím co přesně, to až mi něco vhodného padne pod ruce,. Dále chci od zadních domečků tlumičů pustit do půle šavle nějáké jekly,. Udělat příšné držáky sedaček z jeklů, samo vzpěry mezy tlumiče,. Ale stále co dál,. Chci výztuhama nahradit rám. kterej by byl nejlepší,. Poradte klucí zkušení,..
08:55:52
04.09.2008
04.09.2008

Jozka
-> ASokky 110Rs: Tak potom U profil zespoda pod práh - odpředu až dozadu, s výřezem pro heverovou trubku. Není to moc proti kroucení, ale kámošovi to asi zachránilo život, když mu nedal přednost tmavočech s Audinou..
-> Eidy: Máš pravdu - Jinak zmiňovanej soused k tý druhý výztuze fabrický dával ještě třetí.. Jinak jsem myslel, že 2nd byly původně na všech a mizely až při výměnách prahů podobně jako domečky nad trubkama pro hever.
-> Eidy: Máš pravdu - Jinak zmiňovanej soused k tý druhý výztuze fabrický dával ještě třetí.. Jinak jsem myslel, že 2nd byly původně na všech a mizely až při výměnách prahů podobně jako domečky nad trubkama pro hever.
20:43:50
03.09.2008
03.09.2008

ASokky 110Rs
někdo další??.
17:38:05
28.08.2008
28.08.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> suri: ukazanu fotku ,kde treba vystuzit a podla mna nie su to keci !!!

00:03:27
28.08.2008
28.08.2008

ASokky 110Rs
tomik977-- Tak takhle přeplátováný se mi to zrovna moc nelíbí, je to vydět a neni moc vkusné. Podlahu chci mít čistou a vypíděnou a nějaké takéto výztuhy by nebyly pěkné,. Jinak vzpěry mezy tlumiče jsou samozřejmostí,.
A jinak tu knížku mam, je to tam napsaný ale pro představu by to tam mohly být i nějaké věci znázorněný,.
A jinak tu knížku mam, je to tam napsaný ale pro představu by to tam mohly být i nějaké věci znázorněný,.
23:24:21
27.08.2008
27.08.2008

Eidy
jenom přeplátování má smysl v místě uchycení důležitých celků jako jsou nápravy atd. Jinak je mnohem lepší vytvářet uzavřené profily. Je to nejlehčí a relativně nejpevnější varianta. To na fotce je podle mě zbytečné, resp. značně neefektivní.
21:09:21
27.08.2008
27.08.2008

suri
-> tomo227-hladač kila: a co take v nej je? okrem bblych kecov plska
21:07:49
27.08.2008
27.08.2008

Eidy
-> ZdenoR: Přesně tak. Uzavřít profily je nejjednodušší vyztužení a to dost znatelné. Další výztuha do prahů je fabrický nápad. Do některých eRek se montovaly, do jiných bohužel ne.
Na další věci už by to chtělo citlive a s rozumem. Třeba vepředu v kufru vyvořit uzavřený podélný profil navařením L profilu do koutu kufru, vyztužit pod palubkou, vzadu od podlahy podél zadních nosníků atd. atd.
Na další věci už by to chtělo citlive a s rozumem. Třeba vepředu v kufru vyvořit uzavřený podélný profil navařením L profilu do koutu kufru, vyztužit pod palubkou, vzadu od podlahy podél zadních nosníků atd. atd.
19:16:57
27.08.2008
27.08.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
totok
19:14:26
27.08.2008
27.08.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> tomo227-hladač kila: skoda 100/110???
19:13:24
27.08.2008
27.08.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> ASokky 110Rs: nemas nahodou knihu :upravy,modernizace a prestavba vozidla ???

18:34:49
27.08.2008
27.08.2008

ASokky 110Rs
Díky, ještě někdo by věděl jak a co vystužit,.. Jinak prahy měnit nebudu, jsou měněné už od předchozího majitele, ale rád bych tam také něco provařil,..
10:30:22
27.08.2008
27.08.2008

Jozka
-> ASokky 110Rs: Fotky nemám, ale když dělal zručnej soused GO karosérie, naohýbal si z plechu jakousi vaničku - takový hodně široký a nízký U, kterou vpašoval mezi svislou výztuhu prahu a vnější práh. Tvrdil, že to je osvědčené vyztužení u těchto vozů. Jen už si nepamatuju, jak daleko to měl protažený dozadu.
00:02:46
25.08.2008
25.08.2008

ZdenoR
A jeste jsem zvazoval navarit do prahu nejaky vinkl ale uz jsem je mel prevarene z novych a nechtelo se mi je znova rezat ted si rikam ze je to celkem skoda precejenom ma erko dlouhe dvere a tendenci se v prahu kroutit
23:57:29
24.08.2008
24.08.2008

ZdenoR
Pak jsem uzavrel B sloupek castecne je to videt na tehle fotce vyztuha je od prahu nahoru a uzavrene je i to podelne Ucko kde drzi zadni blatnik.Pak tam bylo akorat potreba pouzot imbus srouby protoze klasicke prez ty diry neutahnes
23:51:23
24.08.2008
24.08.2008

ZdenoR
Tohle jsem resil na svojem eRku ale zatim nebyla moznost to vyzkouset jeste nejezdim
Klasicke vyztuhy mezi tlumice predni i zadni vysvetlovat asi nemusim

Klasicke vyztuhy mezi tlumice predni i zadni vysvetlovat asi nemusim
22:19:10
24.08.2008
24.08.2008

ASokky 110Rs
To se nenajde žádnej šikula kterej by mi neporadil??.

20:43:32
23.08.2008
23.08.2008

ASokky 110Rs
Ahoj erkaři a stovkaři,. Potřeboval by jsem nějaké rady, kde a jak nejlépe naordinovat nějaké výstuhy a dodatečné sváry na kastly erka když už je rozebraná,. Nějaké fotky a rady by pomohly,. Najde se tu někdo, kdo poradí???.