8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 23.10.2008 do 13.11.2008, založil/a Čokin
řadit dle data
18:04:38 13.11.2008
Čokin
-> Jozka: Já to řeším:
1. Lázen Militu
2. Pak až teplá a prášek na praní
12:32:14 13.11.2008
Jozka
-> Čokin: Nejlíp je mít v koupelně tři kohoutky - teplá, studená, technický benzín..
14:12:33 03.11.2008
Čokin
-> Jozka: To mě povídej vím přesně co to je sundavat ty vrstvy resistinu, plastizolu a tlumexu.Opaluješ to plynem nadýchaný jsi toho jak svina škrabeš to špachtlou a pak na tom necháš tři kartáče do flexy.Naštěstí tohle už je zamnou už se vyvařuje a základuje:)
13:05:18 29.10.2008
Jozka
-> Čokin: Nahlíd jsem, jak stavěli kitovýho Pažouta na rally.. a nadávali, protože jim z Francie dorazila karosérie s těma ochranama a museli to všechno sdírat dolů... Takže jen základ a vrch.. ono se tam ta váha pak postupně dokytuje za provozu.
Jenom barva a co nejméně fiat abarth byl nastříkán 1 kilem barvy
19:07:08 23.10.2008
suri
-> Čokin: a podla mňa je to striekané klasicky akrylom samozrejme že nie nejaký tlumex a tak on laminát a hliník len tak nezhrdzavie ja sám auto dám akrylom
19:04:05 23.10.2008
Čokin
Možná blbá otázka, ale přesto mě to nedá.
Mám určitou představu ale zajímalo by mě jestli závodáky jsou ze spod stříkané jen základem a nějakou vrchní bílou barvou nebo jestli se tam dává něco spešl.
Z hlediska hmotnosti předpokladám jen základ vrch a čau na těch pár závodu neni potřeba asi nějaká tlumex nebo resistin párty.
Má někdo nějakou zkušenost nebo je to tak jak říkám?