zase ten 5q tunel

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 24.11.2008 do 24.11.2008, založil/a MOLSO

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

no lebo :)

Zastavil:MOLSO

řadit dle data
22:45:52
24.11.2008
MOLSO
už som na všetko prišiel vdaka minnovej fotodokumentacii a všimavemu oku 5 všetkym zučastnenym dakujem 4 1
22:33:27
24.11.2008
Ing. Duso
-> MOLSO: myslim ze to je ten nosnik co ide kvaaazy pod zadnimi sedackami.. teda nie uplne pod nimi.. lebo pod nimi je nadrz.. ale kus dozadu k motoru.. tam jak mas upevnovacie otvory na bezpecnostne pasy zadnych sedadiel.. v tich otvoroch.. u uzovky prestrcis ruku cez tie otvory.. a u M-ka nie.. lebo tam brani tunel na 5q.. pokial dobre viem..
19:52:35
24.11.2008
MOLSO
-> suri: ved prave ale aky nosnik :)
16:28:59
24.11.2008
suri
-> MOLSO: myslí hádam aby si nerezol dáky nosník
11:04:48
24.11.2008
MOLSO
neviem preco som to dal do podvozku a prevodvky 47 presuvam do karoserie 4
10:59:14
24.11.2008
MOLSO
začal som premyšlat o 5q 2 a čitam navod :



www.sweb.cz/ziegelbauer/. ../prevod.htm



a dostal som sa asi sem: Hrozí totiž, že pokud bychom v této fázi přeřízli stojinu, mohl by se nám skelet zbortit. Až když jsme měli tunel zavařený prořízli jsme stojinu nosníku svisle tak aby zůstal pásek o šířce odpovídající horní straně M-kového tunelu a ohnuli jej směrem nahoru. Následovalo přivaření bodovými svary v místech děr po původních svarech.



ja sa pýtam čo je to ta stojina a či by mi ju mohol dakto vyznacit a hodit sem ako obrazok 42 dakujem

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

no lebo :)

Zastavil:MOLSO

Extreme Tyres