reklamace notebooku

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 24.10.2009 do 04.04.2012, založil/a Kapřík
řadit dle data
10:52:33
04.04.2012
havlik
www.abax.cz/aktuality/jak -je-to-s-vadnymi-pixely-u- displeju-notebooku-a-monit oru- ono je to prostě tak že jsou povoleny nějaky vady a tim nic neuděláš.
10:48:58
04.04.2012
dragon_cb_cz
-> Vojtisek: Sotva, na baterku je jak píšou ostatní záruka většinou jen půl roku. Baterky stárnou rychle, jednak používáním (cykly) ale hlavně prostě stářím - když jí necháš ležet v šuplíku, bude stárnout taky. Navíc spousta lidí baterku "zabije" tím, že mají notebook skoro pořád na adaptéru a baterkou používají jednou za uherák. To jí paradoxně zničí, protože stárnutí baterky je nejrychlejší když je plně nabitá nebo plně vybitá, nejpomalejší je když jí udržuješ nabitou na 40-60%. Taktéž čím vyšší teplota tím hůř (což v běžícím notebooku bývá).



Co můžeš zkusit je ve Windows povypínat veškeré automatické vypnutí při nízké baterce a opakovaně jí nabít do plna a nechat vybít dokud notebook natvrdo nechcípne. Kapacitu to baterce nevrátí, ale překalibruje se tím elektronika v ní. Občas totiž hlásí prázdnou baterku i když by ještě jela - na mém ThinkPad X31 když jsem ho koupil hlásil systém po 40ti minutách 0%, ale jel ještě 2 hodiny 4 Tzn kapacita baterky se nezmění, ovšem systém tě přestane předčasně prudit, že jí máš dobít.



Jinak na čínské baterky bacha - jednu jsem koupil do mého starého dellu, několik měsíců fungovala skvěle a pak jsme kvůli ní málem vyhořeli - docela solidní plameny. Ale někdo s nima funguje v pohodě, takže rozhodni se sám 1
14:20:14
02.04.2012
Dušan
co je to za znacku ?
09:12:40
02.04.2012
P@nis
-> Vojtisek: Ztráta kapacity baterky není výrobní vada, ale přirozený jev používání baterky. Stejně ztrácejí kapacitu i tužkové nabíjecí baterky vlivem opakovaného cyklu nabíjení. Takže jak kluci psali na baterku jako kapacitu je půl roku, ale pokud by baterka byla úplně mrtvá a nenajel na ni ani ntb je možno to považovat jako výrobní vadu baterky a reklamovat.



U mého 6 let stareho Aceru mám výdrž taky baterky kolem 0,5 - 1 hodinu. Zkus snížit jas a z win odstranit serepetičky co nepotřebuješ a k té hodině se taky dostaneš 4
23:27:27
01.04.2012
palinator
-> Vojtisek:

Já bych se podíval po osobním PC.40
22:19:07
01.04.2012
Mr_Kubas
-> Vojtisek: Taky budeš mít podle mě smůlu.. Zkus to a uvidíš, ale spíš bych koukl po origo baterce.. Nedoporučoval bych aukro a čínské levné mr... Kámoš na to dojel, páč mu nevydržela ani minutu a to byla nová za skoro poloviční cenu originálu..
20:46:09
01.04.2012
Vojtisek
-> ZdeněkH: čili smůla?
20:36:41
01.04.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
A mají pravdu na věci jako je baterka je jen půl roku. Respektive po této době ty to už musíš nějak dokazovat, že je to výrobní vada a ne opotřebení.

Srpen 2010 na to bych se vyprdl a koupil jinou baterku pokud to tak moc vadí
20:30:17
01.04.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vojtisek: Jako zkusit to muzes, ale nevidim to...
20:29:12
01.04.2012
Vojtisek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: srpen 2010
20:28:08
01.04.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vojtisek: Jak je starej? Me to po roce a neco neuznali zmrdi, ze na baterku je pul roku...
20:27:30
01.04.2012
Vojtisek
kucí, mám notebook v záruce a už týden pozoruji, že mi plně nabitá baterie vydrží tak půlhodiny. Uznají mi to jako reklamaci?
17:38:47
11.12.2009
Fén
-> Klubko_: Pleteš hrušky z jabkama. :o) Reklamační řízení začíná podáním reklamace a musí být vydán protokol o převzetí reklamované věci či služby. Tím začíná 30 denní lhůta pro firmu aby se k reklamačnímu řízení vyjádřila. V té době může reklamaci uznat a nemusí (v případě zamítnutí se to dá řešit odvoláním a posouzením reklamace u nezávislého soudního znalce). Pokud se do 30 dní nevyjádří, tak máš nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
17:17:36
11.12.2009
Klubko_
Syny 24.10.09 13:27:31 napsal: → Kapřík: Tu reklamaci te musi uznat hned na kramu. i kdeze.

U O2 jsem reklamoval telefon, rekli mi "Posleme to do servisu na posouzeni, jestlii je to opravnena reklamace. To my posoudit nemuzeme.". V mototechne jsem reklamoval vyfuk na sade a situace stejna.
09:56:55
11.12.2009
Kapřík
tak jen pro upřesnění jak to dopadlo.... po 16 dnech noťas došel z reklamace, dostal jsem fungl nový monitor a novej disk. Takže moc velká spokojenost se servisem Asus..4
21:57:07
24.10.2009
Syny
-> Kapřík: a nezmack si ten displej v ronu nekdy? Treba nechtne v tasce nebo tan? To vypada jako kdyz je to v tom miste zmakcly...
15:21:28
24.10.2009
Kapřík
-> Syny: ale mně se to objevilo až tak před měsícem. Do té doby bez problému. A proto si říkám co když se to zhorší. Co když se to začne roztahovat a za půl roku mi nebude půl monitoru fungovat. A oprava LCD = vyhození booku a koupení nového. Tak z toho důvodu dokud je to v záruce, chci to vyřešit4
13:48:20
24.10.2009
Syny
-> Kapřík: Ale zase se te divim, ze po dvou letech to resis. Me po roce prestala jit CDromka a a nejde do ted a taky ziju :) A reklamovat sem to nechtel, protoze by to bylo mozna jeste hrosi nez lepsi, nemohl jsem si dovolit byt bez booka a hlavne mazat vsechno z HDD se mi taky nechtelo...
13:36:06
24.10.2009
Kapřík
-> Syny: to doufám4 Ani mi to nevadí, ale čert ví jestli se to nezačne zhoršovat a záruka mi za 5 týdnů končí a co potom. Tak ať si tam s tím pohrajou5
13:34:56
24.10.2009
Syny
-> Kapřík: Aha, tak to je jina... Ale osobne si myslim, ze tohle jako zavadu uznat musi.
13:29:56
24.10.2009
Kapřík
-> Syny: ale já to neřeším přes krám. To je zbytečně zdlouhavé. Je možnost je vynechat. Asus má službu Pick up and return. Zkrátka odvezou, přivezou. Bezplatně. Notas jde přímo do servisního střediska a je to nejrychlejší způsob reklamace.
13:27:31
24.10.2009
Syny
-> Kapřík: Tu reklamaci te musi uznat hned na kramu. Neni to tak, ze oni to nekam poslou a tam az se dovis, jestli te to jako milostive uznaj nebo ne. Napsat si tam muzou klidne ze za kazdou navstevu u nich musis zaplatit 10 000, ale proste pokud te to na kramu vemou, tak tim zapocala reklamac, na kterou maj 30 dni a neexistuje, ze se te to po mesici vrati neopraveny s tim, ze te to neuznali a jeste budou chtit litr 6
13:23:39
24.10.2009
Kapřík
-> Syny: no v licenčních podmínkách je, že pokud reklamace není uznána, platíš 45 Euro jako manipulační poplatky, poštovné atd.. Prostě to tak je.. Ale tak doufám, že v tomto případě to bude reklamace oprávněná4
13:09:32
24.10.2009
Syny
Pockej, jakej litr za neopravnenou reklamaci? 9 To bych je poslal nekam... Koupil sis neco, nejses s tim spokojen, tak to musi resit byt by to byla sebemensi kravina. A pokud je viditelne zmaklej displej v rohu a nefungujou tma barvy, tak to je jasne vyrobni vada. A vyrukovat na me s tim, ze to neni vada a ze jim mam dat litr za neopravnenou reklamaci, tak jeste tam pred nima zavolam na Ceskou obchodni inspakci pekne s snima popovidam...
11:14:52
24.10.2009
Kapřík
-> Vitek: nejvíc je to vidět na zeleném pozadí. Na černém pozadí svítí jen bíle růžky ale ten přechod ven není tak výraznej. Každopádně pokud je důvodem k reklamaci 3 a více vadných pixelů na LCD, tady jich musí být desítky aby to pokrylo ty růžky



-> Staf1221: no já jim posílal jakýsi formulář a mám to tam poslat. Ale aby si něco nevymysleli. Snad ne. Každopádně ono mi to nevadí, ale mám 2 měsíce do konce záruky a co když se to potom začne zvětšovat nebo tak něco. Pošlu to tam. Spíš mě zajímalo jestli se někdo nesetkal s něčím podobným
11:06:37
24.10.2009
Staf1221
-> Kapřík: sa ich nemozes dopredu spytat ci je to dovod na reklamaciu?

ak ti to aj nevyreklamuju tak nesmut. ono ked utieras narychlo prach z displeja tak to sa tiez rado pcha k okrajom .. takze ako keby si to mal len silno zaprasene ;)
10:52:39
24.10.2009
Vitek
kdyžtak si tam dej černý pozadí,aby to bylo co nejvic vidět
10:48:45
24.10.2009
Kapřík
10:43:41
24.10.2009
Kapřík
Noťas Asus, ještě v záruce. Mám problém s monitorem. V levém a pravém horním rohu jsou ty růžky prakticky bílé a nereagují na ostatní barvy. Jedná se v každém růžku tak o 2 mm směrem od rohu. Směrem dál je pak postupný přechod k normálním barvám které jsou až tak ve vzdálenosti 5 mm od rohu. Je to důvod k reklamaci doufám? Ty růžky jsou jakoby vybledlé. V OS problém není, dělá to hned při zapnutí pc, ještě než najede OS.



Reklamaci už mám objednanou. Jen bych nerad aby mě s tím poslali do háje a já platil litr za neoprávněnou reklamaci. Co si o tom myslíte?
Extreme Tyres