skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé projekty, přestavby
-> Tuner#2: a ty si tak taky připadáš?
-> Bedřich - zrušená registrace 16.12.16 18:33:33: Presne tohle prirovnani me napadlo, o stavbe jakesi 130LR/H z pekneho eMka ani nemluve. A zda je tezsi najit peknou 964, 993 apod. a nebo eRko by se taky dalo polemizovat dlouho.
-> Luky 16.12.16 21:55:32: Jake? Pokud vim nikdo to neadresoval, psalo se obecne o celem narodu...
-> Luky 16.12.16 21:55:32: Jake? Pokud vim nikdo to neadresoval, psalo se obecne o celem narodu...
-> Luky: Jinými slovy se na zemi na lince STK náhle zjeví pár bankovek a vše bude v pořádku



-> Bajou: to se oficiálně neví, můj osobní, ničím nepodložený, názor je, že tomu značky zůstaly z doby před přestavbou a teď se to bude muset nějak vymyslet...
Teď jsem viděl fotku toho auta, jak to stálo někde u benzínky.. Jak je možný, že to má značky? To je oficiálně otestovaný jako přestavba?
-> U-Geen: to je ještě dobrý, v uplynulých dnech tady lidem s vlastním názorem byly adresovány mnohem horší výrazy 

-> MVM 16.12.16 18:00:24: ať už je to super nebo ne, pořád je to lepší než to BMW s rozbitou geometrií támhle v pozadí 

to rsvancara:




-> exwrcteam: vlastni nazor = zavist? aha :)
nechápu tyhle diskuze.Prostě si člověk pořídil Porsche 993,nechal si ho upravit a od frajera si nechal auto přestavět na RWB.Má na to prachy,chce mít něco co tady nikdo nemá.Normální věc.Já mít prachy tak si taky koupím a upravím něco co tady nemá nikdo.Ano,spousta detailů by chtělo určitě udělat jinak ale kdo říká že si to třeba nemůže někdy nechat předělat?Mě se to naopak líbí,včetně barvy
-> MVM 16.12.16 18:00:24: copak, to je pekny, ale to bawo tam je nejake rozbite

ja porad nechapu proc ste tak zavystivy.. ale coz sme v cechach :D
-> MVM: A nebo ze 110R postaví 130 RS?Nebude to ani R-ko ani RS-o.
Mě by jen zkrátka zajímalo když to vezmu kolem a kolem co je na tom tak super vzít už poměrně cenný a už ne tolik v suprovým stavu často viděných starých Porše a místo renovace ho nechat téměř zprznit a ještě za to zaplatit? To auto už není Porsche. To jako když někdo zrenovuje 110R a pak mu bude parta lidí fandit jak na toho veterána navrtá 4x20mm texákama do plechu nástavce prahů,lemů,křídlo - tak ho tu půlka lidí zkritizuje. 

-> rsvancara 16.12.16 17:21:42: Chápeš to špatně, to je jako když sem dovezli první LaFerrari, tak se o tom psalo jako o prvním českém LaFerrari i přesto, že je vyráběné v Itálii. Stejně tak je tohle první české RWB neboli jinak řečeno první RWB v čechách.
-> Tuner#2: O tom jsem ale nepsal. Na Porsche se v Čechách vyrábí jen pár dílů, auto jako takový je z Německa. Když ho sem přijede upravit japonec, tak co je na něm prvního českýho? Garáž kde vzniklo? :-D
Bejt to film a ne auto, tak bude uvedeno, že jde o německo-japonskou koprodukci a teprve někde dole v titulcích by bylo uvedeno, že film byl natočen v čechách :-D. Rozhodně by to nebyl český film ani zlatý fond české kinematografie :-D
Bejt to film a ne auto, tak bude uvedeno, že jde o německo-japonskou koprodukci a teprve někde dole v titulcích by bylo uvedeno, že film byl natočen v čechách :-D. Rozhodně by to nebyl český film ani zlatý fond české kinematografie :-D
-> rsvancara 16.12.16 10:51:46: Ty snad víš o nějakém dalším? Žádné v čechám nebylo, proto je první a v celé Evropě je jich do 10ti kusů. Valná většina je v japonsku, asii a USA.
Tak si to shrňme... japonec postaví z porsche modifikované auto, ale prezentuje se to jako první "české" RWB :D
-> Bedřich - zrušená registrace 15.12.16 16:15:24: tak já nerozporuju že bližší info získávám až teď. Ale i kdybych ho měl už před rokem či dvěma, na mém názoru by to nic nezměnilo, to s tím přeci nemá co dělat
-> Tuner#2: , -> Bedřich: teď už to vím,ale netušil jsem....
-> T: A už všechny ty souvislosti docházejí?
-> T 15.12.16 19:55:08: Kdo myslíš, že za garáží stojí?
a dělá všechny live přenosy?

zdálo se mi to nebo jsem tam viděl jourina ?
-> MVM: Protože se na jeho "slávě" může přiživit x dalších lidí...
-> castrol 15.12.16 19:05:23: Ať si tam dělá třeba kotrmelce - je to jeho styl. Do toho nemá kdo co kecat- ale tak na moje gusto se mi to takhle dělat (když je na to čas a podmínky) až tak nelíbí - ale toť ryze můj názor. Takhle na "zemi" se na závodech spravují skoro všecky auta a toho válení na podlaze a kolenách jsem si už taky užil - možná je právě poutající ta profesionální improvizace a žádný sterilní prostředí. On to to tak dělá po celým světě žejo, čr nevyjímaje,funguje to jako byznys ,a rozšířený brutální porschák bude na lidi fungovat vždycky. Akorát nechápu proč je kolem toho takovej humbuk?
-> MVM: a nehadzal tam vercajch 

No já jsem se na to RWB stavbu díval chvilku včera a musel jsem to vzdát... Pokud to někdo bere jako kultovní záležitost - proč ne..Každej má rád jiný holky.Ale jedno hotový RWB auto jsem si před týdnem prohlížel v Essenu na Motorshow a moc se mi to nelíbilo.Rozšířený jako jo,ale ty nástavce lemů mi přišly takový dobastlený.. Na tom českým se mi líbí ještě budíž ten lak .. Mě se zkrátka ty auta typu starejch Porše líbí tak jak je udělali ve fabrice. Dneska mě práce na Porsche těšila už proto,že mám auto hezky na zvedáku a nepobíhá mi po dílně žádný Asiat.. 

-> Mexican: Za letošní rok by toto označení patřilo k lichotivějším.
Takovýchto diskusí o dvou táborech je. To je jako když si někde dovolim říct, že Kuzajovo vražedný styl rally se mi nelíbí a hned dostanu pojeb, že já jsem hovno, ať držim hubu a šoupu nohama. Btw, jsem sprostej, žádam si banán :-)
-> Tuner#2: Nápodobně ;-)
-> Mexican 15.12.16 16:41:18: Tos to pochopil Lukáši velmi špatně což bych zrovna od Tebe nečekal... 

-> Bedřich - zrušená registrace 15.12.16 16:15:24: Přesně. Jak dlouho mám jeho logo na kolech? 5 let? A to už jsem před tím nějaký pátek na vlně RWB ujížděl. Já mám Porsche rád a jeho stavby taky i když nepopírám, že bych řadu věcí udělal pečlivěji.
Pokud se Ti nelíbí Porsche, tak podle zdejší metodiky, si koleduješ o označení "závistivej zmrd" :-D
-> Luky: Ale to jak to dělá bylo vidět už rok,dva zpět na Speedhunterech.Přijde mi ,že objevujete Ameriku.
Mi se RWB nelíbí protože je to porsche ne proto, že je to RWB.
Auto stavím podle sebe proto trávím volný čas ve studené dílně a né v letadle na cestě za prací.
Mi se RWB nelíbí protože je to porsche ne proto, že je to RWB.
Auto stavím podle sebe proto trávím volný čas ve studené dílně a né v letadle na cestě za prací.
-> Bedřich: samozřejmě že pokud by se montovaly pasující nalakované díly, tak je to o něčem jiném (to v podstatě odpovídá napasování před lakem - prostě máš v ruce "správný" nalakovaný díl, který tam jen klapneš). Ale to není tenhle případ, když do toho řežou a zabrušují. Jasně, někdy musíš i napasovaný a nalakovaný díl dále upravit, ale to je spíš nedopatřením a ne standardem jako tady.
Chápu, je to show, ale mně tohle moc blízký není. Jsem si vědom toho, že můj názor je v dnešní RWB vlně tak trochu proti proudu a nemusí s ním každý souhlasit, ale to je mně celkem buřt (jakkoliv zrovna tady se těch, co si dovolili kritizovat, sešlo překvapivě víc)
Chápu, je to show, ale mně tohle moc blízký není. Jsem si vědom toho, že můj názor je v dnešní RWB vlně tak trochu proti proudu a nemusí s ním každý souhlasit, ale to je mně celkem buřt (jakkoliv zrovna tady se těch, co si dovolili kritizovat, sešlo překvapivě víc)
-> Luky: Právě, že má.Při pasování lamínátových lemů se tomuto postupu ani moc nedívím.Celé blatníky jsou o něčem jiném.
Záleží v jakém stavu vypadne lem z formy.Jak máš lem dotažený u napasování prototypu a pokud těch aut udělal třeba 20 tak už je to spíše rutina.A v neposladní řadě...Porche není Škodovka.
Důvod proč to dělají odzadu je si myslím jednoduchý...čas..on to přijel namontovat ne postavit auto na výstavu.
Cesta mezi dílnou a lakovnou je vždy prokletá,ty díly napasuješ,sunadáš a po laku je pasuješ a někdy i brousíš znova.
Záleží v jakém stavu vypadne lem z formy.Jak máš lem dotažený u napasování prototypu a pokud těch aut udělal třeba 20 tak už je to spíše rutina.A v neposladní řadě...Porche není Škodovka.
Důvod proč to dělají odzadu je si myslím jednoduchý...čas..on to přijel namontovat ne postavit auto na výstavu.
Cesta mezi dílnou a lakovnou je vždy prokletá,ty díly napasuješ,sunadáš a po laku je pasuješ a někdy i brousíš znova.
Za mě je to prasečina,zbytečný humbuk a tuningovou legendu si představuji rozhodně jinak
-> Bedřich: tím spíš, když je ten lak tak drahý bych si netroufnul na tom něco řezat. Přijde mi normální to rozřezat, napasovat, (dle potřeby znovu demontovat) a pak lakovat. Nebo ne? Proč to dělají "odzadu"? To nemá s koulema co dělat (teda vlastně jo, já bych neměl koule začít karosařinu lakem...)
A kolik z Vás by mělo vůbec koule sundat ten nalakovaný blatník popř. dvěře o hodnotě lakování x set tisíc.Hlavně, že Všichni víte jak se co má dělat... U monitoru to jde lehce, ale až stojíte u toho auta a znáte cenu laku, až potom začnou pracovat nervy.
-> castrol: sice máš filcku,ale dík



-> GRED-Činpokomon :D: sice mas favo ale suhlas



na nastříkaný jednou měř, dvakrát řež a pak přilep:-)
-> Luky 14.12.16 20:22:21: zatím jen ve volnějších večerech rozlešťuju :-)
-> vhml: ale nejdřív dej nový lak...
-> Luky: jsem rozesmut



-> havlik: Jo, ideálně polský repliky Liberty Walk kitu, to je prej taky hodně stylový a je to teď bohužel v módě 

-> GRED-Činpokomon :D: já tě asi zklamu, ale já s tebou na 99% souhlasím
-> Mexican: jo tak ty jsi jasnej už podle toho komentáře na FB

-> Mexican: jo tak ty jsi jasnej už podle toho komentáře na FB
