skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auta na tahání podválu
15:20:26
07.08.2010
07.08.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> petřík: myslim že jsou..jednoosý...otázka co budou stát...tak 40 a vejš
15:10:57
07.08.2010
07.08.2010

petřík
jasný podvál bude musej bejt vyhovující tomu co mám psáno ro bržděnej přívěs.. no dobrá jde oto jestli nějaký který vlezou do 1300kg jsou :-D
15:07:48
07.08.2010
07.08.2010

David29
myschaak AZNP K.Hora 07.08.10 15:04:56 napsal: (pro rejpaly formu čuby tu neřešim)
Na prasáka by to taky šlo
Na prasáka by to taky šlo

15:04:56
07.08.2010
07.08.2010

myschaak AZNP K.Hora
je fakt že je to logický...budeš mít nějaký 4x4 s koulí na 3t a taky za ním nemůžeš táhnout prázdnou štráfku z traktoru s tím že prázdná má míň než ty 3t....(pro rejpaly formu čuby tu neřešim)
14:55:47
07.08.2010
07.08.2010

LiMaK - 742 forever
je to papirovka maximalka.... myslis ze te policie bude na caste vazit kolik mas naložíno? hoooovno, kouknou do papiru, uvidi vozejk na 3 tuny, kouknou do technicaku kde je na kouli 1600 a mas po prdeli :-(
14:04:12
07.08.2010
07.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> petřík: teď si nejsem úplně jistý, ale řekl bych, že ho za tím autem mít nemůžeš - max. hmotnost toho přívěsu by byla 3300kg a ty máš kouli jen na 1600kg. Ani nejde o ten řidičák, ale spíš o techniku. V tomhle případě by se myslím měla brát celková (maximální) hmotnost, ne okamžitá, a to z toho důvodu, že když ho naložíš třeba zhruba na půlku hmotnosti, tak ty nejsi schopný přesně vědět, kolik váží, protože nemáš doma silniční váhu.
13:53:18
07.08.2010
07.08.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> David29: taky mám pocit že se jedná o maximální papírové hmotnosti a ne aktuální.....
13:24:11
07.08.2010
07.08.2010

David29
-> petřík: Obavám se, že záleží na tom, jak je to otypovaný...
Protože když máš třeba zákaz vjezdu vozidel nad 3,5t, a pojedeš s prázdnou 6t Dylinou (což je asi 2,6t), tak už tam taky nesmíš....
Protože když máš třeba zákaz vjezdu vozidel nad 3,5t, a pojedeš s prázdnou 6t Dylinou (což je asi 2,6t), tak už tam taky nesmíš....
11:59:24
07.08.2010
07.08.2010

petřík
-> Jarda/felda: jenom mě ted utvrď jestli jsem to pochopil, koupim dejme tomu auto bude mít 2tuny , muže tahnout podle TP brzděný přívěs dejme tomu 1600kg - mužu za to dát podvál kterej bude mít třeba 300kg na něj auto 800kg (celkem 1200kg) ale podvál bude otypovanej na max zatížení teřba 3 tuny ? jde o to že maximálně zatíženej bych ho za tim autem vést nemohl ale když bude zatiženej jak píšu a nebo bude klidně prázdnej mužu ho vést s papírama B+E ?
11:09:01
07.08.2010
07.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no však jo, jsem to myslel obecně, vztaženo na tvůj příklad :)
11:03:06
07.08.2010
07.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Hej dyk skodovka ma skoro tunu, to passik bude mit tak 1300 aspon.
10:57:52
07.08.2010
07.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak v tom případě teda záleží na tom, kolik má ten passat ve tvém příkladu pohotovostní hmotnost. Pokud by to bylo alespoň 1000kg, tak v tom případě by to byla pravda.
10:55:00
07.08.2010
07.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jarda/felda 07.08.10 10:39:31 napsal:
(...) opravňuje řidičské oprávnění skupiny B k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3 500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla. V tomto případě již neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti přípojného vozidla 750 kg, přípojné vozidlo tedy může být těžší.Tak to je zajímavé... o tom slyším prvně.
-> Jarda/felda: ze kdy to je to vyjádření?
(...) opravňuje řidičské oprávnění skupiny B k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3 500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla. V tomto případě již neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti přípojného vozidla 750 kg, přípojné vozidlo tedy může být těžší.Tak to je zajímavé... o tom slyším prvně.
-> Jarda/felda: ze kdy to je to vyjádření?
10:46:35
07.08.2010
07.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dle mě je to oboje blbost. Ale asi se na to zkusím zeptat v autoškole, co mi na to řekne.
Ale když si vezmeš, že takový Iveco Daily má celkovou hmotnost 3,5t (i když by uvezlo víc, ale je tak otypovaný), tak podle toho první bych už za něj nemohl dát žádný přívěs, ani kdyby měl max. hmotnost třeba 500kg, protože bych už měl soupravu 4t a tím by mi nestačilo B => podle mě hloupost. Můžeš mít 3,5t auto a k němu 750kg vlek.
podobně se přeci řešilo mítné vs. dálniční známka do 3,5t - pokud máš např. výše zmíněnou 4t soupravu (3500+500kg), tak ti stačí dálniční známka do 3,5t - hmotnost přípojného vozidla není rozhodující.
Ale když si vezmeš, že takový Iveco Daily má celkovou hmotnost 3,5t (i když by uvezlo víc, ale je tak otypovaný), tak podle toho první bych už za něj nemohl dát žádný přívěs, ani kdyby měl max. hmotnost třeba 500kg, protože bych už měl soupravu 4t a tím by mi nestačilo B => podle mě hloupost. Můžeš mít 3,5t auto a k němu 750kg vlek.
podobně se přeci řešilo mítné vs. dálniční známka do 3,5t - pokud máš např. výše zmíněnou 4t soupravu (3500+500kg), tak ti stačí dálniční známka do 3,5t - hmotnost přípojného vozidla není rozhodující.
10:39:31
07.08.2010
07.08.2010

Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Stanovisko ministerstva dopravy k této problematice
S ohledem na množící se dotazy k významu řidičského oprávnění skupiny B a B+E z hlediska možné řízení jízdních souprav vydává Ministerstvo dopravy, odbor dopravně správní a BESIP, následující stanovisko.
Skupina B :
Podle § 81 odst. 4 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, přicházejí v úvahu v zásadě dva možné způsoby řízení jízdních souprav s řidičským oprávněním skupiny B. Písmena a) až c) totiž představují samostatné alternativy vozidel, resp. jejich souprav, jež lze s oprávněním skupiny B řídit.
Podle písmene a) cit. ustanovení motorové vozidlo, které má kromě místa řidiče nejvýše osm míst k sezení a jehož maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg. K tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg. Souprava tedy může mít následující složení: motorové vozidlo 3 500 kg + přípojné vozidlo až 750 kg = jízdní souprava 4 250 kg (ve všech uvedených případech se jedná o maximální přípustnou hmotnost).
Podle písmene c) tohoto ustanovení opravňuje řidičské oprávnění skupiny B k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3 500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla. V tomto případě již neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti přípojného vozidla 750 kg, přípojné vozidlo tedy může být těžší. Jediným omezením hmotnosti přívěsu zde je, že jeho maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost tažného motorového vozidla. Pro celou jízdní soupravu pak platí omezení spočívající v nepřekročitelné maximální přípustné hmotnosti na nejvýše 3 500 kg. Příklad takové jízdní soupravy může být následující: tažné motorové vozidlo o maximální přípustné hmotnosti 2 000 kg, s pohotovostní hmotností 1 500 kg, spojené s přípojným vozidlem o maximální přípustné hmotnosti nejvýše do 1 500 kg, tj. jízdní souprava o maximální přípustné hmotnosti do max. 3 500 kg.
Skupina B+E :
Řidičské oprávnění skupiny B+E opravňuje podle § 81 odst. 10 zákona o silničním provozu k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla uvedeného v odstavci 4 a přípojného vozidla, pokud nejde o jízdní soupravu podle odstavce 4 písmeno c). Po převedení do normálního jazyka to znamená následující. V rámci řidičského oprávnění B+E můžete řídit motorové vozidlo, k jehož řízení postačuje skupina řidičského oprávnění B, přičemž k němu můžete připojit přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nad 750 kg. Odkaz na odstavec 4 písmeno c) v cit. ustanovení je nutno chápat tak, že v případě řidičského oprávnění skupiny B+E neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti soupravy do 3 500 kg.
Podotýkáme, že je ale nutné dodržet podmínky pro zapojování vozidel do jízdních souprav. Předně se jedná o technické podmínky vztahující se k tažnému vozidlu, kde zpravidla bude výrobcem dané omezení hmotnosti pro brzděné a nebrzděné přívěsy. Tyto hodnoty nesmí být překročeny. Dále zde platí § 14 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v němž jsou upraveny technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních souprav a jejich provoz. Je zde dáno, že okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5 násobek okamžité hmotnosti tažného vozidla. Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 40 km.h-1 nejvýše 2,5 násobek okamžité hmotnosti tažného vozidla (zprav. zde půjde o traktory). Hypoteticky si tedy lze představit, že s řidičským oprávněním skupiny B+E lze řídit jízdní soupravu, jejíž celková hmotnost je 12 250 kg, jestliže je konstrukční rychlost tažného vozidla nejvýše 40 km.h-1. U tažných vozidel s vyšší konstrukční rychlostí se lze dostat na 8 750 kg hmotnosti soupravy. Jde zde samozřejmě o extrémní případy.
Uvedená úprava odpovídá v případě skupiny B i B+E příslušným předpisům Evropských společenství (tj. Směrnici 91/439/EHS).
Stanovisko ministerstva dopravy k této problematice
S ohledem na množící se dotazy k významu řidičského oprávnění skupiny B a B+E z hlediska možné řízení jízdních souprav vydává Ministerstvo dopravy, odbor dopravně správní a BESIP, následující stanovisko.
Skupina B :
Podle § 81 odst. 4 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, přicházejí v úvahu v zásadě dva možné způsoby řízení jízdních souprav s řidičským oprávněním skupiny B. Písmena a) až c) totiž představují samostatné alternativy vozidel, resp. jejich souprav, jež lze s oprávněním skupiny B řídit.
Podle písmene a) cit. ustanovení motorové vozidlo, které má kromě místa řidiče nejvýše osm míst k sezení a jehož maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg. K tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg. Souprava tedy může mít následující složení: motorové vozidlo 3 500 kg + přípojné vozidlo až 750 kg = jízdní souprava 4 250 kg (ve všech uvedených případech se jedná o maximální přípustnou hmotnost).
Podle písmene c) tohoto ustanovení opravňuje řidičské oprávnění skupiny B k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3 500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla. V tomto případě již neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti přípojného vozidla 750 kg, přípojné vozidlo tedy může být těžší. Jediným omezením hmotnosti přívěsu zde je, že jeho maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost tažného motorového vozidla. Pro celou jízdní soupravu pak platí omezení spočívající v nepřekročitelné maximální přípustné hmotnosti na nejvýše 3 500 kg. Příklad takové jízdní soupravy může být následující: tažné motorové vozidlo o maximální přípustné hmotnosti 2 000 kg, s pohotovostní hmotností 1 500 kg, spojené s přípojným vozidlem o maximální přípustné hmotnosti nejvýše do 1 500 kg, tj. jízdní souprava o maximální přípustné hmotnosti do max. 3 500 kg.
Skupina B+E :
Řidičské oprávnění skupiny B+E opravňuje podle § 81 odst. 10 zákona o silničním provozu k řízení jízdních souprav složených z motorového vozidla uvedeného v odstavci 4 a přípojného vozidla, pokud nejde o jízdní soupravu podle odstavce 4 písmeno c). Po převedení do normálního jazyka to znamená následující. V rámci řidičského oprávnění B+E můžete řídit motorové vozidlo, k jehož řízení postačuje skupina řidičského oprávnění B, přičemž k němu můžete připojit přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nad 750 kg. Odkaz na odstavec 4 písmeno c) v cit. ustanovení je nutno chápat tak, že v případě řidičského oprávnění skupiny B+E neplatí omezení maximální přípustné hmotnosti soupravy do 3 500 kg.
Podotýkáme, že je ale nutné dodržet podmínky pro zapojování vozidel do jízdních souprav. Předně se jedná o technické podmínky vztahující se k tažnému vozidlu, kde zpravidla bude výrobcem dané omezení hmotnosti pro brzděné a nebrzděné přívěsy. Tyto hodnoty nesmí být překročeny. Dále zde platí § 14 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v němž jsou upraveny technické požadavky na spojitelnost vozidel do jízdních souprav a jejich provoz. Je zde dáno, že okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5 násobek okamžité hmotnosti tažného vozidla. Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí do 40 km.h-1 nejvýše 2,5 násobek okamžité hmotnosti tažného vozidla (zprav. zde půjde o traktory). Hypoteticky si tedy lze představit, že s řidičským oprávněním skupiny B+E lze řídit jízdní soupravu, jejíž celková hmotnost je 12 250 kg, jestliže je konstrukční rychlost tažného vozidla nejvýše 40 km.h-1. U tažných vozidel s vyšší konstrukční rychlostí se lze dostat na 8 750 kg hmotnosti soupravy. Jde zde samozřejmě o extrémní případy.
Uvedená úprava odpovídá v případě skupiny B i B+E příslušným předpisům Evropských společenství (tj. Směrnici 91/439/EHS).
10:39:27
07.08.2010
07.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
petřík 07.08.10 08:30:43 napsal:
já vim ale jde o to že když máš b+e tak to celý nemuže přejít přes 3,5t žejo…ne-e, pokud máš B+E tak to znamená auto do 3,5t a přívěs libovolně těžkej (omezuje tě jen max. hmotnost na tažném zařízení)
petřík 07.08.10 08:38:38 napsal:
jak to vlastně je s tou vahou jde o to pro policii co na tom vezu (kg) nebo o co na tom mužu vést ? kvuli řidičáku.počítá se celková hmotnost (tedy váha samotného přívěsu + maximlní možné naložení dle TP) - tedy tvými slovy "to co tam můžu vést"
já vim ale jde o to že když máš b+e tak to celý nemuže přejít přes 3,5t žejo…ne-e, pokud máš B+E tak to znamená auto do 3,5t a přívěs libovolně těžkej (omezuje tě jen max. hmotnost na tažném zařízení)
petřík 07.08.10 08:38:38 napsal:
jak to vlastně je s tou vahou jde o to pro policii co na tom vezu (kg) nebo o co na tom mužu vést ? kvuli řidičáku.počítá se celková hmotnost (tedy váha samotného přívěsu + maximlní možné naložení dle TP) - tedy tvými slovy "to co tam můžu vést"
10:37:55
07.08.2010
07.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No nekdo rika, ze B je na soupravu do 3,5t. Takze kdyz ma passik sam 1700kg placnu, tak muzes teoreticky tahnout vlek klidne 1000kg a vejdes se do B.
Stejne tak nekdo rika, ze za skodovkou muzu tahnout podval na auta - pouze prazdny, kdyz se vejde do 750kg, ktere mam na kouli. Nekdo zas rika ze ani prazdny... Tak v tom aby se blbej vyznal.
Stejne tak nekdo rika, ze za skodovkou muzu tahnout podval na auta - pouze prazdny, kdyz se vejde do 750kg, ktere mam na kouli. Nekdo zas rika ze ani prazdny... Tak v tom aby se blbej vyznal.
10:34:26
07.08.2010
07.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Sita: tak to mě vyveď z omylu... za jakých okolností můžu jen se skupinou B táhnou přívěs těžší než 750kg? 

08:38:38
07.08.2010
07.08.2010

petřík
jak to vlastně je s tou vahou jde o to pro policii co na tom vezu (kg) nebo o co na tom mužu vést ? kvuli řidičáku. jd emi o to jestli mužu tahnout třeba podvál na 2 tunový náklad když na něm bube autíčko 800kg a celý to bude mít třeba 1200-1250kg včetně váhy plata
08:30:43
07.08.2010
07.08.2010

petřík
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 06.08.10 18:35:28 napsal: → petřík 06.08.10 18:11:11: Jestli se vlezeš se soupravou do 3,5t je docela jedno. Pokud chceš tahat podval, tak určitě potřebuješ ř.p. skupiny „E“ (=přípojné vozidlo nad 750kg celkové hmotnosti). Podval se ti do 750kg celkové hmotnosti (vlastní hmotnost + maximální možný náklad) nevejde nikdy. I kdyby ses vešel se soupravou auto+podval+auto na něm do 3,5t, tak pořád překračuješ 750kg na přívěsu a tím pádem potřebuješ „E“. 
já vim ale jde o to že když máš b+e tak to celý nemuže přejít přes 3,5t žejo... takhle tahat to jumpetrem kterej už sám o sobě něco váží by mohlo být tak tak.
mě jde o to tahat auto max 900kg , jd eo to jestli bych sehnal podvál kterej by to o moc nepřekročil abych se vešel za toho pežota s 1300kg komplet. jak bylo psánu alhambru za ty peníze těžko naftu nebo plyn vubec...
a abych potěšil místní autoznalce mám clio 1,5Dci namleto už 205tisíc a krom klasickýho servisu ložisek zadních tlumičů a pár silentů na přední nápravě se s tim nikdy nic nestalo. (spojka turbo všechno puvodní) jde o to že s tou 806 bych jezdil normálně bez podválu třeba za 7,5-8litrů nafty max u dodávky by to bylo víc a svezení jako civilní bez podválu by bylo každopádně horší nehledě na to že ta dodávka by byla za stejný peníze rozhodně starší a nebo pouze 3místná.

já vim ale jde o to že když máš b+e tak to celý nemuže přejít přes 3,5t žejo... takhle tahat to jumpetrem kterej už sám o sobě něco váží by mohlo být tak tak.
mě jde o to tahat auto max 900kg , jd eo to jestli bych sehnal podvál kterej by to o moc nepřekročil abych se vešel za toho pežota s 1300kg komplet. jak bylo psánu alhambru za ty peníze těžko naftu nebo plyn vubec...
a abych potěšil místní autoznalce mám clio 1,5Dci namleto už 205tisíc a krom klasickýho servisu ložisek zadních tlumičů a pár silentů na přední nápravě se s tim nikdy nic nestalo. (spojka turbo všechno puvodní) jde o to že s tou 806 bych jezdil normálně bez podválu třeba za 7,5-8litrů nafty max u dodávky by to bylo víc a svezení jako civilní bez podválu by bylo každopádně horší nehledě na to že ta dodávka by byla za stejný peníze rozhodně starší a nebo pouze 3místná.
07:53:08
07.08.2010
07.08.2010

Sita
dna69: neznas predpisy, i s Beckem muzes za urcitych okolnosti mit vic nez 750kg... To co tu siris, je klasickej blud...
jinak ja tahal (jen pro soukromy ucely!) tezky privesy (az 3t) s transporterem 4x4. Auto to ustalo dobre i ve vyssich rychlostech, ale neunesla to prevodovka. Dneska, kdybych se rozhodoval co poridit, tak by to bylo neco s robustnejsim agregatem, hodne by se hodila i redukce. Takze idealne nejakej ten offroad, nebo aspon SUV...
jinak ja tahal (jen pro soukromy ucely!) tezky privesy (az 3t) s transporterem 4x4. Auto to ustalo dobre i ve vyssich rychlostech, ale neunesla to prevodovka. Dneska, kdybych se rozhodoval co poridit, tak by to bylo neco s robustnejsim agregatem, hodne by se hodila i redukce. Takze idealne nejakej ten offroad, nebo aspon SUV...
21:20:04
06.08.2010
06.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: D29 forever!!!




20:17:29
06.08.2010
06.08.2010

vlasmi
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A víš že jsem nějakej takovehle komentář od někoho čekal....



20:11:02
06.08.2010
06.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vlasmi: To muze rovnou projit Vltavu a nejaky Iveco urcite najde na dne 

20:08:29
06.08.2010
06.08.2010

vlasmi
Starýho hranatýho Chryslera Grand Voyagera v naftě. Toho máme na tahání my a spokojenost. Na kouli myslím 2200kg, motor to má z Iveca, uvnitř velký a pohodlný jaxviňa...
18:56:28
06.08.2010
06.08.2010

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ne prostě novejší nevim odkdy se dělaj 01? prostě ta stará se stejnym vzhledem jako Galaxy neni moc dobrá volba...soused měl a prskal jak mohl.. jinak v praci problemy s elektronikou hlavně..ted ma voyagera staryho a docela je spokojenej podval taha běžně :o)
18:53:48
06.08.2010
06.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: tou novou myslíš tu letošní nebo od kdy?
18:53:11
06.08.2010
06.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> afro100: no tak si to přečte dvakrát, se z toho nepoprdím 

18:41:37
06.08.2010
06.08.2010

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Sharan je jedinej kterej ujde kor novější na Galaxii by tady nejlépe zaprskal Samantus to je slatanina koncernovejch prvků s fordem.. a Alhambra stará(nová samozrejmě ok) zustane v mé pifce jelikož jsem s ni měl čest 4* během dvou měsíců...když už tak Sharana z teto trojce suveréně...
-> Mantrabeach: jenže najit ji peknou je jehla v kupce sena...
jinak ja z duše nesnašim jenom Renault a Opel jinak nejsem predpojatej vuči ničemu téměř :o) ja to tak nak neřešim ja si budu pujčovat od našich c-Crossera ten bude mít na kouli dost:o) ale starší Trandak bo Citrouš by se mi líbil v naftě prostě :-)
-> Mantrabeach: jenže najit ji peknou je jehla v kupce sena...
jinak ja z duše nesnašim jenom Renault a Opel jinak nejsem predpojatej vuči ničemu téměř :o) ja to tak nak neřešim ja si budu pujčovat od našich c-Crossera ten bude mít na kouli dost:o) ale starší Trandak bo Citrouš by se mi líbil v naftě prostě :-)
18:37:55
06.08.2010
06.08.2010

Mantrabeach
-> Kaprof: i ty brute.kušuj.každej nepotřebuje přece dodávku.ta alhambra by nebyla špatná ale to by musel najít kloudnej stav.za 60 tak benzinovej 2.0 což je k prdu.a vojetej jak šlapka na E55.já proti frantíkům extra nic nemám,teda nemusím pažouta,citron v klidu.
18:37:36
06.08.2010
06.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: proč z té trojice "nedejbože alhambra"?? V čem je horší než Galaxy nebo Sharan?
18:37:01
06.08.2010
06.08.2010

afro100
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nectes a nevis-> petřík 06.08.10 18:27:54:
18:35:28
06.08.2010
06.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> petřík 06.08.10 18:11:11: Jestli se vlezeš se soupravou do 3,5t je docela jedno. Pokud chceš tahat podval, tak určitě potřebuješ ř.p. skupiny "E" (=přípojné vozidlo nad 750kg celkové hmotnosti). Podval se ti do 750kg celkové hmotnosti (vlastní hmotnost + maximální možný náklad) nevejde nikdy. I kdyby ses vešel se soupravou auto+podval+auto na něm do 3,5t, tak pořád překračuješ 750kg na přívěsu a tím pádem potřebuješ "E". 

18:33:53
06.08.2010
06.08.2010

afro100
alhambra ma 2100 kg aspon tak pisu tu: taznezariadenia.sk/?data=
shop_...
1300 je fakt malo, to je tak na auticko o vahe 800 kg cca
1300 je fakt malo, to je tak na auticko o vahe 800 kg cca
18:31:26
06.08.2010
06.08.2010

Kaprof-Pisařík
-> Mantrabeach: Já klidně jo jelikož bych obě dodávky využil ale zapomenul jsem že zde na virtu veděj všichni jak jsou ty frantici vlastně nejhorší :o)) inu kombík pro mě nemá smysl..kor když náklady je to skoro stejny s naprosto jinou užitečností...furt radši Ty mnou uvedene dodávky než nakou tragu typu Galaxy/sharan/nebo nedejbože Alhambra..
18:31:12
06.08.2010
06.08.2010

Mantrabeach
-> petřík: hele ale alhambra za ty prachy asi těžko ne?
18:27:54
06.08.2010
06.08.2010

petřík
-> Kaprof: jenže bych rád něco s čim bych jinak jezdil i jako s běžnym autem víš, a to zrovna s dodávkou by se mi nechtělo... no jasně myslel sem B+E prostě abych nemusel dělat C+E známej tahal auta s ciziny za alhambrou tdičkem tak nevim jestli má teda víc na kouli než ta 806tka...
18:26:13
06.08.2010
06.08.2010

Mantrabeach
-> Kaprof: no tak já taky omegu nemusím ale s tím mým motorem je to lepší než nic.ale on zde uvedl že by s tím chtěl jezdit i normálně ne?a ty bys jako jezdil s jumprem?
proto sem uvedl tyhle dva sedany nebo kombíky.je to kus auta a docela to má i výbavu tak není co řešit.transportéra za tyhle prachy nesežene aby za něco stál a jumper nemá cenu.

18:20:54
06.08.2010
06.08.2010

havlik
já bych rovnou koupil odtahovku

18:19:48
06.08.2010
06.08.2010

Kaprof-Pisařík
-> Mantrabeach: Ajéje tradiční inteligentni názor "žabožroutologů"
;
Nevim čm by si pomohl s omegou... já bych spíš šáhl po nečem vetší ve stylu Transportéra či Jumpera(oboje jde sehnat za pekny peníze a nejen tyto samozrejmě ) než tahat podval za nakym sráčem malym....

18:17:41
06.08.2010
06.08.2010

afro100
-> petřík: no neviem teda ale aj tak sa do 3,5 t nevojdes. Ide o to, ze s B-ckom (alebo aj C-ckom, pokial nemas E ) mozes tahat vozik do hmotnosti 750 kg, nad uz potrebujes to E-cko ...
aspon u nas tomu tak je
aspon u nas tomu tak je
18:14:18
06.08.2010
06.08.2010

Mantrabeach
-> petřík: tak na to zrovna zapomeň s 1300kg.to ani nemusíš to auto kupovat,navíc ještě francouze.já bych v tvým případě šel buď do bawora a nebo třeba do omegy s tím samým motorem,nic jinýho pořádně na kouli tolik nemá
18:11:11
06.08.2010
06.08.2010

petřík
já uvažoval o peugeotu 806 v naftě no.. na kouli maj 1300 jd eo to jestli na nějaej malej podvál stačí.. nevim jaký maj ty nosnosti ale jde mi taky o to vlíst se se soupravou do 3,5t
18:08:29
06.08.2010
06.08.2010

petřík
-> Stepix: myslim pro vlastní potřebu tak se prosímtě nečerti...
15:54:26
06.08.2010
06.08.2010

havlik
-> Mantrabeach: myslel sem eště starší než máš ty :) Nevim co se tam přesně dávalo za motory ale prostě něco z tý modelový sady jako je E21
14:59:14
06.08.2010
06.08.2010

Mantrabeach
-> havlik: nemyslel si spíš 2.5tds?
to mám já a mám 1900kg na kouli což je pěkný.Na tohle se ani koktávka ani passat nemůžou chytat.žere to asi do 10L podle toho jaká je trasa ale utáhne to všechno.nestěžuju si.
to mám já a mám 1900kg na kouli což je pěkný.Na tohle se ani koktávka ani passat nemůžou chytat.žere to asi do 10L podle toho jaká je trasa ale utáhne to všechno.nestěžuju si.

14:37:51
06.08.2010
06.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nwkt: generátor náhodných čísel jsme kdysi naprogramovali na SŠ v Packalu, ale na první pohled se to tvářilo jako kalkulačka, někteří zírali. 

14:28:08
06.08.2010
06.08.2010

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Si myslel spíš "4x4" ne
kdy se zadek připojuje podle generátoru náhodnejch čísel

12:26:55
06.08.2010
06.08.2010

U-Geen
-> havlik: no jedna rada Passatu 4MOTION mela snad quattro... ale pak od toho upustili
12:25:30
06.08.2010
06.08.2010

havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no jo ale 1600 je v podstatě hrozně málo
já teda neznam nikoho s VW 4x4 kdo by byl spokojen jednoho známýho to vyhodilo do pangejtu no skvělej system:) v zatáčce mu začal prokluzovat předek tak zabral zadek a už šel do ven. Každopádně na tohle leda Audi Quattro to má 60:40 zadek:předek stálej
