skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
19:33:18
02.11.2015
02.11.2015

ochoda
-> Syny: Myslím, že na to bych se zeptal spíš nějakýho dopraváka. To bude určitě kuli něčemu někde napsanýmu... Btw závora jde i zvednout, ale to asi víš.
19:30:06
02.11.2015
02.11.2015

Syny
Jelikoz to ve vedlejsim tematu nejak zapadlo, tak to dam sem, jelikoz me to vazne zajima :)
Jelikoz je tady par lidi co ma s drahou co spolecneho, tak mi mozna objasni jednu vec. Ne ze bych schvaloval todle vjizdeni na prejezd, kdyz blika cervena, to vubec, ale neni mi jasny, proc jsou nektery prejezdy delany tak, ze jsou zavory na obou stranach ulice a nekde jen na strane ve smeru jizdy. Pac kdyby tady na tom prejezdu nebyly zavory z obou stran, tak ten kamionak, kdyz uz tam kokot najel, by mohl v pohode vyjet ven a nebyl by tam "zavrenej". Jasne, zavora jde projet, ale jak je vidno, tak nejakej psychologickej efekt to ma a to zastaveni pred ni a rozmejsleni, jestli ji tedy prorazit a nebo ne muze bejt taky osudny (coz pravdepodobne pri tej srazce s tim Pendolinem driv i bylo). Kdyby proste byla zavora jen na pulce vozovky, tak by normalne odjel.
www.novinky.cz/krimi/3851 22-na-prejezd-ve-studence- vjel-dalsi-kamion-na-cerve nou-tesne-pred-srazkou-pro razil-zavory.html
Jelikoz je tady par lidi co ma s drahou co spolecneho, tak mi mozna objasni jednu vec. Ne ze bych schvaloval todle vjizdeni na prejezd, kdyz blika cervena, to vubec, ale neni mi jasny, proc jsou nektery prejezdy delany tak, ze jsou zavory na obou stranach ulice a nekde jen na strane ve smeru jizdy. Pac kdyby tady na tom prejezdu nebyly zavory z obou stran, tak ten kamionak, kdyz uz tam kokot najel, by mohl v pohode vyjet ven a nebyl by tam "zavrenej". Jasne, zavora jde projet, ale jak je vidno, tak nejakej psychologickej efekt to ma a to zastaveni pred ni a rozmejsleni, jestli ji tedy prorazit a nebo ne muze bejt taky osudny (coz pravdepodobne pri tej srazce s tim Pendolinem driv i bylo). Kdyby proste byla zavora jen na pulce vozovky, tak by normalne odjel.
www.novinky.cz/krimi/3851 22-na-prejezd-ve-studence- vjel-dalsi-kamion-na-cerve nou-tesne-pred-srazkou-pro razil-zavory.html
19:28:32
02.11.2015
02.11.2015

rsvancara
Co dělá Sergej na terénních pneumatikách a ne na kolejích? Inu, to byste se museli zeptat v Rusku. Jen připomeneme, že lokomotiva vážila 116 tun a poháněl ji dvoutaktní dieselový dvanáctiválec o výkonu skoro 2000 koní

17:12:29
07.04.2015
07.04.2015

Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je lepší nevědět 

16:27:04
07.04.2015
07.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Muzes auto nechat u silnice a jit kilak pesky :-)
15:12:41
07.04.2015
07.04.2015

Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hups, to je dobré vědět 

15:08:21
07.04.2015
07.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
O vikendu jsme byli jen dva odvazlivci.
15:07:17
07.04.2015
07.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Na to jsem se loni nedostal, tak snad letos :-)
Akorát je tam horší přístup když je mokro, nic pro žabaře s břichoplazama.
Akorát je tam horší přístup když je mokro, nic pro žabaře s břichoplazama.
14:52:14
07.04.2015
07.04.2015

Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: bývá tam i sraz rotujících setrvačníků, už hromadu let se tam chci vypravit mrknout. Tak snad letos 13.6. 
aerokarel.rajce.idnes.cz/ Rotujici_setrvacniky_2013

aerokarel.rajce.idnes.cz/ Rotujici_setrvacniky_2013
14:46:11
07.04.2015
07.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> rené: Jj, srandovního nic, jen jsem to sem plácnul :-) Je to tam hezký, tak kdyby někdo hledal kam na výlet... www.solvayovylomy.cz/
13:40:08
07.04.2015
07.04.2015

rené
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Solvayovy lomy? Co je na tim tak srandovního? :)
19:00:19
28.11.2014
28.11.2014

stika87 - Maschinenführer
to je proste krasa jak to funguje


18:58:37
28.11.2014
28.11.2014

stika87 - Maschinenführer
-> palinator: jak jsme to videl tak sjme vybehl z masiny a sel fotit :D
21:46:51
27.11.2014
27.11.2014

palinator
-> stika87 - Maschinenführer:
Ale štítky ze zvonků jsou spadaný
Ale štítky ze zvonků jsou spadaný

12:35:17
27.11.2014
27.11.2014

rené
-> stika87 - Maschinenführer: Byl sis vyzkoušet 3. způsob brždění? 

11:23:36
27.11.2014
27.11.2014

stika87 - Maschinenführer
neni lepsi v ostrym a klasika nez releovka nebo esa ? :D
00:50:45
27.11.2014
27.11.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: Tak se prosím poptej. 

00:34:11
27.11.2014
27.11.2014

palinator
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Já mám takovej dojem že někdy jezděj i pro veřejnost. Pak maj Vánoční ježdění, kdy jezděj po tmě.
Ale to nevim jestli je otevřený. Ale můžu se zeptat, jestli by se tam veřejnost mohla podívat.
Já mám takovej dojem že někdy jezděj i pro veřejnost. Pak maj Vánoční ježdění, kdy jezděj po tmě.
Ale to nevim jestli je otevřený. Ale můžu se zeptat, jestli by se tam veřejnost mohla podívat.23:43:07
26.11.2014
26.11.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: Vem mě s sebou, prosím, já byl hodnej. :)
22:04:02
26.11.2014
26.11.2014

palinator
-> rené:


11:23:36
26.11.2014
26.11.2014

rené
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Řídíš dopravu prostřednictvím reálného zabezpečovacího zařízení, které je napojeno na počítač a ten pak sám ovládá jízdu vlaků.
00:20:02
25.11.2014
25.11.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: Zajímavý. To řídíš dopravu nebo konkrétní vlak?
20:00:26
24.11.2014
24.11.2014

palinator
Dneska jsme byli zasvěceni sem:
www.upce.cz/dfjp/.../labo rator.html
Bože to je paráda. Máme možnost se dohodnout, že půjdem jezdit ve skupině minimálně 6 lidí "naostro" přímo podle stanovenýho grafikonu.
www.upce.cz/dfjp/.../labo rator.html
Bože to je paráda. Máme možnost se dohodnout, že půjdem jezdit ve skupině minimálně 6 lidí "naostro" přímo podle stanovenýho grafikonu.

22:27:11
31.07.2014
31.07.2014

stika87 - Maschinenführer
20:58:23
30.07.2014
30.07.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stika87 - Maschinenführer: Sem s tím. 

13:08:42
30.07.2014
30.07.2014

stika87 - Maschinenführer
mam celkem peknou prezentaci kdyby nekdo chtel :)
16:21:05
29.07.2014
29.07.2014

aDAm
16:20:07
29.07.2014
29.07.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Luky: Tipuju že 8.7.2014. Ale je fakt, že v záhlaví článku to jaksi chybí...
15:40:52
29.07.2014
29.07.2014

Luky
-> Luboš: kdy k tomu došlo? Že se to tam pořád válí... V nedatovaném článku je napsáno "dnes", web má v zápatí copyright 2008 a při zvětšení fotky se ukáže copyright 2006. Kvalitní novinařina...
15:09:15
29.07.2014
29.07.2014

Luboš
13:36:16
29.07.2014
29.07.2014

Klubko_
-> Vojťas 27.07.14 22:53:24: to byla nějaká vlaková havárie?
22:58:57
27.07.2014
27.07.2014

Vojťas
-> Nwkt: maj to pres cely mesto 

22:54:45
27.07.2014
27.07.2014

Nwkt
-> Vojťas: To v okruhu 50 km nebydlí cikáni?
22:53:24
27.07.2014
27.07.2014

Vojťas
Jak dlouho to tam asi jeste bude
22:20:07
14.02.2014
14.02.2014

Vojťas
-> 1560: tyhle pracovni deformace jsou hrozny, ja jak sem nekde u kamosu nebo znamejch a vidim televizi, tak uz premejslim jak se tam asi řáděj kanály
pač poslední dobou u duchodců nic jinýho nedělám


pač poslední dobou u duchodců nic jinýho nedělám


10:30:34
13.02.2014
13.02.2014

1560 - zrušená registrace
-> rené:
Bych tomu aji věřil... Bejvalej soused jezdil léta s trolejbusem a jednou mi tak vyprávěl, jak je to v háji, že jel na kole, před sekčákem vyšlápl, před křížením zpomalil, na výhybce sledoval, kam je nastavena... Ještě do zastávky mohl najet :-D
Bych tomu aji věřil... Bejvalej soused jezdil léta s trolejbusem a jednou mi tak vyprávěl, jak je to v háji, že jel na kole, před sekčákem vyšlápl, před křížením zpomalil, na výhybce sledoval, kam je nastavena... Ještě do zastávky mohl najet :-D
19:07:04
07.02.2014
07.02.2014

stika87 - Maschinenführer
-> Jozka: 

19:04:27
07.02.2014
07.02.2014

Jozka
-> stika87: Já to hned věděl..

19:00:37
07.02.2014
07.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> stika87: anebo mašinka Tomáš
si můžeš vybrat 
si můžeš vybrat 
18:57:48
07.02.2014
07.02.2014

stika87 - Maschinenführer
-> Antony: Zababa 

18:56:38
07.02.2014
07.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> stika87: a můžeme ti říkat černokněžníku? 

18:48:06
07.02.2014
07.02.2014

stika87 - Maschinenführer
Kam jsem to zas vlezl


11:11:14
07.02.2014
07.02.2014

rené
-> Shadow_: Páky, volant... nesejde ani tak na prostředku ovládání, ale spíše na způsobu regulace výkonu. Jestli jde o odporovou nebo pulsní regulaci. Pokud se odporovka ovládá volantem nebo pákama, je to pořád odporovka se všema výhodama i nevýhodama. Akorát že páky vypadají moderněji a nemusíš tolik hejbat rukama. To je tak asi všechno. Posun v ovládání nastal až ve chvíli, kdy se začaly dávat takzvané sdružené jízdní páky, kdy člověk jedním kvrdlátkem ovládá výkon i brzdu. Na něco je to dobrý, na něco naprd. Asi jako všechno.
10:30:50
06.02.2014
06.02.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> rené 05.02.14 19:20:40: Ten byl asi slušně přepracovanej. 

10:25:24
06.02.2014
06.02.2014

Shadow_
-> rené: děkuji za objasnění. I když si říkám že s pákami to bude lepší než s volantem nebo tomu není tak?
22:01:47
05.02.2014
05.02.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> rené:


19:52:17
05.02.2014
05.02.2014

ZdeněkH - zrušená registrace
-> rené:


19:20:40
05.02.2014
05.02.2014

rené
-> ZdeněkH: To se traduje historka o jednom kolegovi, který převrátil auto do pole na střechu, v létě, za sucha, na zcela rovné silnici. Jezdil dlouhá léta právě na podobných strojích. No a když člověk výkon přidává, točí do prava, když potřebuješ ubrat, tak do leva. Vracel se pozdě v noci onou silnicí kolem kolejí, v dáli na návěstidle uviděl oranžovou(tzn.výstraha, na dalším návěstidle za cca třeba 1km bude červená). Inu udělal to, co se na správného strojvůdce sluší a patří. Stočil volant do nuly, aby ubral výkon a mohl začít brzdit :).
18:47:56
05.02.2014
05.02.2014

ZdeněkH - zrušená registrace
-> rené: takže s tím fakt nezatočím? 


