Spotřeba vašeho auta?

prohledat
2995 příspěvků (zobrazeno 1701 až 1750) od 01.11.2011 do 22.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
řadit dle data
12:04:42
19.01.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 19.01.15 11:37:14: Takový je dnes trend, všechno s displejema. I když jsem s tím neměl problém a naopak mi vyhovovalo, že vidím rychlost číselně, neměl jsem se zpětnou adaptací problém.

Jak ale říkal Tunej2, až se ty displeje poserou a auto už nebude 2 roky ve výrobě, tak jsme zvědavi, co s tím budou uživatelé dělat. 1
11:37:14
19.01.2015
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: myslel jsem to spíš tak, že tyhle řeči vedou zpravidla osoby, jejichž vozidlo sice jezdí na benzín, ale jinak je to dvacet let stará paštika, která žere olej jako dvoutakt, katalyzátor už je jen pasivní boule na výfuku, a i ten drží na autě jen díky dvěma metrům vázacího drátu ukradeného od souseda 3



Jinak, Model S je super, chvíli jsem se v tom svezl jako spolujezdec a jede to jako svině, jen bych asi nedokázal fungovat v tom interiéru.

Pominu-li, že hnusně vypadá, tak na ovládání uplně všeho přes ten obří dotykový displej bych si asi zvyknout nedokázal.
11:18:27
19.01.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 19.01.15 10:42:48: Když jdu ráno do práce, tak auta fakt smrděj. I když jsem tomu nikdy neholdoval, tak se mi poctiví hybridi a nebo přímo elektromobily začaly docela líbit.

Až budu velkej, tak si pořídím toto. 1

auto.idnes.cz/tesla-model -s-0cl-/auto_testy.aspx?c= A140429_...
10:42:48
19.01.2015
Alenka
-> dragon_cb_cz: asi si užívá vytříbený chod řadového šestiválce při stání v kolonách a utěšuje se, že při spálení dvojnásobného množství paliva vypustí mnohem méně emisí než ti zlí zamořovači ovzduší v hlučných a kouřících TDI 3
upraveno 1x, naposled 19.01.2015 10:43:20
10:24:37
19.01.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:

Já se přiznám že jsem i aktivní kolenovrt. Rozhodně se to neprojevuje na průměrný rychlosti, ale projevuje se to shnilejma zadníma kotoučema.3
10:22:08
19.01.2015
palinator
-> U-Geen 19.01.15 02:34:48:

Jako přehánim, ale nad 2500 jsou opravdu vibrace cejtit výrazně víc.
09:28:27
19.01.2015
dragon_cb_cz
-> Sejki: Pěkná sbírka 4



-> Alenka: Jo, souhlas - ale to je řekněme "pasivní kolenovrství" - vlastnost auta. Mám kolegu, co jezdí do práce Omegou 2.5 V6. Přiznám se, že nějak nechápu, jaký uspokojení z toho má, když nejrychlejší komunikace kterou potká je Jižní spojka. Ale když ho baví dávat za palivo 2x tolik co mě... Já to radši nasypu do toho auta nebo právě do nějakýho hobbycar-u. Ten rozdíl v jeho a mojí spotřebě na cestách do práce za rok dělá cca pořizovací cenu tý Omegy.



Pak je ale aktivní kolenovrství, tzn to jak máš těžkou nohu. A to až tak moc neprovozuju, na krátkejch trasách moc ne... na delších už se s tím pracovat dá i bez nějaký zásadní ztráty rychlosti.
09:11:45
19.01.2015
Sejki - zrušená registrace
Skoda 120 - 6.7L/100km

Skoda Octavia 1.9TDI 81kw - 4.9L/100km

Buick Century 3.3i V6 - 10.5L/100km

Citroen XM 3.0i V6 - 10L/100km

Bmw 525TDS - 8L/100km

Daf XF 105.460 euro 5 - 30L/100km
09:05:47
19.01.2015
Alenka
-> dragon_cb_cz: on i ten kolenovrtský aspekt má něco do sebe.

Sice všichni svorně tvrdí jak jim je jedno, za kolik jezdí a užívají si brutální zátah libovolné popelnice, kterou momentálně vlastní, ale jedním dechem si nezapomenou postěžovat jak je všechno drahé, na nic nejsou prachy a tak vůbec všechno stojí za hovno.



Já teda nevidím žádné hrdinství v tom, že mi auto na dálnici při 140 bere 7l místo 4,5l.

Lidi mi můžou nadávat nadávat do kolenovrtů jak chtějí, faktem ale je, že za poslední rok jsem jen na naftě ušetřil něco přes 30 000kč, což mi s přehledem pokrylo náklady na údržbu a provoz u hobbycaru + ještě zbylo na úpravy a na zátah si taky rozhodně stězovat nemůžu :)
08:21:02
19.01.2015
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To není ani tak o kolenovrtství, ke kterýmu zvlášť při současnejch cenách není moc důvod, ale o rozumným komfortu - nad 2000 už je to prostě "ňáký hlučný".



A stejně jako -> palinator: tomu občas trochu naložím, sice mám turbo s wastegate, ale občas to pořádně profouknout neuškodí. Ale na cestách do práce moc ne, za těch 20km jsem rád, že tam mám alespoň provozní teplotu. Když je delší trasa a vhodnej kopec, tak tomu dám plnej a držím dokud to jde. Speciálně Votičák je na to jak dělanej.



-> darklord 18.01.15 23:43:49: Únavové lomy?
upraveno 1x, naposled 19.01.2015 08:34:03
07:24:54
19.01.2015
MOLSO
-> darklord: 3 3
02:34:48
19.01.2015
U-Geen
-> palinator: to mas asi nejaky jiny tohleto nez sem mel ja... jako hlucny to bylo dost, ale jinak v poho :-)
01:50:53
19.01.2015
Jarda/felda
-> palinator 18.01.15 23:53:41: lopatky se hejbou při každým startu 4
23:59:34
18.01.2015
palinator
-> darklord:

Až náš šroťák rozdělí, budu jezdit vlakem.1
23:55:47
18.01.2015
darklord
-> palinator: a v takej haraburde niekto dobrovolne jazdi 3 no to ma poser, cesky sen 40
23:53:41
18.01.2015
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Neměj strach že bych tomu minimálně jednou tejdně za uši nedal.4 Dělám to kvůli VTG, aby se lopatky zahejbaly v celým regulačním rozsahu. A musim říct, že mi auto do nouzáku kvůli odchylce plnícího tlaku nepadá. Ale jezdit trvale v otáčkách nad 2500 se nedá, pokud člověk ještě obstojně slyší. Krom toho v jedničkovým Toledu se všechno nad jmenované otáčky rozezní, v zrcátkách rázem není vidět a člověk nesmí mít sevřené čelisti jinak si omlátí sklovinu. 3
23:51:15
18.01.2015
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.01.15 23:31:10: Tak ono to chce obcas to protahnout, ale studeny teda urcite ne. Navic nafta neni delana na nejaky extra otacky, takze 3000 dlouhodobe mi prijde jako optimalni.
upraveno 1x, naposled 18.01.2015 23:51:46
23:46:25
18.01.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.01.15 23:31:10: To je pravda. Taky to chce občas promíchat klackem, aby se to moc neusazovalo. 3
23:43:49
18.01.2015
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo, alebo slavne unavove lomy na klukovke pri emisiach 3
23:31:10
18.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: -> palinator: Já teda s dieslama (octavka 1,9TDi, Transit 2,4TDDi/2,2TDCi, Patrol 2,9TD) jezdim tak do 4000 otáček (s vohřátym motorem).



Jinak pokud je horší turbo, tak se prej může v cooleru usazovat oil při tom vašem kolenovrtskym režimu (max 2000 rpm) a jakmile za to pak někdo pořádně vezme, tak se ten oil nasaje do motoru a jak to dopadne je asi jasný...
23:25:47
18.01.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:

To už jsem taky zažil když jsem měl zbytkáč a potřeboval jsem odvízt na brigádu. Tak řídil kmenovej zaměstanec, můj známej. Řadil při 3500 a když v 80 km/h předjížděl, tak podřazoval na trojku. 3
23:11:02
18.01.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo jo... a prdel je když pak vezeš nějakýho benzínovýho chytrolína jako je Bukaj, kterej mě přesvědčoval, že to podtáčím,a že pod 2000 bych neměl jít 1
upraveno 1x, naposled 18.01.2015 23:15:30
23:06:24
18.01.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:

Řikám, 2200 je pro TDI hranice snesitelnosti. Ideálně 1500-1900. 40
23:04:37
18.01.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo, 130km/h by odpovídalo cca 2650 otáček... což je v pásmu "moc" 1
23:00:20
18.01.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:

To máš dá se říct stejnej převod jak já. 130 km/h "něco" přes 2500, každopádně je to dost otravný.
22:59:17
18.01.2015
palinator
-> Athlonek 18.01.15 16:10:40:

Já jezdim do cca 2300 podle toho kterej kvalt roztahuju. Když bych řadil dvojku na 2000, tak jsem pak hodně podtočenej. A řadim tak stejně jak za studena, tak za tepla. Když chci řádně ohřátej kalit, pak řadim za 4500, ale to se zas tak často nestává.4
22:58:12
18.01.2015
dragon_cb_cz
-> Alenka 16.01.15 13:52:36: Tak jsem dneska koukal, ve 110 je to 2250 otáček, ve 140 nějaký 2850 - cca. Takže jsem trochu kecal, ale stejně mě to štve a mohlo by to být níž....
upraveno 1x, naposled 18.01.2015 22:59:41
17:23:09
18.01.2015
Tomaso435
-> Athlonek: tak aby se to zahřálo žeo .. https://www.youtube.com/w atch?v=mtbTgdQ6Pkg 5:39 :D
17:05:56
18.01.2015
Athlonek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Takle tady jezdil jeden chlap z hospody, natočil studenou stodvacítku, podržel jí na 4000 ot. asi 1 min a pak vyjel.
16:44:25
18.01.2015
Syny
-> Athlonek 18.01.15 16:10:40: Ja tedy jo, jak se sluzebnima naftakama, tak se svym benzinem. Tu chvili me to nezabije a motoru to jen prospeje...
16:43:35
18.01.2015
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale stejne potom obvykle rozlamany turbo vyjde na nekoho jinyho ... :)
16:41:21
18.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Athlonek: Jestli nekdo toci studenou naftu na 4000, tak je retard.
upraveno 1x, naposled 18.01.2015 16:41:34
16:10:40
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: Taky jezdíš se studeným motorem do 2000 ot.?179
15:45:55
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:

Koukal. Tuším 10° a nejvíc z toho dostanu asi 18°. Ale už jsem to dlouho neviděl, tak to píšu +- autobus.



E: koukal jsem na volnoběh se studenou naftou. Tam řešim problém a z tohoto hlediska předvstřik vyhovuje. Jestli nemám ideální předvstřik při plným zatížení a 4000 otáčkách na studený naftě mě fakt netrápí.
upraveno 1x, naposled 18.01.2015 15:48:02
15:42:51
18.01.2015
Shader
2.0 TDi PD DPF 125kW, dle PP 6,7!
15:24:26
18.01.2015
Athlonek
Reálná spotřeba + cca 0,5 l
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Athlonek vložen 18.01.2015 15:24:26
15:08:11
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: To bych si nebyl tak jistej a koukal jsi jakej má požadavek řídící jednota při zátěži a se studenou naftou?
15:00:20
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:

Když řikám pod spodní, tak pod spodní. 3 To znamená pod červenou. Hodnota nějakejch 30. Ale jak říkám, nemůže to mít vliv, protože požadavek předvstřiku danej ŘJ je splněnej bohatě.
14:45:18
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: Pod červenou nebo modrou čárou?
14:43:14
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:

TDI graf mám pod spodní čárou.

Rozvody mám postavený na přípravky.
14:25:32
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: A máš dobře načasovanou vačku?
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Athlonek vložen 18.01.2015 14:25:32
14:22:58
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: Pokud jsi v rozmezí tak jsi to řídící jednotka dožene.
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Athlonek vložen 18.01.2015 14:22:58
14:18:02
18.01.2015
Athlonek
-> palinator: Má korekce rovnoměrného chodu na volnoběh.
zvětšit Spotřeba vašeho auta? - obrázek od Athlonek vložen 18.01.2015 14:18:02
14:16:01
18.01.2015
Athlonek
-> Nwkt: To by němělo vadit, část čidla pro motor funguje, druhá část pro přístrojovku má výpadky, ale nemělo by to vadit, při výpadku teplotního čidla si bere řídící jednotka náhradní hodnotu z čidla teploty paliva. Je pravda, když startuju hned po zhasnutí kontrolky žhavení, tak se motoru moc nechce, ale když nechám ještě nějakou prodlevu po zhasnutí kontrolky a pak teprve startuji tak to čapne lépe. Asi tam jde opravdu málo nafty.
14:11:58
18.01.2015
palinator
-> Athlonek:

TDI graf v normě nemám, mám předvstřik menší, protože čerpadlář asi něco posral a nejde to doštelovat. Jedině propilovat díry na čerpadle. Ale nemůže to na to mít vliv, protože na volnoběh to má požadavek na předvstřik plácnu uprostřed rozsahu a to vyhovuje s přehledem. A stejně to kouří, plive a hnus.

Korekce rotačka nemá ne?
upraveno 2x, naposled 18.01.2015 14:12:25
13:59:52
18.01.2015
Nwkt
-> Athlonek: Co teplotní čidlo?
13:57:10
18.01.2015
Athlonek
-> palinator 17.01.15 21:03:34: Aha a TDIgraf máš v normě, jak vypadá vačka a ve VAGu na motoru skupina 13 jaké máš korekce v dávce paliva do jednotlivých válců na volnoběh? Já mám jinej problém ASVčko mi špatně chytá když je venku +10°C až - 7°C, chytá to jako na tři válce.
11:04:48
18.01.2015
King
-> Alenka: Sakra!1
10:26:21
18.01.2015
francomk
-> doly120: To máš slušné 4



Felda BMM + LPG : cca 10L / 100 km 21 (ranné cukatúry po meste do práce + sem-tam okreska a dialnica, ale na krátkych to zožere aj trávu), aj keď nejazdím jak dochodca. Na dialkové trasy s lahkou nohou cca 7,5 40
09:12:16
18.01.2015
Alenka
-> King: no dobře, že jsi to ty, tak se přiznám, že na trase, která by měla měřit 340 km mi počítadlo ujeté vzdálenosti ukazuje 342 - 344 km.

Nemůžu však vyloučit, že odchylka je způsobena letními pneu, které jsem teď za poslední sezónu sjel pomalu až na dráty 3
Extreme Tyres