Jak s 4x4

prohledat
77 příspěvků (zobrazeno 51 až 77) od 20.09.2012 do 23.09.2012, založil/a Martys
řadit dle data
22:09:05
20.09.2012
Jumbo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Známý prodejce z Autonovy Brno říkal, že škodovácké 4x2+2*random(0,1) umí semtam potěšit. Například když člověk dostane na sněhu nedotáčivý smyk, začne zápasit a najednou mu chytne zadní náprava a jde do přetáčivého smyku...
22:01:35
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Sakra, jesi to od nej byla ironie, tak jsem ji absolutne nevycitil 8 10 Hanbim sa.
21:58:45
20.09.2012
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslim ze to bola prave pointa toho vtipu ze co sa stane 3
21:55:47
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> beastyLA - ten první: Kvizova otazka: Co se stane, kdyz v zatacce uklouzne ta stale pohanena naprava a najednou se pripoji i ty druha? :-)



-> U-Geen: Zas ten motor bude zvyklej na otacky 1 Tohle ma radovej 6val 2,8 a na silnici je to horsi jak moje skodovka :-)



Jinak se delal i 4,2 atmosfericka ropa a to je prej utrpeni, ale nemel sem moznost srovnat. Na druhou stranu vydrzi vse.
upraveno 1x, naposled 20.09.2012 21:56:35
21:50:20
20.09.2012
U-Geen
-> beastyLA - ten první: jo... to je presne duvod proc to nechci :-)
21:49:17
20.09.2012
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no tohle jede tak od tri :-)) je to 2.0 V6 takze pidivalecky... ale jezdi se s tim v pohode, jenom to "nejede"
21:38:40
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> beastyLA - ten první 20.09.12 21:33:53: 3 3 Jako joke dobry. To je offroad jako svin.



-> U-Geen: To je tezky. Nemohu posoudit. Ale treba ten patrol zabira od 2000rpm, do ty doby mrtvola.
21:33:53
20.09.2012
beastyLA - ten první
-> Martys: přesně tak. zlatá octávia comb i4x4. náhod vždy na jednu nápravu a při protočení naprázdno se sepne i ta zadní... ideální řešení. spolehlivé, funkční :)
21:32:43
20.09.2012
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no me furt tvrdili jakou ma ta nase vitara silu na nizky otacky... proste nema :-) to je stejny jako kdyz jsem se na subaru foru ptal na co koukat pri koupi... ted uz to vim .-))
21:27:45
20.09.2012
Martys
Škoda forever
21:27:19
20.09.2012
Martys
Hoší, díky... Já dám zejtra vědět jak dopadla poznávací jízda.. Aspoň se budu třebas chytře ptát a ne jak nějak co ho baví Mazdy..
21:19:41
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martys: Tyjo to je dost komplikovanej priklad a resit ho jen tak teoreticky od stolu... 1



Celej les bych jel na 4H, pokud tam nebudou kopce. Taky zalezi jak moc bude bahna. V navodu (na clonce u ridice 3 ) je napsano, ze 4x4 mas mit uz na prasnejch/kamenitejch cestach. Coz je zbytecny...

Hodit tam 4H za jizdy jde, ale je otazka, co ty volnobezky, viz Evza.



-> U-Geen: Nejhorsi na tom foru je, ze kdyz se clovek na neco zepta, tak plno lidi misto odpovedi rekne, at mu zavolam, ze ma telefon v profilu, to je ujety 3 3
21:18:02
20.09.2012
Martys
:-) už jen ten název offroadforum... tam mě vyhlásej jak malýho kluka..:-)
21:15:45
20.09.2012
U-Geen
-> Martys: to zarazeni zalezi na konkretnim aute a Navaru nezname... kdyz tak offroadforum.cz, radi poradej (i kdyz kecy maj stejny jako na vsech jinejch znackovejch forech .-)
21:13:10
20.09.2012
Martys
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A na co tam teda je to Nko? Takže to uvedu v situaci: Povezu káru dřeva z lesa a vidím bahýnko, tak zastavím strčím tam 4H a jedu a prostě frčím s 4x4 a když vyjedu z lesa tak to šoupn zpátky na 2H za jízdy třebas do těch 30km/h.. jedu dál a náhle předemnou kopec dolu a je po děšti a jsou tam kočičí hlavy, tak zastavím a dávám 4L a prostě nechám se dolu na rychlost svézt... A fakt nejde tu 4x4 dát za jízdy třebas do těch 20km/h?
21:08:17
20.09.2012
U-Geen
-> Martys: ne... s tou pakou vetsinou nehejbas, smysl tyhle pozice je mi utajenej... je to asi spis pro tazeni auta a asi hlavne pro automaty (proste kdyz se neco posere)
21:07:40
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martys: Nene, za bezny jizdy krvdlas jen s beznym klackem 5 rychlosti plus zpatecka.
21:06:33
20.09.2012
U-Geen
... tohle je priklad ty prepinaci

www.doplnkynaauto.cz/imag es-maxi/4353060042.JPG



jinak seriove tam bude nejspis automaticka. pokud nekdo nedelal tuning nebo opravu vylepsenim
21:05:26
20.09.2012
Martys
A co znamená to Nko jako neutrál? To znamená, že budu vyřazovat dvě páky na rudej?
21:05:05
20.09.2012
U-Geen
-> Martys: byva to opacne, pro vyrazeni zastavovat nemusis, pro prvni zarazeni jo, pro opetovny vetsinou taky nemusis ale nesmi se ti vykopnout volnobezka, coz se mi stava i pri staly jizdy dopredu, asi setrvacnosti



volnobezky budou ruzny

- pouze automaticky - ma pevnej kryt, nic neresis :-)

- auto/lock - automatika nebo pevne zapnuto, prepinas

- free/lock - volne nebo pevne zapnuto



Osobne bych na offroadu nejradsi free/lock, muzes pak vyuzit 4L i na asfaltu, muze se hodit
21:00:13
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martys 20.09.12 20:57:10: Uz si nepamatuju presny cislo, mam pocit ze to bylo 40kmph, ale fakt bez zaruky. Otazka je jak se lisi patrol a navara.
20:59:13
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martys: Redukce je do tezkyho terenu nebo kdyz rves neco do kopce a tak. Proste kdyz chces vic sily nebo brzdit z vostryho kopce atd...



Ty volnobezky se snadno meni, takze ti nikdo nerekne jaky tam jsou podle typu auta. Automaticka ma na sobe napsano lock a auto.

Osobne sem je predelal z automatiky na manual odstranenim par soucastek. Prej jsou v terenu ty automaticky nebezpecny v tom, ze kdyz se skrabes do kopce a zastavis se, tak pri couvani vypadne a ses s riti, protoze letis z kopce dolu.
20:57:10
20.09.2012
Martys
A zařazení 4H za pomalé jízdy je jak pomalá jízda do 20km/h a na její vyžazení se musí zastavit? Tak to máme u Subaru.
20:55:15
20.09.2012
Martys
Tak nějak co jsem viděl z fotek tak tam je na páce 2H - 4H - N a 4L. jak to s těma volnobžkema je to nevím je ale jedná se o tip Navara D22. A 4x4 s redukcí je v podstatě co?
20:52:09
20.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Mas recht Marenko, musim ti poradne pochlebit: LOL.

Nevim jak Navara, ale Patrol ma i neutral a 4x4 rychla se da radit za pomale jizdy. Zrovna dneska sem tu debilni paku rozebiral, aby se pri razeni 4x4 nemuselo do ni mlatit 3



Pokud chce bejt clovek hnidopich, tak bych ty volnobezky zkontroloval. Kamos mel pri koupi obe automaticky, ale jedna byla furt kousla i v pozici auto 8 Takze to nevedel a ikdyz jezdil jen se zadkem, tak se mu tocil diferak i kardan na predku jen tak...
20:40:59
20.09.2012
U-Geen
obvykle je ta paka 2WD - 4WD - N - 4WD LO

2WD - trvala jizda, nahon na zadek

4WD - pripoji predek, bez mezinapravovyho diferaku, cili jizda pouze po povrsich kde je moznost prokluzu (blato, snih, pisek)

N - neutral, mozna tam nebude, u nasi Vitary je

4WD LO - 4x4 s redukci



Pak jeste zalezi jaky tam jsou volnobezky a podle toho se s pakou pracuje

- manualni - natvrdo pripojis poloosy k naboji

- automaticky - sepnou se samy, rozepnou se obvykle opacnym chodem po vyrazeni 4WD

- ty automaticky pak maj jeste ruznej zpusob zapinani a s tim souvisi (a mozna i s typem zapinani 4WD) to, kdy muzes radit 4WD, jestli za jizdy (do urcity rychlosti) nebo pouze za klidu



Snad jsem to moc nepovoral, bude to ruzny i napric typy vseho moznyho
20:26:36
20.09.2012
Martys
Zdarec, potřeboval bych poradit. Porozhlížíme se po něčem, co je 4x4 a je to jako pick up. Tak by mě zajímalo jak to je s těma dvěma "řadícíma pákama". Ta vpravo je normál rychlosti a ta vlevo je na přepínání na 4x4, jak se s tím jako čachruje. U našeho Subaru se mačká jen taký gombík na řadičce. Tak bych potřeboval poradit jak se s tím jako zachází, abych při prohlídce vozu tam nebyl jak idiot, děkuji... jedná se o Nissana Navaru
Extreme Tyres