skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký pickup do 50 000 Kč?
14:42:30
28.02.2013
28.02.2013

Domajz
-> Bukaj: asi pěkná felda, není víc fotek: autobazar.avizo.cz/skoda-
felicia-pick-up-1-3-mpi-89
02675.html
12:10:39
22.02.2013
22.02.2013

spartra
-> Bukaj: njn, pokud furgona, tipuju bude boj sehnat něco kloudnýho - to platí o trojce, expert, jumpy, scudo, přeci jen se tyhle auta musej u majitelů uživit
asi bude chtít uplatnit dph, což okruh snižuje
to samý felda, málokdo v tom vozí lehký věci ve větších krabicích

asi bude chtít uplatnit dph, což okruh snižuje

to samý felda, málokdo v tom vozí lehký věci ve větších krabicích

11:31:40
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> spartra: Určitě budem chtít furgona, otázkou je, jestli š´f dá přednost větší bedně pro tři osoby (Expert, Scudo), nebo by stačil malej levnej, dvoumístnej pickup.
Pokud by došlo na druhou variantu, tak jsem připraven prosadit si feldu
Pokud by došlo na druhou variantu, tak jsem připraven prosadit si feldu

11:25:05
22.02.2013
22.02.2013

spartra
-> Bukaj: u starejch modelů jsou přepínač zvlášť, měla by bejt l/p strana kolem 1t.kč za stranu, ty nejsou problémový jedině stářím.
pak jenom taková drobnost, pokud bych se vyhnul furgonu - těžko budet hledat nezhuntovanej kousek, u 5 dvířek, zadní l/p šoupačky, praskaj v klikách slitinový otvírací mechanizmy.
Jednoduše vyměnitelnej díl, starej vyklepneš, novej neseženš, pouze celá klika v citroenu 1800 bez laku.
Místo slitinový tyčky, jde vytočit a vyfrézovat z ocele, co jsme poptával, tak 1.tkč / 1 kousek.
Pokud máš znamýho co dělá soustruh a malá frézka, cenu dokážeš snížit.
Jak psal kolega, ze starejch modelů motor benzin 1,4 v podsatě to samý měl p309 /1,8 se dávala do xsary, léty odzkoušený, poměrně jednoduchý motory.
1,4 nebude trhač je to spíš na pohodovou jízdu, 1,8 už je lepší, kdyš šlapeš, o něco žíznivější.
Těžko říct, kterej motor bude mít věští reálnou spotřebu
pak jenom taková drobnost, pokud bych se vyhnul furgonu - těžko budet hledat nezhuntovanej kousek, u 5 dvířek, zadní l/p šoupačky, praskaj v klikách slitinový otvírací mechanizmy.
Jednoduše vyměnitelnej díl, starej vyklepneš, novej neseženš, pouze celá klika v citroenu 1800 bez laku.
Místo slitinový tyčky, jde vytočit a vyfrézovat z ocele, co jsme poptával, tak 1.tkč / 1 kousek.
Pokud máš znamýho co dělá soustruh a malá frézka, cenu dokážeš snížit.
Jak psal kolega, ze starejch modelů motor benzin 1,4 v podsatě to samý měl p309 /1,8 se dávala do xsary, léty odzkoušený, poměrně jednoduchý motory.
1,4 nebude trhač je to spíš na pohodovou jízdu, 1,8 už je lepší, kdyš šlapeš, o něco žíznivější.
Těžko říct, kterej motor bude mít věští reálnou spotřebu
11:08:57
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> spartra: Díky za recenzi 
-> Jarda...: No, Fiata už jednoho ve firmě máme a raději už dalšího nee

-> Jarda...: No, Fiata už jednoho ve firmě máme a raději už dalšího nee

09:42:21
22.02.2013
22.02.2013

Jarda...
a co fiat scudo? třeba auto.bazos.cz/inzerat/...
/FIAT-SCUDO-19D-BEZ-KOROZE
.php
Známej je má a celkem spokojen, na kouli to prý má snad 1600-1800kg. Ale ty jsou asi spíš v dieselu..
Známej je má a celkem spokojen, na kouli to prý má snad 1600-1800kg. Ale ty jsou asi spíš v dieselu..
09:14:16
22.02.2013
22.02.2013

spartra
zkušenosti s berlingem
zmíněná zadní náprava, životnost ca 170t.km +- dle toho co vozíš a pokud přetěžuješ tolik nevydrží. Oprava kolem 5-7t.kč pokud nepraskne torzní tyč, jedna kolem 3t.kč, jsou 3.
Nikde jsem je nenašel, nejspíš dodává pouze citroen, proto ta cena. Pokud by jsi dokázal sehnat - cenu by to možná srazilo.
Sem tam prasknou přední péra, zas nestojej svět. Pokud si hned nevšimneš nejspíš bude kaput i tlumič.
Přepínač blinkrů, (multiplex?) dosti poruchuvová součást od novoty, pokud už nemáš nějakej upgradovanej kousek, cena od 5t.kč
Zmíněné přední sedáky, nemaj velkou životnost, snad by měli jít sehnat molitany.
Poslední co mě napadá, občas problém s elektro motorem u světel, ca 1t.kč
Otaní spotřební díly cenově nevybočujou
r.v2004 1,6 16v 80kw, spotřeba od 9,5 l/lpg
nevýhoda delší kvalty, na tahání přívěsu, max. 1100 bržděnej
v zimě je to trochu neposeda, sem zvyklej ze zx v 1,9d tam ten těžší motor je znát
zmíněná zadní náprava, životnost ca 170t.km +- dle toho co vozíš a pokud přetěžuješ tolik nevydrží. Oprava kolem 5-7t.kč pokud nepraskne torzní tyč, jedna kolem 3t.kč, jsou 3.
Nikde jsem je nenašel, nejspíš dodává pouze citroen, proto ta cena. Pokud by jsi dokázal sehnat - cenu by to možná srazilo.
Sem tam prasknou přední péra, zas nestojej svět. Pokud si hned nevšimneš nejspíš bude kaput i tlumič.
Přepínač blinkrů, (multiplex?) dosti poruchuvová součást od novoty, pokud už nemáš nějakej upgradovanej kousek, cena od 5t.kč
Zmíněné přední sedáky, nemaj velkou životnost, snad by měli jít sehnat molitany.
Poslední co mě napadá, občas problém s elektro motorem u světel, ca 1t.kč
Otaní spotřební díly cenově nevybočujou
r.v2004 1,6 16v 80kw, spotřeba od 9,5 l/lpg
nevýhoda delší kvalty, na tahání přívěsu, max. 1100 bržděnej
v zimě je to trochu neposeda, sem zvyklej ze zx v 1,9d tam ten těžší motor je znát
01:27:30
22.02.2013
22.02.2013

Arnold
-> Bukaj: ale tak určitě je tady dost zkušených co ti poradí a určo bych se nebál jít i do jiné značky ale pokud to vyhraje felda tak je to prostě klasika lehce opravitelná a s dostupnými díly tak to už je jen na tobě jaká volba to bude že
ale přeji hodně štěstí

01:25:43
22.02.2013
22.02.2013

palinator
-> Arnold 22.02.13 00:29:15:
Jo, Courier v TD... to je asi "nejlepší" turbodehet pod sluncem... no... možná Opel dělal horší diesely.
Jo, Courier v TD... to je asi "nejlepší" turbodehet pod sluncem... no... možná Opel dělal horší diesely.

01:22:27
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> Arnold:
Tak kdybych to kupoval pro sebe, tak bez diskuzí jedu pro neshnilou Feldu Pickup 1,3 MPi 50 Kw...
Ale je možnost, že časem, až se nový kolega zapracuje, zbavím se tý velký krávy, se kterou neumim jezdit (Fiat Ducato) a vezmu si od toho kolegy to malé šikovné auto
A představa, že to bude Francouz v dýzlu mne deprimuje (už mne nebaví sundávat masku pro výměnu žárovky u auta, které není škodovka)
Tak kdybych to kupoval pro sebe, tak bez diskuzí jedu pro neshnilou Feldu Pickup 1,3 MPi 50 Kw...

Ale je možnost, že časem, až se nový kolega zapracuje, zbavím se tý velký krávy, se kterou neumim jezdit (Fiat Ducato) a vezmu si od toho kolegy to malé šikovné auto

A představa, že to bude Francouz v dýzlu mne deprimuje (už mne nebaví sundávat masku pro výměnu žárovky u auta, které není škodovka)

01:17:38
22.02.2013
22.02.2013

Arnold
-> Bukaj: jako chápu tě že ke škodovce máš blíže
ale tak pokud jde o auto do práce tak by mi to bylo fuk co to je celkem za značku hlavně když to bude držet a nebudeš do toho moc cpát
i když škoda je škoda prostě
a co třeba dobló??? 




01:13:02
22.02.2013
22.02.2013

haso
-> Bukaj: ja som sa naucil, ze so sefovcami sa nedohaduje...

01:11:31
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> colaczech: Dík
-> Arnold: Já se zkrátka nedokážu oprostit od toho mého škodováckého pohledu, proto vidím tu Feldu tak růžově (zvlášť když jednou jezdím)
Ale zase šéf vidí výhody v těch Peugeotech a Citroenech, že má kousek od baráku servis a že tam dává firemní (i soukromý) křápy už léta...


Ale zase šéf vidí výhody v těch Peugeotech a Citroenech, že má kousek od baráku servis a že tam dává firemní (i soukromý) křápy už léta...

01:04:35
22.02.2013
22.02.2013

Arnold
-> Bukaj: tak já si jen na něj vzpoměl ale o motorech no záleží na co narazíš hlavně
zase felda tam si skoro vše opravíš sám a máš levné díly na to ale jako klidně bych se koukl i po jiných 


01:04:24
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> colaczech: Dík 
A co dieselové motory u Berlinga/Partnera?
Jinak zrovna dvoumístného furgona s oddělenou (utěsněnou) kabinou od boudy potřebujem. Tahradníci jsou v autech strašný prasata, takže aspoň ať není takový bordel v kabině (to jsem si užil v T4 a předtím ještě v Renault Rapid)

A co dieselové motory u Berlinga/Partnera?
Jinak zrovna dvoumístného furgona s oddělenou (utěsněnou) kabinou od boudy potřebujem. Tahradníci jsou v autech strašný prasata, takže aspoň ať není takový bordel v kabině (to jsem si užil v T4 a předtím ještě v Renault Rapid)
00:59:48
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> Arnold: Díky, to vypadá rozumně. Ford nee - hnijou snad víc, než Feldy a motory jsou docela nevyzpytatelné...

00:59:26
22.02.2013
22.02.2013

colaczech
-> Bukaj: Na berlingu/partneru se serou zadní nápravy-kola jsou do A a v extremu drou kola o podbehy. Ale to uz musi byt echt vrak. Repase komplet zadni napravy vyjde u firmy cca 6-7tis ale pak mas minimalne 100tis.km klid, teda pokud to nepretezujes. Nekdy byvaji praskle predni pruziny.
Jinak co se tyce zbytku podvozku, tak jako kazde auto jen spotrebni dily.
Motory benzin, bych bral do firmy jen 1.4 nebo 1.8 -jednoducha koncepce motoru.
1.4 55kw neni zadny zavodnik ale staci. Ten motor je jako motor z facka/feldy ohledne zavad. Nejcastejc odejde tesnini pod hlavou-srovnat hlavu a dat druhe a jede se. Kdyz zacne zrat olej, jsou to skoro vzdy gufera na ventilech.
1.8 66kw je drzak motor, co se zakladni udrzbou nahrka klidne 300tis.km.je to stary 8ventil. Co se spotreby oleje tyce nemam s nim skusenosti tak nevim.
Ohledne vybavy-cim min elektriky, tim lip. Ale nee, neni to tak tragicke jak se rika
Stejne je tam podle vybavy jen stahovani oken a nastaveni zrcatek, klima,airbagy,ABS.
V interieru hodne trpi sedacky. Je tam vyssi posez a pri vystupovani a nastupovani se sezvykavaji boky tech sedacek. kledne i po 100tis ta sedacka vypada jak po jednou takove porci u jinsich aut.
A jako firemni postuch bych bral ten starsi model tzn. 1996-2001 (coz by odpovidalo porizovaci cene 50000kc) a ne zrovna 2mistneho furgona. Tam mas 100% jistotu ze to bylo firemni auto a davalo se mu zabrat. Jedine ze by byl opravdu zachovaly.
Jinak co se tyce zbytku podvozku, tak jako kazde auto jen spotrebni dily.
Motory benzin, bych bral do firmy jen 1.4 nebo 1.8 -jednoducha koncepce motoru.
1.4 55kw neni zadny zavodnik ale staci. Ten motor je jako motor z facka/feldy ohledne zavad. Nejcastejc odejde tesnini pod hlavou-srovnat hlavu a dat druhe a jede se. Kdyz zacne zrat olej, jsou to skoro vzdy gufera na ventilech.
1.8 66kw je drzak motor, co se zakladni udrzbou nahrka klidne 300tis.km.je to stary 8ventil. Co se spotreby oleje tyce nemam s nim skusenosti tak nevim.
Ohledne vybavy-cim min elektriky, tim lip. Ale nee, neni to tak tragicke jak se rika

Stejne je tam podle vybavy jen stahovani oken a nastaveni zrcatek, klima,airbagy,ABS.
V interieru hodne trpi sedacky. Je tam vyssi posez a pri vystupovani a nastupovani se sezvykavaji boky tech sedacek. kledne i po 100tis ta sedacka vypada jak po jednou takove porci u jinsich aut.
A jako firemni postuch bych bral ten starsi model tzn. 1996-2001 (coz by odpovidalo porizovaci cene 50000kc) a ne zrovna 2mistneho furgona. Tam mas 100% jistotu ze to bylo firemni auto a davalo se mu zabrat. Jedine ze by byl opravdu zachovaly.
00:29:15
22.02.2013
22.02.2013

Arnold
-> Bukaj: co takovéhle feldy?
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Skoda-Felicia-Pick-Up-13-
EKO-DAN-ZAPLACENA.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-felicia-pick-up-13m pi.php
tady jeden expert ale podle ceny nevim nevim auto.bazos.cz/inzerat/... /Peugeot-expert-19-D-Rv-19 97.php
a jedno berlingo
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Citroen-Berlingo-19D-51kw
-rv-2002-po-velkem-servise
.php
E:a co si myslíte o fordu courier??
na toho jsem si vzpoměl a jeden sem našel
auto.bazos.cz/inzerat/...
/FORD-COURIER-18TD-55KW-20
01.php

auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-felicia-pick-up-13m pi.php
tady jeden expert ale podle ceny nevim nevim auto.bazos.cz/inzerat/... /Peugeot-expert-19-D-Rv-19 97.php
a jedno berlingo

E:a co si myslíte o fordu courier??


00:22:19
22.02.2013
22.02.2013

m8rinek
-> Bukaj: Nj ale proti tomu je Felda bez koroze vrak taky :D. Combo týhle generace je vděčný auto, není to žádnej závodník, na sněhu to je ztracený, ale pracant to je. Kamarád je má v autopujčovně a zatímco všechny auta po 100tkm mění, tak Combo přesluhuje...
00:19:37
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
-> m8rinek: No, znám starší model (Corsa s batohem) a to hnilo víc, než Felicie...
A to, co jsi poslal, je vrak za 50 000...

A to, co jsi poslal, je vrak za 50 000...

00:17:59
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
Takže když si vezmeme ty Frantíky - tak nějaké osobní zkušenosti s těmi jmenovanými? Co na tom odchází, na co si dát pozor...? (hlavně mne zajímají závady, které by měly nákladné řešení)
Jsem schopen posoudit stav karoserie, brzd a toho, co je vidět, ale třeba motor (hlavně ty nafty), převodovky, nápravy - když neznám, jak se mají chovat, tak nevím...
Prostě u mne na plné čáře vítězí ta Felda
Když nebude hnilá, ostatní je brnkačka za pár korun...
Jsem schopen posoudit stav karoserie, brzd a toho, co je vidět, ale třeba motor (hlavně ty nafty), převodovky, nápravy - když neznám, jak se mají chovat, tak nevím...

Prostě u mne na plné čáře vítězí ta Felda

Když nebude hnilá, ostatní je brnkačka za pár korun...
00:16:05
22.02.2013
22.02.2013

m8rinek
-> Bukaj: Co je na Combu španýho? Máme je 10let, maj najeto ke 300tkm, nehnije to, servis mimo základního žádnej...
otomoto.cz/Opel-Combo-1-4 -i-16-V-2006.html
Jen teda chrocht
otomoto.cz/Opel-Combo-1-7 -DI-16V-200285000.html
Než žabožrouta tak 1000x radši němce...
otomoto.cz/Opel-Combo-1-4 -i-16-V-2006.html
Jen teda chrocht
otomoto.cz/Opel-Combo-1-7 -DI-16V-200285000.html
Než žabožrouta tak 1000x radši němce...
00:12:18
22.02.2013
22.02.2013

Bukaj
Tak viděl bych to na tři adepty:
1) Felda Pickup (ta MPi, co posílal link Kocvin, vypadá dobře, ta modrá vypadá na rychloopravu, ale z těch fotek těžko říct...)
2,3) Peugeot Partner (Citroen Berlingo), Expert - ale ty zase většinou nemají oddělený (utěsněný) prostor pro posádku od nákladového prostoru...
Já se furt kloním k té Feldě, ale trochu se bojim, že když s tim něco bude, že to budu mít furt od šéfa na talíři...
Caddy je na tom podobně - hnije (možná míň, než Felda, znal jsem jenom toho Šemíkovýho), je to samej chrochtomotor a na VW jsou obecně na vrakáčích vyzobaný díly (alespoň co jsme měli ve firmě T4, tak sehnat na to second hand díly byl vopruz...
Inca a Combo jsou raději mimo hru
1) Felda Pickup (ta MPi, co posílal link Kocvin, vypadá dobře, ta modrá vypadá na rychloopravu, ale z těch fotek těžko říct...)
2,3) Peugeot Partner (Citroen Berlingo), Expert - ale ty zase většinou nemají oddělený (utěsněný) prostor pro posádku od nákladového prostoru...
Já se furt kloním k té Feldě, ale trochu se bojim, že když s tim něco bude, že to budu mít furt od šéfa na talíři...

Caddy je na tom podobně - hnije (možná míň, než Felda, znal jsem jenom toho Šemíkovýho), je to samej chrochtomotor a na VW jsou obecně na vrakáčích vyzobaný díly (alespoň co jsme měli ve firmě T4, tak sehnat na to second hand díly byl vopruz...
Inca a Combo jsou raději mimo hru

23:16:50
21.02.2013
21.02.2013

Dieter Bonrath
Co treba Peugeot Expert, mám ve firmě par kusu a docela spolehlivé s pěkným nákladovym prostorem. Kangoo starší 5 let bych nebral.
20:29:45
21.02.2013
21.02.2013

havlik
-> Kocvin: zato felda to je etalon odolnosti proti korozi...
20:07:49
21.02.2013
21.02.2013

Hurdis
-> Pavel P..: Tohle je docela zajímavé. Ani bych netušil, že už jsou ceny tak dole.
Můžeme v rámci fóra počkat na nadávky od StěpánFUN, na to, jaký jsem mu pořídil z vlastní zlovůle služebák Ford Connect. Předpoklady byly obdobné, ale užitná hodnota díky velikosti nahoru a dozadu a variabilní přepážce rozhodně o něco lepší. Stejně jako cena, tuším 8 nebo 9 pětek bez daně, nevím už kolik jsem měl cash. Navíc značka byla ložená flotilou, to že se zbytkem moc dle ND nepasuje je poněkud faux paus, mojí neznalosti.
Ale na soukromé věci, stěhování bytu apod, super kára, lepší než 6,5 max vysoké Jumbo, u prcka cení potřeba nic vázat. Prostě se upraví přepážka, naloží se a nechá se přebytek čouhat z dvoukřídel. Plato s autem to taky utáhne, ne?
Což se třeba o Kosočtverec Kunduu 1,2 říct nedá.
Můžeme v rámci fóra počkat na nadávky od StěpánFUN, na to, jaký jsem mu pořídil z vlastní zlovůle služebák Ford Connect. Předpoklady byly obdobné, ale užitná hodnota díky velikosti nahoru a dozadu a variabilní přepážce rozhodně o něco lepší. Stejně jako cena, tuším 8 nebo 9 pětek bez daně, nevím už kolik jsem měl cash. Navíc značka byla ložená flotilou, to že se zbytkem moc dle ND nepasuje je poněkud faux paus, mojí neznalosti.
Ale na soukromé věci, stěhování bytu apod, super kára, lepší než 6,5 max vysoké Jumbo, u prcka cení potřeba nic vázat. Prostě se upraví přepážka, naloží se a nechá se přebytek čouhat z dvoukřídel. Plato s autem to taky utáhne, ne?
Což se třeba o Kosočtverec Kunduu 1,2 říct nedá.
19:39:37
21.02.2013
21.02.2013

palinator
-> suri:
Tady naopak nejsou Incy.
Tady naopak nejsou Incy.

19:29:14
21.02.2013
21.02.2013

suri
-> palinator: caddy možno , ja som skôr myslel tie incy , caddy tu moc nie sú celkove ...
19:26:44
21.02.2013
21.02.2013

palinator
-> suri:
Já koukal zase na českej Bazoš a tam je Caddyn v SDI nejvíc...
Já koukal zase na českej Bazoš a tam je Caddyn v SDI nejvíc...
19:23:28
21.02.2013
21.02.2013

Kocvin
-> havlik: Ta inca strašně hnije.. Dvě jezdí k nám na servis a je to hrůza..
-> Bukaj: co takhle nějakou pěknou feldu??
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Pickup-13-LXi-50kW. php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam.php
-> Bukaj: co takhle nějakou pěknou feldu??
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Pickup-13-LXi-50kW. php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam.php
19:16:15
21.02.2013
21.02.2013

suri
-> palinator: neviem , koukal som inzeráty a dokopy nič , hlavne teda tu čo chodia po diely sú všetko 1,4
19:06:38
21.02.2013
21.02.2013

palinator
-> suri:
Zas tak málo ne. Dost SDIček a nějakej Turek v Pardubicích měl TDI, zaujalo mě jak mu to dělalo příšernej kravál.
Zas tak málo ne. Dost SDIček a nějakej Turek v Pardubicích měl TDI, zaujalo mě jak mu to dělalo příšernej kravál.
19:04:43
21.02.2013
21.02.2013

Kaprof-Pisařík
C15 First je supr makač :o). Ale feldou asi nic nezkazíš pěknou..:)
17:46:03
21.02.2013
21.02.2013

suri
-> palinator: no a koľko si ich reálne v živote videl ? iné ako 1,4 8V som nestretol ani nepamätám.
17:43:04
21.02.2013
21.02.2013

palinator
-> suri:
Caddy i Inca maj výhodu, že se tam dávaly SDI/TDI. Ale to zrovna není předmětem zájmu.
Caddy i Inca maj výhodu, že se tam dávaly SDI/TDI. Ale to zrovna není předmětem zájmu.
17:41:31
21.02.2013
21.02.2013

suri
-> havlik: to už radšej feliciu , hento mám služobák a jediné čo je výhoda že to tolik nerezne
17:36:29
21.02.2013
21.02.2013

havlik
16:49:01
21.02.2013
21.02.2013

m8rinek
Co Combo? Máme dva rok tušim 04 a krom altíku, kterej odešel u všech se stejnym nájezdem se to nijak nesere. Jízdní vlastnosti průměr na sněhu nic moc, ale zas to je docela velký, pohodlný, funkční. Máme teda 1,7 v turbodehtu a dynamika nic moc, zrychlení se měří v kalendáři, ale zas je to polododávka...
16:13:18
21.02.2013
21.02.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj: Dal by se nejakej caddy, ale to je vevnitr docela maly. No jak felda. Tam da tezko hrabe. Na druhou stranu si taky driv jezdil s rapidem do prace zejo



16:10:47
21.02.2013
21.02.2013

Domajz
před nějakou dobou tady byl v inzerci skoro jak novej pickup Felicie odněkud z Jižních Čech, přesně za 50 000,- ale v Dieselu... tak možná se vyplatí hledat, ale jestli je Felicia zavržená a šéf ti hodně spěchá...
16:06:59
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
-> Pavel P..: Renault ne, Citroen by šel - spíše mi jde o zkušenosti někoho, kdo takové auto má/měl a servisoval (opravy, ceny oprav a dílů a celková spokojenost, popřípadě na co si dávat bacha při koupi konkrétního modelu - co kde hnije, co bývá v háji atd) 

14:12:01
21.02.2013
21.02.2013

Pavel P..
13:27:21
21.02.2013
21.02.2013

Bukaj
Do práce k nám nastupuje nový kolega a šéf chce kupovat "nové" auto.
Měl by to být pick-up s oddělenou boudou od kabiny (tedy ne jen nějaká mříž, ale něco ve stylu Feldy Pick-up) a cenou do 50 tisíc korun.
Já jsem samozřejmě navrhoval Feldu, nebo Fa pickup - levné opravy (vše bych dělal já), dostupné díly a další pozitiva a sociální jistoty, nevýhodou je pak, že sehnat něco neshnilého je problém. Taky bych chtěl, aby to byl benziňák, nejlépe 1,3 (Fa BMM, Fel MPi).
Šéf zase má rád francouzská auta a má kousek od firmy servis specializovaný na Citroen a Peugeot.
V těchto vozech se zase nevyznám já (nemám zkušenosti s jejich problémy, ani ceny dílů a oprav).
Také je zde otázkou, v jakém stavu budou do 50 000 Kč.
Ale zase nehnijou :)
Tak poprosím o zkušenosti, reference a doporučení,
předem děkuji
P.S.: nerad bych koupil něco, za co bych pak furt musel poslouchat, co je to za křáp (jako jsem naletěl v případě Dacie, když šéf chtěl "něco novějšího do 40 000)
Měl by to být pick-up s oddělenou boudou od kabiny (tedy ne jen nějaká mříž, ale něco ve stylu Feldy Pick-up) a cenou do 50 tisíc korun.
Já jsem samozřejmě navrhoval Feldu, nebo Fa pickup - levné opravy (vše bych dělal já), dostupné díly a další pozitiva a sociální jistoty, nevýhodou je pak, že sehnat něco neshnilého je problém. Taky bych chtěl, aby to byl benziňák, nejlépe 1,3 (Fa BMM, Fel MPi).
Šéf zase má rád francouzská auta a má kousek od firmy servis specializovaný na Citroen a Peugeot.
V těchto vozech se zase nevyznám já (nemám zkušenosti s jejich problémy, ani ceny dílů a oprav).
Také je zde otázkou, v jakém stavu budou do 50 000 Kč.
Ale zase nehnijou :)
Tak poprosím o zkušenosti, reference a doporučení,
předem děkuji

P.S.: nerad bych koupil něco, za co bych pak furt musel poslouchat, co je to za křáp (jako jsem naletěl v případě Dacie, když šéf chtěl "něco novějšího do 40 000)
