Koupě starší dodávky nebo minibusu , poraďte,

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 25.06.2013 do 16.09.2013, založil/a El_Burro
řadit dle data
22:33:34
16.09.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ty transity jsou hodně s cenama dole....ale zas na novější model to není špatný za desítku...někdy se poštěstí...kámoš takovýhleho sehnal za 15 bez not,sedl a už dva roky jedzdí,ještě na to nešáhl...jen imo snad mu blblo
22:11:20
16.09.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> El_Burro: ty jo za 10 to musí být slušná vražda1
10:24:07
15.09.2013
El_Burro
Tak se nakonec pošťestilo od kámoše sem sehnal za 10tis Transita 2,5D rv.1998.Koroze je jen na lemech ale nic hrozného ještě to pude vykitovat na nové lemy to zatím není jinak klasika místy orezlinky jinak je v pohodě bylo tena prasklý výfukový paroží ale to už sem v práci nechal zavařit takže to je ok jen mi to trochu fičí u té trubky k EGR ventilu přemejšlím ho zaslepit je stejně zasranej a ta klapka taky co mylsíte?A k zaslepení stačí si jen vyrobit ze slinějšího plechy jakoby 2 těšnění akorát bet otvoru?
zvětšit Koupě starší dodávky nebo minibusu , poraďte, - obrázek od El_Burro vložen 15.09.2013 10:24:07
22:14:57
07.07.2013
krup
-> myschaak AZNP K.Hora: jo, sorry, mám plnou hlavu berlinga ...



.. myslel jsem 2,5di :)
20:40:24
07.07.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P@nkáč: těžko,ani v jinejch fordech se 1.9 neobjevovaly....bejvali fordí 1.6,1.8,2.3,2.5....leda jestli to nebyl ten před rokem nevim 88,co měl ještě tu úplně jinou kastli....ty už neznám
23:37:22
03.07.2013
Pavel P@nkáč
-> myschaak AZNP K.Hora: jo asi jo jeden ke me jezdi do servisu ten ohromnej volant je peklo na zemi to bych sna d ani nechtel3
17:45:54
03.07.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> krup: transit se v 1.9d nedělal....asi myslíš transportera
17:11:19
03.07.2013
krup
.. pod 20tis asi nemá smysl koukat, to je fakt rozumnější koupit Combi feldu / formana s táhačkou a vozék :)



Nebo hledej transita 1,9d atmo bez serva - "nejméně" poruchové řešení, pokud si to trošku povaříš, tak koupíš pohodlně kolem dvacky - ale vyplatí se hledat a pojezdit klíďo světa kraj, někdy se najde fajn auto za pár kaček :)
15:21:31
03.07.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: jo,tak reznou ale pokud ta zadní náprava má na čem držet tak ostatní už se dá vypěnit4
22:12:59
02.07.2013
Jawák - zrušená registrace
Transity vydržia veľa,ale horšie je to s karoseriou.Mal som jedneho,najazdil niečo cez 970 000 km s pôvodnym motorom! Ale odhnila mu naprava tak išiel do šrotu3
19:57:22
02.07.2013
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: ...líbí se mi věta: "Koroze jako u každého Transita" (tohoto věku). Výhodou je možnost výměny odpružení zadní nápravy zevnitř zadní části kabiny bez ohledu na povětrnostní podmínky.
20:34:55
30.06.2013
Kuladmin
-> El_Burro: medaka nebo fiata to bude jeste sezranejsi jak ford to nema cenu ver mi 4 (Teda pokud to nebude cirou nahodou cely prevareny)
upraveno 1x, naposled 30.06.2013 20:36:38
22:57:45
29.06.2013
El_Burro
Já bych klidně něco fakt staršího co nejelevněji,ty Transity se pořád docela držej když sou ještě nějak tak v pohodě.Klidně starýho Mercedesa nebo starýho Fiat Ducato nebo Talento
zvětšit Koupě starší dodávky nebo minibusu , poraďte, - obrázek od El_Burro vložen 29.06.2013 22:57:45
upraveno 1x, naposled 29.06.2013 22:57:58
19:25:30
27.06.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: asi tak...
19:24:45
27.06.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: někdo řeší,někdo jezdí....u 2,5d/td/tdi snad jen co se rezu týče uložení zadní nápravy)....a tdci nebrat
19:48:24
26.06.2013
dakar.cz
Doma máme Transita,r.v.98, ta delší verze, 9 míst 2.5 turbo. Najeto přes 400 tisíc,z toho asi 200 my. Už nevím,jak dlouho ho máme (6 let minimálně) a za tu dobu se jednou vysypal kat, jednou se měnili přední brzdy a dva roky zpátky se pokazilo turbo. Jinak auto nemá skoro žádnou údržbu,jezdí pořád,sníh nesníh.. a fakt celkem drží. Jen teda strašně hnije,občas musíme něco vyvařit :-( Ale nadruhou stranu to má rám,takže všechno dúležité drží na něm :-P

Jinak předtím jsme měli Mazdu E2200 a to bylo nezničitelné auto. Kromě prasklé hlavy,se kterou jsme to koupili,tak se za 5 let neposralo vůbec nic. A na to,že to byl starý diesel,tak žrala 7 litrů. Jen teda fakt velká nevýhoda,že to nemělo servo... Ale jinak fakt nezničitelná. A mimochodem,prodali jsme ji zedníkům na doježdění (před 6 lety) a oni ju pořád mají 3
13:30:02
26.06.2013
Pavel P@nkáč
Na bazoši je T4Ka s 1,9TDi motorem(předělávka), trochu komplikace na stk a tak ale zas tohle auto a tenhle motor to je sen:) chce za nej 30ku stav asi zadny valny ale ty leštěnku nechceš...
11:57:02
26.06.2013
Mr._Nosferatu
Já mám zkušenosti s tranzitem, skvělí auto, skoro bez poruch, ale ta koroze, asi to bude tím že je od novoty u jednoho majitele a je to mikrobus, takže žádný přetěžování, co vím tak se řeší jen koroze a občas podvozek....
22:51:35
25.06.2013
StepaNoFUN
Transita nebrat... I 2001 byla neskutečnej hnůj. Stačilo do toho trochu dloubnout a hle - máme tu kompletní GO karoserie...

EDIT: Mohu doložit fotodokumentací...
upraveno 1x, naposled 25.06.2013 22:52:12
22:40:32
25.06.2013
Jožynek
-> El_Burro: Tiež budem riešiť na zimu niečo podobné, ako druhé rezervné auto, teraz mám Ducato 07, 2.3Jtd, najeto 205tisíc km a pohoda, okrem elektriky tá sa tam zvykne srať ostatne ako asi na každom druhom "novom" aute..



Inak čo sa týka staršieho tak opäť by som kupoval len Ducato alebo Tranzit, v podstate aj tie autá máme na firme tie staršie modely, obidve majú okolo 350tisíc a okrem spojky tam nebolo nič menené a idú ako hodinky. Ak fiat tak ten motor 2.8jtd, ten prežije všetko, základ to má v Ivecu. Za tranzita by som bral tú najsilnejšiu verziu ktorá (myslím že to ma označenie 300) má nahon na predok, kedže zadok v zime nenaložený je na hovno..A čo sa týka korózie tak na tom bude myslím Ducato lepšie. Na tranzite by som ešte považoval za slabú stránku zámky, to keď sa raz začne srať tak dovidenia...
upraveno 1x, naposled 25.06.2013 22:43:57
21:38:16
25.06.2013
Domajz
-> El_Burro: Popravdě, jsem jako student na brigádách o prázdninách najezdil s Transitama (1997 2.5 a 1998 2.5+turbo a servo) i s Transporterem (1998 2.4 bez turba) tisíce km a nějaký podstatný rozdíl jsem v tom neviděl. Snad jen že ta T4 působí trochu robustněji, ale to se mi mohlo jen zdát. Každopádně jsem ty auta jen řídil, ale neživil a neudržoval, takže ti moc nepovím, ale drbal se jak VW, tak Fordy. U Forda co vím, tak se během 5 let asi 2x řešilo turbo a jednou čerpadlo. Jenže to proto, že to byly auta, který když jsem je dostal už 15 let dřely ve stavební firmě, takže už měly svoje odježděné. A každý se k nim choval jako k poslednímu šrotu. Ze začátku myslím, že s nimi vážné problémy nebyly. Je pravda, že co se u Transitů řešilo nejvíc byla koroze. Motor a takový ty věci celkem držely, takže bych se nebál říct, že to jsou dříči. Transity i T4ka jezdí do teď, i když ten jeden Ford už na tom před dvěma lety byl s korozí hodně špatně... Jinak se mi s nima jezdilo hodně dobře a auta jako taková hodnotím velmi kladně.
upraveno 1x, naposled 25.06.2013 21:42:13
21:14:23
25.06.2013
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Transit, druhej bez TP, dvě tabule plechu a budeš na T4ce v obdobném roku a vybydlenosti. Už jen rozhodnout, co je horší.
20:58:30
25.06.2013
myschaak AZNP K.Hora
klidně bych se nebál starýho transita....jako každopádně jsem pro T4 ale cenu si fakt držej....za 20 se dá slušnej transit sehnat a zbyde ti ddost kč na opravy než koupit za 50 transportera ve stejným stavu
20:26:19
25.06.2013
El_Burro
-> Domajz: Jo ten se mi taky líbí jenže problém u T4 je že si pořád drží cenu ikdyž kolikrát bývají v hroznym stavu,jak a kde se dá vlastně koupit auto po policajtech?
19:49:17
25.06.2013
Domajz
-> El_Burro: já bych asi bral VW Transporter IV... dá se toho celkem dost sehnat. V různých mutacích a provedeních. Taky v různým stavu, docela se toho teď zbavuji policajti, ale to jsou vylitany herky...
upraveno 1x, naposled 25.06.2013 19:55:32
19:45:18
25.06.2013
El_Burro
Zdravím do rodiny by se nám hodila nějaká dodávka nebo minibus z kterého by se popřípadě demontovaly sedačky na převoz nákladu.Důležitá je nízká pořizovací cena , palivo nafta, spotřeba a spolehlivost.Je jasné že budou ještě investice a práce proto ta pořizovací cena,budou se vtom vozit psi,bordel,železo a občas převezu motorky takže proto nic novějšího.Koroze tam určitě taky bude stím problém není mám malé COčko na plechy a výfuky.Jde spíš aby ten motor byl držák a nebyl to žádnej žrout.Na značce nějak nezáleží ale by šly sehnat díly.Piště zkušenosti co máte s různými vozidly.Vždycky se mi líbil starej Renault Trafic nebo starý Fiat Ducato ale nevadilo by i cokoliv jiného.Díky za rady
Extreme Tyres