-> Jozka: jsem asi ten posledni, kdo by zpochybnoval vyznam vzdelani, takze tu zbytecnou "nejapnost" na zaklade jedny moji vety sis moh klidne usetrit. Snazim se jenom naznacit, ze jsou obory, kde si zatim majitel/manazeri firem muzou vybirat lidi podle jejich skutecnych kvalit a znalosti a nemusej se ohlizet na vysvedceni a diplomy.
S bejvalym sefem a majitelem zmineny firmy se dodnes kamosim a nejak si nevybavuju, ze by nekdy brecel kvuli tomu, ze je na trhu malo vyucenych prodavacu - v techhle vodach nikdy nelovil.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sleva 70% na alza.cz
prohledat
88 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 28.12.2014 do 30.12.2014, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
22:48:05
30.12.2014
30.12.2014

King
22:30:56
30.12.2014
30.12.2014

Jozka
-> King: Ne přímo ty, jen ta nejapná poznámka o "razítku"
.

22:27:22
30.12.2014
30.12.2014

King
-> Jozka: Tak kdyz uz pripominam nejakyho kretena, tak uz asi skutecne nema cenu v debate pokracovat

22:22:16
30.12.2014
30.12.2014

Jozka
-> MVM: Jsem nad tím nikdy moc nedumal, ale jistou logiku to má: e-shopy maj prodejny z nutnosti nebo "kdyby náhodou", když si pro objednaný zboží někdo dojde sám, stejně je to úspora, neb nemusej balit a zajišťovat dopravu. A ten někdo je zákazník navíc, kterej by do kameňáku jinak nepřišel..
-> King: O lidech je všechno.. Jak říkám, zeptej se na názor někoho, kdo do tohohle dělá ve větším a hlavně běžnej maloobchod..
Mě už to neba a navíc jsi mi připomněl jednoho kreténa, se kterým jsem kdysi dělal: "Když ty máš ten titul..!"
-> King: O lidech je všechno.. Jak říkám, zeptej se na názor někoho, kdo do tohohle dělá ve větším a hlavně běžnej maloobchod..

Mě už to neba a navíc jsi mi připomněl jednoho kreténa, se kterým jsem kdysi dělal: "Když ty máš ten titul..!"
20:09:18
30.12.2014
30.12.2014

King
-> Jozka: Oni ty elektrosoucastky byly jenom cast sortimentu a tenkrat ani ted by to tam nemoh delat nejakej "podavac".
Urcite jsou obory, kde by angazovani amateru nemuselo dopadnout dobre, ale... v servisu nasi firmy v podstate nedela nikdo "od fochu", cast z nas dokonce nema ani vejsku, ale nas servis je v oboru branej jako etalon odbornosti, spolehlivosti a kvality - je to o lidech, ne razitkach...
Urcite jsou obory, kde by angazovani amateru nemuselo dopadnout dobre, ale... v servisu nasi firmy v podstate nedela nikdo "od fochu", cast z nas dokonce nema ani vejsku, ale nas servis je v oboru branej jako etalon odbornosti, spolehlivosti a kvality - je to o lidech, ne razitkach...
20:08:22
30.12.2014
30.12.2014

havlik
Nechci tady zabředat nějak do tý diskuze nicméně kupoval sem bednu v elektroworldu, objednal sem na netu a došel do prodejny že mam objednané to a to a chlapík pravil no my to máme tady o 400 levnější tak já Vám tam tu cenu přehodím.
20:05:11
30.12.2014
30.12.2014

MVM
-> Jozka: Ono je tak dneska se vším.. Třeba já kolikrát volal do prodejny kvůli otvírací době,zrovna jsem se optal na dostupnost zboží - no a bylo mi řečeno že si to mám najít (třeba u nich na e.shpou) a budu to mít levnější než při koupi v obchodě :-) Prostě půltový ceny vyšší než e-shop s osobním odběrem.. 

19:46:57
30.12.2014
30.12.2014

Jozka
-> King 30.12.14 19:41:12: Přesně.. tohle dělá jeden můj kámoš, co se vůbec první e-shopy objevily.. Proprudí všechny prodavače od Jihlavy po Havlbrod dotazama a pak si pračku objedná z domova..
19:43:20
30.12.2014
30.12.2014

Jozka
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Dneska amatérismus vesele kvete už skoro úplně všude, tak proč ne v obchodech..
-> King: Tak zrovna pro elektrosoučástky (pokud se ti teda nerozsypou ty malinkantý proužkovaný odpory z celýho krámu na jednu hromadu) mě žádný specifika nenapadaj - ony ty učební odbory taky až takhle specializovaný nebyly.. Třeba Mototechna svoje učňáky měla, 100% byly zvlášť potraviny, nějak bylo dělený "drobné zboží".. Jinak jsem se takhle jako ty divil někdy v roce 1982 a bylo mi to jednou budoucí prodavačkou potravin celkem podrobně vysvětleno.. že od nějakejch základů psychologie přes "zbožíznalectví" ; příslušnýho oboru (přičemž u potravin tehdy skladování celkem náročný) až po nějaký ty pokyny ohledně "účetnictví" a inventur..

-> King: Tak zrovna pro elektrosoučástky (pokud se ti teda nerozsypou ty malinkantý proužkovaný odpory z celýho krámu na jednu hromadu) mě žádný specifika nenapadaj - ony ty učební odbory taky až takhle specializovaný nebyly.. Třeba Mototechna svoje učňáky měla, 100% byly zvlášť potraviny, nějak bylo dělený "drobné zboží".. Jinak jsem se takhle jako ty divil někdy v roce 1982 a bylo mi to jednou budoucí prodavačkou potravin celkem podrobně vysvětleno.. že od nějakejch základů psychologie přes "zbožíznalectví" ; příslušnýho oboru (přičemž u potravin tehdy skladování celkem náročný) až po nějaký ty pokyny ohledně "účetnictví" a inventur..
19:41:12
30.12.2014
30.12.2014

King
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Kdyz ale zustaneme u toho obchodu, tak vlastne mame, co jsme chteli. Do sutrovyho kramu si kdejakej jouda chodi prohlidnout, a v drsnejsi forme i nechat si odprezentovat, objekt svyho zajmu. A nasleduje objednavka z nejlacinejsiho e-shopu nebo rovnou z Ciny. Z minimalnich marzi se da tezko zaplatit neco pouzitelnyho za pult...
18:41:23
30.12.2014
30.12.2014

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> King: Jako jednoznačně máš pravdu v tom, že rozhodnutí je na majiteli to každopádně, ale prostě mě teď přijde všechno strašně povrchní. Všichni umí všechno, ale vlastně nikdo ničemu moc nerozumí a když tak jen tak trochu, ale to už je taková doba prostě... Je jasné, že jsou obory, kde by asi ta vzdělanost byla na místě a kde to potřeba nebude. Na druhou stranu je pravda, že raději nadšený fanda, kterého to baví a rozumí tomu než blbec se školou a bez zájmu.
18:31:25
30.12.2014
30.12.2014

King
-> Jozka: Rad si necham svuj nazor nahlodat, pripadne vyvratit
Ano, clovek, kterej veci rozumi a za pultem ho to bavi, je pro firmu pozehnanim - to je v podstate zacatek moji pracovni kariery
Jenom si tak zpetne vybavuju, ze jsem si behem prvnich dnu musel zautomatizovat kupecky pocty v podobe dopocitavani prachu na vraceni, uzaverku kasy a par dni po nastupu byla i inventura kramu, coz je v krame s el. soucastkama docela masakr :-) Napln napr. 2,5 letyho ucebniho oboru prodavac, jak asi chapes, je pak pro me zahadou...


18:08:18
30.12.2014
30.12.2014

Jozka
-> King: Jedna věc je úplně stejná dnes jako tehdy - je velkej rozdíl, jestli ten člověk za tím pultem chce, anebo nechce být.
K tomu rozdílu mezi vyučenými v oboru a amatéry, na kterej máš evidentně hotovej (a nevyvratitelnej) názor snad jen to, že jediný mínus, který na něm dnešní manažeři prodejen (hlavně ti pamatující oba systémy) shledávají, je to, že si sebou už jako nováčci někteří přinesli jistý nectnosti..
Nejlíp je si to nechat vysvětlit od někoho, kdo dělá v oboru a kdo tomu rozumí - já mám info jen z doslechu (resp. naslouchání nářkům), takže končím, neb bych se nerad dopustil nějakých nepřesností.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Já mám jednoho známýho, kterej si dodnes, čili po 25ti letech, ke stovkám mototechních položek pamatuje dokonce i ceny.
K tomu rozdílu mezi vyučenými v oboru a amatéry, na kterej máš evidentně hotovej (a nevyvratitelnej) názor snad jen to, že jediný mínus, který na něm dnešní manažeři prodejen (hlavně ti pamatující oba systémy) shledávají, je to, že si sebou už jako nováčci někteří přinesli jistý nectnosti..
Nejlíp je si to nechat vysvětlit od někoho, kdo dělá v oboru a kdo tomu rozumí - já mám info jen z doslechu (resp. naslouchání nářkům), takže končím, neb bych se nerad dopustil nějakých nepřesností.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Já mám jednoho známýho, kterej si dodnes, čili po 25ti letech, ke stovkám mototechních položek pamatuje dokonce i ceny.
17:43:21
30.12.2014
30.12.2014

King
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Ok, to je sice vsechno hezky, ale vsadim se vetsinu toho, co si dneska pamatuje, se naucila za pochodu na krame. Samozrejme, ze prodavac, kterej nema aspon minimalni tech. background nepusobi dobre, ale samostatnej ucebni obor "na prodavace" mi prijde drobatko ujetej (ono to snad funguje do dneska). Je mi jasny, ze v dobach, kdy si lidi v osmicce(devitce) vybirali obor pomalu na celej zivot a v jedny firme se to dalo dobouchat az do duchodu to asi smysl davalo...asi nebyl problem vyskolit prodavacku do elektra, kde meli 10 let na prodej tri typy cernobilejch TV a kdyz mel clovek kliku, tak zrovna meli barevnyho Rubina C202 :-) A samozrejme nemuselo tolik pozornosti venovat chovani za pultem, protoze permanentni previs poptavky po jakymkoliv zbozi to jaksi nevyzadoval :-)
Ja zas myslim, ze o odbornosti prodavacu by si mel rozhodovat majitel firmy. Kdyz chce mit za pultem nejakyho pridavace blbyho jak pucstok, ale lacinyho, je to jenom jeho problem...treba muj bejvalej sef mel vlastne kliku, kdyz mu kdysi za pultem prodaval mladej King s elektroprumkou a par let po me nasel kluka, kterej studoval FEL a po promoci mu tam zkejsnul dalsich 10let do dneska :-)
Ja zas myslim, ze o odbornosti prodavacu by si mel rozhodovat majitel firmy. Kdyz chce mit za pultem nejakyho pridavace blbyho jak pucstok, ale lacinyho, je to jenom jeho problem...treba muj bejvalej sef mel vlastne kliku, kdyz mu kdysi za pultem prodaval mladej King s elektroprumkou a par let po me nasel kluka, kterej studoval FEL a po promoci mu tam zkejsnul dalsich 10let do dneska :-)
15:58:34
30.12.2014
30.12.2014

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> King: Tak třeba matka mojeho kamaráda vystudovala prodavač - mototechna a kamaráde ta má úroveň ještě dneska i když v tom už 20 let nepracuje.
Volně je schopna se s tebou bavit u kafe o tom jak funguje chod motoru a z čeho se skládá diferenciál... navíc z hlavy za ty roky pamatuje čísla dílů a často poradí co je dobré schovat, protože se to často kupovalo právě protože se to často sralo. Tím chci říct, že určitě odborně vyškolený personál má smysl, ale taky ho musí někdo zaplatit a taky by to měl někdo regulvolat... viz skoro každý na VŠ studuje ekonomii - a k čemu pak ti lidi budou platní? Stejně tak to vnímám u firmy mého otce. Když řekne pracáku ať mu pošlou zedníky že jim dá práci tak mu pošlou jen zoufalce co prošli nějakým rádoby zednickým kurzem ve kterém se tak akorát zamazal od vápna a jeho zkušnosti jsou nula... tak pak může vzít kohokoli, když ho musí naučit co to je třeba vazba a jak se dělá... Já jsem prostě zastánce toho aby přestaly existovat hovno obory co tě nic nenaučí - ostatně sám jeden takový mám vystudovaný tak možná proto se na to tak dívám, další věc ale je, aby toho člověka někdo zaplatil...

15:03:17
30.12.2014
30.12.2014

King
-> Jozka: Netusim, jak to chodi jinde ve svete, ale prijdem ponekud kuriozni, aby nekdo travil 2,5 roku nebo tak nejak, studiem na prodavace. V tehdejsi dobe jsem mel zkusenost jenom s elektrem, cyklopotrebama a samoskama a ze by me nejak rajcovalo to, ze maj ty tetky a strejcove na to vyucak?
14:54:15
30.12.2014
30.12.2014

Jozka
-> King: To si myslíš ale úplně špatně - každej ten prodavač/ka musel být vyučenej v oboru se všema pro a proti.. ale nechce se mi ztrácet čas planejma diskusema. Navíc se mi ten tehdejší upřímnej nezájem o zákazníka (ze ktrýho bylo spousta vyjímek) zdál na rozdíl od dnešního neupřímnýho zájmu docela férovej.. Ale už se to nějakých cca 10. let vrací do starých kolejí socialistického maloobchodu, takže to ještě zažiješ..

14:29:39
30.12.2014
30.12.2014

King
-> Jozka: To s tema "odbornejma podavacema" me pobavilo :-) Ta odborna uroven se po plysaku imho moc nezmenila, akorat si ty zodpovednejsi majitele hlidaj, aby za pultama nestali vylozene "kysely prdele". Nezapomenu na moji vzdalenou tetku, ktera za komancu prodavala v hrackarstvi. Jednou jsem ji pozoroval pres vylohu - otraveny opirani se o pult, pak neco jako komunikace se zakaznikem bez zapojeni mimickych svalu a casty vrteni hlavou :-) Pak jsme tam s matkou vesly, prisla na nas rada a tetka se profesionalne zase zakoukala nekam do prostoru za matkou a polotravene se zeptala "Prejete si?"....pak se zarazila, rozzarila se, pozdravila a obslouzila nas jako skutecnyho zakaznika :-)
12:48:43
30.12.2014
30.12.2014

Jozka
-> vhml: Tak ty starší jsou asi zvyklí na SMC zhůry nastavený celoplošně stejný a možná to v nich přežívá včetně důvěry k prodavačům, kteří byli kdysi dávno vyučeni v oboru a něco uměli i proti své vůli.. a to i přesto, že na druhý straně jsou často schopný proshoppovat hodiny kvůli levnějšímu máslu nebo kafi - zřejmě je to baví víc, než úchylně celé hodiny slídit po internetu při nákupu elektroniky..
Jinak Hyundai LCD mám taky - moderní shit jako každej jinej, ale už za ten peníz přežila tři roky, takže v ní žádnej problém nevidím..
Jinak Hyundai LCD mám taky - moderní shit jako každej jinej, ale už za ten peníz přežila tři roky, takže v ní žádnej problém nevidím..

09:00:17
30.12.2014
30.12.2014

vhml
-> MerHanz 29.12.14 23:45:01: Ale takový ceny jsou hodně zaměřený na lidi co se v tom nevyznaj a neřeší to. Typicky třeba jednou tchán, ráno se rozhodnul, že už ho jeho počítač sere, tak jel do města a ,,odborník" mu vybral nějakej cca za 20. Když jsem pak koukal co je zač, tak by vyšel poskládat na nějakejch 12. Matka si koupila LCD televizi Hyundai, k tomu asi taky netřeba víc dodávat. A když jsem byl před vánocema v O2 pro jinou SIMku, tak tam přišla paní kolem 60, že potřebuje ,,nějakej" telefon...
V takových případech se krámům vyplatí zákazníka oškubat a ten ještě odejde domů s dobrým pocitem jak mu pěkně poradili...
V takových případech se krámům vyplatí zákazníka oškubat a ten ještě odejde domů s dobrým pocitem jak mu pěkně poradili...
00:21:58
30.12.2014
30.12.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> MerHanz 29.12.14 23:40:36: Kde prosím tě píšu něco o tom, že kamenná prodejna nemá smysl? Naopak jsem uvedl případ, že kamenná prodejna funguje a to i za eshopový ceny. A spokojenost byla oboustranná - obchodník vydělal něco, než aby utřel nos a měl nic, já jsem zboží dostal rychle, bez nějakého objednávání a za dobrou cenu.
Prostě pořád nechápu ten princip, podle kterého bych měl při přímém nákupu platit za zboží víc než když ho objednám přes net a pak vyzvednu. Kromě zbytečného "papírování" se tím v podstatě nemění nic ani pro jednu stranu.
Prostě pořád nechápu ten princip, podle kterého bych měl při přímém nákupu platit za zboží víc než když ho objednám přes net a pak vyzvednu. Kromě zbytečného "papírování" se tím v podstatě nemění nic ani pro jednu stranu.
23:47:47
29.12.2014
29.12.2014

MerHanz
-> U-Geen: o smyslu kamenný prdejny jsme už psal. Ale kde si daný zboží prohlídneš ?? Je dost věcí i ze sortimentu zelenozmrdskýho království, který je dobrý si prohlídnout a podobně ;)
23:46:17
29.12.2014
29.12.2014

MerHanz
-> King: u něj je problém, že dost věcí maj podle netu na prodejně mit a maj hovno. takže objednávka přez net má význam v tom, že se ujistíš a pojistíš si zboží na konkrétní prodejně. Pro mě je vejlet skoro 40km pro něco zbytečně celkem k nasrání :D
23:45:01
29.12.2014
29.12.2014

MerHanz
Rozdílný ceny bejt můžou a chápu proč. Ale kdysi, jsme kupoval flashku a ta nestála ani litr na eshopu a na kamenný prodejně u nich z voleje byla cena o 300kaček větší !!! a to už je podle mě prasárna jak svině. A to to byla jedna firma. jak eshop tak obchod. O rozdílných cenách u jednotlivých kamenných obchodů by se dalo hovořit hojně. Viz. asi 5 let zpět, když jsme kupoval TV . Všade ve větších prodejnách baly okolo 16ti. přez net jsme ji měl za 13,5 v akci. A tady ve sposializovaný elektře na elektroniku ji měl vesele za 19,5 !!!! a to mě tvrdil, že je nejlevnější v kraji. Můj úšklebek bral celkem těžce. Je mi jasný, že z něčeho žít musí, ale za takhle napálený ceny si tam nikdo nic nekoupí .
23:40:36
29.12.2014
29.12.2014

MerHanz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : kamenná prodejna nemá smysl ? Náklady jsou vyšší, protože je tam režie a ta není malá. Co všechno spadá do režie si najdi, pokud nevíš . A nevím jak ty, ale já si velkou spoustu věcí radši okouknu na živo, než to koupit a pak zaplakat. A že lidi nechoděj do kamenných prodejen ?? Hlavně lidi starší ano a ro ze zásady. O tom, že by v kamenný prodejně měl bejt aspoň jeden odborný prodejce a ne jen dementi co ti to uměj podat a namarkovat už nemluvím, protože to dneska už moc neplatí :/
22:44:14
29.12.2014
29.12.2014

King
Treba Datart ma nejakej patek jednotnou cenu pro "šutr" i e-shop a ta onanie s netovou objednavkou postrada smysl.
21:58:42
29.12.2014
29.12.2014

StepaNoFUN
Konkrétně v jedný prodejně (kde je firma vedená jako velkoobchodní zákazník a chodím tam celkem pravidelně) rovnou hlásím (u zboží, kde je rozdíl znetelnej - dvacku fakt neřeším), že to chci za netovou cenu.
Z 99% to projde. Jako vylízt ven, přihlásit se, objednat po netu a následně cestou z5 z HK (většinou max. 2 hodiny) vyzvednout? Poprvý jsem se jich zeptal, jestli to tak mám udělat, když dělali ofuky, od tý doby OK. :-)
Z 99% to projde. Jako vylízt ven, přihlásit se, objednat po netu a následně cestou z5 z HK (většinou max. 2 hodiny) vyzvednout? Poprvý jsem se jich zeptal, jestli to tak mám udělat, když dělali ofuky, od tý doby OK. :-)
21:26:17
29.12.2014
29.12.2014

U-Geen
osobne od kamenny prodejny ocekavam nejaky sluzby, typu rada co vybrat atd. Pak jsem ochotnej akceptovat vyssi cenu. Jinak dle me kamenna prodejna postrada dost smysl a v podstate by stacilo vydejni okynko, kde by se zaroven dalo zbozi objednat :)
21:24:08
29.12.2014
29.12.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tuner#2: Tak mi to teda vysvětli, když si myslíš, že ničemu nerozumím.
21:22:15
29.12.2014
29.12.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 29.12.14 21:02:59: Evidentně jsi nepochopil jak jsem to myslel, ale někomu, kdo mě soudí aniž by mě znal ani nemám chuť to rozvádět 

21:02:59
29.12.2014
29.12.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tuner#2: Nejde fungovat? A jaká je výhoda dvojích cen, když si to zákazník stejně objedná na eshopu a vyzvedne na prodejně? O co jsou v tom případě náklady nižší?
V dnešní době, kdy lidi nedělají nic jiného než že koukají, kde je to levnější (a to i kdyby to bylo o pár korun, tak pro ten pocit...), je mít takhle rozdílné ceny naprostý nesmysl. Zákazník si stejně najde tu nižší cenu a když mu to v prodejně nechtějí za tu cenu prodat, akorát ho to odradí v té prodejně nakoupit. Zajímalo by mě, kolik % lidí v dnešní době koupí danou věc ihned v první prodejně kam přijdou a nepodívá se kolik to stojí jinde, potažmo na internetu.
V dnešní době, kdy lidi nedělají nic jiného než že koukají, kde je to levnější (a to i kdyby to bylo o pár korun, tak pro ten pocit...), je mít takhle rozdílné ceny naprostý nesmysl. Zákazník si stejně najde tu nižší cenu a když mu to v prodejně nechtějí za tu cenu prodat, akorát ho to odradí v té prodejně nakoupit. Zajímalo by mě, kolik % lidí v dnešní době koupí danou věc ihned v první prodejně kam přijdou a nepodívá se kolik to stojí jinde, potažmo na internetu.
19:59:55
29.12.2014
29.12.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.12.14 19:43:40: V tom souhlas, neměl by dělat ofrky s tím, že si to někdo v dnešní době dokáže objednat přes telefon než si žena oběhne jiné nákupy když to tak má sám nastavené - myšleno rozdíl v ceně 

19:43:40
29.12.2014
29.12.2014

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tuner#2: To určitě, ale pak by mi přišlo normální, že není možné si to objednat na netu a zároveň si to vyzvednout na prodejně zdarma. Uživatele nezajímá jaké má prodejce náklady, ale co mu prodejce umožní a za kolik. Chápu rozdíl ceny mezi kamennou prodejnou a e-shopem, ale pokud si během 2 minut na mobilu objednám to co chci v kamenné prodejně a získám to za cenu e-shopu a během 30 minut je zboží připraveno k vyzvednutí tak je něco špatně. Prodejce si podřezává větévku sám. Pokud zákazník ví jak systém funguje, věc si objedná a přijde si pro ni za cenu e-shopu. A prodavačka a majitel se může tvářit jak chce... Systém si nastavili sami. Proč třeba nedají střed ceny mezi e-shopem a kamennou prodejnou a tím mají zajištěn příjem pro provoz kamenné a zároveň zákazníka neodrazují dvojími cenami. Vím, že cenotvorba není jednoduché téma, ale nastínil jsem pohled zákazníka - rozdílné ceny mě akorát odradí pro příště od návštěvy všeobecně, případně pokud vím, jak to obejít tak to udělám.
19:29:55
29.12.2014
29.12.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
Chápu, že to vidíte z roviny spotřebitele jako nepochopitelný krok, ale při dnešních maržích rozhodně nejde fungovat s kamenou prodejnou za internetové ceny a pokud ano, nebude to nikdy na dlouho. Kamená prodejna má poměrně velké náklady (nájem, energie, zaměstnance, spotřební materiál atd.) a ty nejdou dělat za jednotkové procenta, které třeba na elektronice u nás zbývají...
17:51:02
29.12.2014
29.12.2014

Klubko_
Mám pocit, že ta reklama teď byla v bedně a původní cena byla 3690

17:28:54
29.12.2014
29.12.2014

MerHanz
-> Stepan FUN: Jasný, tak to je fajn.
17:27:35
29.12.2014
29.12.2014

StepaNoFUN
-> MerHanz: Teď maj pobočku v Šimkově ulici (naproti Lékařský fakultě), v prodejně Digitronic. A dokonce se tam většinou dá lidsky zaparkovat.
Jinak jak jsem psal - domluva v pohodě, i mezi svátkama zboží dodaný do druhýho dne, vydání vcelku rychlý. Dokonce neměli problém s tím, vydat mi zboží, i když jsem ještě neměl SMS. A netrvaj striktně na čísle objednávky. Prostě trošku lidskej přístup.
Jinak jak jsem psal - domluva v pohodě, i mezi svátkama zboží dodaný do druhýho dne, vydání vcelku rychlý. Dokonce neměli problém s tím, vydat mi zboží, i když jsem ještě neměl SMS. A netrvaj striktně na čísle objednávky. Prostě trošku lidskej přístup.
17:00:16
29.12.2014
29.12.2014

MerHanz
-> Stepan FUN: to už je skoro rok . Moc tam neobjednávám.Většinu věcí co jsem zháněl měli dražší a musel jsem na pobočku o velikej kus dál po svejch :D . Teď už jsou ceny celkem srovnaný.
15:35:59
29.12.2014
29.12.2014

StepaNoFUN
-> MerHanz 29.12.14 13:04:33: Nevím kdy jsi byl na pobočce CZC v HK, ale jestli je to před více jak 3ma měsícema, tak pobočka jako taková už v Hradci není, ale je tam CZC partner (o asi 5 ulic dál) a domluva s nima v pohodě. ;-)
15:19:53
29.12.2014
29.12.2014

Jozka
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Vloni jsem 2x vyzvedával cizí nákupy, cena při objednání přes e-shop menší než na krámě.. při druhým jim jedna položka došla, resp. byla nahrazena novou v jiným obalu, ale s jiným skiadovým číslem a byl z toho problém, původně to taky vypadalo, že půjdu domů doobjednat anebo zaplatím tak asi 10% navíc - naštěstí to prodavač nějak obešel a vyzvedl jsem vše rovnou. Bych řekl, že jsou firmy s kamennýma obchodama k tomuhle spíš dotlačený realitou, nebude to záměrná aktivita, která by jim něco přinášela.
14:47:08
29.12.2014
29.12.2014

Mr._Nosferatu
Ta reklama na alzu me taky dost štve, nejvíc me naštve když ji slyším v radiu ....
Já nakupují hlavně v CZC (centrální sklad pres ulici) takže nemám problémy s dobou dodání....
A s těmi rozdílní my cenami v eshopu a kemanym, jednou mi to prodavačka vysvětlovala, a to tak ze E-shop ma majite, ale pobočky( kameny obchody) maji jiný majitele( každá svyho) a musejí z něčeho zaplatit nájem. To mi vysvetlila, když jsem se ptal ze zboží objednány pres NET ma na sobě cenovku 3x dražší (místo 160, pres 500)
Já nakupují hlavně v CZC (centrální sklad pres ulici) takže nemám problémy s dobou dodání....
A s těmi rozdílní my cenami v eshopu a kemanym, jednou mi to prodavačka vysvětlovala, a to tak ze E-shop ma majite, ale pobočky( kameny obchody) maji jiný majitele( každá svyho) a musejí z něčeho zaplatit nájem. To mi vysvetlila, když jsem se ptal ze zboží objednány pres NET ma na sobě cenovku 3x dražší (místo 160, pres 500)
14:33:58
29.12.2014
29.12.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
A když už jsme tady rozjeli tu debatu, ať to téma teda využijem, když už ho máme...
Teď aktuální poslední zkušenost s nákupem rodičů televize. Něco jsme okoukli v krámech, letáky, potom jeden řetězec, který otevřel novou pobočku ve městě, zklamal se zásobami zboží do otevírací akce. Když jsem vysvětlil, že nějaký Sencor, Changyong nebo GoGen nemá smysl, vybral jsem na netu konkrétní typ (nejlevnější co připadalo v úvahu) a šel jsem do kamenné prodejny elektra. Nadiktuju typ, který jsem si vybral a prodavač se rovnou ptá "Za kolik jí máte?". Řeknu cenu a kde, chvíle hledání (při tom jsme zjistili, že jeden z vybraných eshopů jí mezitím vyprodal) a výsledná nabídka zní o stovku levněji a ihned k odběru. Takhle to má vypadat!
Teď aktuální poslední zkušenost s nákupem rodičů televize. Něco jsme okoukli v krámech, letáky, potom jeden řetězec, který otevřel novou pobočku ve městě, zklamal se zásobami zboží do otevírací akce. Když jsem vysvětlil, že nějaký Sencor, Changyong nebo GoGen nemá smysl, vybral jsem na netu konkrétní typ (nejlevnější co připadalo v úvahu) a šel jsem do kamenné prodejny elektra. Nadiktuju typ, který jsem si vybral a prodavač se rovnou ptá "Za kolik jí máte?". Řeknu cenu a kde, chvíle hledání (při tom jsme zjistili, že jeden z vybraných eshopů jí mezitím vyprodal) a výsledná nabídka zní o stovku levněji a ihned k odběru. Takhle to má vypadat!
14:22:58
29.12.2014
29.12.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 29.12.14 11:37:29: To taky moc nepobírám, přeci zákazník jako zákazník. A prodej přes eshop je podle mě pracnější než když někdo přijde, dá prachy, vezme zboží a vypadne, tak proč by na to měla být ještě sleva?
Stejným způsobem jsem kdysi dávno kupoval navigaci v Electroworldu a rozdíl v ceně byl dost drastický, přes tisícovku, možná skoro patnáctset. Na pobočce mi to za tu cenu dát nemohli, ale když si to objednám z eshopu, nemusím čekat než to někde pošlou, protože to při objednání s osobním vyzvednutím na pobočce vydávají ze skladu prodejny. Takže otočka domů, eshop objednávka a druhý den vyzvednout.
EW už pokud vím od rozdílných cen upustil.
Stejným způsobem jsem kdysi dávno kupoval navigaci v Electroworldu a rozdíl v ceně byl dost drastický, přes tisícovku, možná skoro patnáctset. Na pobočce mi to za tu cenu dát nemohli, ale když si to objednám z eshopu, nemusím čekat než to někde pošlou, protože to při objednání s osobním vyzvednutím na pobočce vydávají ze skladu prodejny. Takže otočka domů, eshop objednávka a druhý den vyzvednout.
EW už pokud vím od rozdílných cen upustil.
14:17:44
29.12.2014
29.12.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nwkt 29.12.14 10:47:01: To je si myslím největší kravina, jakou mohli zavést. A bohužel nejsou sami. Tohle však z principu odmítám a koupím si to raději jinde.
14:15:35
29.12.2014
29.12.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> MerHanz: Já jsem problém s dodací lhůtou neměl, stejně ty drobnosti co jsem si nechával posílat ležely pak tejden na poště. Jinak to odesílají zpravidla druhý den, podle toho jak dorazí platba. Problém byl akorát jednou, když jsem kupoval NB, tak jsem si ho chtěl vyzvednout u nich (aby to nešlo poštou jako jednotlivá zásilka lítající někde po autě ale jako součást jejich interní pošty s dalšíma věcma, což mi pořád připadá lepší) ale platil jsem to převodem (protože vybrat najednou tolik hotovosti nemůžu). Peníze jsem poslal, ale oni nějak špatně přiřadili platbu a nemohli to najít a honili jsme to v pátek odpoledne před zavíračkou, ale nakonec se zadařilo.
13:04:33
29.12.2014
29.12.2014

MerHanz
Takovejch překlepů je mraky. Ale mrsknout ho přímo do reklamy je celkem průser no. U nás v práci už by za to byl setnutej :D Jinak u Alzy občas nakupuju, protože některý věci co potřebuju maj levnější než jinde a často maj stejně jako s CZC ale na jejich pobočce v HK dělaj asi úchylové. Jen co jsme vstoupil skoro se poprali kdo mě obslouží a jejich rychlost odbavení se tím postupně stala až urážející. nemohli balík najít a podobně . A tS bohemia, poslat zadarmo ??? Jedině, když na to nikdo nespěchá. Zboží dorazilo za 12 dní :D .
12:26:51
29.12.2014
29.12.2014

radekp
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Máme v Opavě prodejnu olejů, kde ti zrovna řeknou, co je levnější přes e-shop, nedělají cavyky

11:41:27
29.12.2014
29.12.2014

Nwkt
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tohle jsem měl s baterkou a postup stejnej. Tenkrát mě vysvětloval že to tak chce přímo Varta, ale proč už nevím
11:37:29
29.12.2014
29.12.2014

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Nwkt: Tak mě třeba baví ty e-shopy které mají kamennou prodejnu. Když si to objednáš v e-shopu, můžes si to tam vyzvednout bezplatně, ale když tam přideš jen tak vytáhneš z regálu a chceš to zaplatit cena je jiná. Příkladem knihy Dobrovský cena knížky na netu 350,- a na místě 400,-. OK, 2 minuty na mobilu, prošli jsme další obchody co jsme stejně chtěli navštívit a mezitím byla knížka nachystaná během 30 min takže jsem si ji sice stejně koupil za tu cenu 350,- ale ten kyselý xicht té báby co mi to pak vydávala a 30 minut předtím mi vysvětlovala, že ta knížka je dražší protože si na ni můžu šáhnout v regálu...
Mě teda přijde absurdní, že co si můžu osahat v regálu a pak si objednat přes mob za 2 minuty mi nemůžou rovnou prodat za cenu za kterou mi to pak stejně prodají... 


10:47:58
29.12.2014
29.12.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak mě teda ta cena praštila přes oči ihned, pravda nadpis mohl znít asi jinak a mohl být i ve srandovních obrázcích, kdybych věděl, že tu nějaké takové téma je. Ale to asi bude tím, že od jisté doby trapného opakování toho co je vidět na FB mám sekci vtipy vypnuté v nečtených. 
