-> Jarda: podle toho se to nedá moc určovat zaleží jak moc se otvírají dveře atd, myslím že stejně ten problem způsobý zarezlá osička v pantu a potom se to v okach pantu uvolní, ale tak dejme tomu že to mají auta s těma 300 tis km, ale jak piše štěpán km bych moc neřešil spíš stav....a počítal bych s tím že to při dovozu někdo upravil...150 tis po těch letech je podezrele málo...
-> StepaNoFUN: já teda ještě špatný 6Q neviděl pouze někdy upadne vydlička a nejde 1 a 2 to spíš bejvá KO zadní diferenciál (nemění olej v Haldexu)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výpis km z Stk
21:10:37
17.12.2017
17.12.2017

Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 17.12.17 21:00:08: nove udelana spojka, 20tis. km po rozvodech, pri zatezi huci LP lozisko, nejde ABS, diagnostika vypsala snimac otacek PZ kola, nic jinak nehuci, volant nevibruje, netahne do strany ani pri brzdeni, pohon 4 kol funguje, prevodovka se zda OK, vule pri ruznych kvaltech tam nejsou, pri razeni jsem si nevsiml, ze by byl nekde problem, ale pritelkyne tvrdila, ze ji to chroupalo pri vyslapnuti spojky a pak uz znovu ne...
Kosmetiky je na tom spousta, i hlubsi orezliny - z teto strany to nikdo neudrzoval, bylo jen davane do servisu, ale videl jsem uz o dost horsi...
Celkove mi to neprijde jako odjete auto, ale ne moc udrzovane no.
Kosmetiky je na tom spousta, i hlubsi orezliny - z teto strany to nikdo neudrzoval, bylo jen davane do servisu, ale videl jsem uz o dost horsi...
Celkove mi to neprijde jako odjete auto, ale ne moc udrzovane no.
21:00:08
17.12.2017
17.12.2017

StepaNoFUN
-> Jarda: km jako takový bych neřešil. Spíš celkovej stav auta a v tomhle případě hlavně stav toho 6ti kvaltu...
20:58:52
17.12.2017
17.12.2017

Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: jj a kolik tak maji auta, kde je tento problem? v rakousku to mel nejakej veterinar, takze je mozny, ze jezdil kratky trasy
Vim, ze problemy s dverma mela jedna sluzebni octa - prvni se kterou jsem jezdil, ale ta mela hrubo pres pul mega, u jinych jsem si toho nevsiml.
Vim, ze problemy s dverma mela jedna sluzebni octa - prvni se kterou jsem jezdil, ale ta mela hrubo pres pul mega, u jinych jsem si toho nevsiml.
20:24:39
17.12.2017
17.12.2017

Pavel P@nkáč
-> Jarda: Na hornim čepu bud povolená matka a nebo to je vždy v pantu...

20:09:39
17.12.2017
17.12.2017

Jarda - zrušená registrace
co myslite, octava 4x4 6q 2004 dovezena z Rakouska v 2013, ty km v CR asi sedi, jen jestli nebyla stocena jeste pred dovozovou STK, jinak tem km bych celkem veril, az na totalne vyviklane ridicovy dvere - na hornim cepu

12:10:43
13.09.2016
13.09.2016

palinator
-> Jarda:
Asi další příspěvek pro omlazení vozového parku.
Asi další příspěvek pro omlazení vozového parku.
21:54:44
12.09.2016
12.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: uz to teda eviduji jen od 2010 :/
21:46:44
12.09.2016
12.09.2016

Vojťas
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: za to tobe se ti hodnoty rok od roku moc nemenej.
Me ted technik opsal stav tachometru, asi se mu to zdalo az moc dobry, tak uz mam najeto to co ty
jen realne o sto tisic vic nez zapsano 
Me ted technik opsal stav tachometru, asi se mu to zdalo az moc dobry, tak uz mam najeto to co ty


20:18:13
12.09.2016
12.09.2016

su.tech – nezodpovědný hajzlík
Se nám ten systém průběžně mění...
21:31:02
29.03.2015
29.03.2015

Jarda - zrušená registrace
tak koukám, že tam nějak prapodivně na STK dodatečně zadavaji km, dokonce jiné počty než které měli v konkrétním protokolu... :/ jen aby tam ty km byly, takže vypovídající schopnost žádná

00:25:27
05.02.2015
05.02.2015

Jozka
Přesunuto z tématu Přepis stroje po zesnulém...
-> Bukaj: To by mohlo být.. když se objevily první přívěsy za osobáky, tak zákonodárce nenapadlo zrovna nejlepší řešení - otypovala se celá souprava, vlek měl třetí SPZ "od písmomalíře" a nešel legálně použít s jiným tahounem (!). Kdo měl dvě auta (což byla docela rarita, ale i tací se našli) a chtěl přehazovat, musel absolvovat proces 2x a mít k vleku dvě SPZ..
Od kdy zavedli samostatný TP na vleky tak, aby měly vlastní SPZ (zpočátku s okresem uprostřed), to nevím úplně přesně, ale tu pitomost se soupravou to odbouralo a přešlo se dnešní způsob zápisu tažnýho na základě dokladů od výrobce, účtenky (nebo dokladu od nákupu ISO koule, nákresu a prohlášení kvalifikovaného svářeče).. Prohlídka se přitom už nezapisovala..
By to chtělo přesunout jinam..
-> Bukaj: To by mohlo být.. když se objevily první přívěsy za osobáky, tak zákonodárce nenapadlo zrovna nejlepší řešení - otypovala se celá souprava, vlek měl třetí SPZ "od písmomalíře" a nešel legálně použít s jiným tahounem (!). Kdo měl dvě auta (což byla docela rarita, ale i tací se našli) a chtěl přehazovat, musel absolvovat proces 2x a mít k vleku dvě SPZ..
Od kdy zavedli samostatný TP na vleky tak, aby měly vlastní SPZ (zpočátku s okresem uprostřed), to nevím úplně přesně, ale tu pitomost se soupravou to odbouralo a přešlo se dnešní způsob zápisu tažnýho na základě dokladů od výrobce, účtenky (nebo dokladu od nákupu ISO koule, nákresu a prohlášení kvalifikovaného svářeče).. Prohlídka se přitom už nezapisovala..
By to chtělo přesunout jinam..
19:10:18
04.02.2015
04.02.2015

Bukaj
Přesunuto z tématu Přepis stroje po zesnulém...
-> Jozka 04.02.15 17:11:12: Aha, díky za vysvětlení - vím, že jsme to nedávno probírali, ale tohle vyčerpávající vysvětlení jsem nějak nepostřehl
U toho auta se záznamem z roku 70 si tehdy majitel asi pořídil PAVa, nebo něco na ten způsob (viz foto)
Ale divné je, že po demontáži malého přívěsu a montáži klasické "koule" ISO 50 v roce 77 už záznam ze STK (DIVB) není...
-> Jozka 04.02.15 17:11:12: Aha, díky za vysvětlení - vím, že jsme to nedávno probírali, ale tohle vyčerpávající vysvětlení jsem nějak nepostřehl

U toho auta se záznamem z roku 70 si tehdy majitel asi pořídil PAVa, nebo něco na ten způsob (viz foto)

Ale divné je, že po demontáži malého přívěsu a montáži klasické "koule" ISO 50 v roce 77 už záznam ze STK (DIVB) není...
17:11:12
04.02.2015
04.02.2015

Jozka
Přesunuto z tématu Přepis stroje po zesnulém...
-> Bukaj: Načli jsme diskusi o STK tuším nedávno někde jinde (kde jsem se historii TK pokusil lehce shrnout), sem to úplně nepatří.. Tak jen zkratkou - v roce 1970 fakt nic takovýho jako stanice STK neexistovalo, pokusně se kontrolovalo od 2. půlky 70.let (velmi sporadicky, od nejdéle registrovaných vozidel), periodický uzákoněny až od 1.1.1983..
Pokud máš záznam z roku 1970, podívej se TP, jestli s ním nesouvisí nějaká zásadní oprava zejména karosérie či jiný zásah do vozidla.. V mých asi 14 TP mám z doby předprohlídkové zápis pouze v jediném případě (VI/1972), týden po něm následuje záznam o tom, že na auto byla přivařena zadní část z jiného vozu..
A psaly se jen úspěšný prohlídky - proč taky běžet v sudou středu na DI VB s protokolem udělat záznam do TP, když byl výsledek nevyhovující..
-> Bukaj: Načli jsme diskusi o STK tuším nedávno někde jinde (kde jsem se historii TK pokusil lehce shrnout), sem to úplně nepatří.. Tak jen zkratkou - v roce 1970 fakt nic takovýho jako stanice STK neexistovalo, pokusně se kontrolovalo od 2. půlky 70.let (velmi sporadicky, od nejdéle registrovaných vozidel), periodický uzákoněny až od 1.1.1983..
Pokud máš záznam z roku 1970, podívej se TP, jestli s ním nesouvisí nějaká zásadní oprava zejména karosérie či jiný zásah do vozidla.. V mých asi 14 TP mám z doby předprohlídkové zápis pouze v jediném případě (VI/1972), týden po něm následuje záznam o tom, že na auto byla přivařena zadní část z jiného vozu..

A psaly se jen úspěšný prohlídky - proč taky běžet v sudou středu na DI VB s protokolem udělat záznam do TP, když byl výsledek nevyhovující..

09:30:19
04.02.2015
04.02.2015

Bukaj
Přesunuto z tématu Přepis stroje po zesnulém...
-> aceboss 04.02.15 07:14:27: Taky mi přijde, že ty záznamy v TP o absolvování TK jsou podivné - třeba u většiny techničáků 1000MB, které mám k dispozici, se první razítka objevují někdy v osmdesátých-devadesátých letech, přičemž docela často je mezi prvními záznamy (v sedmdesátých letech) dost velká časová prodleva .
Například 1000MB 66 první záznam z TK v roce 70, druhý v roce 81, dále pravidelně do 2002, kdy bylo vozidlo vyřazeno.
U druhého MB 66 je první záznam z roku 84, pak opět pravidelně až do vyřazení.
U mého MBG 67 taktéž první záznam z roku 84 a dále kontinuelně až do vložení do depozitu...
V těch 70. letech netuším, jak to bylo - zda se jezdilo bez TK a VB to tolerovala pro nedostatečnou kapacitu STK, nebo po propadnutí OTP bylo nutné ta relativně mladá auta odstavit...?
-> aceboss 04.02.15 07:14:27: Taky mi přijde, že ty záznamy v TP o absolvování TK jsou podivné - třeba u většiny techničáků 1000MB, které mám k dispozici, se první razítka objevují někdy v osmdesátých-devadesátých letech, přičemž docela často je mezi prvními záznamy (v sedmdesátých letech) dost velká časová prodleva .
Například 1000MB 66 první záznam z TK v roce 70, druhý v roce 81, dále pravidelně do 2002, kdy bylo vozidlo vyřazeno.
U druhého MB 66 je první záznam z roku 84, pak opět pravidelně až do vyřazení.
U mého MBG 67 taktéž první záznam z roku 84 a dále kontinuelně až do vložení do depozitu...
V těch 70. letech netuším, jak to bylo - zda se jezdilo bez TK a VB to tolerovala pro nedostatečnou kapacitu STK, nebo po propadnutí OTP bylo nutné ta relativně mladá auta odstavit...?
07:14:27
04.02.2015
04.02.2015

aceboss
Přesunuto z tématu Přepis stroje po zesnulém...
-> Jozka 03.02.15 22:12:13: Když vezmu příklad z rodiny děda si koupil v roce 57 novou Jawu a má ji do dnes. V roce červnu 92 ji odhlásil a v znehodnoceném TP taky žádný razítko nemá. Nyní je Jawa na veteránských značkách.
Tátova Š100L má první razítko 86 a moje eRko až rok 2000 tak tomu moc nerozumím podle jakého klíče se to razítkovalo.....
-> Jozka 03.02.15 22:12:13: Když vezmu příklad z rodiny děda si koupil v roce 57 novou Jawu a má ji do dnes. V roce červnu 92 ji odhlásil a v znehodnoceném TP taky žádný razítko nemá. Nyní je Jawa na veteránských značkách.
Tátova Š100L má první razítko 86 a moje eRko až rok 2000 tak tomu moc nerozumím podle jakého klíče se to razítkovalo.....

22:12:13
03.02.2015
03.02.2015

Jozka
Přesunuto z tématu Přepis stroje po zesnulém...
Reakce na:skoda-virt.cz/cz/.../1818 21-prepis-stroje-po-zesnul em?gotopost=3...
-> aceboss: To skoro vypadá, jak kdyby to STK nikdy neprošlo.. ty bolševický se dost důsledně razítkovaly do TP i OTP..
Databáze sice je dostupná na STK, ale vzhledem k tomu, že letos mi do ní doplňovali auto, který bylo na poslední kontrole 2003, tak jí mají docela krátkou..
Reakce na:skoda-virt.cz/cz/.../1818 21-prepis-stroje-po-zesnul em?gotopost=3...
-> aceboss: To skoro vypadá, jak kdyby to STK nikdy neprošlo.. ty bolševický se dost důsledně razítkovaly do TP i OTP..
Databáze sice je dostupná na STK, ale vzhledem k tomu, že letos mi do ní doplňovali auto, který bylo na poslední kontrole 2003, tak jí mají docela krátkou..

23:57:33
19.01.2015
19.01.2015

Bukaj
-> mm17: -> cPetan: Aha, díky za info 

21:14:06
19.01.2015
19.01.2015

cPetan
-> Bukaj: Moje 20 z roku 71 má taky pěticiferný + metry 

18:10:36
19.01.2015
19.01.2015

mm17
-> Bukaj: Jawa 23 mustang ten má 5míst +metry
18:02:44
19.01.2015
19.01.2015

Bukaj
-> mm17: Co je to za Pionýra, že má pěticiferné km počítadlo? Nebo tam na STK opsali i stovky metrů? 

17:13:48
19.01.2015
19.01.2015

mm17
Ze srandy jsem zadal udaje z pionýra. A za některé období toho najezdil docela dost
. Asi budu muset opravit tachometr, první číslice se protáčí dle vybrací
15.08.2014 21300
17.08.2010 74000
03.05.2006 6000


15.08.2014 21300
17.08.2010 74000
03.05.2006 6000
14:58:48
19.01.2015
19.01.2015

zajoch
Tak tomuhle kdybych měl věřit.. :D Pfff
14:29:53
17.01.2015
17.01.2015

Sejki - zrušená registrace
-> stepan: No nevim jak to na te stk delaji, kazdopadne s tim jezdila nejaka pani z Prahy a auto je obouchane ze vsech stran...
14:18:15
17.01.2015
17.01.2015

stepan
-> Sejki: Ale od 2010 do 2011 toho poměrně dost nacouval.
13:47:04
17.01.2015
17.01.2015

Sejki - zrušená registrace
Me toho moc nenaslo u S120 :)
23.11.2011 68495
01.06.2009 67600
04.06.2007 66492
Citroen XM - asi dlouho stalo :-D
19.08.2013 157310
17.08.2011 148953
28.06.2011 148740
22.06.2011 148738
25.01.2010 149098
21.11.2007 148956
21.11.2007 148956
23.11.2011 68495
01.06.2009 67600
04.06.2007 66492
Citroen XM - asi dlouho stalo :-D
19.08.2013 157310
17.08.2011 148953
28.06.2011 148740
22.06.2011 148738
25.01.2010 149098
21.11.2007 148956
21.11.2007 148956
21:29:45
16.01.2015
16.01.2015

Jozka
-> Matsoft: To ho proháníš - oproti tomu, na co byl zvyklej..
21:11:27
16.01.2015
16.01.2015

Matsoft
-> Jozka: zda se.. Neb na dnesni stk jsem byl pochvalen, ze facko v takovym peknym stavu tam uz nemeli dlouho...
Pravda facko ma k dnesku najeto 60320 :-D
Pravda facko ma k dnesku najeto 60320 :-D
19:39:27
16.01.2015
16.01.2015

Jozka
-> Matsoft: Navštěvoval nějakou drsnou STK, ne?
16:43:23
16.01.2015
16.01.2015

Matsoft
toz favorit, ktereho mam od Vanoc...
Datum prohlídky Stav km
04.01.2013 57349
07.03.2011 56648
31.03.2009 54720
30.03.2009 54720
03.04.2007 52000
02.04.2007 52000
07.04.2005 48892
Datum prohlídky Stav km
04.01.2013 57349
07.03.2011 56648
31.03.2009 54720
30.03.2009 54720
03.04.2007 52000
02.04.2007 52000
07.04.2005 48892
12:00:00
10.01.2015
10.01.2015

Jozka
-> Bukaj: Mě to překvapilo, čekal jsem, že těch 6 čísel určitě zamotá systému makovičku - ale nestalo se. Schválně jsem teď zkusil další.. taky zafungovalo jen na číslo karosérie bez nul apod.
A odpovídá to opět, jen nezadáno mám v roce 2009.. přitom příslušných 105667 je normálně zapsáno v protokolu o emisích, v tom druhém z TK je jen pomlčka..
Datum prohlídky Stav km
31.01.2013 15479
27.01.2011 109488
24.01.2009 NEZADÁNO
03.02.2007 95500
A odpovídá to opět, jen nezadáno mám v roce 2009.. přitom příslušných 105667 je normálně zapsáno v protokolu o emisích, v tom druhém z TK je jen pomlčka..
Datum prohlídky Stav km
31.01.2013 15479
27.01.2011 109488
24.01.2009 NEZADÁNO
03.02.2007 95500
00:22:00
10.01.2015
10.01.2015

Bukaj
-> Jozka 09.01.15 10:40:25: Mně to u MBG myslim taky nešlo a musel jsem číslo napsat ve formátu 000000...a šestimístný číslo kastle

19:29:18
09.01.2015
09.01.2015

Nwkt
-> myschaak AZNP K.Hora: Jí omladili tak, že sí z toho začaly zapalovat lejtka a celá chytla




17:05:26
09.01.2015
09.01.2015

myschaak AZNP K.Hora
-> Tomaso435: je a není...řekněme že jsem s +200tkm počítal když jsem to kupoval....ale ještě mě o 100-150 překvapila

17:03:34
09.01.2015
09.01.2015

Tomaso435
-> myschaak AZNP K.Hora: to je už zralé na střelbu toto 

16:59:18
09.01.2015
09.01.2015

myschaak AZNP K.Hora
A perla u prví T4
09.03.2013 260440
05.09.2012 545120
16.09.2010 467000
29.10.2008 413000
15.11.2006 321000
09.03.2013 260440
05.09.2012 545120
16.09.2010 467000
29.10.2008 413000
15.11.2006 321000
16:53:24
09.01.2015
09.01.2015

myschaak AZNP K.Hora
Nynější T4ka taky stočená...
11.09.2014 293182
06.06.2014 280000
06.06.2012 260000
06.06.2012 260000
07.06.2010 230000
16.03.2009 202000
16.06.2008 NEZADÁNO
16.06.2008 NEZADÁNO
10.05.2006 270000
15.04.2004 120000
11.09.2014 293182
06.06.2014 280000
06.06.2012 260000
06.06.2012 260000
07.06.2010 230000
16.03.2009 202000
16.06.2008 NEZADÁNO
16.06.2008 NEZADÁNO
10.05.2006 270000
15.04.2004 120000
10:40:25
09.01.2015
09.01.2015

Jozka
-> aceboss: U embéček se šesticiferným kódem to funguje normálně, jen po vypsání těch cifer..
Ale minimálně (některý) eRka mají před 7 číslicemi ještě "A"..
Ale minimálně (některý) eRka mají před 7 číslicemi ještě "A"..
21:53:18
08.01.2015
08.01.2015

Bucin
-> aceboss: já mám u 105ky ještě před číslama jedno písmeno koukni se do velkýho TP
18:24:51
08.01.2015
08.01.2015

aceboss
-> Tomaso435: Právě že nulu v čísle vůbec nemám a s eRkem jezdím už osm let a STK mám platné

18:23:03
08.01.2015
08.01.2015

stepan
-> aceboss: U užovky se stejnym formátem čísla mi to funguje.
18:15:45
08.01.2015
08.01.2015

Tomaso435
-> aceboss: nemá chybu nula vs ó ?
18:14:02
08.01.2015
08.01.2015

aceboss
Pánové u vozů řady 100, 110r zapisujete pouze výrobní číslo např: 1234567 . Mě systém stovku ani eRko nenajde
zbytek vozového parku ano....


15:17:56
08.01.2015
08.01.2015

OJOUCH
A druha felda ta je ok!
Datum prohlídky Stav km
13.06.2014 175777
13.06.2012 157800
20.07.2010 119519
13.07.2009 99284
01.08.2008 NEZADÁNO
20.09.2006 85383
07.08.2006 84984
07.08.2006 84984
Datum prohlídky Stav km
13.06.2014 175777
13.06.2012 157800
20.07.2010 119519
13.07.2009 99284
01.08.2008 NEZADÁNO
20.09.2006 85383
07.08.2006 84984
07.08.2006 84984
15:14:43
08.01.2015
08.01.2015

OJOUCH
-> Stepan FUN: jo asi 4,5 jen prez mesto!
19:28:07
04.01.2015
04.01.2015

StepaNoFUN
-> OJOUCH: To máš na STK 5 km?
13:26:34
04.01.2015
04.01.2015

OJOUCH
A nase felda ta byla kupovana 2006 Hups to uz je na me! Menila se cela pristrojovka
Datum prohlídky Stav km
26.08.2013 154757
26.08.2013 154747
20.08.2011 143823
13.07.2009 103204
12.07.2007 167608
01.08.2005 141700
08.07.2005 141397
Datum prohlídky Stav km
26.08.2013 154757
26.08.2013 154747
20.08.2011 143823
13.07.2009 103204
12.07.2007 167608
01.08.2005 141700
08.07.2005 141397
13:20:16
04.01.2015
04.01.2015

Jozka
Mě to u užovky to zdánlivě smysl dává, ale jen proto, že je záznam krátkej.. Kdybych ho doplnil o údaje do roku 2001, tak v něm bude mezi dvěma TK skok z 61500 na 118000 (?), když přitom novej tachometr tehdy ukazoval 800 km..
Datum prohlídky Stav km
15.05.2014 129541
26.04.2012 125288
29.04.2010 117364
20.10.2007 109968
Datum prohlídky Stav km
15.05.2014 129541
26.04.2012 125288
29.04.2010 117364
20.10.2007 109968
13:17:53
04.01.2015
04.01.2015

Tomaso435
-> OJOUCH: to je ještě dobrý kolage měl golfa tdi a řikal že už to není nic moc v tech 176 tis km. že už se to sere a hnije jak svině... no a pak sehnal nějakýho frajera co mu to napíchnul v autorizáku no a z tech 176 na tachu se vyklubovalo asi 412 v reálu :D
13:07:44
04.01.2015
04.01.2015

Dušan
-> OJOUCH: no vidis :) stovecka dolu 
