
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sněží :-)
11:18:16
18.12.2014
18.12.2014

castrol
11:13:22
18.12.2014
18.12.2014

Majki
-> Kocvin: toho břichoplazce?
jedu tam sice čtyrkolou ale i tak mam obavy a hlavně bratranec dvě děti a i tak bude kufr malý 
jedu tam sice čtyrkolou ale i tak mam obavy a hlavně bratranec dvě děti a i tak bude kufr malý 
11:08:34
18.12.2014
18.12.2014

Kocvin
-> Majki: Na co máš škodovku?

11:01:05
18.12.2014
18.12.2014

Majki
-> Kocvin: ja jsem pouze dostal fotku od kamaráda
zatím sníh nepotřebuju, zítra jedu na chatu a odhrnovat se mi to fakt nechce 
zatím sníh nepotřebuju, zítra jedu na chatu a odhrnovat se mi to fakt nechce 
10:57:28
18.12.2014
18.12.2014

Kocvin
-> Majki: Tos nemohl ty mraky přitáhnout sem? 

10:56:43
18.12.2014
18.12.2014

minno
-> Majki 18.12.14 09:21:27: kde to je? Aj ja chcem :)
10:54:45
18.12.2014
18.12.2014

Majki
-> Kocvin: tohle zrovna ne, zo je Švédsko 2 dny zpátky 

10:52:45
18.12.2014
18.12.2014

Jozka
Hlavně aby taky vědělo, kdy přestat..
10:43:13
18.12.2014
18.12.2014

Kocvin
-> Majki: To je někde u nás?

10:42:05
18.12.2014
18.12.2014

castrol
-> Majki: aspoň niekde pada
10:39:09
18.12.2014
18.12.2014

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Majki: ty vole to je krása
09:21:27
18.12.2014
18.12.2014

Majki
oooo paráda 

22:04:36
03.12.2014
03.12.2014

dragon_cb_cz
-> Alenka: Tuhle metodiku jsem tu nedávno odkazoval... poučné čtení, speciálně v tom kolik papíru dokáže státní buzeraparát popsat o naprosto nesmyslnej věci....
22:03:42
03.12.2014
03.12.2014

dragon_cb_cz
-> Luky: -> Syny: Bla bla bla bla... samozřejmě, že máte pravdu - ale nějak nechápu, k čemu vám je. Ano, samozřejmě že stlačená tma na kterou číňan pro strýčka příhodu napsal "M+S" toho moc neřeší. Ale lidi co kupujou shitový zimáky většinou kupujou i shitový letňáky a naopak, lidi který gumy řeší tak si koupí slušný obutí na léto i zimu. Takže ve výsledku prostě platí, že zimák funguje líp, a to o hodně. Samozřejmě, že můžete najít případ, kdy někdo koupí mišulíny na léto a ŤingĎongDing na zimu - ale statisticky je jich tak mizivý procento, že prostě nemá smysl se jima zabývat.
-> Syny: Řešit tyhle lidi nemá smysl, protože spadaj pod širší kategorii "hovada za volantem", které také nemá smysl, protože to prostě vyřešit nejde. Jen nechápu, proč se nad nima dostáváš do varu pravidelně každou zimu - minimálně od doby co se tu vyskytuju pravidlně.
-> Syny: Řešit tyhle lidi nemá smysl, protože spadaj pod širší kategorii "hovada za volantem", které také nemá smysl, protože to prostě vyřešit nejde. Jen nechápu, proč se nad nima dostáváš do varu pravidelně každou zimu - minimálně od doby co se tu vyskytuju pravidlně.
21:43:29
03.12.2014
03.12.2014

palinator
-> Tomaso435:
Strašně moc záleží na šikovnosti
. A ještě víc na autě. Se závažím jménem TDI na předku mi může každej krom 4x4 nebo Š1000-136 vylízat prdel a když už mě něco překvapí, tak to za minutku vyšvihnu na zpátečku.

Strašně moc záleží na šikovnosti
. A ještě víc na autě. Se závažím jménem TDI na předku mi může každej krom 4x4 nebo Š1000-136 vylízat prdel a když už mě něco překvapí, tak to za minutku vyšvihnu na zpátečku.

21:18:44
03.12.2014
03.12.2014

Tomaso435
-> palinator: Nejsem úplně příznivcem prémiovejch značek pneumatik, ....
kámoš si koupil na lonskou zimu na fáčko michelinky , který byly naprosto nejlepší v testech... pač má na horách barák a musí se tam dostat... ty gumy ho stály to, co mě celý auto. a rozdíl? tam kde michelin končí, kormorán začínají :-D prostě to nevyjel ani na několikátej pokus... a to máme oba stejný auta a já byl navíc těžší vzadu o naloženou techniku. silnice s velkou vrstvou ujetýho sněhu v 1000 m.n.m. a na cca stejnej nájezd kilometrů za zimu, má o půl milimetru sjeto více než já...
kámoš si koupil na lonskou zimu na fáčko michelinky , který byly naprosto nejlepší v testech... pač má na horách barák a musí se tam dostat... ty gumy ho stály to, co mě celý auto. a rozdíl? tam kde michelin končí, kormorán začínají :-D prostě to nevyjel ani na několikátej pokus... a to máme oba stejný auta a já byl navíc těžší vzadu o naloženou techniku. silnice s velkou vrstvou ujetýho sněhu v 1000 m.n.m. a na cca stejnej nájezd kilometrů za zimu, má o půl milimetru sjeto více než já...
21:11:15
03.12.2014
03.12.2014

palinator
-> Luky 03.12.14 15:46:53:
www.alven-ingvarsson.se/s hop/.../product_24-premium -contact-5_big.jpg
Tohle bych tvrdil, že je víc než kvalitní letňák.
A nevěřim tomu, že bych s 4x2 autem někdy někoho na těhlech gumách na sněhu viděl.
Vyzkoušeno. Stačej 2 cm mokrýho sněhu a procento sklonu.
-> Syny:
Omíláš tady furt že nějakej ten metr kratší brzdný vzdálenosti je jedno, že k nehodě stejně dojde. Ano, ale třeba škody nemusej bejt takový. Nemusíme se bavit o ledu, kde při 30 km/h je asi jedno jestli v případě nárazu bude rychlost 24 nebo 18 km/h. Na sněhu už ale ty rozdíly jsou větší.
Nejsem úplně příznivcem prémiovejch značek pneumatik, protože se mi nechce dávat o polovinu za sadu víc (koneckonců, jako student bych je ani nezaplatil), jsem poměrně rád, že jsem sehnal peníze aspoň na nový zimní Barumky. Musim uznat, že oproti letňákům, který dojíždim, držej líp na všem (rozhodnutý nemám akorát sucho). A to řádově. Tam, kde jsem v kopci na mokru s letňákama na trojku hrabal, tam to teď neurvu ani na dvojku. Takže kouzlo novejch gum funguje, starý gumy prostě na ničem krom sucha nedržej. Jenže já nejsem jenom kolenovrt, ale tak nějak žiju v přesvědčení, že by se s ničim na Zemi nemělo šeredit. Proto dokud budu mít možnost dojíždět v létě ať už starý zimáky nebo letňáky, bude mi to dělat dobře.
Ještě co bych chtěl teda vyzkoušet, jsou nový drahý gumy vs. nový levnější gumy známý značky (např. Barum a podobné). Je to potřeba vždycky zkoušet na jednom autě, ve stejným rozměru a krátce po sobě, což se málokdy sejde.
www.alven-ingvarsson.se/s hop/.../product_24-premium -contact-5_big.jpg
Tohle bych tvrdil, že je víc než kvalitní letňák.
A nevěřim tomu, že bych s 4x2 autem někdy někoho na těhlech gumách na sněhu viděl.
Vyzkoušeno. Stačej 2 cm mokrýho sněhu a procento sklonu.-> Syny:
Omíláš tady furt že nějakej ten metr kratší brzdný vzdálenosti je jedno, že k nehodě stejně dojde. Ano, ale třeba škody nemusej bejt takový. Nemusíme se bavit o ledu, kde při 30 km/h je asi jedno jestli v případě nárazu bude rychlost 24 nebo 18 km/h. Na sněhu už ale ty rozdíly jsou větší.
Nejsem úplně příznivcem prémiovejch značek pneumatik, protože se mi nechce dávat o polovinu za sadu víc (koneckonců, jako student bych je ani nezaplatil), jsem poměrně rád, že jsem sehnal peníze aspoň na nový zimní Barumky. Musim uznat, že oproti letňákům, který dojíždim, držej líp na všem (rozhodnutý nemám akorát sucho). A to řádově. Tam, kde jsem v kopci na mokru s letňákama na trojku hrabal, tam to teď neurvu ani na dvojku. Takže kouzlo novejch gum funguje, starý gumy prostě na ničem krom sucha nedržej. Jenže já nejsem jenom kolenovrt, ale tak nějak žiju v přesvědčení, že by se s ničim na Zemi nemělo šeredit. Proto dokud budu mít možnost dojíždět v létě ať už starý zimáky nebo letňáky, bude mi to dělat dobře.
Ještě co bych chtěl teda vyzkoušet, jsou nový drahý gumy vs. nový levnější gumy známý značky (např. Barum a podobné). Je to potřeba vždycky zkoušet na jednom autě, ve stejným rozměru a krátce po sobě, což se málokdy sejde.
17:50:05
03.12.2014
03.12.2014

francomk
-> Syny:


17:38:01
03.12.2014
03.12.2014

Syny
-> Stepix 03.12.14 15:25:57: Zajimavy, ze jsi ted napsal defakto to samy co tady tvrdim vicemene taky :) Ja pouze vsude bojuju proti slepemu tvrzeni, ze zimak v zime je synonymum pro "nic se nemuze stat". Furt jen slysim, jak ten kdo nejede v zime na zimnich je vrah a nevim co jeste. Pripadne takovy ty radoby ftipny fotky zimnich bouracek s napisem: "Jeli na letnich" aniz by to byla pravda atd... Ja tvrdim, ze radsi potkam v zime nekoho na kvalitnich letnakach, kdo si je vedom toho, ze mrzne a podle toho jede, nez nekoho, kdo ma na aute (dle zakona spravne) zimni gumy z Tesca a protoze ma zimaky, tak prece muze jet jako v lete. Tohle jsou presne duvody, proc kazdou zimu pravidelne ti spravni ridici, kteri jezdi mimo obec nanejvys 89,99999 km/h konci po skarpach pripadne v ostatnich autech. Bohuzel uz mnohokrat (jelikoz se vzdy do debaty o gumach pustim s kazdym a kdekoliv) jsem slysel nazor, ze by meli brat ridicaky tem co hned 1.11. nenandaj zimaky, protoze ohrozujou vsechny okolo, ze by ten termin mel byt pevne dany. Ze zas tak drahy ty zimaky nejsou, aby ohrozoval vsechny kolem na pukovitejch letnakach - a v zapeti se dozvim, ze ma na aute nazuty super zimni gumy, ktery ho novy vysly na 2400 vsechny a ze perfektne sedi v tech zatackach i v tej 90tce...
Navic se jen snazim poukazat na to, ze mekka smes, kterou se kazdej ohani u zimaku je dost snadno "ztratitelna" vec. Jelikoz pokud ty zimaky nekdo mydli presne od 1.11. do 31.3. (nedej boze i pres leto) a pak je hodi na pudu, kde ma pres leto 50°C, tak o tu mekkost prijde hodne rychle a tim i o ty lepsi vlastnosti. Proto tady nejakej obrazek jak zimak zastavi o 11m driv nez letni mi prijde uplne mimo, protoze zimak z Tesca te zabrzdi jinak, nez zimak co stoji 3000Kc jedna guma, zimak jezdenej v lete taky jinak nez zimak skladovanej pokazde v chladu, zimak 10 let starej taky jinak, nez zimak novej cerstve zajetej, atd... Zkratka mi jen sere, kdyz nekdo tvrdi neco o vrahach na letnich a jak by se meli pomalu strilet a sam jezdi na 10let starejch zimnich hovnech skladovanejch buh vi kde, s pocitem, ze ma zimaky a nemuze se mu nic stat. A kdyz se neco (kupodivu) stane, tak za to nemuze on, ale silnicari, protoze ty kurvy zase zaspaly a nesypou preventivne po celej CR uz od srpna. Nic vic v tom nehledej. Sam jsi napsal, ze mas kvalitni zimni gumy a hlavne predpokladam, ze kdyz je venku mraz, tak pri rizeni i predpokladas, ze by nekde mohlo byt namrznuto. Sam zimaky pouzivam a pouzival jsem je i kdyz povinne nebyly, takze opravdu neobhajuju jezdeni na letnich, jen poukazuju na to, ze vse neni jen o tom mit na aute zimni/letni ;)
Ale na ledu jsem stejne presvedcen, ze rozdil mezi jakoukoliv letni a zimni pneumatikou sice bude, ale v praxi se bude jednat o brzdne vzdalenosti takove, ze to v provozu vetsinou konci bourackou. I kdyby ta tabulka byla pravda, tak 57m ve 30ti km/h je kurva hodne na realnej provoz a v priapde krizovky, kdy jde o plechy a centimetry vetsinou takova vzdalenost k dispozici neni. Takze z toho vzniklo to, ze je jedno jestli pak ma nekdo letni/zimni a kvalitni/nekvalitni. Snad uz to je pochopeno :)
-> Luky 03.12.14 15:46:53: Ano, presne tak :) Jsem rad, ze to bylo pochopeno.
Navic se jen snazim poukazat na to, ze mekka smes, kterou se kazdej ohani u zimaku je dost snadno "ztratitelna" vec. Jelikoz pokud ty zimaky nekdo mydli presne od 1.11. do 31.3. (nedej boze i pres leto) a pak je hodi na pudu, kde ma pres leto 50°C, tak o tu mekkost prijde hodne rychle a tim i o ty lepsi vlastnosti. Proto tady nejakej obrazek jak zimak zastavi o 11m driv nez letni mi prijde uplne mimo, protoze zimak z Tesca te zabrzdi jinak, nez zimak co stoji 3000Kc jedna guma, zimak jezdenej v lete taky jinak nez zimak skladovanej pokazde v chladu, zimak 10 let starej taky jinak, nez zimak novej cerstve zajetej, atd... Zkratka mi jen sere, kdyz nekdo tvrdi neco o vrahach na letnich a jak by se meli pomalu strilet a sam jezdi na 10let starejch zimnich hovnech skladovanejch buh vi kde, s pocitem, ze ma zimaky a nemuze se mu nic stat. A kdyz se neco (kupodivu) stane, tak za to nemuze on, ale silnicari, protoze ty kurvy zase zaspaly a nesypou preventivne po celej CR uz od srpna. Nic vic v tom nehledej. Sam jsi napsal, ze mas kvalitni zimni gumy a hlavne predpokladam, ze kdyz je venku mraz, tak pri rizeni i predpokladas, ze by nekde mohlo byt namrznuto. Sam zimaky pouzivam a pouzival jsem je i kdyz povinne nebyly, takze opravdu neobhajuju jezdeni na letnich, jen poukazuju na to, ze vse neni jen o tom mit na aute zimni/letni ;)
Ale na ledu jsem stejne presvedcen, ze rozdil mezi jakoukoliv letni a zimni pneumatikou sice bude, ale v praxi se bude jednat o brzdne vzdalenosti takove, ze to v provozu vetsinou konci bourackou. I kdyby ta tabulka byla pravda, tak 57m ve 30ti km/h je kurva hodne na realnej provoz a v priapde krizovky, kdy jde o plechy a centimetry vetsinou takova vzdalenost k dispozici neni. Takze z toho vzniklo to, ze je jedno jestli pak ma nekdo letni/zimni a kvalitni/nekvalitni. Snad uz to je pochopeno :)
-> Luky 03.12.14 15:46:53: Ano, presne tak :) Jsem rad, ze to bylo pochopeno.
16:55:44
03.12.2014
03.12.2014

suri
-> Placko 02.12.14 21:42:35: Seba , pred 6-7 rokmi :-)
15:46:53
03.12.2014
03.12.2014

Luky
-> Stepix: jenže ty "studie", na které Syny nadává, předvádí přesné počty s nepřesnými čísly. Všude píšou, že zimní guma je přesně o XY metrů lepší než letní guma, bez dalšího specifikování co-proč-jak. Jak sám píšeš, kvalitní guma je super, ale když vezmeš kvalitní letní gumu a lisovanou tmu s nápisem M+S, tak výsledek může být klidně i opačný, zimák bude horší. Ale to přeci nevadí, protože je to přesně podle zákona. A tom se nemluví a to je (předpokládám) to, co ho dráždí. Mě teda taky, ale asi né tolik, abych tady na to furt nadával 

15:25:57
03.12.2014
03.12.2014

Stepix
-> Syny: vždycky jsem tě považoval za kvalitního přispívajícího diskutéra, ale to co tu tvrdí o zimákách a letňákách... radši nekomentovat
Sám mám na svého Tourana obouvám pouze prémiové značky pneumatik (to jen proto, že vím že se na ně v krizovkách mohu spolehnout.../vyzkoušeno/ ... šetřit pak pár stovek vůči nějaké Barumce v kontrastu s bezpečnosti mé rodiny ve voze je skutečně nesmysl), mám fungl nové letní i zimní... a rozdíl je velice citelně znatelný. Kdo tvrdí že ne, tak je zralej na chocholouška!
Sám mám na svého Tourana obouvám pouze prémiové značky pneumatik (to jen proto, že vím že se na ně v krizovkách mohu spolehnout.../vyzkoušeno/ ... šetřit pak pár stovek vůči nějaké Barumce v kontrastu s bezpečnosti mé rodiny ve voze je skutečně nesmysl), mám fungl nové letní i zimní... a rozdíl je velice citelně znatelný. Kdo tvrdí že ne, tak je zralej na chocholouška!
14:55:28
03.12.2014
03.12.2014

Alenka
OT, když už se tu řeší zimáky:
Nedávno tady proběhla debata o hloubce vzorku a jejím měření.
Čirou náhodou jsem dnes narazil na metodiku Ministerstva dopravy, která se tím zabývá, tak kdyby to někoho pořád zajímalo, najděte si dokument č. "3/2012/STK/5.2" ;
Nedávno tady proběhla debata o hloubce vzorku a jejím měření.
Čirou náhodou jsem dnes narazil na metodiku Ministerstva dopravy, která se tím zabývá, tak kdyby to někoho pořád zajímalo, najděte si dokument č. "3/2012/STK/5.2" ;
11:07:54
03.12.2014
03.12.2014

darklord
-> Syny: ty budes cely zivot trpiet. Ludia proste su idioti, a ty s tym nic neurobis, je potreba sa s tym naucit zit... Pouzivat mozog len tam, kde ti to prinesie uzitok. Pretoze niekto mozog pouzivat holt nevie, a nikdy nebude vediet.
11:05:29
03.12.2014
03.12.2014

Syny
-> darklord: Nechci, proto pisu, ze mnohem dulezitejsi je pouzivat pri rizeni mozek. Ze tydle radoby dukazy, jak jsou zimaky super oproti letnim jsou stejne dost irelevantni a zalezi na plno faktorech. A v extremu jsem si jistej (a sam jsem si to ozkousel), ze na lehce namrzlej ceste mi na drazsich letnich auto drzelo lip nez na prumernych zimakach. A jestli na ledu zastavim na zimakach po "57" metrech a s letnima po "68", kdzy skarpa bude predemnou po 20ti, to je taky asi jedno uz :)
10:58:13
03.12.2014
03.12.2014

darklord
-> Syny: ja uz vidim ako nejaky statistik spocita ze zimak ma OK vlastnosti len dva roky od datumu vyroby a potom sa toho chyti nejaky pomahac a bude tu vyhlaska ze musis mat zimaky max dva roky stare. to chces? 

10:55:39
03.12.2014
03.12.2014

Syny
-> palinator: Jenze mekka smes zimaku je hodne relativni pojem. Zaprve ji kazdej zimak nema stejnou, za druhe zalezi na skladovani gumy, na tom kde ji jak provozujes a v neposledni rade taky na stari atd... Takze ac ze zakona stale splnujes povinnost mit na shenu/ledu zimaky, tak se tenhle parametr muze diametralne lisit. Proto by me zajimalo kde kdo sebe jednoznacni tvrzeni, kdy nejake letni gumy zabrzdi o 11 metru dyl nez nejake zimni gumy. Bez konkretnich udaju o stari, skladovani, a typu je to uplne k nicemu informace.
09:55:37
03.12.2014
03.12.2014

palinator
-> King 02.12.14 23:56:00:
No já to nikdy taky neměřil. A subjektivně se to poznat nedá, protože ty setrvačný síly, kterejma člověk "měří", jsou na ledě tak malý, že člověk 30% nepozná.
-> Syny 02.12.14 23:57:04:
Neboj, byl jsem si led na nastříkaným kluzišti na zimákách projet.
Bohužel na letních ne, tak jsem nemoh nic skutečně změřit. Jinak to co říkáš by pak v praxi znamenalo, že je rozdíl mezi zimákem a letňákem co se týče účinku pouze ve vzorku. Což je snad dnes přežitek. A použitá měkká směs má podle mě na sněhu ještě menší význam, než na ledu.
Asi budu muset fakt měřit, abych tady jenom neprášil tlamou.
No já to nikdy taky neměřil. A subjektivně se to poznat nedá, protože ty setrvačný síly, kterejma člověk "měří", jsou na ledě tak malý, že člověk 30% nepozná.
-> Syny 02.12.14 23:57:04:
Neboj, byl jsem si led na nastříkaným kluzišti na zimákách projet.
Bohužel na letních ne, tak jsem nemoh nic skutečně změřit. Jinak to co říkáš by pak v praxi znamenalo, že je rozdíl mezi zimákem a letňákem co se týče účinku pouze ve vzorku. Což je snad dnes přežitek. A použitá měkká směs má podle mě na sněhu ještě menší význam, než na ledu.Asi budu muset fakt měřit, abych tady jenom neprášil tlamou.

09:33:44
03.12.2014
03.12.2014

Syny
-> P@nis: Kolik takovychhle obrazku chces udelat a s jakym vysledkem? :)
Samozrejme zimak z Tesca bude brzdit jako kvalitni guma za 2500 Kc/ks, ze? Presne todle jsou ty obrazky, na ktery kazdej spoleha a potom je o zivot jezdit pres zimu, protoze si kazdej mysli, ze zastavi temer hned a vsude jsou bouracky. Samozrejme verim, ze nejakej rozdil tam bude, ale pokud podle tveho obraku ve 30ti km/h ujedes na zimakach 57 metru, nez auto zastavi, tak v praxi to stejne vetsinou znamena, ze to auto rozmlatis :) Jako ja tady nechci tvrdit, ze zimaky jsou k hovnu, to urcite ne, ale jen me kazdorocne uplne drasaj nervy debaty kolem me, ze proste na letnich je v zime auto uplne neovladatelny a kdo hned neprezuje na zimaky, tak je vrah a nevim co vsechno - pritom prave takovyhle lidi pak jezdi na zimakach za par slupek s pocitem, ze slapnou na brzdu a stojej. A prave tech 57m brzdny drahy je prekvapi az kdyz je prilis pozde, takze vetsinou je konec pribehu uplne stejnej bez ohledu na to, jestli by to zabrzdili po 57 nebo 68mi metrech, jelikoz to po 20ti metrech prasknou do auta pred sebou nebo do skarpy :)
Samozrejme zimak z Tesca bude brzdit jako kvalitni guma za 2500 Kc/ks, ze? Presne todle jsou ty obrazky, na ktery kazdej spoleha a potom je o zivot jezdit pres zimu, protoze si kazdej mysli, ze zastavi temer hned a vsude jsou bouracky. Samozrejme verim, ze nejakej rozdil tam bude, ale pokud podle tveho obraku ve 30ti km/h ujedes na zimakach 57 metru, nez auto zastavi, tak v praxi to stejne vetsinou znamena, ze to auto rozmlatis :) Jako ja tady nechci tvrdit, ze zimaky jsou k hovnu, to urcite ne, ale jen me kazdorocne uplne drasaj nervy debaty kolem me, ze proste na letnich je v zime auto uplne neovladatelny a kdo hned neprezuje na zimaky, tak je vrah a nevim co vsechno - pritom prave takovyhle lidi pak jezdi na zimakach za par slupek s pocitem, ze slapnou na brzdu a stojej. A prave tech 57m brzdny drahy je prekvapi az kdyz je prilis pozde, takze vetsinou je konec pribehu uplne stejnej bez ohledu na to, jestli by to zabrzdili po 57 nebo 68mi metrech, jelikoz to po 20ti metrech prasknou do auta pred sebou nebo do skarpy :)
07:38:22
03.12.2014
03.12.2014

dragon_cb_cz
-> Syny: Já bych teda osobně řekl, že na sněhu poznáš letňák od zimáku a na ledu poznáš shitovej zimák od kvalitního (nemusí bejt nutně nějaká ultraprémiová značka).
Měl jsem párkrát to štěstí porovnat si pár minut po sobě stejnou trasu na letních a následně na zimních (většinou při uklízení nějakého "letního" zadohrabu do garáže) a ať to bylo na sněhu nebo náledí, tak slušnej zimák je sakra znát.
-> Bukaj 02.12.14 22:39:15: Já to vyřešil přesunem Octaviána do garáže, ale fábii by nepomohla ani svěcená voda - leda vařící a v konvici, zámky jsem sice odemknul oba, ale dveře nešly otevřít ani jedny... A ten recept na hic v autě u dieselu moc nefunguje, ten se prostě na místě neohřeje (a poslední dobou je to i při jízdě bída).... což mi připomíná:
-> Nwkt: Už jsi našel ten termostat, co jsi mi sliboval?
Měl jsem párkrát to štěstí porovnat si pár minut po sobě stejnou trasu na letních a následně na zimních (většinou při uklízení nějakého "letního" zadohrabu do garáže) a ať to bylo na sněhu nebo náledí, tak slušnej zimák je sakra znát.
-> Bukaj 02.12.14 22:39:15: Já to vyřešil přesunem Octaviána do garáže, ale fábii by nepomohla ani svěcená voda - leda vařící a v konvici, zámky jsem sice odemknul oba, ale dveře nešly otevřít ani jedny... A ten recept na hic v autě u dieselu moc nefunguje, ten se prostě na místě neohřeje (a poslední dobou je to i při jízdě bída).... což mi připomíná:
-> Nwkt: Už jsi našel ten termostat, co jsi mi sliboval?

07:26:34
03.12.2014
03.12.2014

Don_pepe
-> Placko 02.12.14 18:06:14:
Si děláš srandu
Ještě si dovolím upozornit na: "keby nemali zmysel asi niesu povinne" ...kolik povinných věcí bez "smyslu" chceš vyjmenovat? To že je něco povinné znamená že tvoji vládci ROZHODLI že to tak bude... a proč? Ne proto že to má smysl, ale proto že MŮŽOU
Si děláš srandu
Ještě si dovolím upozornit na: "keby nemali zmysel asi niesu povinne" ...kolik povinných věcí bez "smyslu" chceš vyjmenovat? To že je něco povinné znamená že tvoji vládci ROZHODLI že to tak bude... a proč? Ne proto že to má smysl, ale proto že MŮŽOU
06:51:41
03.12.2014
03.12.2014

P@nis
-> Syny: Kupodivu už to někdo zkoušel a za mě dobrých 11 metrů co mi můžou zahránit minimálně kapotu.
23:57:04
02.12.2014
02.12.2014

Syny
-> palinator: Myslim, ze za posledni dva dny v CR by te o tom mohlo povypravet vic lidi :) Zimaky by meli byt lepsi oproti letnim ve snehu, ale na ledu je to bud stejny a nebo jsou kvalitni zimaky jen zanedbatelne lepsi. V praxi to je mozna rozdil v tom, jestli do skarpy vletis o pul metru driv nebo dyl :) Pripadne jesli auto pred sebou postrcis v rychlosti o 1km/h vetsi nebo mensi :) Led je proste led a guma je guma. Se jed projet nekdy na zamrzlej rybnik se zimakama a uvidis sam :)
23:56:00
02.12.2014
02.12.2014

King
-> palinator: Na naledi jsem subjektivne zadnej rozdil mezi zimakem a letnakem nikdy nerozeznal, treba tam nejakej fyzikalne vysvetlinej duvod je, ale .....nebrzdi to, klouze to, na hovno :-) Aspon ma pak nejakej novackej kaspar ve zpravach plnou hubu kecu o tom, kterak nezodpovedny ridic felicie NA LETNICH pneu nezvladnul rizeni na naledi a spadnul do rybnika.
23:17:20
02.12.2014
02.12.2014

palinator
-> dragon_cb_cz 02.12.14 20:04:56:
Jelikož mám Kooperativu, která je bych řekl poměrně významně kladně hodnocená z hlediska plnění pojistných událostí, troufám si odhadnout, že by tam žádná všivárna bejt neměla. Ale nikam do papírů jsem se nedíval.
-> Syny 02.12.14 20:46:50:
Seš si jistej (dokážeš to), že použitá směs na ledě nehraje roli?
Každopádně jsem byl označen za toho, kterej neustále má zapotřebí porušovat společenský zákony a předpisy (což je asi pravda) a že skončim jako všichni takoví - pod mostem.
Jelikož mám Kooperativu, která je bych řekl poměrně významně kladně hodnocená z hlediska plnění pojistných událostí, troufám si odhadnout, že by tam žádná všivárna bejt neměla. Ale nikam do papírů jsem se nedíval.
-> Syny 02.12.14 20:46:50:
Seš si jistej (dokážeš to), že použitá směs na ledě nehraje roli?
Každopádně jsem byl označen za toho, kterej neustále má zapotřebí porušovat společenský zákony a předpisy (což je asi pravda) a že skončim jako všichni takoví - pod mostem.

23:01:47
02.12.2014
02.12.2014

King
"... keby nemali zmysel asi niesu povinne, a samo o sebe hovori ked pride prvý krát mráz alebo sneh a vodiči na letných to jednoducho nezvladnu no ...."
Prosim nekoho z adminu o presun do vlakna "pokusy o vtip". Pokud to bylo mysleno vazne, pak se autorovi omlouvam
Prosim nekoho z adminu o presun do vlakna "pokusy o vtip". Pokud to bylo mysleno vazne, pak se autorovi omlouvam

22:39:15
02.12.2014
02.12.2014

Bukaj
-> dragon_cb_cz 02.12.14 07:49:38: Tak to dělej jako já - nezamykej auto 
Ráno jenom nastartovat, zapnout topení a vyhřívání zadního okna a za deset minut v autě hic...
...to je jediná věc, v čem je Felda na zimu lepší, než 130L - topí a topí hned
Oproti ní firemní Ducato se rozhodne topit až když se blížím místu určení...

Ráno jenom nastartovat, zapnout topení a vyhřívání zadního okna a za deset minut v autě hic...
...to je jediná věc, v čem je Felda na zimu lepší, než 130L - topí a topí hned

Oproti ní firemní Ducato se rozhodne topit až když se blížím místu určení...

22:07:46
02.12.2014
02.12.2014

dragon_cb_cz
-> Rapid135 - doktor: Já jí fotil až teď večer, když jsem byl druhý auto přeparkovat pod střechu.... ráno na to fakt myšlenky nebyly 

21:42:35
02.12.2014
02.12.2014

Placko
-> suri: áno ty vždy všetko myslíš všeobecne
no koho... ? ....-> Syny: a znovu a zas opakujem, nepovedal že na zimných som nedodknuteľný..ale dobre máte pravdu :) .....
no koho... ? ....-> Syny: a znovu a zas opakujem, nepovedal že na zimných som nedodknuteľný..ale dobre máte pravdu :) .....21:27:07
02.12.2014
02.12.2014

Rapid135
-> dragon_cb_cz: tak to je škoda že sem včera neudělal fotku své fábie.do dveří sem se dostával přes 2cm tlusou vrstvu ledu.čelní sklo mělo tak centimetr.ale pršelo,fučelo,mrzlo a já byl zmrzlé jak sobolí hovno tak mě ani na fotku nepřišly myšlenky
21:05:53
02.12.2014
02.12.2014

Jozka
-> Syny: Zimní gumy se celkem hodí, když to před tebou někdo zcela nelogicky a nečekaně zaťápne.. pak taky na blbejch gumách jakýchkoliv i zimních rozumnej člověk jede pomaleji, nežli průměr a stává se brzdou a tím i rizikovým faktorem - ale jinak jo, dá se v našich průměrných zimních podmínkách klidně přežít i na letních..
Plošně je nařídit byla dost hovadina, stačilo by variabilní značení problematických úseků silnic nebo třeba i celejch oblastí - ale to by tolik neroztočilo kola kapitalismu..
Plošně je nařídit byla dost hovadina, stačilo by variabilní značení problematických úseků silnic nebo třeba i celejch oblastí - ale to by tolik neroztočilo kola kapitalismu..

20:46:50
02.12.2014
02.12.2014

Syny
-> Placko 02.12.14 18:06:14: Zato na zimakach na tom ledu zastavi na miste
Paradox je, ze prave zimaky davaj falesnej pocit bezpeci a prave se zimakama konci auta po skarpach a v sobe... Na zledovatelej ulici je uplne jedno jestli brzdis na zimakach nebo letnakach, muzes nesouhlasit, ale bohuzel to je fakt. I zimak je pouze a jen guma a bohuze ledu je vicemene jedno jestli mekkci nebo ne. Kazdej rok, ale uplne kazdej, jsou na zacatku zimy bouracky, ale ne proto, ze by jezdili "pirati" ne letnich, ale proto, ze lidi nepouzivaj mozek a jezdi porad jako by byl asfalt suchej a nenamrzlej. Pak prijde prvni namrzla zatacka/krizovatka a je hotovo, bez ohledu na gumy...
Paradox je, ze prave zimaky davaj falesnej pocit bezpeci a prave se zimakama konci auta po skarpach a v sobe... Na zledovatelej ulici je uplne jedno jestli brzdis na zimakach nebo letnakach, muzes nesouhlasit, ale bohuzel to je fakt. I zimak je pouze a jen guma a bohuze ledu je vicemene jedno jestli mekkci nebo ne. Kazdej rok, ale uplne kazdej, jsou na zacatku zimy bouracky, ale ne proto, ze by jezdili "pirati" ne letnich, ale proto, ze lidi nepouzivaj mozek a jezdi porad jako by byl asfalt suchej a nenamrzlej. Pak prijde prvni namrzla zatacka/krizovatka a je hotovo, bez ohledu na gumy...20:24:21
02.12.2014
02.12.2014

suri
-> Placko 02.12.14 19:56:24: Ja som to písal tak trošku všeobecne ale keď reaguješ tak to niečo znamená ...
Niekoho mi pripomínaš ...
Niekoho mi pripomínaš ...
20:11:07
02.12.2014
02.12.2014

castrol
-> U-Geen 02.12.14 19:47:53: no veru 4x4 je dobre len keby napadne inac je to nuda na vode 

20:04:56
02.12.2014
02.12.2014

dragon_cb_cz
-> U-Geen: Fábka ne, oktávka ano, ale už pár let nefunkční... Bych měl asi vyřešit....
-> palinator: Pokud jde o povinný ručení, nemůže si pojišťovna vymejšlet nic nad rámec zákona (pokud jsi se jí k tomu přímo neupsal - některý pojišťovny dávaj za zimáky slevu).
Jinak fotka jak dopadla fobie:
-> palinator: Pokud jde o povinný ručení, nemůže si pojišťovna vymejšlet nic nad rámec zákona (pokud jsi se jí k tomu přímo neupsal - některý pojišťovny dávaj za zimáky slevu).
Jinak fotka jak dopadla fobie:
19:56:24
02.12.2014
02.12.2014

Placko
-> suri: ja som nepovedal že na zimných sa nezabijem, takže neprekrúcaj čo som napísal dobre ? ....ja som napísal môj názor že som s letnými zažil sneh a myslím že niesu nato moc dobre nič viac nič menej....a absolútne ma nezaujíma aké kvalitne gumy máš na aute maj tam pre mňa za mňa aj ponožky.....-> U-Geen: ked mi vymenia auto za 4x4 tak kľudne....
19:47:53
02.12.2014
02.12.2014

U-Geen
-> Placko: taky je lepsi mit na zimu pohon 4x4 .. zakazeme dvoukolky? ;)
19:31:39
02.12.2014
02.12.2014

palinator
-> Nwkt:
Je pravda, že ty nový zimáky, byť Bárumky, opravdu oproti letňákům líp zabíraj (z bezpečnostního hlediska hlavně líp brzděj) a s letňákama bych asi nějakou kalamitku na silnicích s hustším provozem zažít nechtěl. Ale nouzově se dojet dá v pohodě a celkem i bezpečně, když člověk rychlost přizpůsobí. Proto si myslim že tak jak je nastavenej zákon teď, a to že zohledňuje počasí, je nastavenej správně.
Jak je to s případnou nehodou? Hraje se na to, jak je to napsaný v zákoně, čili na souvislou sněhovou pokrývku nebo náledí nebo jenom na datum od 1.11.?
Je pravda, že ty nový zimáky, byť Bárumky, opravdu oproti letňákům líp zabíraj (z bezpečnostního hlediska hlavně líp brzděj) a s letňákama bych asi nějakou kalamitku na silnicích s hustším provozem zažít nechtěl. Ale nouzově se dojet dá v pohodě a celkem i bezpečně, když člověk rychlost přizpůsobí. Proto si myslim že tak jak je nastavenej zákon teď, a to že zohledňuje počasí, je nastavenej správně.
Jak je to s případnou nehodou? Hraje se na to, jak je to napsaný v zákoně, čili na souvislou sněhovou pokrývku nebo náledí nebo jenom na datum od 1.11.?
19:03:18
02.12.2014
02.12.2014

suri
Je to smutná realita že ľudia sú už bez vlastného rozmýšľania a úsudku , presviedčam sa o tom denne ... Ak to niekto napíše tak je to pravda , aj keby to bola sebeväčšia kokotina ... Jazdilo sa na hocičom , jazdí sa na hocičom , je to len o tom ako s konkrétnym rizikom počítaš a rátaš že to príde ... Ale rátať že ak mám zimné gumy tak sa zabiť nemôžem to nie je ideálne , a to osobne zimné v dostatočnej kvalite a vzorke mám na oboch autách ktoré jazdím...
18:54:29
02.12.2014
02.12.2014

Placko
-> Nwkt: tak potom je to okej, ja som napísal moju skusenosť nič viac 

