a
anvelope-rusia.ro/images/ .../lassa_competus_2.jpg
ktere A/Tcka budou podle Vas lip brat? jde mi ciste o porovnani dezenu... ne znacky ta lassa asi bude mit lepsi smes (teda proti vranikum :)), ale zase rychleji ubyva



















Při zapnutém DSTC to jde udržet v decentním smyku s lehce vybočenou zádí, ale se zásahy stabilizace (je to cítit, ale tak akorát), takže jde celkem snadno překlápět zadek střídavě do zatáček a stabilizace koriguje to co kurvíš
. S redukovaným DSTC jde korigovatelná powerslída i roztočit auto a dělat kolečka nebo podobný cypoviny. Viz. např. video od vhml s tím Passatem a záplava dalších na YT. Zasáhlo by to až když chytneš hodiny a nebo by začal zadek předbíhat nepřirozeně předek. Předpokládám, že to pak vyhodnocuje hodnoty příčného, podélného zrychlení, pedály, natočení olantu a otáčky jednotlivých kol. Kolega akorát říkal, že se mi v jednom místě se slabší vrstvou sněhu, kterou jsem odmetl, zahulilo od gum. 






Ale jak jsem psal, většinou je oblouk prostorově náročnější než u RWD nebo stálé čtyřkolky.


A že prej takový věci s Haldexem nejdou 














tak říkám, ale to je předohrab a ani nemám ručku

















. Pistky jsem si uz trochu prekonstruoval a nechal jsem si je vyrobit z nerezi, ale namontuju je stejne az nekdy na jare. Vzadu byl zarezlej zatezak, tak jsem radeji oddelal ovladani, aby to nezacalo tyct, ale tak myslim, ze zadkem to nebude, hadicky jsem daval nove, ale neco master sport :( tak aby se nerozpoustely - ale dot3? a neco Fenox, to by melo byt jako origo, ikdyz tady i origo kolikrat neznamena zadnou vyhru, kor kdyz to je treba z UA.











