-> Bukaj: Však jo, jsou tvrdý jak bakelit, mívám i jen od nasazování na sklo dlaně do modra - ale jak se na tom okně dotvaruje, nasazuje se pak mnohem líp, než když se dělají obě operace bezprostředně po sobě.
S tou nesedící partií na spodku sloupku nad ohybem na jedné straně jsem se u předního okna setkal snad pokaždý (ve větší či menší míře). Úplně nevím, jestli je to nepřesností navaření rámečku na torpédo, nebo nedostatečným vystředěním okna - rozhodně se to opakovaným středěním většinou zlepší, ovšem někdy se taky jen přesune na druhou stranu. Jak kdyby o tom rozhodoval milimetr bočního posunu, což se mi zdá divný..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Jozka: Tady nešlo o tvar tý gumy, ale o to, jak je tuhá oproti té zadní, co jsme zasklili v úterý. Jenom nalákat spodní lem na rantl kastle bylo na půl hodiny a hromadu nadávek. A oproti té zadní, kterou jsem po nasazení poklepem dlaní krásně slícoval s kastlí, že sklo zapadlo skoro o roviny s plechem, tak s tou přední jsme bojovali, mám omlácené dlaně a i když zevnitř vypadá, že sedí dobře, tak zvenčí u spolujezdcova sloupku pořád nejsem spokojen. Jakoby nové sklo bylo lehce jiného tvaru, než původní, nebo sloupky měly každý jiný sklon...
-> Bukaj: Jen s tou bambulí ve spoji je to vono !
Ty starý gumy se prostě musí na sklo tak, na 14 dní přilepit + přidrátovat a až posléze, když si zvyknou, teprve nasazovat - pak to jde dobře, dělám v jednom člověku..
Životnost je u novejch i starejch vždycky velkej otazník..


Životnost je u novejch i starejch vždycky velkej otazník..
Dnes jsme zasklili čelní sklo u MB. Zjistil jsem, že s originální gumou to stálo dvakrát víc času a čtyřikrát víc nadávek, než s měkčí gumou druhovýrobní (kterou jsem dával na zadní sklo).
Doufám, že ta druhovýrobní guma bude dostatečně kvalitní a nezačne puchřet - v porovnání s originální byla z lehčí a měkčí gumy, profil byl i lehce subtilnější. Oproti originálu zase vypadá lépe (bez kazů a vteřiňákem slepené místo není skoro vidět - oproti originálnímu vulkanizovanému spoji).
Doufám, že ta druhovýrobní guma bude dostatečně kvalitní a nezačne puchřet - v porovnání s originální byla z lehčí a měkčí gumy, profil byl i lehce subtilnější. Oproti originálu zase vypadá lépe (bez kazů a vteřiňákem slepené místo není skoro vidět - oproti originálnímu vulkanizovanému spoji).
-> sramot : jestli je to dělaný na ohybačce tak bych ještě udělal to že bych pás mezi světlama (na vejšku světel) pustil třeba 3-5mm jakoby do auta udělat tam takovej prolis jemnej v šířce tech světel takhle je to fakt takový.. plechový když už teda není origo zadek...
Je to jeden kus plech a este tam nieje otvor na kľučku
-> stepan: asi si myslel puklice?či? Na leto su elektrony 14.ky.ten žltý pick-up to vyzerá ze su to origo vrata.a jeden ten spodny prelis tam ostane.je to asi len vec vkusu chalani.uvidime ked to bude hotové. Dufam ze to nebude vyzerat ako od kurvy decko. A co by ste mi este takeho vytkli.len chcem vedieť váš názor. To je az take hrozné.?
-> Luky: tak asi to bude poplatne tomu, ze te dvere vyraba nanovo a je naohybane tusim z 2ky plechu .. pokial viem, je problem te zadne vratka zohnat ..
-> sramot : Nejsem zastánce originality, jen odpůrce tuzingu. Pokud to chceš teda konkrétně, tak poklice, vejška auta, černý světla, čelo z kusu plechu...
-> sramot : mně se to teda taky nelíbí. To není o originalitě. Tohle je dost velká jednolitá plocha, opticky hrozně těžká. Co to zkusit opticky něčím rozbít? Třeba nějakými prolisy a SPZ? Třeba tohle je docela hezký...
No uz je to tu.zástancovia originality len si kopnite.len smelo do mna. Môžem sa ja opýtať ze čo sa ti nepáči? Znesiem aku kolvek kritiku.to ma len posilni
-> sramot : Mohu se zeptat, co ti to auto udělalo?
Joj sory
Dnes som stihol len zopár veci.neskoro som začal bolo asi pol 6. Ale zajtra hneď po praci do garáže
Dnes som stihol len zopár veci.neskoro som začal bolo asi pol 6. Ale zajtra hneď po praci do garáže
-> castrol: Dík no, ale mám to taK 180km takže asi nic ..



-> Lukyn742: kludne si mozes dojst zapumpovat
-> castrol: Paráda
ten můj je oproti tomuhle hračka




-> Sejki: unas sa robi kade co tak radsej viac ako menej
-> castrol: ja mam takovej... no loziska v tehlici prelisuju, takze mi staci
-> Sejki: 

-> castrol: konecne masivni lis
-> colaczech: Tak natural zabral, díky.
-> Zdenek136: Z toluenu mám trochu respekt, ale natural to zvládl a lihem se to doladí k dokonalosti.
Každopádně všem díky za rady.
-> Zdenek136: Z toluenu mám trochu respekt, ale natural to zvládl a lihem se to doladí k dokonalosti.
Každopádně všem díky za rady.
-> dragon_cb_cz: mgr prava a ing som konstrukter zevraj, take pribuzne 

-> itchy: A jaké že to jsou obory? :)
-> itchy: tos gratulujem
-> Peklo: Technický líh nebo toulen. Toulen z toho udělá takovej bílej vozdr a líhem to domeješ. Už jsem umyl tak 10 kamionů a 100 osobáků. Musíš to pořád šmrdlat mokrý, jinak ten lepidlovej šlic zase zasychá.
-> Luky: vidis nad tym som sa nezamyslal, ale moze to tak byt aj u nas a logiku to dava 

-> itchy: u nás je bakalářské a magisterské. Na magisterském pak dle zaměření můžeš získat titul Mgr. nebo Ing. Ale není to inženýrské studium
-> Luky: u nas je to druhy stupen vysokoskolskeho studia, ale ked som robil Ing, tak Bc. este nebolo
-> itchy: to je ale stejně magisterské studium
Tedy aspoň v ČR

-> aDAm: nie jedna je Inzinierska 

-> itchy 28.01.15 12:13:20: dvě magisterské VŠ?
Musim sa pochvalit aj tu, stalo ma to strasne nervov, casu....
Mgr. Ing. Itchy
Mgr. Ing. Itchy
-> colaczech: natural zní zajímavě, díky, když nepomůže jedna, prý kouzelná, lahvička odstraňovače samolepek, tak jdu do naturalu.
-> Peklo: Umyj to normálně naturalem. Ten to rozleptá a umyje. Nakonec to očisti třeba tím technickým benzínem,nebo lihem, protože natural je "mastný".
Čistili jsme tak návěsy kamionů když se strhával polep.
A když to nepujde, tak pak jedině toluen. Ale ten vyzkoušet někde na kousku co to udělá s lakem.
Čistili jsme tak návěsy kamionů když se strhával polep.
A když to nepujde, tak pak jedině toluen. Ale ten vyzkoušet někde na kousku co to udělá s lakem.
-> ZdeněkH: No když tak dočista 

-> Peklo: benzín + sirky zaručeně pomůže 

-> Peklo: Technický benzín nebo teda přípravek přímo na odstraňování asfaltu a lepidel
-> havlik: Ten proběhnul taky a bohužel nezabral. Takže se použil na odstranění kanagonu z nákladového prostoru.
-> Peklo: odstranovač samolepek ve spreji
Po 3 dnech doloupáno... Teď ještě něčím sundat lepidlo, líh nefunguje.
-> King 26.01.15 23:44:25: tož dobré, sis máknul, ale asi bych se na to vysral a napsal mu omluvenku 

Když si vzpomenu jaký blbosti jsme dělali ve škole a nebo nám zadávali jako domácí úkoly tak tohle je ještě v pohodě.

-> King: Bez čehož se samozřejmě neobejdnou neboť na rozvoji těchto dovedností záleží jejich budoucnost...
Takže jako každý profesor, bez jehož oboru se nemůžu obejít...
Takže jako každý profesor, bez jehož oboru se nemůžu obejít...

-> Jirik_Tuňák1983: Prej do toho budo vplejtat nejaky bavlnky a hadriky...proste umelec :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Sejto na sterk.
-> King 26.01.15 23:44:25: A ve fázi 2 z toho bude co? 
