skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Nemáte niekto po ruke silentblok zvislého čapu / šikmého ramena? Potreboval by som zmerať vonkajší priemer vnútornej rúrky. Vnútorný priemer by mal byť 14 mm a vonkajší cca 18 mm? Zmerajte mi to niekto pls.
-> Tuner#2: sakra ten telefon nepozna co je to osb
dik za upozornenie


dik za upozornenie


-> castrol 14.03.15 16:59:02: U Vás se OSB říká USB? 

-> Nwkt: tjn... ja jsem prave zvedavej, jak bude ta cerna krabice vypadat na origo XT kolech, ale holt to musi pockat.
-> castrol: díky díky, snažím se
až bude celá komplet tak hodim foto do příslušného fora ještě chyběj nějaký ty detaily no


-> U-Geen: U vás chápu, ale v nížinách bych už jezdil na letních. Škoda že žádný nemám 

no ja uz chtel taky prezouvat, ale asi jeste pockam... pristi vikend ma snehoprset nebo co :)
-> darklord: no hadam uz nenapadne ale este trocha pockam
-> Lukyn Fakír: no parada chlape 


dneska jsem si šťoural stále a pořád elektiku na babetě, ještě není kompletní funguje tak na 50% ale už jsem teďka udělal první projížďku a snad už bude příští týden na 100% kompletní



-> castrol: ja uz som bol na letnych teraz v taliansku, myslim ze tolko snezit uz tu na dolniakoch nebude a do tatier nejazdim 

Jo ty dva dny na sněhu mi letošní zimu daly pořádně zabrat

-> OTA-MTX: Neni ještě nějak brzo na letní?

-> OTA-MTX: nejak skoro prezute nie , zima este nepovedala koniec 

a možné ukladať osb dosky
Na dodávce zapojil tachometr a dodělal venkovní teploměr. Zbytek by měl být v sekci podělali, figuruje v tom netrpělivost, nůž, díra v palubovce na teploměr, palec pravé ruky a spousta krve.
-> minno: čím viac n o to viac tunnningove to je

-> minno: hej, svieti to dobre. Potom hodín aj foto z auta, keď to tam nahodím.
Len doplním, že je tam použitá 3W LED a 5x vysokosvietivá biela LED.
A ja som bol v tom, že je tam 2x 'n'... Ďakujem za upozornenie.
Len doplním, že je tam použitá 3W LED a 5x vysokosvietivá biela LED.
A ja som bol v tom, že je tam 2x 'n'... Ďakujem za upozornenie.
-> Jozef2: po zakrytovaní, ak to svieti dobre, to bude asi OK :)
btw. tuning sa píše s jednym n
btw. tuning sa píše s jednym n
Tunning interiérového svetla do Octavie.
Viem, nevyzerá to pekne, ale svieti to oveľa lepšie ako pôvodná sulfidka. To malé svetlo pre spolujazdca spravím tiež, ale čakám na LEDku. Chcem tam dať LED žiarovku na skúšku, čo to povie.
Viem, nevyzerá to pekne, ale svieti to oveľa lepšie ako pôvodná sulfidka. To malé svetlo pre spolujazdca spravím tiež, ale čakám na LEDku. Chcem tam dať LED žiarovku na skúšku, čo to povie.
-> Nwkt: Ne, pokud jsem to dobře pochopil tak to snad bylo do FL... já mám trysku v třetím brzdovém světle a k ní normálně hadičku...
-> Jarda/felda: Do budíku zasouvací, ale na desce tišťáku jsou jenom přinýtované a tudíž ten vodivý spoj je tam nespolehlivý.
Každopádně přiletovat k desce jdou bez potíží - eska je na to připravená - v nýtovaném spoji je pocínovaná
Každopádně přiletovat k desce jdou bez potíží - eska je na to připravená - v nýtovaném spoji je pocínovaná

-> Bukaj 12.03.15 22:46:47: jestli myslíš piny z budíku do tišťáku tak ty jsou jenom zasouvací
-> castrol: Jenom pokud bys jezdil po D1 apod, jinak asi netřeba
Zase jsem pár liddem nasadil brouka do hlavy...

Zase jsem pár liddem nasadil brouka do hlavy...

-> Bukaj: a y takto klesnut nechceme cize to preletujeme 

-> castrol: Takže něco, jako u Favorita pojistkovka... 

-> Bukaj: tak to tak ma kazda no super 

-> castrol 12.03.15 22:48:56: Tak už nemusíš, mrknul jsem do té, co mám ve skříni - it´s not a bug, it´s a feature

-> Bukaj: zajtra na to mrknem mam jednu rozobratu ale mam pocit ze je letovana 

-> castrol: Takže to jiné přístrojovky mají zaletované?
Mohl bych mrknout do jedné z BMM, sice bez otáčkoměru, ale piny na palivoměr a teploměr by měly být stejné...
Mohl bych mrknout do jedné z BMM, sice bez otáčkoměru, ale piny na palivoměr a teploměr by měly být stejné...
-> Bukaj: pred fajrontom a uz sa zabudlo zaletovat
-> dragon_cb_cz 12.03.15 22:22:08:
Na to musí být nějaká zákonitost přímo fyzikální.. já taky tak.. Ale aspoň něco, jsem se po 7 hodinách cestování a 4 hodinách "výkonu" dneska leda tak luxusně vyspal..



-> dragon_cb_cz: -> Kocvin: A mně už od podzimní výměny výfuku u Feldy štve na volnoběh drnčící pojistná segerovka - včera jsem ji chtěl vyměnit, ale nenašel jsem novou (před měsícem jsem ji držel v ruce, ale sklad dílů ji pohltil) a ta původní už je měkká a i když ji přepružím, tak při nasazení se roztáhne a zase drnčí...

-> dragon_cb_cz:
to znám.. Já si předevčírem na modré, snad po půlroce jezdění s otevřeným kastlíkem v palubovce, vyměnil vylomený zámek..


-> minno 12.03.15 08:52:21: -> castrol 12.03.15 16:55:43: No, tak otáčkoměr blbnul už víc, jak rok - v zimě po nastartování vyskočila ručka na 2100 ot/min a tam se držela do zahřátí, pak už fungoval normálně. Myslel jsem, že je to mechanická závada, že za nižších teplot něco sevře osičku, která se zadrhne v této pozici. Na poklep otáčkoměr reagoval tak, že začal ukazovat správně, alespoň chvíli.
Až letošní podzim se to zhoršovalo a otáčkoměr ukazoval až po 5-10 km jízdy (a topení) a všiml jsem si, že na prudké zvýšení otáček motoru reaguje ručička tak, že lehce klesá.
No, a pak se k tomu přidal i palivoměr - taky za studena neukazoval...
...mám za to, že na vině je můj styl jízdy (mj ignorace retardérů) a také úsek silnice od nás do vedlejší vsi, který se už přes deset let pravidelně na podzim záplatuje (záplata na záplatě, že už není poznat původní asfalt) - prostě jsem uklepal tišťáky.
Ale po rozebrání mne zaskočila jedna věc (kromě studeňáků na tišťácích u konektorů) - to jsou ty velké piny, které trčí z tišťáku a zasouvají se do budíků k desce jenom nýtovány, nebo jsem měl v autě vadný kus přístrojů? Přitom deska v tom místě je připravena k pájení a i na ty piny se cín (pájka) krásně chytal...
Až letošní podzim se to zhoršovalo a otáčkoměr ukazoval až po 5-10 km jízdy (a topení) a všiml jsem si, že na prudké zvýšení otáček motoru reaguje ručička tak, že lehce klesá.
No, a pak se k tomu přidal i palivoměr - taky za studena neukazoval...
...mám za to, že na vině je můj styl jízdy (mj ignorace retardérů) a také úsek silnice od nás do vedlejší vsi, který se už přes deset let pravidelně na podzim záplatuje (záplata na záplatě, že už není poznat původní asfalt) - prostě jsem uklepal tišťáky.
Ale po rozebrání mne zaskočila jedna věc (kromě studeňáků na tišťácích u konektorů) - to jsou ty velké piny, které trčí z tišťáku a zasouvají se do budíků k desce jenom nýtovány, nebo jsem měl v autě vadný kus přístrojů? Přitom deska v tom místě je připravena k pájení a i na ty piny se cín (pájka) krásně chytal...

-> dragon_cb_cz: To není součást motorku jako u Leona?
Čím triviálnější oprava, tím dýl jí člověk odkládá... takže mi trvalo jen necelých 5 let zjistit, že se tryska ostřikovače zadního skla na oktávku dá koupit samostatně, dát za ní těch 40 Kč a vyměnit jí za tu odlomenou starou... a abych z toho ani neměl radost, tak při pokusu jí otestovat zrovna došla kapalina 

-> MOLSO: alebo osustruzit po zasahu flexou
kludne mozes dobehnut
-> minno: dojdi a porisime co treba

kludne mozes dobehnut

-> minno: dojdi a porisime co treba

-> castrol: -> MOLSO: ale už dosť o rezaní ramien, ja tu mám problém, okolo mňa sa krúťte



-> castrol: budem na to mylsiet ked budem chciet daco velmi rychlo prepilit
mozno ked budem vyrabat hydraulicky lis tak spi pridem narezat nejake profily


mozno ked budem vyrabat hydraulicky lis tak spi pridem narezat nejake profily


-> MOLSO: ale no sak coby som nepomohol
-> castrol: myslim ze som ta naotravoval dost na pol roka dopredu 

-> MOLSO:
skoda no

-> castrol: už nie už sú šecky porezané 

-> sep 11.03.15 12:27:47: díky za nabídku ale nakonec vyřešeno,prořízla se ta poničená 

-> MOLSO: seru na to, zbrúsim rúrku silentbloku tak, aby bola zarovno s bočnou stranou silentbloku a dám tam ešte jednu 14 mm podložku (jedna tam už je kvôli zväčšeniu záklonu).
-> MOLSO: budeme rezat ramena
?
