skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> maca: to není v rozporu s tím co jsem napsal. Když už je možnost mít nějaký světýlka mimo hlavní světla, přijde mi nešťastný, že je možný je mít takhle nízko
Nizko nenizko, ridici maj cumet po autech a ne po svetlech. I kdyby ty svetla mel zhasnuty, tak snad mam voci a vidim cely to auto... Todle denni sviceni je akorat poukazka do pruseru, protoze plno lidi pak cumi jen po svetlech a vubec ne po tom, jestli to auto treba nejede zhasnuty. Proto to taky v nekolika zemich zase pekne zrusili nebo radeji vubec nezavedli...
-> Jirik_Tuňák1983: -> Luky: fabia II,octavia II a další mají denní svícení v nárazníku.......
-> maca: já si teda taky myslím, že vyhláška v tomto bodě poněkud ustřelila a světla za menší terénní nerovností takhle nízko vidět nejsou...
Stejně je má umístěné i kolega na tomtéž autě a je to vidět na hovno.
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): umístěné dle vyhlášky,tak se uklidni...
Mna na tychto pseudosvetlach najviac stve to, ze nato, aby mali nejaky zmysel ich ma vacsina aut prilis nizko. Ak by mali plnit bezpecnostnu funkciu, cize upozornit napriklad na sive auto na sivej ceste, mali by byt vo vyske normalnych svetiel. Takto namontovane su tam platne asi tolko, ako starej babke silikonove kozy
-> Syny: hele svítej parádně...zrovna včera proběhla kontrola PČR a světla ok. Mají v sobě ten modul, atest....nejsou to šitky, co prodávaj na aukru za 300kč
.
.
-> maca: Maj vubec tydle sranda svetylka atest do provozu? Co todle vzdycky vidim na autech, tak nejen ze to skoro nesviti, ale jeste maj pulku diodek mrtvejch... Zlaty denni svetla v parabolach.
Bych si je bejt tebou udelal do dalkovejch parabol na dvouvlakna jako to maj dnesni auta a bylo by :)
Bych si je bejt tebou udelal do dalkovejch parabol na dvouvlakna jako to maj dnesni auta a bylo by :)
-> Stepan FUN: Jj 919 by sedělo. Zkusím jednoho známýho
-> Stepan FUN: Jak píšou kluci, všechny kontrolky hezky v budíkách...
-> Nwkt: Pokud máš možnost... Já se na (rozumnej) vrakáč hned tak nedostanu. :-/
Jestli dobře koukám, tak by tam mělo bejt 1U1 919 034G
Jestli dobře koukám, tak by tam mělo bejt 1U1 919 034G
-> Stepan FUN: Mám se ti po nějaký poptat?
-> Nwkt: Tak mám tam CAN budíky a kontrolka funguje jenom zadní. Jestli tam má bejt i přední nevím. Jsem rád, že jsem rozchodil kontrolku na tlumený. :-D
Tu správnou palubku sháním... Ale nejdřív koupim kotouče, desky, elektroventil na turbo, normální zrcátko a pak teprve budu řešit kraviny jako správná přístrojovka. :-)
Tu správnou palubku sháním... Ale nejdřív koupim kotouče, desky, elektroventil na turbo, normální zrcátko a pak teprve budu řešit kraviny jako správná přístrojovka. :-)
-> Stepan FUN: kontrolka v budíkách

-> Stepan FUN: Kontrolka na budíkách nebo tam je jenom zadní?
-> dragon_cb_cz: Spíš tunil. Podsvětlení bylo původní červený. Přesně jak píše NWKT. Byl tam předface vypínač a proto červenej.
Jenom mimochodem - jak má octávka s mlhovkama a zeleným podsvícením řešenou kontrolku předních mlhovek? Tady je ve vypínači a původně se změnila z červenýho na zelenou. Teď jsem to udělal tak, že po zapnutí se ten symbol rozsvítí podstatně víc, ale jak je to řešený origo nevím. Druhou Octávku s předníma mlhovkama doma nemáme a nikdy předtím jsem to nezkoumal.
Jenom mimochodem - jak má octávka s mlhovkama a zeleným podsvícením řešenou kontrolku předních mlhovek? Tady je ve vypínači a původně se změnila z červenýho na zelenou. Teď jsem to udělal tak, že po zapnutí se ten symbol rozsvítí podstatně víc, ale jak je to řešený origo nevím. Druhou Octávku s předníma mlhovkama doma nemáme a nikdy předtím jsem to nezkoumal.
-> Stepan FUN: Si tam měl předface? Jinak spínače je dobrý mít v zásobě rádi se vypalujou, ale to určitě víš
-> dragon_cb_cz: Tak jsem dneska udělal.. to nakouknutí - a nevím: je to Rapid 120 BAZ s legálně zapsaným motorem 781.135 (chybí sání), celkovej stav sice slušnej (náhodně se účastnil i další kámoš, kterej vlastní Rapida od novoty), ale úplně nevím, co se skrývá pod kutilskejma zásahama (měněnej minimálně jeden zadní lem, jeden práh, pravá zadní šavle s kočičíma dvířkama, kufr OK, nosník nápravy OK, 1x vylomenej heverník.. Fůra práce, pro zachování vozidla by P. šel zřejmě i dost dolů s cenou.. Zítra brnkni, mám i nějaký fotky..
-> Stepan FUN: Tunil? Nebo spíš odtunil? 

Dneska jsem "tunil" octávku... Konečně mi spínač světel nesvítí červeně, ale zeleně... :-) Za 38korun a hodinu práce nebylo co řešit...
-> OndraST: cca 0,4l neředěnýho... ;-)
Rychlo dotaz kolik asi deci barvy koupit na polití předního blatníku felda + zadních lemů.
Zas dalsi dvere ve sklepe, akorat se mi trochu vysypala zed - vic, nez jsem cekal :-)
-> dna69 : pro začátek v představách nového majitele :p
-> krup: Kde je maják? :)
ja sem rezal do gum vzorek ... prej ma prset :)
-> Maty110l 08.05.15 13:58:39: dnes byl dobrej den na lákování 

-> castrol: hh,,vypada to tak ale nie :D
-> LUKAS: to si ho rozoberal semtexom ne
?

Dneska som favorita poslal do automobiloveho neba..par dielov som si odložil :)
dneska se lakovalo :) hnedka to vypadá líp a zetra druhá várka :)
-> Klubko_: 12x5 ale okolo auta miesto je 

-> castrol 05.05.15 17:30:03: jak že máš tu garáž velkou? Už vypadá docela malá 

-> rOMAN: tak ať ti to vydrží i v cíli



Kdyby se někdo z Vás nudil, tak si dovolím tady přihřát svoji polívčičku. 
Když se dva škodovkáři sejdou, je o čem povídat...
portal.upmedia.cz/index.p hp/.../3527-matej-vetesnik

Když se dva škodovkáři sejdou, je o čem povídat...

portal.upmedia.cz/index.p hp/.../3527-matej-vetesnik
Každé ráno cestou do práce (peši) chodím okolo jedného autoservisu. Dnes ráno tam mali vonku pristaveného karburátorového Formana, otvorerená predná kapota. Pánko sa čudoval, keď mu mechanik vravel, že na to sa už u nich objednať diely len tak ľahko nedajú. Zrejme sa mu stalo niečo s karburátorom, alebo rozdeľovačom. Normálne som mal chuť mu to tam riadne všetko pošteľovať
Ale nebol čas.

-> Bukaj 05.05.15 22:42:41: Tak to by zaujímalo aj mňa. Rovnako aj to, ako merajú emisie pri zvýšených otáčkach (3000), keď otáčky počas celej doby absolvovania kontroly nik nezvýši
A na protokole tá hodnota je.
-> milano 05.05.15 20:22:22: Inak uhol zopnutia kontaktov sa meria elektronicky, takže ako tu už aj bolo napísané, rozdeľovača sa technik nemusí ani dotknúť. A dokonca myslím, ak si dobre spomínam, táto hodnota sa dá zmerať aj na bezkontaktnom zapaľovaní. Označenie "zopnutie kontaktov" už síce potom stráca svoju pravú hodnotu (kedže tá hodnota je konštrukčne daná elektronicky), ale stále sa jedná o ten istý údaj.

-> milano 05.05.15 20:22:22: Inak uhol zopnutia kontaktov sa meria elektronicky, takže ako tu už aj bolo napísané, rozdeľovača sa technik nemusí ani dotknúť. A dokonca myslím, ak si dobre spomínam, táto hodnota sa dá zmerať aj na bezkontaktnom zapaľovaní. Označenie "zopnutie kontaktov" už síce potom stráca svoju pravú hodnotu (kedže tá hodnota je konštrukčne daná elektronicky), ale stále sa jedná o ten istý údaj.
-> Tommyk 04.05.15 21:05:59:
Koukám že ten regulátor stojí docela zajímavou část ceny z celý flexy, kterou jsem koupil v Lidlu a je timhle vybavená.
Koukám že ten regulátor stojí docela zajímavou část ceny z celý flexy, kterou jsem koupil v Lidlu a je timhle vybavená.

-> milano: Divný.. s bezkontaktní sadou (dokonce na 1000MB) jsem absolvoval takový 3-4 prohlídky (resp. ME) a vůbec nikdo to nikdy nijak nekomentoval..
-> King: Mám stejnou zkušenost - naopak jsem se vždy divil, jak mohou zjistit úhel sepnutí (na protokolu jej vždy píšou), když se rozdělovače ani nedotknou...

-> milano: Mel jsem kdysi ve skodovce "kockopsa" tzn. bezkontaktni rozdelovac a domorobo zapalovani s uhlem sepnuti snad 95 st. pri volnobehu, pozdejc origo ETZ a nikdy mi na to emisich nerekli ani popel. Nevim, jestli to tam nejak v analyzatoru editoval, ale protekci jsem rozhodne zadnou nemel - asi byl na vysoky atleticky kluky :-)