



Prvně jsem ale ještě musel zapojit dálkáč co jsem koupil. Nakonec se také povedlo a zítra ještě vyměním vypínač výstražných světel a složím palubku zpátky.
No a když už jsem měl palubku rozdělanou tak jsem vzal pod vodu prostřední fukary topení abych je umyl. Jsou nějaké špinavé na to že má auto najeto jen 69tkm

Vyměnil jsem taky vzduchový filtr tak snad se motoru bude líp dejchat.
Doufám, že éra štěstí se mě bude držet a příští týden bych chtěl vyměnit olej a olejový filtr a když se mi hodně bude chtít a hlavně dařit tak bych chtěl vyměnit palivový filtr. A tady mám dotaz kdo dočte až sem. Našel jsem si kde je původní filtr a jaký je k němu na hovno přístup a někde jsem narazil na zajímavou věc. Původní filtr odpojit od čerpadla a pak někde u nádrže a celý filtr i s hadičkama vyhodit a natáhnout novou hadici od čerpadla až k místu odpojení a filtr umístit k motoru. Tvarově shodný nový filtr už mám sice koupený, ale prý je s tím děsná prcačka.