
Za mého ranného mládí byla strýcova notně odjetá1000mb,jediný auto ,který dopravilo vždy zásoby na týdení pobyt na chatu na hřebeni v Rokytnici, a to mazala i kousek po sjezdovce, v nejhorších partiich se tlačilo, to byly časy







Nicméně tenkrát tam byla u té značky zákazu vjezdu jen s povolením KRNAPu bouda, závora a maník co kontroloval ta povolení - tak to jsi měl kliku 







mne přesvědčily, že jsem ani chvilku nezaváhal a pokračoval po cestě dál. Rozbředlý sníh a tající ledové plotny se začaly objevovat i na stinnějších místech vozovky, když jsem míjel druhé parkoviště sněžných skůtrů a uvědomil si, že jediné stopy na sněhových partiích silnice nebyly od aut, ale od rolby, začal jsem si uvědomovat, že pěší turistice se dnes asi nevyhnu a doufal jen, že to nebude moc daleko a že to nebude od auta v potoce pod strání.









PS. Až to trefíš příště, tak rovnou dej bixenony







































Já jen doufám, že se ti tyhle skutky budou v tom nejlepším neironickém smyslu vracet. Jinak by to tou mojí vírou v lidstvo trochu otřáslo.











) a po chvilce Feldu nastartuju. Ale ejhle - svítí kontrolka dobíjení, tak koukám na altík (Bosch 90A - byla to 1,6), proměřuju kabely a altík nedobíjí. Ještě jsem v zoufalství demontoval regulátor z altíku a kouknul, jestli má nějaké uhlíky, nic závadného na oko neobjeveno, ani po zpětné montáži nedobíjel. Tak baterku ven, zamknout auto a že kluka zavezu do Rokycan - prý teď dojíždí do Nupak do práce, kde se zaučuje, než otevřou pobočku v Rokycanech a včera mu klekla jeho OII, tak si půjčil od babičky Feldu, kterou nepoužívá a ještě, než dojel do Nupak se mu rozsvítila kontrolka dobíjení a cestou z práce mu to chcíplo... Navíc mu nikdo z rodiny nebral telefon - taky kdo by bral telefon po desáté večerní (tímto se omlouvám Matthesovi, kterému jsem volal, jestli by náhodou neměl altík nebo regulátor
). Když kluk nasedl, tak mne napadlo, že mám vlastně doma "nepotřebné" Volvo, tak mu říkám, že nejedeme do Rokycan, ale že mu půjčím auto...





