pred a po

prohledat
14465 příspěvků (zobrazeno 9351 až 9400) od 05.03.2008 do 20.06.2025, založil/a targa 2
řadit dle data
06:59:21
20.09.2010
MOLSO
21:37:32
19.09.2010
tominooo
21:27:33
19.09.2010
tominooo
-> Matthes, záškodník z TechWebu .. jo sou
21:26:01
19.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> tominooo: Ale sou to svodidla 3
21:24:38
19.09.2010
tominooo
-> Matthes, záškodník z TechWebu 19.09.10 21:23:08: ne to mam rampu
upraveno 1x, naposled 19.09.2010 21:30:32
21:23:08
19.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> tominooo: Krades svodidla?
21:17:32
19.09.2010
tominooo
21:16:27
19.09.2010
tominooo
15:31:50
17.09.2010
Eidy
-> vhml: to teda věřím. Tak to vyvrať.
15:25:57
17.09.2010
vhml
-> Eidy: tomu doufám sám nevěříš...
15:18:46
17.09.2010
Eidy
Pavel P.. 17.09.10 00:04:28 napsal: → Syny: mě to brzdilo dobře a souměrně… zase si vem jak jsou 130 desky velký proti dvoupístku takže to co uhryzla koroze zase nahradila zbývající větší plocha destiček.

Jenže velikost destiček má vliv pouze na životnost, ne na brzdění samotné. A takhle orezlý kotouče brzdí hůř. Jde o to, že jako rameno brzdící síly se bere střední hodnota průměru kotouče, tedy vzdálenost od osy k prostředku mezi vnější a vnitřní kružnicí kotouče. To stejné platí pro spojku.

Kdo chce zvýšit výkon spojky nebo kotouče, ať je odtočí na soustruhu zevnitř. Životnost jde dolů, ale přenesitelný výkone roste. Pokud tedy pominu přehřátí.
14:56:00
17.09.2010
Nwkt
-> Pavel P.. 17.09.10 10:00:50: Já bych to neřešil. 3
10:04:43
17.09.2010
ondie
-> Pavel P..: viděl 3
10:00:50
17.09.2010
Pavel P..
-> ondie: nedávno sem dával Tomes fotku brzdových hadic bejvalého Matsoftova kabria a to byla jiná liga tam už ta vrchní vrstva hadice byla uplně utržená a koukal jen oplet9
09:58:10
17.09.2010
ondie
-> Pavel P..: nj..tohle mě děsí jaksi víc ; ) ..ale viděl sem i horší a lidi jezdili..ale tak jasný dobře to neni.
09:48:35
17.09.2010
Pavel P..
-> ondie: hadice vypadaly takto 9
zvětšit pred a po - obrázek od Pavel P.. vložen 17.09.2010 09:48:35
09:46:12
17.09.2010
Pavel P..
-> ondie: šak já taky sehnal za pár kačen lehce jetý kotouče co měli tak 500km, škoda hned kurvit nový originály. :-))
03:04:49
17.09.2010
ondie
-> Pavel P..: na svým autě mám kotouče z jedný gardovky co sem dotáh na díly,někdo dal kdysi nový,ale pak to auto 20let někde hnilo...šly lehce na soustruh a voňavý ; ) (žádný žiletky!)
upraveno 1x, naposled 17.09.2010 03:06:49
03:01:45
17.09.2010
ondie
-> Pavel P..: schnilý trubky nebo zpuchřelý hadičky,to je větší smrt...tohle třeba tak nebrzdí,ale aspoň člověk ví,co vod toho má čekat...lepší než aby ti někde v nátlaku prdla trubka.. 52

Ale pokud to člověk myslí s autem trochu vážně,tak TO z fotek bych asi taky víc nejezdil.. 3
00:23:31
17.09.2010
Pavel P..
-> Syny: pro běžnýho uživatele š120 moc práce a peněz.... já taky na tom tři roky jezdil neb tomu nic nebylo... ale když jsem pak viděl ty shnilý hadičky tak to šlo ráz na ráz.
00:21:36
17.09.2010
Syny
-> Pavel P..: No tak treba na nasi 125tce jsou trubky puvodni, hadicky jsou stary jak svet a jak sem videl, ze zacina kotouce tohle delat, tak jsem proste vymenil kotouce s destickama a bylo... Pistky se hejbou a pokud by se nehejbaly nebo lezly blbe, tak vyndat pistek, osmirglovat od koroze a koupit manzety + tesneni za cca 10Kc oboji taky neni takova traga...



Ta vyena kotoucu a desticek je alespon nutne minimum a zaklad k uspechu...
upraveno 2x, naposled 17.09.2010 00:23:40
00:21:08
17.09.2010
VeTeV
-> Pavel P..: viz ma story jak znamej na STk jel a skoncilo to komplet vymenou celeho potrubi, brzd, valcu apod... a stejne to pak stalo za hovno a pomohlo az vsimne 3
00:17:59
17.09.2010
Pavel P..
-> Syny: víš ono to neni jen o tom koupit nový kotouče... jak sundáš třmen tak vidíš že to je na výměnu manžet, původních hadic, trubiček, pístků atd... a to každýho kdo to auto nemá na parádu, hned odradí...... i když to všechno vyměníš tak většinou klekne hlavní válec a to je už dost peněz do starýho krámu a každej si to rozmyslí.
00:14:07
17.09.2010
Syny
-> Pavel P..: Jezdi no, ale pak se vsichni divi, ze jim auto brzdi na hovno a ze je z STK vyrazi s nesoumernosti brzd... A ze by to byla naka extra draha polozka to bych nerekl...
00:12:39
17.09.2010
Pavel P..
poserové... na takových kotoučích jezdí 2/3 běžných spotřebních škodovek a fáček a nikoho to nevzrušuje.



moje smrtonosné kotouče by toho ještě nabrzdili dost 5
zvětšit pred a po - obrázek od Pavel P.. vložen 17.09.2010 00:12:39
00:11:13
17.09.2010
Syny
Tyvoe obcas mi tady neprestanou nejaky nazory prekvapovat 9 Jednou mi jeden tvrdi ze desticky sjet zasadne az na kov, podruhy mi tady druhej tvrdi, ze z pulky sezranej kotouc je jeste v pohode 9 Tyvoe kuci moji, dyt to sou brzdy! Tam bych se na nejaky setreni penez pekne vykaslal i kdyby to mela bejt jedina nova vec na totalnim vraku... Mozna sem divnej, ale tohle bych na aute nesnes ani nahodou...
upraveno 2x, naposled 17.09.2010 00:14:30
00:06:02
17.09.2010
darklord
-> Pavel P..: toto niesu brzdy ale cesta do pruseru9 10
00:04:28
17.09.2010
Pavel P..
-> Syny: mě to brzdilo dobře a souměrně... zase si vem jak jsou 130 desky velký proti dvoupístku takže to co uhryzla koroze zase nahradila zbývající větší plocha destiček.
23:54:43
16.09.2010
Syny
-> Pavel P..: Na tomhle? Dyt to brzdi pulkou puvodni plochy 9 Pak se lidi divi, ze skodovka nebrzdi nebo brzdi na pi*u a ze maj v riti soumernost...
upraveno 2x, naposled 16.09.2010 23:56:23
23:41:57
16.09.2010
tominooo
-> Syny 16.09.10 23:35:46: jestli myslis ty stary tak ty dou zejtra na druhou co mam do lesa a nebo na cervenou 3 3 3
23:38:47
16.09.2010
Pavel P..
-> Syny: to ještě neni tak zlý, na tom se dá bez problemu ještě jezdit a brzdí to taky... na podobných jsem jezdil skoro tři roky.
23:35:46
16.09.2010
Syny
-> tominooo 16.09.10 21:40:34: Tohle jsi doufam vyhodil...
23:20:04
16.09.2010
minno
-> darklord: zhnit nezhnije ale je to skarede hrdzave
23:18:07
16.09.2010
darklord
-> MOLSO: tak ja som kupil kotuce, a vsetko okrem cinnej plochy bolo naciernene. ono beztak ten kotuc nezhnije pokial s tym jazdis 2
23:15:09
16.09.2010
MOLSO
-> darklord: ano smejdy kouce lebo 20 riocne kotuce uz boli smejdy 3



ja mam nove feroda mal som aj lucasy a nikdy nic ciernene nebolo 4
23:07:38
16.09.2010
darklord
-> MOLSO: no ked kupujes smejdy kotuce, poriadne kotuce maju vsetko okrem cinnej plochy vecsinou v nejakej povrchovej uprave (ciernenie) aby to nechytalo lisku
23:07:31
16.09.2010
tominooo
-> alpin 16.09.10 23:05:25: zalezi na tobě 3 3
upraveno 1x, naposled 16.09.2010 23:07:53
23:05:25
16.09.2010
alpin
-> tominooo: to uz aby som bol ticho3
23:03:02
16.09.2010
tominooo
-> alpin 16.09.10 22:59:49: pred 1 je asi mesic po vimnene desticek a je to denne v provozu tak nevim
22:59:49
16.09.2010
alpin
-> MOLSO: dost mozne , ale ked jazdis casto tak sa to derie inak
22:58:30
16.09.2010
Krupp
-> j_j: 3 3 157
22:57:28
16.09.2010
MOLSO
-> alpin: akurat ze tu fajnu hrdzu ktora je napr na obrázku "pred" platničkami nevybrúsiš - tá hrdza žerie platničky a činná plocha má tretinu nového kotúča 4
22:55:16
16.09.2010
tominooo
-> j_j 16.09.10 22:53:41: to je vihoda oktuli taky mame pul oktuli ale foto zatim memam
22:53:41
16.09.2010
j_j
ještě že mám všude bubny 3
22:52:02
16.09.2010
tominooo
-> alpin 16.09.10 22:47:27: to se obrzdi a este se mi nikdy nestalo aby to zaclo horet
22:51:34
16.09.2010
alpin
-> MOLSO: to nevadi ked je tam hrdza , kotuc je tak konstruovany aby to vydrzalo aj hrdzave , aspon pokym sa neviderie
22:51:00
16.09.2010
MOLSO
-> alpin: ani zakladovka ani alkyton nezhorí pri brzdení 4
22:50:02
16.09.2010
alpin
-> afro100: to je alkyton ? tak nic1 mne ten kotuc pripada v zakladovke
22:48:53
16.09.2010
afro100
-> alpin: ále, jedna babka povedala co ? 3 V alkytone vydrziii :)
22:48:30
16.09.2010
MOLSO
-> alpin: 3 3 3 srandista



nikdy osm s tym problem nemal a aspon to nehrdzavie na neaktívnych plochách
Extreme Tyres