-> Gryzly: jo a pak sat po cele stredni evrope? dekuji nechci .-))
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ja sem inzenýr
22:21:13
13.11.2005
13.11.2005

VeTeV
22:18:47
13.11.2005
13.11.2005

Gryzly
-> VeTëV: No kdybys byl hodněj mohl ses narodit jako dcera Albánce. ;-)
16:37:35
11.11.2005
11.11.2005

VeTeV
-> Gryzly: no nemam vzenesenej puvod jako Fatima el Harad

20:01:00
10.11.2005
10.11.2005

cutik
taky bych mel mit teoreticky titul Ing.ale tenhle ftip ma presvedcil ze se musim vic snazit

15:26:08
10.11.2005
10.11.2005

Labros
-> Gryzly: Inženýr Prouza, ne? Vy musíte být pěkně blbej, Prouza, když vám nestačilo 8 tříd základky

14:55:20
10.11.2005
10.11.2005

Gryzly
-> VeTëV: Ti nestačilo vosm tříd základky?
12:52:53
10.11.2005
10.11.2005

VeTeV
-> Labros: tady nas ucej spat, chlastat, a kecat vo hovne...ale titul budu mit Ing .-)) snad nekdy mozna asi

12:51:04
10.11.2005
10.11.2005

Labros
-> VeTëV: záleží na tom jak hodně a jak často vás tam učí tleskat!
12:36:19
10.11.2005
10.11.2005

Sušenka
-> VeTëV: Tak to asi spadnes, hehe 

12:28:35
10.11.2005
10.11.2005

VeTeV
-> havlik: ty vole tak to aj nevim jakej mam obor - studuju managera Infr. systemu a technologií

12:15:56
10.11.2005
10.11.2005

Labros
Dobře jsem si vybral

12:06:38
10.11.2005
10.11.2005

Sušenka
Jeste, ze jsem si vybral spravnej obor 

12:02:45
10.11.2005
10.11.2005

havlik
Při jedné záchranné akci došlo k tomu, že na vrtulníku se na jednom laně
rukama drželo deset manažerů a jeden inženýr. Vyšlo najevo, že lano není
dost silné na to, aby udrželo všechny, a jeden se tedy bude muset
dobrovolně pustit, aby zachránil ostatní. Dlouho diskutovali, kdo by to
měl být. Nakonec promluvil s klidným hlasem inženýr, že on se tedy
dobrovolně pustí. Inženýři jsou zvyklí všechno obětovat pro firmu,
nestěžovat si, dělat přesčasy zadarmo, zanedbávat rodinu atd... Když
skončil svou řeč, všichni manažeři mu zatleskali...
rukama drželo deset manažerů a jeden inženýr. Vyšlo najevo, že lano není
dost silné na to, aby udrželo všechny, a jeden se tedy bude muset
dobrovolně pustit, aby zachránil ostatní. Dlouho diskutovali, kdo by to
měl být. Nakonec promluvil s klidným hlasem inženýr, že on se tedy
dobrovolně pustí. Inženýři jsou zvyklí všechno obětovat pro firmu,
nestěžovat si, dělat přesčasy zadarmo, zanedbávat rodinu atd... Když
skončil svou řeč, všichni manažeři mu zatleskali...