
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pravidla silnicniho provozu
14:48:03
07.10.2006
07.10.2006

King
-> Tomik...: To už tak trošku na hraně, kdy se dá ještě mluvit o elegantní "pomstě" a vyloženě ohrožením sebe, blba i ostatních

10:17:10
06.10.2006
06.10.2006

T
pravda no bohuzel pravdive ale zasmal sjem se dost

09:00:22
05.10.2006
05.10.2006

Tomik...
-> Syny: Ten medvěd byl asi nějakej unavenej... A navíc to tam neznal, takže asi tak...

08:59:23
05.10.2006
05.10.2006

Syny
-> Tomik...: S formanem jo... No to je taky prekvapujici

08:46:18
05.10.2006
05.10.2006

Tomik...
-> Syny: Se shade fakt ne...
S formanem...
S formanem...
15:34:59
04.10.2006
04.10.2006

Syny
-> Tomik...: predpokladam ze na se shade...

13:10:48
04.10.2006
04.10.2006

Tomik...
-> Gryzly: Tak něco podobnýho se mi taky stalo:
Jednou jsem jel takhle z práce a docela jsem čekal, jedu si takhle lesem, kde je jen pár zatáček a mezi nima rovinky, byl jsem docela rozjetej a na rovince jeli dvě auta za sebou, první nevim a ten druhej byl nějakej meďour v kombiku a tak jsem je chtěl vzít oba, ale ze zatáčky vyjelo auto, asi bych to ještě stihnul, ale nebudu se tam cpát, tak jsem to šoupnul za něj, ale jak řikam, byl jsem rozjetej, tak jsem to dobrzdil těsně za nim a hned jsem si od něj radši udělal rozestup, na další rovině jsem je předjel oba, ale nějak se mu to nelíbilo a tak se zase nalepil za mě(a docela fakt na nárazník) na rovině nic nejelo, že by mě předjel a on nic, tak jsem mu to taky tak trochu (víc) zacápnul a ten za mnou letěl smykem
a docela bylo vidět jak nadává a furt na mě něco ukazoval, tak jsem mu radši ujel...
Jednou jsem jel takhle z práce a docela jsem čekal, jedu si takhle lesem, kde je jen pár zatáček a mezi nima rovinky, byl jsem docela rozjetej a na rovince jeli dvě auta za sebou, první nevim a ten druhej byl nějakej meďour v kombiku a tak jsem je chtěl vzít oba, ale ze zatáčky vyjelo auto, asi bych to ještě stihnul, ale nebudu se tam cpát, tak jsem to šoupnul za něj, ale jak řikam, byl jsem rozjetej, tak jsem to dobrzdil těsně za nim a hned jsem si od něj radši udělal rozestup, na další rovině jsem je předjel oba, ale nějak se mu to nelíbilo a tak se zase nalepil za mě(a docela fakt na nárazník) na rovině nic nejelo, že by mě předjel a on nic, tak jsem mu to taky tak trochu (víc) zacápnul a ten za mnou letěl smykem

12:35:33
04.10.2006
04.10.2006

Syny
-> Gryzly: no ja to zkousel na placku, zabrzdit levou nohou a muzu rict ze auto stalo, ja byl zakouslej do volantu a ani nevim jak se to zbehlo... Jak je clovek zvyklej slapat levou na spojku ktera klade velkej odpor, tak sem tam najednou zaflekoval... Fakt se to nezda, kdyz brzdis levou

11:05:45
04.10.2006
04.10.2006

Luky
Další pravidlo: pokud motorkář jede maximální povolenou rychlostí, ZA KAŽDOU CENU ho předjeď (pokud možno v obci). Nevěřili byste jak často se tohle pravidlo využívá

22:32:00
03.10.2006
03.10.2006

King
-> Gryzly: Hustý, zároveň to vysvětluje, proč je víkend na český silnici často masakr. Jak říkám, už rezignoval na "výchovu" těchhle Emilů - kolikrát ho víc nasere jenom to, že na něj nereaguješ :)
15:47:49
03.10.2006
03.10.2006

Gryzly
Tak já asi tak před měsícem vybrzdil taky jednoho takovýho jelimana, kterej se mi v sobotu večer v obci v jedenáct hodin lepil na prdel na uplně prázdné silnici i když jsem jel konstatně 60km/h. nejdřív jsem na něj párkrát blikl brzdou a nic. tak že ho vybrzdím, ale jak jsem mě l blbý boty tak jsem to zahnápl moc, až jsem se lekl. to víš když brzdíš levou abys pak mohl hned akcelerovat. A ten Jeliman v P206 si z toho asi dost ukáknul, protože jeho brzdy zapištěli a vzal to projistotu ještě i mírně do protisměru. jenže se na mě hned zase přilepil, a jelikož furt nikde nic nejelo tak mě předjel a Já čekal odvetu. a přišla hned, nepřiblížil jsem se na víc jak 10m a tak on to dost zahnápl, a já zpomalil protože jsem to čekal, až jsem nakonec zpomalil na nějakých 10km/h, pak zase zrychlil a já jel za ním ale furt jsem si udržoval ještě minimálně 10m, a zkusil to ještě dvakrát na konci obce je kopeček a dva proudy na horu, tak jsem dal blinkr podkopl to za dva a v druhým pruhu se ženu před něj. a když jsem ho předjel asi o půlku auta tak mu to došlo že to je škodovka a on má pažouta, takže jsme pak až nahoru jeli souběžně a pak jsem se z kopce zařadil za něj. pak ještě jednou mě zkusil vybrzdit, ale když jedu za ním daleko tak se mu to nějak nepovedlo a na nejblížsí odbočce jsem zastavil a počkal minutu. byli to nějací mladí kluci asi jeli s tátovým autem na diskotéku.
21:59:03
27.09.2006
27.09.2006

King
-> Syny: Jó švestky :)......inu trošinku sportovně (ale ne zas moc, protože na zadních sedačkách spali oba kluci :) jsem odbočil do sídliště. Je dobrý otestovat jestli "nárazníkovej lepič" na to skutečně má a nebo je to jenom parodie na řidiče zvaná "rovinkovej specialista" :) No a kvalitní veřejný osvětlení mi otevřelo oči, že jsou to benga a rovinkový specialisti :) Tak jsem zaplul labyrintem jednosměrek na volný místo před naším barákem a celá rodinka se začalo soukat ze shade. Policajti za pár vtřin taky dochrastili a slušně, bez emocí, si řekli o papíry - tak jsem je teda předložil a váhal jsem jestli začít nějakou vysvětlovací kampań, ale radši jsem držel hubu. No a hoši zkoukli auto, usmáli se na kluky a odsvištěli - asi uznali že to bylo fifty-fifty :)
11:09:54
27.09.2006
27.09.2006

Syny
-> King:
A copak ty svestky? Delo se neco?




11:01:48
27.09.2006
27.09.2006

King
-> Syny: Já už se to snažím vypustit z repertoáru, protože jednou jsem po návratu z Německa ve stavu krajního vytočení lehce vybrzdil policejní hlídku, která se mi nalepila na zadní nárazník :) (ono holt nebylo v noci vidět, že jsou to poliši :) ....No a pak, jak jsem už napsal, existuje ten zmrdí hárd-kchór, co už na poklepávání na brzdu nereaguje, protože má bohatou praxi. Jeden takovej ichtyl f offroutu se mi v době, kdy jedou tisíce aut z práce, přilepil v koloně v Mukařově na prdel takřka nadoraz a zkoušel moje nervy. Ani jsem se nepokoušel rozsvěcet brzdovky a po pár metrech jsem hodil blinkr k autobusový zastávce a hned jak přejel, jsem se zařadil za něj. Jeho nátlaková strategie slavila evidentní úspěch, protože na následujících 5ti km se mu podařilo v hustým obousměrným provozu "poskočit" o 2 místa dopředu :)
21:26:33
26.09.2006
26.09.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Syny: to by mne taky lákalo, ale nerad bych měl dvoutunovou obludu v zadku
19:06:21
26.09.2006
26.09.2006

Syny
-> King: jinak takzvane vybrzdeni pouzivam ve dvou fazich a poze na dotycneho co prekroci bezpecnou vzdalenost 10cm od meho narazniku... 1. faze je brnknuti o brzdovy pedal... Kdyz to nepomuze, tak 2. faze je opravdove prudsi pribrzdeni... To uz vetsinou zabira... Jina muj kamos ma je jeste fasi jedna a pul a to ze ma na spinas zpatecky a blika na ne zpateckama

18:56:39
26.09.2006
26.09.2006

Syny
-> King: zmrdí hard-core



13:18:58
26.09.2006
26.09.2006

King
-> Peťa Klíč: Tvoje "pravidlo" o předjíždění je ovšem definicí řidičské pomsty zvané "vybrždění", kterou používá jenom skutečné zmrdí hard-core :)
13:27:13
24.09.2006
24.09.2006

Syny
-> King: No tka tys ji treba nepoznamenal, ale nejakej umelec...

13:20:22
24.09.2006
24.09.2006

King
-> Syny: Lidé jsou různé
Třeba můj atoškolák měl jednu z prvních felicií (myslím samozřejmě nástupkyni fava :) a já jsem mu ji pomáhal zplácet. ---------jednou jsem tam narval 3ku přes zuby, pravda, ale jinak jsem ji nijak nepoznamenal. Po pracovní době sundal ze střechy nápis "Lidová škola umění" a užíval si "v novým fáru" :)

11:51:12
24.09.2006
24.09.2006

Syny
-> King: No nevim jestli bych chtel splacet auto tim ze mi v nem budou jezdit lidi ktery to neumi a kurvi ho...
14:17:28
23.09.2006
23.09.2006

King
-> pajavlk: Otázkou ovšem zůstává, kde se to ty talenti naučej? :) Přece, kdyby takhle jezdily v autoškole, tak je učitel (a většinou vlastník auta, kterej si autoškolou vydělává na "lízačku" auta :) přetáhne heverem :)
13:22:14
23.09.2006
23.09.2006

pajavlk
-> King: hlavní problém že to ložisko není stavěný na trvalej běh ale jen na chvilkou ale za to při velkým zatížením .. a tím že někdo stojí se spojkou na křižovatce tak se celí ložisko ohřeje a začne z něj vytejkat mazací tuk.. po pár takovejch stáních už se nemá čím mazat a zadře se
btw. nejdrsnější co sem viděl když se klukoj to ložisko úplně rozpadlo na kašu a gule z něho se rozlítali všude okolo jel s tím dál a pár se jich asi dostalo mezi věnec a plášť skříně bo v tom hliníkovým obalu byly díry jako po čistejch průstřelech 


12:09:58
23.09.2006
23.09.2006

King
-> PeterP136: Taky souhlas :) Já jsem takhle těsně po nástupu do novýho zaměstnání zachránil služebního pick-upa. Jel jsem na první služebku se služebně starším kolegou a hned jsme se dostali do x km kolony na Jižní spojce. Když už asi 5 minut poskakoval v koloně se zařazenou jedničkou, konečně jsem se osmělil a velice diplomaticky jsem ztočil debatu k problematice životnosti spojkových ložisek při onom inkriminovaném režimu práce se spojkou :) Podařilo se mi to vysvětlit a tím jsem dopředu zachránil několik dalších referentských aut naší firmy :)
Ještě z montážní minulosti pak u mě vede šéfmontér nejmenované nadnárodní telco firmy. Ten starší chlapík u kterýho by člověk čekal po x letech u montáží( + tech. vzdělání) jistou "ohleduplnost" k automobilům šetřil PHM při dlouhých sjezdech tím způsobem, že sešlápnul spojku a nechal zařazenou 5ku (Tranzit). Jednou s ním jel kolega (původně automechanik) a dovolil si ho upozornit na riziko spojený s vyšlápnutím spojky na tak dlouhou dobu. Nějak se ho to dotklo a nechtěl debatě pokračovat - přece jenom 20letej cucák a 50tiletej "mazák" :) No a další den přijel na stavbu něčím jiným a na otázku co se stalo odpověděl chlapsky : "Je v servisu, vysypaná spojka" :))
Ještě z montážní minulosti pak u mě vede šéfmontér nejmenované nadnárodní telco firmy. Ten starší chlapík u kterýho by člověk čekal po x letech u montáží( + tech. vzdělání) jistou "ohleduplnost" k automobilům šetřil PHM při dlouhých sjezdech tím způsobem, že sešlápnul spojku a nechal zařazenou 5ku (Tranzit). Jednou s ním jel kolega (původně automechanik) a dovolil si ho upozornit na riziko spojený s vyšlápnutím spojky na tak dlouhou dobu. Nějak se ho to dotklo a nechtěl debatě pokračovat - přece jenom 20letej cucák a 50tiletej "mazák" :) No a další den přijel na stavbu něčím jiným a na otázku co se stalo odpověděl chlapsky : "Je v servisu, vysypaná spojka" :))
20:45:02
21.09.2006
21.09.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řidič odbočující z hlavní pozemní komunikace nesmí dát najevo svůj úmysl odbočit, pokud na vedlejší komunikaci čekají jiná vozidla.
(kostrbatě řečeno ale snad je to jasné
)
(kostrbatě řečeno ale snad je to jasné

16:35:58
21.09.2006
21.09.2006

Syny
-> Peťa Klíč: Jo tak to sedi... A to je jeste povinen vozidlo ktere pak brzdi predjet za kazdou cenu i kdyby se s nim protijedouci mijel v pangejtu!
11:50:49
21.09.2006
21.09.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
po předjetí je řidič předjíždějícího vozidla povinen okamžitě spomalit na rychlost mnohem nižší než kterou jede vozidlo které právě předjel.
08:43:32
21.09.2006
21.09.2006

Syny
-> pajavlk: No kdzy to ma 2,5 litr a je to prazdny tak to jede no
-> PeterP136: Nevim proc ale delaj to hlavne zensky

-> PeterP136: Nevim proc ale delaj to hlavne zensky

20:03:26
20.09.2006
20.09.2006

PeterP136
-> King: Suhlas.
Ale nemysli si ze statie na krizovatke s vysliapnutou spojkou je nejaka rarita. Vidavam to denne. Dostalo ma ked takto na krizovatke stala tatrovka miesacka a v kopceku sa pohupovala dopredu dozadu pol metra ako ju udrzoval na spojke. Preco to netusim mozno aby to stihol vypalit na oranzovu :))).
A ten rozjazd na oranzovu vidavam tiez denne na uz spominanej krizovatke.
-> Peťa Klíč: Tak, tak. V ostrej a pravotocivej :))).
Ale nemysli si ze statie na krizovatke s vysliapnutou spojkou je nejaka rarita. Vidavam to denne. Dostalo ma ked takto na krizovatke stala tatrovka miesacka a v kopceku sa pohupovala dopredu dozadu pol metra ako ju udrzoval na spojke. Preco to netusim mozno aby to stihol vypalit na oranzovu :))).
A ten rozjazd na oranzovu vidavam tiez denne na uz spominanej krizovatke.
-> Peťa Klíč: Tak, tak. V ostrej a pravotocivej :))).
17:32:40
20.09.2006
20.09.2006

pajavlk
všímáte si taky toho že nejvíc prasej při předjíždění takový ty tranziti a iveca DPD DHL a podobný sračky ? asi věčně spěchaj nebo co ale co někdy s těma dodávkama předváděj to zůstává rozum stát 

12:10:00
20.09.2006
20.09.2006

Syny
-> Peťa Klíč: A nejlepe v noci, spolehajic na to, ze uvidi svetla

11:58:51
20.09.2006
20.09.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řidič který se chystá předjíždět je povinnen si k tomuto účelu vybrat pokudmožno nejméně přehledné místo, nejlépe v ostré zatáčce nebo těsně před ní.
22:26:08
19.09.2006
19.09.2006

King
-> PeterP136: Jasně, že ten "iný pohled" můžeš aplikovat i na každej z těch bodů z prvního synyho příspěvku
Škoda, žes svoje komentáře neočísloval, líp by se polemizovalo :)
Vybím příkladně ten rozvážnej rozjezd, pokud na dalším semaforu stejně svítí červená - kupříkladu na Evropský třídě v praze, což je slušná štreka je milión semaforů naprogramovaných na "zelenou vlnu", takže ji lze skoro celou projet bez zastavení na červenou. Má to jedno "ale" - rozjet se s naskočivší zelenou a plynule dosáhnout 50tky (popř. 60 či 70tky v některejch úsecích). Netřeba jistě dodávat, že kardinální úlohu v tom hraje právě ten PRVNÍ řidič na semaforech (o něm je řeč v mým prvním cancu). Nemusím asi připomínat, že na následujících semaforech je v momentě rozjezdu "červená", ale přesto by měl ten první vyrazit svižnějc, protože rozhoduje o nejbližším osudu těch několika aut za ním
Že by někdo vyrážel už na oranžovou je k vidění málokdy - ono přeci jenom, pokud to není "polovodič", stojí na semaforech na neutrál a na oranžovou řadí 1čku. Zrovna nedávno jsem viděl jednoho seniora s vyděšeným výrazem odbočovat k Thomayerově nemocnici (je tam dost dlouhej interval červený) a něco mi na něm nesedělo - to něco bylo, že držel volant křečovitě "za minutu 12" a po naskočení zelený se rozjel, aniž by ruce sundal z volantu :) Asi ta jeho felda byla f automatu :)
O tom by se dalo polemizovat donekonečna - prostě každá situacička má dva extrémy :)

Škoda, žes svoje komentáře neočísloval, líp by se polemizovalo :)
Vybím příkladně ten rozvážnej rozjezd, pokud na dalším semaforu stejně svítí červená - kupříkladu na Evropský třídě v praze, což je slušná štreka je milión semaforů naprogramovaných na "zelenou vlnu", takže ji lze skoro celou projet bez zastavení na červenou. Má to jedno "ale" - rozjet se s naskočivší zelenou a plynule dosáhnout 50tky (popř. 60 či 70tky v některejch úsecích). Netřeba jistě dodávat, že kardinální úlohu v tom hraje právě ten PRVNÍ řidič na semaforech (o něm je řeč v mým prvním cancu). Nemusím asi připomínat, že na následujících semaforech je v momentě rozjezdu "červená", ale přesto by měl ten první vyrazit svižnějc, protože rozhoduje o nejbližším osudu těch několika aut za ním

O tom by se dalo polemizovat donekonečna - prostě každá situacička má dva extrémy :)
21:36:31
19.09.2006
19.09.2006

PeterP136
Alebo este:
- ak vodic vidi na najblizsej svetelnej krizovatke rozsvieteny cerveny signal stoj je povinny co najskor dosiahnut predpisanu maximalnu povolenu rychlost pripaden ju aj mieren presiahnut a brzdit az tesne pred uvedenou krizovatkou. Kvilenie pneumatik je odporucane pretoze sa tym upozornia dalsi vodici iduci v tesnom zavese za vami.
Zase musim vistych pripadoch musim suhlasit s tou zmenou pruhu pretoze:
- ak vodic vozidla iduceho pred vami vo vedlajsom jazdnom pruhu zacne davat znamenie o zmene smeru jazdy do vasho pruhu ste povinni zrychlit jazdu a skratit vzdialenost medzi vasim a pred vami iducim vozidlom. Velmi vhodne je umiestnit vase vozidlo do tzv. mrtveho uhlu vozidla ktore dava znamenie o zmene smeru jazdy.
- ak vodic vidi na najblizsej svetelnej krizovatke rozsvieteny cerveny signal stoj je povinny co najskor dosiahnut predpisanu maximalnu povolenu rychlost pripaden ju aj mieren presiahnut a brzdit az tesne pred uvedenou krizovatkou. Kvilenie pneumatik je odporucane pretoze sa tym upozornia dalsi vodici iduci v tesnom zavese za vami.
Zase musim vistych pripadoch musim suhlasit s tou zmenou pruhu pretoze:
- ak vodic vozidla iduceho pred vami vo vedlajsom jazdnom pruhu zacne davat znamenie o zmene smeru jazdy do vasho pruhu ste povinni zrychlit jazdu a skratit vzdialenost medzi vasim a pred vami iducim vozidlom. Velmi vhodne je umiestnit vase vozidlo do tzv. mrtveho uhlu vozidla ktore dava znamenie o zmene smeru jazdy.
21:29:34
19.09.2006
19.09.2006

PeterP136
-> King: To co si napisal sa ale z ineho pohladu moze zdat trosku inac. Napriklad na tu 30 za semaforom by som vedel pridat:
- Vodic je povinny po prejdeni krizovatky, ukonceni obce alebo po skonceni obmedzeni rychlosti urobit vsetko pre to aby zrychlujuce vozidlo iduce pred nim predisiel skor nez predbiehane vozidlo dosiahne ustalenu rychlost.
- na ten tirak plati upravena 2. a to kolonu vozidiel iducu za pomalsim vozdilom je povinne zacat predbiehat posledne vozidlo.
Na krizovatku a holuba zase:
- vozidlo je povinne vojst do krizovatky skor nez sa rozsvieti oranzove svetelne znamenie. V pripade ze tomu okolnosti zabranili je povinne vojt do krizovatky najneskor pocas rozsvieteneho oranzoveho znamenia a to s dymiacimi pretacajucimi sa pnaumatikami
- na tu zmenu pruhu zase:
- vodic je povinny zmenit pruh az tesne pred krizovatkou v ktorej bude odbocovat. V pripade ze na krizovatke odbocovat nemieni je povinny zmenit pruh az cez plnu ciaru tesne pred krizovatkou alebo v krizovatke. Na zmenu jazdneho pruhu si musi zasadne vyberat tie najmensie bezpecnostne rozostupy a po zmene pruhu je odporucane spomalit aspon na polovicnu rychlost vozidiel iducich v pruhu do ktoreho sa vozdilo zaradilo. V pripade ze sa vodic rozhodol odpocovat vlavo cez dvojitu plnu ciaru musi sa pred odbocenim zmenit pruh zasaden bez pouzitia svetelneho znamenia. Pouzivat svetelne znamenie pred zmenou pruhu sa zasadne neodporuca ani pri vyssieuvedenych zmenach smeru jazdy alebo jazdneho pruhu.
;)
- Vodic je povinny po prejdeni krizovatky, ukonceni obce alebo po skonceni obmedzeni rychlosti urobit vsetko pre to aby zrychlujuce vozidlo iduce pred nim predisiel skor nez predbiehane vozidlo dosiahne ustalenu rychlost.
- na ten tirak plati upravena 2. a to kolonu vozidiel iducu za pomalsim vozdilom je povinne zacat predbiehat posledne vozidlo.
Na krizovatku a holuba zase:
- vozidlo je povinne vojst do krizovatky skor nez sa rozsvieti oranzove svetelne znamenie. V pripade ze tomu okolnosti zabranili je povinne vojt do krizovatky najneskor pocas rozsvieteneho oranzoveho znamenia a to s dymiacimi pretacajucimi sa pnaumatikami
- na tu zmenu pruhu zase:
- vodic je povinny zmenit pruh az tesne pred krizovatkou v ktorej bude odbocovat. V pripade ze na krizovatke odbocovat nemieni je povinny zmenit pruh az cez plnu ciaru tesne pred krizovatkou alebo v krizovatke. Na zmenu jazdneho pruhu si musi zasadne vyberat tie najmensie bezpecnostne rozostupy a po zmene pruhu je odporucane spomalit aspon na polovicnu rychlost vozidiel iducich v pruhu do ktoreho sa vozdilo zaradilo. V pripade ze sa vodic rozhodol odpocovat vlavo cez dvojitu plnu ciaru musi sa pred odbocenim zmenit pruh zasaden bez pouzitia svetelneho znamenia. Pouzivat svetelne znamenie pred zmenou pruhu sa zasadne neodporuca ani pri vyssieuvedenych zmenach smeru jazdy alebo jazdneho pruhu.
;)
16:57:56
19.09.2006
19.09.2006

Kloggie
-> King: To je pravda, to za chvili budem
Dobre, ale kdyz treba jedu po dalnici (napr) nekdo se za me prilepi a zacne blikat, vselijak rozhazovat rukama a ja nemuzu uhnout a ani delsi dobu nebudu moct, tak je to neprimy donucovani abych jel rychlej, protoze abych mel za sebou nekoho kdo na me imrvere blika, tak to radsi pridam a ujedu mu...

Dobre, ale kdyz treba jedu po dalnici (napr) nekdo se za me prilepi a zacne blikat, vselijak rozhazovat rukama a ja nemuzu uhnout a ani delsi dobu nebudu moct, tak je to neprimy donucovani abych jel rychlej, protoze abych mel za sebou nekoho kdo na me imrvere blika, tak to radsi pridam a ujedu mu...
16:50:33
19.09.2006
19.09.2006

King
-> Kloggie: Tys sice neřek, že jsou všichni kriminálníci, ale protože NĚKTEŘÍ tak jezdí, budem brzo podle novely zákona 411 všichni kriminálníci
btw: je to deset let, co brázdím český silnice a NIKDO mě "jako prase" jezdit nenutil. Kromě psaných pravidel má každá komunita (i řidičská) i pravidla nepsaná - na rozdíl od těch psaných je jenom na tobě jak se k nim postavíš

btw: je to deset let, co brázdím český silnice a NIKDO mě "jako prase" jezdit nenutil. Kromě psaných pravidel má každá komunita (i řidičská) i pravidla nepsaná - na rozdíl od těch psaných je jenom na tobě jak se k nim postavíš

16:14:14
19.09.2006
19.09.2006

Kloggie
-> King: Pocekj ale ja prece nerek ze jsou vsichni kriminalnici, ja jenom rikam ze se tady takhle jezdi, ne ze takhle jezdej vsichni. Ale kdyz uz jsme u toho, tak slusnej ridic je na nasich silnicich neprimo nucen jezdit jako prase. Takze to pak vypada ze takhle jezdej vsichni...
13:05:03
19.09.2006
19.09.2006

Syny
-> Dušan: Dyt je to fuck ne? De o to co je tam napsano a ne o cislovani - a kdyz to zacal-> PeterP136: psat tak to nejslis nemelo bejt 20 ale proste XX

12:09:38
19.09.2006
19.09.2006

Dušan
a maji tam dvakrat 22

12:09:04
19.09.2006
19.09.2006

Dušan
-> Peťa Klíč: od 21
11:31:52
19.09.2006
19.09.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> King: no mi de o to že Syny skončil na čísle 31. a vydva tady poččítáte od dvacíti
10:55:09
19.09.2006
19.09.2006

King
-> Peťa Klíč: To jsou tzv. římské číslice, později vytlačeny logičtějším arabským systémem

06:39:50
19.09.2006
19.09.2006

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> King: -> PeterP136: no dobrý ale kdeste vzali to prapodivný číslování ?
22:24:47
18.09.2006
18.09.2006

King
-> PeterP136: A poračujeme :)
XXI: Pokud není řidič schopen TIRák předjet, je povinen udělat všechno pro to, aby se to náhodou nepovedlo ostatním.
XXII: Signál semaforu "zelená" znamená, že bychom pomalu měli ukončit dolování holuba z frňáku a počkat až v protisměru projede křižovatku aspoň 5 vozidel. Na zvukový signál klaxonu auta stojícího jako druhé na semaforu, nejprve vztyčeným prostředníkem dát najevo těm pospíchálkům, co si o nich myslím a s klidem anglického gentlemana zařadit 1. rychlostní stupeň a na signál "oranžová - pozor", pak následuje rozjezd.
XXII: Pokud se nějakým nedopatřením stane, že krřižovatku na jeden interval projedou vozidla 2, je řidič prvního vozidla povinen udržovat rychlost 30km/h, tak aby žádný pospíchálek náhodou nechytil "zelenou vlnu".
XXIII: Pokud se řidič v sousedním jízdním pruhu s exotickou SPZ rozhodne těsně před křižovatkou změnit pruh, je "domácí" řidič povinen udělat všechno pro to, aby v tom "buranovi" zabránil.
XXIV: Na parkovišti před Kauflandem o víkendu je řidič povinen zapomenout na logiku :)
XXI: Pokud není řidič schopen TIRák předjet, je povinen udělat všechno pro to, aby se to náhodou nepovedlo ostatním.
XXII: Signál semaforu "zelená" znamená, že bychom pomalu měli ukončit dolování holuba z frňáku a počkat až v protisměru projede křižovatku aspoň 5 vozidel. Na zvukový signál klaxonu auta stojícího jako druhé na semaforu, nejprve vztyčeným prostředníkem dát najevo těm pospíchálkům, co si o nich myslím a s klidem anglického gentlemana zařadit 1. rychlostní stupeň a na signál "oranžová - pozor", pak následuje rozjezd.
XXII: Pokud se nějakým nedopatřením stane, že krřižovatku na jeden interval projedou vozidla 2, je řidič prvního vozidla povinen udržovat rychlost 30km/h, tak aby žádný pospíchálek náhodou nechytil "zelenou vlnu".
XXIII: Pokud se řidič v sousedním jízdním pruhu s exotickou SPZ rozhodne těsně před křižovatkou změnit pruh, je "domácí" řidič povinen udělat všechno pro to, aby v tom "buranovi" zabránil.
XXIV: Na parkovišti před Kauflandem o víkendu je řidič povinen zapomenout na logiku :)
21:36:12
18.09.2006
18.09.2006

PeterP136
-> Syny: Nezabudol si tam na:
XX. V pripade ze nemozete krizovatku opustit musite v nej vytvorit dva subezne zastupy aut nalepenych tesne za sebou.
Aspon takto sa jazdi na krizovatke bajkalska prievozska v BA.
XX. V pripade ze nemozete krizovatku opustit musite v nej vytvorit dva subezne zastupy aut nalepenych tesne za sebou.
Aspon takto sa jazdi na krizovatke bajkalska prievozska v BA.
13:06:59
17.09.2006
17.09.2006

Syny
-> King: Nebo tesne za ceduli obec

15:15:18
16.09.2006
16.09.2006

King
-> Kloggie: Drobná oprava: Protože někteří částečně podle těchhle "pravidel" jezdí, ze VŠECH uděláme pomalu kriminálníky
Jinak tahle srandička je stará asi 10 let, za kretý se skoro nic nezměnilo tzn. většina z těch nešvarů nikdy nebude potrestaná s vyjímkou 54km/h na výjezdu z obce


13:32:17
15.09.2006
15.09.2006

Syny
-> Kloggie: Ja vim... prave proto to asi nekdo vymyslel

13:23:14
15.09.2006
15.09.2006

Kloggie
Srandicky srandicky, ale takhle se u nas doopravdy jezdi a je to smutna realita...
