pre smejuceho sa vědátora

prohledat
185 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 12.09.2009 do 23.09.2009, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
řadit dle data
18:53:57
14.09.2009
AZmotor
jo tak ze to ma nejakou jinou souvislost s nejakym jinym tematem o pruzinach a ze tu vlastne resite neco o tvrdosti pruzin sem nevedel ani ja
18:33:59
14.09.2009
Tommyk
-> Tuner#2: mě je to upřímně jedno 4 3

ale nehádejte se tu jak děcka na pískovišti 1
18:23:58
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk: Ono to byla původně reakce na tohle: skoda-virt.cz/cz/.../1189 40-vacka-278-270-tvrde-pru ziny



Navíc mám pocit, že se tu řešilo, že kuželové pružiny jsou měkčí, ale tak hlavně že to "mistrovi funguje"...
18:23:38
14.09.2009
Syny
No tohle tahani kol pod sebe sakra ovlivnuje profil a sirka pneumatiky a rozchod kol... Kdyz se podivate na ten test kterej zminoval Labros, tak to eMko uz to zvlada celkem v klidu... Ono kdyz se jezdi na 155/70 R 14 tak tam ten profil se zlomi a tim padem to tahne to kolo pod auto... Pochybuju, ze tak jako je na fotce ta ouza to udela eMko s kyvkou s gumama 195/50 R15.



Jinak diky Alence/Alenkovi jsem konecne pochopil jak myslite to tahani kol pod sebe... Ja mel celou dobu za to, ze mate na mysli prote to, ze kdyz se rizen zatacka, tak to vnitrni kolo taha pod auto, ale to dela i vlecka...

Ale z vlastni zkusenosti muzu rict, ze tohle co mate na mysli - ze auto vyskoci vysoko a obe kola jsou do V, to se mi stalo parkrat na uzovce s gumama 165/80 R13, ale s eMkem nikdy... Nevim jestli to je tou sirsi napravou nebo tim, ze pruziny uz sou sedly a to emko melo treochu Acka, ale kazdopadne s eMkem se mi tohle nidky nestalo a to sem do zatacek lital slusne obcas...
18:11:04
14.09.2009
Tommyk
zapojím se jako nezávislá hlava.. 4 3



vidím to tak, že tu gabo od začátku řeší maximální otáčky motoru bez souvislosti s max. výkonem motoru při určitejch otáčkách (např 55kw při 4500ot./min)... prostě řeší maximální otáčky, kterej je motor schopnej točit! takže nevím co tu řešíte pořád dokola 41



-> Tuner#2: taky nechápu k čemu je to dobrý, ale od začátku se tu nic jinýho neřeší 4
17:58:06
14.09.2009
AZmotor
-> Tuner#2: no ja to samozrejme zkouset nebudu,, je to blbost a u videa sem se pobavil taky. ale od zacatku se resily maximalni otacky motoru na volnobeh a psal jsem to uz v prvnim prispevku ode me v tomto tematu.. tot vse. jinak 278/270 ma max vykon asi v 6200-400...
17:51:33
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> AZmotor: Tak to si fakt zkoušejte na svých motorech s gabo00000... Neříkám, že motor nejde víc vytočit, než je na tom grafu, ano výkon končí v cca. 5400 a přes 6000 jde vytočit bez problému, ale pokud je tahle vačka na MPI, tak omezovač má na 6200 - 300 otáčkách. To že by šel karbec vytočit do "němoty" to je snad jasné každému, ale nějak nerozumím k čemu to u motoru na volnoběh je a k čemu je to dobré za jízdy? LOL fakt jsem se zas pobavil a je na čase sem zas pár měsíců nepáchnout.
17:37:16
14.09.2009
AZmotor
-> Tuner#2: ale ty se bavis o poloze maximalniho vykonu a ne o maximalnich otackach motoru.. pokud tam jsou pruziny ktere stihaji tak maximalni otacky konci tim ze vetsinou vyskoci ojnice... samozrejme resime nezatizeny motor v neutralu..
17:21:11
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> AZmotor 14.09.09 16:58:27: S čepkovo vačkou třeba 305/298° nebo kolik přesně to má jeden známej by se k 8000 mohl přiblížit to ano v tom máš pravdu. Ale jinak opět jen halda hnoje a rejpání. Podívej se na můj graf kde končí 265° vačka.4
16:58:27
14.09.2009
AZmotor
-> Tuner#2: no nereaguj. ja uz si na to taky udelal svuj nazor. vsadil bych boty ze kdyby mel gabo vacku od cepka tak by 8 tisic nebyl problem, ale chovanec je chovanec, šejdíř, zloděj, kopírovač a kdoví co ještě tak tam to proste jede do 6ti a hotové, to už tu všichni víme..40
16:55:54
14.09.2009
Petrson
-> Nwkt: jj dík
16:53:56
14.09.2009
Nwkt
-> Petrson: silentblok podélnýho ramene
16:52:17
14.09.2009
Petrson
-> Tuner#2: jenom taková otázka čemu se říká želva??
16:40:49
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> AZmotor 14.09.09 15:56:03: Jako Bedřich a už jen to, že na mě reaguješ stylem, že mám bohužel pravdu o něčem svědčí. Dál na Tebe nehodlám reagovat.
upraveno 1x, naposled 14.09.2009 16:41:01
16:39:16
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000 14.09.09 16:17:56: No to ale není tahání kola pod auto, ale pouze pohyb ramen v silentblokách a to dělá každá sériově uložená náprava. Asi by jsi měl kolem sebe fakt víc koukat. A co se vypadávání poloosy týče, tak to je díky vysokému zadku a extrémnímu náklonu při slalomu (samozřejmě roztržená želva tomu taky neprospěje). Ještě jsem neslyšel, že by někomu (krom Kingovo atypické vlečky) vypadla poloosa při normálním provozu. Táhnul jsem kamaráda z Běšin kterému tam vyskočilala na slalomu (měl podložený ještě origo dlouvý večkový pružiny) a doma jí tam jen dal a jezdil vesele bez problémů dál.
16:37:10
14.09.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> gabo000000: Proč si myslíš, že Tě beru za blba?Jsi schopný se přít o technických věcech.Což je podle mě velké plus, oproti jiným.

-> AZmotor: Já váš spor chápu, ale nechápu to kam to došlo.
upraveno 1x, naposled 14.09.2009 16:39:21
16:32:43
14.09.2009
AZmotor
-> Bedřich: no ale on rikal ze to proste s vackou od chovance vytocit nejde, ja ze to jde kdyz si proste stoupne na plyn a bude drzet nez neco vyskoci ven tak tam tech 8 tisic bude... bavili jsme se o toceni v neutralu... ne za jizdy.. aby nedoslo k omylu
16:18:38
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> darklord: ja to pisem uz mesiac ale stejne ma maju za debila...
16:17:56
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: to je jedno..toto sa ti snazim vysvetlit..a púrecitaj si este raz co pisem...jedno kolo taha a drtuhe ide von...vidis a len si ma nepochopil a uz som odbornik a debil...a takisto si ma nepochopil ani s otackami na neutral...a to ze to nema vpliv na jazdne vlastnosti to mi je fuk...mne sa to ejdnoducho nepaci a prave rpeto som chcel molcanovku...mensie silenty..kratsie a tuhsie ramena ovela menej to pracuje ako vlecka...vsak je bezne ze ked mas prezrety silent a rozhnite pozdlzne rameno a ryhclejsie prejdes zakrutou tak ti vypadne poloosa...preto chce kazdy lobra..
16:15:27
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Bedřich: o tom toceni je to dalsie nedorozumenie...mam ti to vysvetlovat alebo ma budes povazovat stejne za blba?
16:10:19
14.09.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> AZmotor: Proč by to dělal, od toho jsou tady jiní odborníci.
15:56:03
14.09.2009
AZmotor
-> Tuner#2: a ty uz si vyzkousel kolik vytocis na neutral kdyz postojis na plynu?47
15:49:52
14.09.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> gabo000000: A kolik ti to vlastně točí na neutrál?
12:41:43
14.09.2009
darklord
-> Tuner#2: -> gabo000000: no sak ja pisem ze sa total nechapete, jeden o koze a druhy o voze
12:38:47
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000 14.09.09 12:04:04: Jenže tohle není tahání kola pod auto - ty wole to už není možné... Tohle je běžné pracování nápravy v silentblokách. podívej se na auto s předním náhonem když zastaví na červené a pak se zas rozjíždí. Tam kolo lítá taky o pěkné kusy. Tohle ale nem na jízdní vlastnosti podstatný vliv a pokud jo, dáš tvrdé uložení jako jezdí závodní auta. Kdyby vlečka dělala to co píšeš, tak tripod půjde pěkně nadoraz a bude to hodně slyšet. TUNERovi to ze začátku dělalo když měl vyosený motor a upravoval držáky, nebo spíš posaz motoru. Jel doleva a nic, jel do prava a šli z toho hrozné zvuky. Tohle je ale běžná vůle v zavěšení nápravy a na tahání kola pod auto to nemá vůbec žádný vliv. Projdi si fotky ze slalomu v Běšinách a nenajdeš ani jedno auto, které s vlečkou má kolo nahrnuté pod autem...
upraveno 1x, naposled 14.09.2009 12:39:28
12:12:37
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Labros: to je mozne..ale tu ide o to ze na toto mi napisal tuner ze rpave tento jav dela kyvka...a na to som mu napisal ze napisal paradnu blbost..a odvtedy som odbornik co nadava kazdemu
12:11:09
14.09.2009
Labros
-> gabo000000: ani vlečka není ideální, každá náprava má svoji pružnost a ramena jsou vždycky uchycený přes silentbloky, takže náprava vždycky nějak pracuje.. Ale co dělá vlečka je zlatý proti tomu, co dělá kyvka.
12:05:31
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> darklord: -> Labros: snazim sa6
12:04:56
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
a ked mi niekto napise ze tohle dela prave kyvka tak sa nehnevajte ked to povazujem za blbost lebo to by museli byt poodtrhavane ulozenia motoru a hlavne prevodovky
12:04:04
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
vlecka v smyku udela tohle..ja to uz neviem ako lepsie popisat...ciarkovana ciara naznacuje kde sa posunu kolesa ked ide auto smykom...samozrejme ze to nie je presne len pre ukazku...spravi to mozno centimeter mozno 2 zalezi na stave
zvětšit pre smejuceho sa vědátora - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 14.09.2009 12:04:04
12:02:01
14.09.2009
Labros
nemyslel jsem celý citace, ale nechat jen ten kus, na který reagujete, jak to dělá Alenka.

A nechte těch osobních vztahování, bavíte se přece o technický záležitosti, ne o svojich personách.
11:59:38
14.09.2009
darklord
-> gabo000000: je to take chaoticke, myslim ze staci pastnut datum prispevku na ktory reagujes



a mam pocit ze sa vzajomne nechapete
11:57:57
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Labros: preco?
11:57:17
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: ty si reagoval na toto..prej to nedela vlecka ale kyvka



→ Tuner#2: nikto tu nepsie o tuhosti podvozku…ja som tu akurat psomenul tuhost ulozenia…je zname ze vlecka pri jazde ´´bokom´´ berie jedno koleso podseba a druhe s pod auta vycnieva..toto molcanov anaprava nespravi



co je velka blbost preto ze kola na kyvke nelietaju s pod auta kedze su prisrubovane o prevodovku kdezto u vlekcy su len v silentblokoch
11:55:25
14.09.2009
Labros
hoši mažte ty citace..
11:53:40
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
Alenka 14.09.09 11:34:30 napsal:

Labros 14.09.09 11:18:27 napsal:


→ gabo000000: jednak na emku ten problém odstranili jinými


pružinami a širšími nápravami.



Tenhle problém se nedá odstranit, dá se jen zmírnit nebo různě zamaskovat,

třeba jak tady předvádí gabo.





gabo: když to snížíš natolik, že máš polonápravy téměř rovnoběžně

se zemí, tak samozřejmě potřebuješ větší sílu, aby se tenhle efekt

dostavil, ale to je jen workaround, problém tím nezmizí.


Pokud s tím blbneš jen takhle na šotolině, tak je to jedno, ale pro nějaky

seriozní závodění, kde potřebuješ mít na zadku nějakou rozumnou

přilnavost, je kyvka ztráta času. preco myslis ze som kupil molcanovu napravu?
11:52:51
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: takze vravis ze na asfalte na slickoch mi to udela jo? asi spravim video...Tuner#2 14.09.09 11:30:22 napsal:

→ gabo000000: Já jsem psal, že kyvka tahá kola a to

i vnější pod sebe, což vlečka vůbec nedělá. Za tím si stojím.





Ty jsi mě za tohle označil, že píšu velké blbosti.






precitaj si to este raz..nei je to celkom tak ako pises...
11:50:18
14.09.2009
AZmotor
Tuner#2 14.09.09 11:30:22 napsal:






Bavím ce o celkových vlastnostech nápravy a ne o klouzání na prachu a

nebo blátě. pokud kolo uklouzně, tak je jasné, že to nedělá. Pokud ale

drží na asfaltu, tak má kyvka tendenci kolo vtáhnout pod sebe, zadek

vyletí nahoru, guma/potažmo zadek ujede (tím jak se kolo dostane na hranu),

jakmile se ale guma zas chytne zadek letí opět nahoru a takhle projedeš

zatáčku asi na x krát a jseš rád, když to pochytáš.
no bohužel má pravdu kluk 40 a tohle uz sem videl i na vrchach na upravene 100vce..
11:34:30
14.09.2009
Alenka
Labros 14.09.09 11:18:27 napsal:

→ gabo000000: jednak na emku ten problém odstranili jinými

pružinami a širšími nápravami.


Tenhle problém se nedá odstranit, dá se jen zmírnit nebo různě zamaskovat, třeba jak tady předvádí gabo.



gabo: když to snížíš natolik, že máš polonápravy téměř rovnoběžně se zemí, tak samozřejmě potřebuješ větší sílu, aby se tenhle efekt dostavil, ale to je jen workaround, problém tím nezmizí.

Pokud s tím blbneš jen takhle na šotolině, tak je to jedno, ale pro nějaky seriozní závodění, kde potřebuješ mít na zadku nějakou rozumnou přilnavost, je kyvka ztráta času.
11:30:22
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000: Já jsem psal, že kyvka tahá kola a to i vnější pod sebe, což vlečka vůbec nedělá. Za tím si stojím.



Ty jsi mě za tohle označil, že píšu velké blbosti.



Bavím ce o celkových vlastnostech nápravy a ne o klouzání na prachu a nebo blátě. pokud kolo uklouzně, tak je jasné, že to nedělá. Pokud ale drží na asfaltu, tak má kyvka tendenci kolo vtáhnout pod sebe, zadek vyletí nahoru, guma/potažmo zadek ujede (tím jak se kolo dostane na hranu), jakmile se ale guma zas chytne zadek letí opět nahoru a takhle projedeš zatáčku asi na x krát a jseš rád, když to pochytáš. Pokud nevěříš, přijeď se podívat na slalom do Běšin.
upraveno 1x, naposled 14.09.2009 11:31:59
11:24:34
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: vsak to o com sme my diskutovali vôbec nevyvratil...tak vo co go?
11:22:21
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
toto bolo kusok na prdel ale upravil som trochu domky a uz to sedelo ako ma..mierne Acka..dobra geometria a s Vckami som odvtedy ziadny problem nemal
zvětšit pre smejuceho sa vědátora - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 14.09.2009 11:22:21
11:22:15
14.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 14.09.09 11:06:28: Díky, ale tady je to marné... gabo00000 je odborník a já píšu velké blbosti, tak bacha ať to nezačně psát i o Tobě.4
11:20:04
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Labros: prosim?:D
11:19:26
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
ziadny pozitivny odklon nebadam ani na jednej fotke z pretekou..akurat minuly rok ked som bol v gynove tak tam to bolo lebo bola blba geometria a dlhe struny6
zvětšit pre smejuceho sa vědátora - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 14.09.2009 11:19:26
11:19:10
14.09.2009
Labros
-> gabo000000: nevíš prosímtě, k čemu je na autě přední čelo, spzka a boční blinkr? 1
11:18:27
14.09.2009
Labros
-> gabo000000: jednak na emku ten problém odstranili jinými pružinami a širšími nápravami, to je v tom článku taky, jednak ty máš zase jiný pružiny.
11:18:24
14.09.2009
MOLSO
-> Labros: mne to robi to iste co v SM 2 1
11:17:38
14.09.2009
Labros
-> MOLSO: to je možné že se pomýlili, jsou Svět Motorů, ale fotka nekecá...
11:17:35
14.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> darklord: ja neviem o co tu ide:D3
Extreme Tyres