skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pre Labrosa a ostatných - protokol z Ek
12:44:47
26.10.2009
26.10.2009

Labros
-> King: Přesně tak, měřit se to dá, význam to velkej nemá, ale měl by být při vyšších otáčkách zvětšující se "úhel sepnutí"..
06:45:43
25.10.2009
25.10.2009

King
-> Labros: Měl jsem na mysli, že měřit se to sice dá, ale vzhledem k principu fungování ETZ a "vyšších" zapalování to pro potřeby emisí nemá význam...
11:57:06
21.10.2009
21.10.2009

Labros
-> King: teď nevím co myslíš, u favorita? Kdybys nebyl King, vysvětlil bych ti, jak vypadá favoriťácká cívka, ale nebudu přece nosit dříví do lesa 

10:42:29
21.10.2009
21.10.2009

King
-> Labros: I u favorita?

16:37:59
20.10.2009
20.10.2009

Labros
-> darklord: úhel sepnutí se dá měřit na každým bateriovým zapalováním, klidně i na plně elektronickým s dvoujiskrovýma cívkama a zapalovací lištou. Kontakt č.1, kterej pouští proud přes cívku na kostru, je i na takových zapalováních. Jenom není implementovanej kladívkama, ale elektronicky.
16:35:38
20.10.2009
20.10.2009

Labros
-> King: Určitě to byla teplota vzduchu, takhle by to tam nestihlo vystydnout ;) On to teda jednu chvíli měl seřízený i na HC=80, ale pak s tím ještě hnul, aby to i jelo. Několikrát mi emisáci říkali, že mám lepší emise, než některý auta s katem. Jde ale o to, jaký auta mysleli. Můj 12 let starej Civic s původním katem měl HC=1.
16:18:47
20.10.2009
20.10.2009

minno
-> King: tých 19 st. bola skôr teplota vzduchu v okolí ako teplota motora :)
13:26:05
20.10.2009
20.10.2009

King
-> Labros: Na to, že to je na studeným motoru, to není špatný :)
11:10:05
20.10.2009
20.10.2009

darklord
-> Labros: no a este keby tak mal hladat uhol zopnutia kontaktov na bezkontakte :D
16:01:43
19.10.2009
19.10.2009

Labros
Já vím, že předstih a úhel sepnutí mi jeden emisák vyplňoval defaultníma hodnotama, možná se mu nechtělo hledat kontakt č.1 a na předstih by musel koukat na řemenici nebo mít trochu lepší vercajk. Lambdu tiskne dneska ta emisní mašinka standardně pro každé auto.
15:52:33
19.10.2009
19.10.2009

Nwkt
-> minno: Já mam 1100
ale pak jsem jel na seřízení a stáhnul to na 300

15:40:25
19.10.2009
19.10.2009

MOLSO
-> minno: to viesmy mame poriadne motory



15:38:29
19.10.2009
19.10.2009

minno
môžete sem podávať protokoly aj ostatní, je to celkom zaujímavé :) všetci máte HC okolo 200, len ja mám skoro 800 :D
08:07:49
19.10.2009
19.10.2009

Labros
rok 2007, omlouvám se za dvojité logo 

08:06:20
19.10.2009
19.10.2009

Labros
-> minno: já bych se tím netrápil, možná to byl fakt šmejdi a vytiskli ti něco jako na STK píšou standardně "rám karoserie, budka, koroze, motor, převodovka, únik oleje." Daj tam hodnoty těsně pod limit, aby nebylo podezřelý, že starý auto má nějaký dobrý hodnoty.
15:27:30
18.10.2009
18.10.2009

miro_zv - zrušená registrace
Mne namerali toto. Hlavne, že je zalená nálepka

19:38:06
16.10.2009
16.10.2009

sep
Snad to pujde precist
15:16:41
16.10.2009
16.10.2009

darklord
-> minno: ja mam HC tiez na 1200 a to mam 742.13 pred 08/84. namerana hodnota posledne bola 314ppm ;)
15:15:37
16.10.2009
16.10.2009

Nwkt
S neseřízenou fábií
15:14:04
16.10.2009
16.10.2009

Nwkt
-> David29: Kuref 

15:13:32
16.10.2009
16.10.2009

David29
-> Nwkt: Tak.. a mám tvoji adresu syčáku 

11:46:35
16.10.2009
16.10.2009

saskyn2
-> King: A ty jsi už někdy viděl tohle u karburátoru vyplněné? A takovouhle hodnotu předstihu/úhelu sepnutí?

11:41:55
16.10.2009
16.10.2009

King
-> saskyn2: Já bych spíš řek, že ti normálně vyplnily kolonku s bohatostí (labda) a zapomněli vyplnit předstih/úhel sepnutí....
10:53:43
16.10.2009
16.10.2009

saskyn2
Já myslim že ty hodnoty ty technici používaji pořád stejný, protože jsou líný to přeměřovat, a občas se i pěkně spletou, mě například do protokolu vyplnili úhel lambda :-)
09:39:05
16.10.2009
16.10.2009

MOLSO
inak kedy sa prestalo merat emisie v 3000 otačkach ?
09:38:19
16.10.2009
16.10.2009

minno
-> petr s: to fakt? a ktorým rokom sa to líši?
-> Nwkt: ukáž tvoje namerané hodnoty
-> Nwkt: ukáž tvoje namerané hodnoty
09:25:21
16.10.2009
16.10.2009

petr s
-> Nwkt: To je podle roku výroby 1 má 1200 druhý 800
09:18:19
16.10.2009
16.10.2009

Nwkt
-> minno:
09:17:44
16.10.2009
16.10.2009

Nwkt
-> minno: Ty máš kravinu s 800
08:37:33
16.10.2009
16.10.2009

MOLSO
-> minno: tak pootm neviem 

08:36:26
16.10.2009
16.10.2009

minno
-> MOLSO: tak to je riadna kravina, čo má 105 dovolené vyššie emisie ako 120?

08:32:58
16.10.2009
16.10.2009

MOLSO
-> minno: zeby kvoli typu motora 105 ?
08:07:42
16.10.2009
16.10.2009

minno
-> MOLSO:
to nechápem, kde vzali hodnotu ustanovenú HC na 1200
ked ja mám 800



23:49:09
15.10.2009
15.10.2009

MOLSO
-> minno: tak si to porovnaj s mojou dnesnou EK (motor z camara 105
)

23:31:00
15.10.2009
15.10.2009

haso
-> minno: ale za 2 tyzdne ti sem dam fotku ze jake hodnoty mi tam vypluje technik

23:30:44
15.10.2009
15.10.2009

minno
-> haso: no ak ti mám pravdu povedať, tak ja som úprimne rád, že nemám cestného smradľocha, ale o to nejde. Ide o to, že či nový motor, alebo starý motor, je to škodovka tak tlačia všetkým do protokolov hodnoty blížiace sa dovolenému maximu, aby nižšie hodnoty (aj keď ich motor v skutočnosti má), neboli na starú škodovku príliš podozrivé :)
23:27:05
15.10.2009
15.10.2009

haso
-> minno: ja tam vobec nechodim a ani ma netrapi co ten motor produkuje

23:25:16
15.10.2009
15.10.2009

minno
-> Syny: neriešim nič, tie hodnoty mám na saláme, len chcem poukázať na to, aké somariny tlačia do protokolov :)
23:21:29
15.10.2009
15.10.2009

Syny
-> minno: Ja nevim, ale bud rad, ze ses na tom tak jak ses... Proste to je technologicky snad pul stoleti starej motor, tak co resis?
23:03:13
15.10.2009
15.10.2009

minno
Zaujímavé sú namerané hodnoty CO (1,5%) a hlavne HC (789 ppm, pričom prípustné maximum je 800
)

23:01:01
15.10.2009
15.10.2009

minno
Nedávno sme kdesi riešili Emisnú kontrolu našich motorov a namerané hodnoty z protokolov....Tak toto je môj dnešný čerstvý protokol z Emisnej kontroly s mojim motorom 742.12 s nabehanými 26 000 km od zloženia s novými dielmi + doinštalované guferká na ventiloch. Protokol sa skoro nelíši od protokolov z predchádzajúcich ročníkov EK a taktiež ani moc od protokolov ešte starého motora. Tak mi teda vysvetlite, kde robím chybu, keď tie hodnoty v protokole mám ako na motore z 50 ročného traktora
