
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to Saky
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 15.03.2010 do 15.03.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
22:17:36
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: 

21:53:51
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: ja myslel ze ke zlutce pripojis vlek a bude vozit cihly tak abys mel poradny brzdy

21:51:47
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: JJ teďka bude ještě 3 měsíce klid než to nakreslí a vyřídí stavební povolení a pak to začne. Do tý doby musí Žlutka jezdit a bejt odzkoušená aby když už si na ní ten čas najdu jsem se šel jenom svést.
21:44:41
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: zacnes stavet? tak to pujde asi auto tak trochu stranou ne?
21:44:16
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: povoleni na zadni kotoucovou brzdu-)
21:42:01
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Ještě ne, 14 dní jsem na to nešáhnul, obíhám povolení, řeším projekt na RD, není čas.

21:35:34
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: ja jsem jen myslel ze mas to TH odlity nekde jinde tam kde to znaci vetsina ostatnich.. jinak je to fuk.. zadek snad bude taky OK..zatim si nikdo nestezoval, uz si to nasadil?
21:34:02
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: JJ na tu váhu auto to funguje perfektně. Já si nestěžuju, to bylo jen na základě naší debaty u auta. Já jsem s brzdama na předku spokojen, snad budu i se zadkem :-))
21:28:11
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: jako ono je to fuk.. i tak jsou ty kotouce na podstatne vetsi a tezsi auta a kdyz vidim co jeste jezdi za ziletky a prorezly sunty a stejne to funguje tak to asi nema smysl u skodovky resit.. ale mel jsem treba brzdy z oktavky a daval jsem je na BMW a tam se kroutili jak had po jednom zavodu.. a byly to ATE vymenou za jine to funguje spolehlive a ty kotouce jezdej porad.. jedinej rozdil je v sirce vzduchove mezery ktera je o milimetr mensi a kotouc asi o 30dkg tezsi.. zkouseli jsem dvoje i od jineho vyrobce a porad ty same zkusenosti.. pak jsme presli na tohle a funguje to, zivotnost to ma o cca tretinu mensi nez tvrdsi kotouce racingove od Bremba a cena je taky tretinova.. ten clovek udela ctyri az pet sad kotoucu rocne docela dobrej poznavaci jezdec..
u skodovky kdyz kotouce vymenis za 5 let a funguje to tak nema smysl nic resit..
u skodovky kdyz kotouce vymenis za 5 let a funguje to tak nema smysl nic resit..
16:47:15
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Co si matně vybavuju, tak to min. na Kábrtovo nebylo, ale ruku do ohně za to nedám, už je to víc jak 5 let co jsem je tam dával a sundavat je zatím nehodlám.
16:31:29
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: no pokud Kabrt vychazi ze stejneho polotovaru jako Kaspar tak je jasne ze musi mit stejne.. ja jsem kdysi poptaval ty kotouce a vim na co to byly polotovary a tenkrat je tam bral i Kabrt, kde je bere Kaspar nevim ale myslim si ze je to to same.. ale to je jedno.. ty kotouce o kterych mluvim byly polotovary pro kotouce sily 24mm a prumeru 256mm kdyz si date nekdo praci zjistite i z ceho byly ja si to uz nepamatuju.. to ze ten odlitek je z jineho polotovaru urceneho na vetsi kotouc je patrne z obrobeni tech lamel, kotouc na presny prumer ma lamely odlite neobrobene.. nicmene to neni problem, jen pak proste vychazi ta sila mensi .. mimochodem kdo bude chtit tak se dopidi i na prodejce tehle polotovaru neni to tak tezke zjistit, prodavaji myslim od 10ti kusu a ceny jsou celkem rozumne, ale musej se upravit...
16:25:09
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: vyfotim.. zmerim..
11:30:22
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Ty od Kábrta taky mají 5,3 - 5,5mm sílu stěny a za celou dobu co je mám bez problému.
Schválně přesně oměř to 20mm Brembo, nezdá se mě že by zbylo jen 8mm na chlazení. Když by byla i fotka z boku bylo by to super.
Schválně přesně oměř to 20mm Brembo, nezdá se mě že by zbylo jen 8mm na chlazení. Když by byla i fotka z boku bylo by to super.
11:12:36
15.03.2010
15.03.2010

Saky
ty co me tenkrat nabizeli meli silu 24mm a tomu by odpovidalo to Th 22 takze je asi nekdo vzal na 20mm a tim padem musej bejt z principu lehci kdyz maji o milimetr tenci stenu..
11:09:57
15.03.2010
15.03.2010

Saky
-> Tuner#2: Bremba maji cca 6,2 muzu kdyztak zmerit znova lepe ale pres 6maji urcite..
no tak tady to nicemu nevadi ja myslel ze to mas zboku, tohle je zbytek po forme.. dokonce si myslim i odkud ta forma pochazi, na to jsem kdysy mohl mit polotovary ale cenove to vychazelo stejne jako ty Bremba a bylo s tim vic prace s dodelavkou a hlavne musel bych jich brat vic najednou.. Bremba byly brouseny tohle "jen" soustruzeny
no tak tady to nicemu nevadi ja myslel ze to mas zboku, tohle je zbytek po forme.. dokonce si myslim i odkud ta forma pochazi, na to jsem kdysy mohl mit polotovary ale cenove to vychazelo stejne jako ty Bremba a bylo s tim vic prace s dodelavkou a hlavne musel bych jich brat vic najednou.. Bremba byly brouseny tohle "jen" soustruzeny
10:55:31
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Jakouk tloušťku mají ty 20mm Bremba? Myslím jako "jeden" ten kotouč.
10:54:51
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
A tady to označení min. 22mm a přitom mají 20mm nové. Ale mají sílu stěny přes 5,3mm a myslím že to tak je v pořádku, dle mě je to jen otisk z lití?
10:53:51
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Váha 3,9kg jak je vidět ve článcích. Tady jsou na nich nějaké čísla třeba Tě napadne co to znamená.
10:52:54
15.03.2010
15.03.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Tady jsou ty kotouče co mám.