
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
havlik, petr s
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 20.04.2010 do 19.05.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
14:41:16
19.05.2010
19.05.2010

myschaak AZNP K.Hora
jo ták,a já hledím kde co je společný s ručkou

22:07:24
13.05.2010
13.05.2010

petr s
-> Bedřich: správně
22:06:28
13.05.2010
13.05.2010

Bedřich - zrušená registrace
-> petr s: Brzdové světla?
20:16:41
13.05.2010
13.05.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> venni: asi tak...
16:31:09
13.05.2010
13.05.2010

venni
-> petr s: a co tím chtěl básník říct? (abychom byli taky v obraze
)

21:51:00
11.05.2010
11.05.2010

petr s
-> myschaak AZNP K.Hora: Tady se jedná o brzdy
21:49:44
11.05.2010
11.05.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: wow,výměna tlumiče a zámku kapoty?

19:41:32
11.05.2010
11.05.2010

petr s
-> havlik: Tohle si prohlédni
20:51:34
25.04.2010
25.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Jo myslíš tu packu? To je foceno se zataženou ručkou, proto je tam mezera, jinak to při povolené ručce sedí nadoraz na tom zobáčku plechu.

20:47:53
25.04.2010
25.04.2010

U-Geen
-> Tuner#2: melo by se to oprit o ten plisek... aspon myslim
20:07:07
25.04.2010
25.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: Co myslíš že nemám zacvaklé? Dneska jsem byl project a enormě se to nehřeje.
12:13:40
25.04.2010
25.04.2010

Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: ale nemas to docvakle az do polohy 0, nebo jak to mam napsat:) na koncernech kdyz to takhle je tak to zlobí a pribrzduje nevim jak to bude u tebe....
14:34:25
22.04.2010
22.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: JJ má tam takový dvě vykousnutý místa.
14:25:37
22.04.2010
22.04.2010

U-Geen
-> Tuner#2: tak tak... staci si na to pak pripadne udelat jednoduchej pripravek (kus plechu, doprostred neco, za co to budes tocit a na druhou stranu cudliky co zapadnou do toho pistku) ... pokud to ma teda octavka podobny jak toledo
13:08:25
22.04.2010
22.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Kdepak, jde to i pootáčením a tlačením na pístek, jeden jsem měl vylezlej jak jsem si "hrál" s ručkou :-)
12:25:22
22.04.2010
22.04.2010

radekp
-> Tuner#2: A roztáhneš to jedině přípravkem, to už vím:-)
12:14:54
22.04.2010
22.04.2010

minno
-> Tuner#2: aha, vďaka za ozrejmenie
09:43:11
22.04.2010
22.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Je tam taová šroubovice se západkou, takže když se desky postupně sjíždí, tak se pístek sám dotahuje a zacvakne na nejbližší západku a tím nemusíš seřizovat ručku. Je to origo koncernový brzdič.
19:10:32
21.04.2010
21.04.2010

minno
-> Tuner#2: ako je ten mechanizmus napojený na piestík brzdiča?
11:12:46
20.04.2010
20.04.2010

petr s
-> havlik: Trochu se liší brzdiče
11:11:01
20.04.2010
20.04.2010

havlik
eiba.cz/ir/.../p1010038.i
gallery.image0001451--1024
x600.jpg takže když použiju tohle mam vyhráno ale jinak teda tak jak sem to zkoušel já nebo mam jinej brzdiče ale mě by tam bowden tou dírou nepropadl ani za nic. Tak to tam zkusim letos možná nahodit
11:07:22
20.04.2010
20.04.2010

petr s
-> havlik: Je to bez ségrovky
10:53:51
20.04.2010
20.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Nevím kde myslíš tu ségrovku, ale konec lana s koncovkou je tam jen zaklesnutý a na konec bovdenu jsou dvě podložky síly 3mm vnitřní průměr 12 a venkovní 24mm protože díra v tom plechu na brzdiči je větší a hrozí že se bovden protáhne, tak pro sich jsou tam podložky.
10:47:32
20.04.2010
20.04.2010

havlik
-> Tuner#2: tkaže bez segrovky? tak to bych mohl asi taky zapojit

10:36:36
20.04.2010
20.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
10:36:19
20.04.2010
20.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak takhle je to v brzdiči