skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Gryzly
-> suri: Mám trochu obavu z detonačního hoření, na takový poměr potřčbuješ palivo, karbec výfuk a vačku. Navíc já to chci do auta na LPG. No uvidíme jak se to bude chovat.
-> suri: Tak to bude problém, protože žádnej 135 motor neprovozuju. A ted to taky jezdilo na bloku kterej má označení 781.136. Jestli je to upravený aby 135 měla kompresní poměr jako 136 tak na 136 motoru bych se dostal někde na KP 10,8. Což je už dosti.
-> suri: TAk tio moc dík.
Mě přišlo divný že zrovna to číslo obsahuje 135 a motor je 136. Tak aspon vím, že jediný cenný na tom motoru je hlava a to ještě, že je upravená před 17ti lety. I když na ní by se nemělo co zkazit.
Mě přišlo divný že zrovna to číslo obsahuje 135 a motor je 136. Tak aspon vím, že jediný cenný na tom motoru je hlava a to ještě, že je upravená před 17ti lety. I když na ní by se nemělo co zkazit.