-> Jirik_Tuňák: Já koukam po něčem obyčejnějšim.
Mondeo,C5ka tam taky byla,V70ka,A4,3 báfo,vectra atd atd...většinou v kombajnu a nebo třeba vectra se mi líbí i v 5ti dvířku. Naposled se mi líbila tahle,jen nemá výhřef sedaček což požaduju....výhoda už vestavěný LPG což je u benzínu bez něj cca + 40 000,-
sauto.cz/detail-inzeratu/
.../7966992
EDIT - s escem jezdim po tom co mi to rozesral debil na emisích kolem 11,5 LPG před tim tak o 1-1,5 litru méně. A to je chcíplá 1,6ka která nejede snad ani jako 40 kW HTPčko se kterym jsem včera jezdil....
Takže počítam že nějakej 2-2,5 litr po kterejch koukam budou jezdit za podobnou spotřebu s nesrovnatelně jinou dynamikou a pohodlím......
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tuner
prohledat
80 příspěvků (zobrazeno 51 až 80) od 26.05.2010 do 05.07.2010, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
12:05:34
28.05.2010
28.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák: Já Tě napsal co bych si pořídil bez půjčky na Tvé km co najedeš kde to v zimě ani neohřeješ dostatečné a dovolená? To se dá řešit opravdu různým způsobem a je to jednou za rok, při cestě ven ani to ne. Já bych prostě do auta 100 a víc tisíc nevrazil a už vůbec ne kdybych je neměl a měl si půjčovat z níže uvedených důvodů.
11:19:07
28.05.2010
28.05.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Tak mi řekni, co si pořídíš bez půjčky. Nové vůbec a přitom to je pro hodně lidí důležité, pořídit si funglovku bez investic.
A jako když jezdíš ty fávem a velikostně ti to stačí, tak já nemusím jezdit feldou nebo Hyudaniem i10.
Proč to budu pořizovat a proč s hypotékou je pochopitelný. Nebo myslíš, že pak během splácení hypošky zahrabeš v prasátku a najdeš tam 100 - 200 000 kč na něco jiného ?
Nehledě na to, co asi za těch 100 000,- bude za letadlo. Zase to bude x let starý a nebo x km jetý.
Nechci si pak na dovolenou půjčovat auto od známejch a rodičů, protože sám budu jezdit s hrobem, u kterýho se budu klepat, jestli se vrátím vlakem, nebo autem + komfort 0,0 nic.
A jako když jezdíš ty fávem a velikostně ti to stačí, tak já nemusím jezdit feldou nebo Hyudaniem i10.
Proč to budu pořizovat a proč s hypotékou je pochopitelný. Nebo myslíš, že pak během splácení hypošky zahrabeš v prasátku a najdeš tam 100 - 200 000 kč na něco jiného ?
Nehledě na to, co asi za těch 100 000,- bude za letadlo. Zase to bude x let starý a nebo x km jetý.

Nechci si pak na dovolenou půjčovat auto od známejch a rodičů, protože sám budu jezdit s hrobem, u kterýho se budu klepat, jestli se vrátím vlakem, nebo autem + komfort 0,0 nic.
10:48:53
28.05.2010
28.05.2010

VeTeV
-> U-Geen: kolipa ty denne z te vasi divociny najezdis za praci?
10:34:02
28.05.2010
28.05.2010

U-Geen
-> VeTeV: nj. resp zkousnul bych i razenej predek ( = foffroad ) ale pak zas jde nahoru spotreba :)
10:30:01
28.05.2010
28.05.2010

VeTeV
-> U-Geen: tak u tebe ta položka fulltime 4x4 hodně omezí výběr 

10:25:56
28.05.2010
28.05.2010

U-Geen
-> TUNER:
- rozumna cena/km ( = dehet nebo LPG )
- fulltime 4x4
- kombi
- ne moc velky, ne moc maly, rozumnej kufr :)
z toho uz tolik voleb neni, zustalo vicemene jen Audi a Subaru
- rozumna cena/km ( = dehet nebo LPG )
- fulltime 4x4
- kombi
- ne moc velky, ne moc maly, rozumnej kufr :)
z toho uz tolik voleb neni, zustalo vicemene jen Audi a Subaru
09:59:32
28.05.2010
28.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák: Nechci nějak rejpat, ale brát si půjčku na spotřební auto mě přijde jako největší hovadina a vyhozené peníze. Zaplatíš úroky a mezi tím auto totálně ztratí hodnotu a nebo Tě ho někdo nabourá, či ukradne... a to, že jezdíš s bídou 10km do Ejpovic, kde jde o to přeject jeden kopec z Plzně, tak na to bych měl Filcku, která v zimě topí naprosto bezkonkurenčně nejrychleji, opravy na tom stojí 00 nic a pro tak malou osobu to bude až moc velký koráb. Na cestu do Ejpovic mít velký auto, kde motor ani pořádně neohřeješ za tu cestu, tak to ten motor akorát tak odděláš a jak jsem psal cena půjde hodně rychle dolů u čehokoliv po 6ti letech...
Je to jen můj názor, třeba Tě to otevře oči, ale půjčovat si kvůli spotřebááku mě nepřijde rozumné. Ještě tak kdyby jsi jezdil denně do Prahy, tak to by šlo chápat, ale takhle fakt ne.
Je to jen můj názor, třeba Tě to otevře oči, ale půjčovat si kvůli spotřebááku mě nepřijde rozumné. Ještě tak kdyby jsi jezdil denně do Prahy, tak to by šlo chápat, ale takhle fakt ne.
09:06:35
28.05.2010
28.05.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TUNER:
1) U mě opět benzín. S naftama, se kterýma jsem jezdil jsem viděl jako plus jen spotřebu a možná to sbírání se vocpoda.
Jinak se všema byl problém, že trvá, než se ohřejou v zimě a vůbec v chladných dnech na krátkých trasách. Při cestě do práce kolem 10 km to není to pravé a kolikrát za ten rok mimo dovolené jedeš někam dál.
2) Dalším kritériem bylo min. 1.8 - 2.0 a výše apod. U PSA mi vrtá dlouho v hlavě 3.0 V6, protože se s ním dá jezdit za skoro to samý, jako jezdím teď. Za kolik jsi tak jezdíval s Escortem ? U BMW samozřejmě 325i a 330i, resp. 520i, 525i a 530i.
3) Chtěl jsem zase velký a spolehlivý auto.
4) Chcu něco co dlouho vydrží a nebude po dalších 6ti letech vypadat staré.
Kandidáti zůstávají 407SW, C5 new a 5ka BMW, k tej tíhnu nejvíc.
-----
Pochlub se svejma..., třeba si rozšířím obzory.
1) U mě opět benzín. S naftama, se kterýma jsem jezdil jsem viděl jako plus jen spotřebu a možná to sbírání se vocpoda.

Jinak se všema byl problém, že trvá, než se ohřejou v zimě a vůbec v chladných dnech na krátkých trasách. Při cestě do práce kolem 10 km to není to pravé a kolikrát za ten rok mimo dovolené jedeš někam dál.
2) Dalším kritériem bylo min. 1.8 - 2.0 a výše apod. U PSA mi vrtá dlouho v hlavě 3.0 V6, protože se s ním dá jezdit za skoro to samý, jako jezdím teď. Za kolik jsi tak jezdíval s Escortem ? U BMW samozřejmě 325i a 330i, resp. 520i, 525i a 530i.
3) Chtěl jsem zase velký a spolehlivý auto.
4) Chcu něco co dlouho vydrží a nebude po dalších 6ti letech vypadat staré.
Kandidáti zůstávají 407SW, C5 new a 5ka BMW, k tej tíhnu nejvíc.
-----
Pochlub se svejma..., třeba si rozšířím obzory.
06:45:04
28.05.2010
28.05.2010

TUNER
-> U-Geen: Jaký omezení jsi si zvolil ? Já jen vim že to bude zase benzín )))
23:08:41
27.05.2010
27.05.2010

U-Geen
-> TUNER: musis si zvolit nejaky omezeni jako ja... pak se vyber znacne ztenci
22:26:49
27.05.2010
27.05.2010

TUNER
-> Jirik_Tuňák: Tak pokud chceš větší,tak potom e90ka odpadá. Já třeba koukal po Volvu V70ce....hezký auto s velkym kufrem,výbavou,motor D5ku a budeš spokojenej.
Taky právě řešim nějaký auto a je to hrozný dilema....mam asi 10 aut mezi kterejma bych se asi rozhodoval......ale prostě nějak nemůžu najít toho favorita....
Taky právě řešim nějaký auto a je to hrozný dilema....mam asi 10 aut mezi kterejma bych se asi rozhodoval......ale prostě nějak nemůžu najít toho favorita....
13:49:49
27.05.2010
27.05.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TUNER: Ještě uvidím. Zvyknul jsem si spíš na větší auto a jezdí se mi a manévruje s ním lépe než s malým. Navíc ta E60 má proti E90 stále větší kufr o kombi nemluvě. E61 má za rohem v 335d jeden chlapík, jsem nevědíl, že to má chlaďáky i vzadu.
Jinak už asi chápeš, proč to řeším. Je to čistě z ekonomických důvodů, chtěl bych mít výhledově klid. A hlavně, nechci se dostat do problému, kdy půjde jen jedno nebo druhé, barák nebo auto. Najednou to půjde mnohem snáz. I Karolína je spíše pro, koupit dražší a lepší, než ve stejné třídě levnější. Naše služební Peugeoty 407 SW jsou v servisech furt.
Elektronika, 4 spojky na HDi 2.0. Lákavá je ta cenovka, že za parádní cenu máš novější 407 SW než je to BMW.
Mám z toho trochu obavy, nikdy jsem nic dražšího neměl, ale beru to tak, že něco co mi vydrží minimálně po dobu splácení rekonstrukce budu muset pořídit. A o modrobílej vrtuli, Volvu, Saabu, Medvědovi je známo, že jsou polykači let a kilometrů.
Jinak máš recht, u E90 je ten kufr u kombi i sedanu titěrnej. To na kočárek moc není. :-D
Jinak už asi chápeš, proč to řeším. Je to čistě z ekonomických důvodů, chtěl bych mít výhledově klid. A hlavně, nechci se dostat do problému, kdy půjde jen jedno nebo druhé, barák nebo auto. Najednou to půjde mnohem snáz. I Karolína je spíše pro, koupit dražší a lepší, než ve stejné třídě levnější. Naše služební Peugeoty 407 SW jsou v servisech furt.


Mám z toho trochu obavy, nikdy jsem nic dražšího neměl, ale beru to tak, že něco co mi vydrží minimálně po dobu splácení rekonstrukce budu muset pořídit. A o modrobílej vrtuli, Volvu, Saabu, Medvědovi je známo, že jsou polykači let a kilometrů.
Jinak máš recht, u E90 je ten kufr u kombi i sedanu titěrnej. To na kočárek moc není. :-D
12:11:16
27.05.2010
27.05.2010

TUNER
Kup si e90ku 320d a budeš spokojenej. Těch 120 kW by ti mohlo stačit a pokud ne,tak to poladíš a 200 PS neni problem. Jestli automat nebo manuál by mi u tohodle bylo celkem jedno. Obojí je 6ti kvalt. Spotřeba bude nižší než s třílitrem. Jseš malej tak se tam v pohodě vejdeš. Jde o to jestli ti bude vyhovovat menší kufr a celkově menší auto oproti třeba e60,C5,nebo 407 SW.....
09:24:33
27.05.2010
27.05.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Já už jsem to Synymu kdysi vysvětloval. To není o tom, že bych vyloženě potřeboval, nebo musel. Xantík slouží skvěle a ještě dlouho sloužit bude, ať mě, nebo někomu jinému. Problém je v jinej věci. Je to starý už 11 let a jak jsem už taky asi někde říkal, potřebujeme a nebo víceméně plánujeme udělat střechu (tu musíme) a podkroví (to chceme) jako rozšíření stávajícího bydlení. To budu / budeme moci řešit jenom hypotékou, mám ale obavy, že jakmile budu mít na krku hypotéku, byť ne nějak moc vysokou, tak už mi nemusí povolit úvěr na nějaké lepší auto. Tzn., že bych to musel vzít najednou (pro příklad americká hypotéka, balíčky 2+1 apod.). Nechci pak totiž zjistit, že Xantíkovi je 16 - 17 let, má najeto xxx xxx km, já cpu peníze do servisu a nemůžu si dovolit novější auto na x dalších let. Zmohl bych se zase na něco kolem tehdejší pořizovací ceny Xantíka a po pár letech pojedu nanovo jen u mladšího auta (následovník určitě nebude tak spolehlivej). Nejsem přesvědčenej o tom, že dnešní moderní auta běžný produkce oplívají nějakou zázračnou výdrží, stačí vidět kabelový svazky apod.
O BMW se zajímám proto, páč se lidi nestyděj prodávat ani auta, který mají najeto 200 - 280 000 km a na těch autech to není znát. Pak jsem s tím taky párkrát jel. Takhle jetý bych sice nechtěl, ale výdrž a kvalita je zajímací.
Pětka proto, páč je obecně levnější, líbí se mi, narozdíl od trojky má klasickou měrku oleje s očkem a bohužel obojí absenci teploměru chladicí kapaliny nebo oleje.
Mám +/- jakous takous záruku toho, že i když to pak bude starší, tak furt budu mít před sebou dostatečnou kilometrovou rezervu a případná prodejní cena se bude držet porád dostatečně vysoko.
Jinak ta včerejší měla volezlý levý zrcátko a mech v obou předních světlometech u blikačů, je to normální ?
Jinak kundydáti jsou stále Peugeot 407 SW, Citroën C5 (novej model), BMW 5 E60, BMW 3 E90.
O BMW se zajímám proto, páč se lidi nestyděj prodávat ani auta, který mají najeto 200 - 280 000 km a na těch autech to není znát. Pak jsem s tím taky párkrát jel. Takhle jetý bych sice nechtěl, ale výdrž a kvalita je zajímací.
Pětka proto, páč je obecně levnější, líbí se mi, narozdíl od trojky má klasickou měrku oleje s očkem a bohužel obojí absenci teploměru chladicí kapaliny nebo oleje.

Mám +/- jakous takous záruku toho, že i když to pak bude starší, tak furt budu mít před sebou dostatečnou kilometrovou rezervu a případná prodejní cena se bude držet porád dostatečně vysoko.
Jinak ta včerejší měla volezlý levý zrcátko a mech v obou předních světlometech u blikačů, je to normální ?

Jinak kundydáti jsou stále Peugeot 407 SW, Citroën C5 (novej model), BMW 5 E60, BMW 3 E90.
06:24:04
27.05.2010
27.05.2010

TUNER
-> Mantrabeach: 530d byla předtim e39ka v automatu. Teď je jen 525d,ale vlastně posílená na hodnoty 530d. ))) Automat přidá na spotřebě,takže je teď 6°manuálek....automat bych bral až v tej 3kovej řadě e90,tam už je víc vychytanej.
04:57:45
27.05.2010
27.05.2010

Mantrabeach
-> TUNER: ty kráso,máte luxusní loď
.Nechal bych si chrochtat.nikdy jsem se s tím naftovým třílitrem nesvez ale co poslouchám známýho tak to fakt jede jak prase

23:30:13
26.05.2010
26.05.2010

MATTESS
-> Syny: vybírá už nějaký ten rok

22:45:58
26.05.2010
26.05.2010

TUNER
-> Syny: Třeba neví co s penězma 

22:35:48
26.05.2010
26.05.2010

Syny
-> TUNER: Tak to ja taky ne, ale kdyz uz Xantii ma a v peknym stavu, tak bych na jiny auto zas tak nechvatal... Vybirat neco a zadny auto nemit, tak to je jasny... 

22:05:31
26.05.2010
26.05.2010

TUNER
-> Nwkt: toho tam uvedenýho nevidim. 

22:03:43
26.05.2010
26.05.2010

Nwkt
TUNER 26.05.10 22:00:02 napsal: → Syny: Kdybych se měl rozhodnout mezi bramborem nebo xantií (tu parkuje strejda hned vedle báva,taky f kombajnu)......myslim že bych nezaváhal ani na pikosekundu co zvolit........A zvolil forda 

22:00:02
26.05.2010
26.05.2010

TUNER
Jj,servis Invelt v Plzni. Tatík tam má někoho známého,takže je možný že je trochu jinej přístup...Najeto fakt netušim...počítam kolem 160-170 000 km.
Levnější jsou proto,protože E90 a spol jsou min o dva roky novější modely které jsou stále aktuální,E60ka má už nástupce a je to teda "starej" model,proto ten rozdíl v cenách
-> Syny: Kdybych se měl rozhodnout mezi bramborem nebo xantií (tu parkuje strejda hned vedle báva,taky f kombajnu)......myslim že bych nezaváhal ani na pikosekundu co zvolit........
Levnější jsou proto,protože E90 a spol jsou min o dva roky novější modely které jsou stále aktuální,E60ka má už nástupce a je to teda "starej" model,proto ten rozdíl v cenách

-> Syny: Kdybych se měl rozhodnout mezi bramborem nebo xantií (tu parkuje strejda hned vedle báva,taky f kombajnu)......myslim že bych nezaváhal ani na pikosekundu co zvolit........
20:45:33
26.05.2010
26.05.2010

Syny
-> Jirik_Tuňák: Boha jeho snad nechces Brambora a misto Xantika?
20:36:45
26.05.2010
26.05.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TUNER: Jinak moc pěknej. 

20:36:33
26.05.2010
26.05.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> TUNER: Totok vím, to je jako E91 (kombi) a E90 (sedan) a E92 (kupé) a E93 (kábrrro) u trojkový.
Kam jezdíte do servisu ? Invelt ? Kolegyně z nich moc nadšená nebyla a jezdí s kompaktem do DE.
2004, takže máte tuhle řadu od čerstva. Kolik máte naježděno ?
A poslední dotaz.
Prolezl jsem toho hodně, dneska jsem se na jednoho kombiho byl taky podivat, ale proč jsou levnější než trojky E90 ? Co jsem koukal po dílech, tak jsou taky převážně levnější.
Kam jezdíte do servisu ? Invelt ? Kolegyně z nich moc nadšená nebyla a jezdí s kompaktem do DE.
2004, takže máte tuhle řadu od čerstva. Kolik máte naježděno ?
A poslední dotaz.

19:36:09
26.05.2010
26.05.2010

Tomáššš
-> TUNER: riadne delo ...



19:33:53
26.05.2010
26.05.2010

TUNER
E60 - sedan
E61 - kombi
Tatík má kombajna,takže E61ku. Motorizace 525d - trošku posílená na 225 PS a 520 Nm.Rok 2004. Do servisu jak s čím,oleje doma ale jinak servis.
Osobní prohlídka neni problem.
E61 - kombi
Tatík má kombajna,takže E61ku. Motorizace 525d - trošku posílená na 225 PS a 520 Nm.Rok 2004. Do servisu jak s čím,oleje doma ale jinak servis.
Osobní prohlídka neni problem.
17:16:25
26.05.2010
26.05.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák: "Říkám jim to pořád... neber úplatky, neber úplatky, nebo se z toho zblázníš. Ale je to marný, je to marný, je to marný...!" 

11:34:34
26.05.2010
26.05.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dobrý den.
Jsem někde četl, že máte BMW 5, řadu E60.
Chtěl bych se zeptat, jestli máte konby
a nebo sedan. Jakou motorizáciji, rok výroby a zda jezdíte do značkového servisu. Něco jsem prolezl a naštudoval, ale za nějaké poznatky a najeté km bych byl rád. Díky. Jiží

Jsem někde četl, že máte BMW 5, řadu E60.
Chtěl bych se zeptat, jestli máte konby
