skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:22:39
25.06.2015
25.06.2015

Mantrabeach
-> Tuner#2: kdypak planujete sraz?kdybych byl doma přijel bych se podívat pokud bych mohl.
17:23:57
23.06.2015
23.06.2015

T
-> Tuner#2: :


17:04:56
23.06.2015
23.06.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: -> T: Honzovo sraz probehne konzultaci s Vami panove 

13:07:26
23.06.2015
23.06.2015

T
-> Eidy: : nene, na druhou stranu... Orlí hnízdo, ale jak píšu, není to jisté...s..e mě to :-/
doufám, že mi minimálně vyjde ten Honzovo sraz.....
doufám, že mi minimálně vyjde ten Honzovo sraz.....

10:47:25
23.06.2015
23.06.2015

Eidy
-> T: To Maďarsko? Opít se můžeš i v Pohoří.
Ale jo no, tak uvidíš.
Ale jo no, tak uvidíš.10:44:13
23.06.2015
23.06.2015

T
-> Eidy: : ještě nevím, že mi tam banda kámarádů hodila vidle s jedním výletem, na který se chystám už několik let :-/
10:08:21
23.06.2015
23.06.2015

Eidy
-> MOLSO: Další další je až za 3 týdny, tak mě neblbni. 

10:06:52
23.06.2015
23.06.2015

MOLSO
-> Eidy: u mna je dalsi vikend ten co teraz nasleduje 

10:05:38
23.06.2015
23.06.2015

Eidy
-> MOLSO: Jak další? Je to příští týden, čili příští víkend.
10:00:43
23.06.2015
23.06.2015

MOLSO
-> Eidy: som na to pozeral a je to az dalsi dalsi vikend .... no malem som si kákol 
asi aj tak nestihnem do motoru natlacit vitaminy od urbiho
a par dni pred zrazom to rozoberat nechcem lebo sa vzdy ako na potvoru nieco vykundí ..... asi to pre istotu necham tak

asi aj tak nestihnem do motoru natlacit vitaminy od urbiho
a par dni pred zrazom to rozoberat nechcem lebo sa vzdy ako na potvoru nieco vykundí ..... asi to pre istotu necham tak09:49:47
23.06.2015
23.06.2015

Eidy
-> MOLSO: Baže. Copak, nestíháš?
09:47:37
23.06.2015
23.06.2015

MOLSO
-> Eidy: to je uz buduci vikend ?


09:36:02
23.06.2015
23.06.2015

Eidy
Když už jsi nebyl v Běšinech, tak co ten Pohofest? Příští víkend? 

12:05:46
21.06.2015
21.06.2015

T
-> Milan 136: : uvidíme, až to projedu, tak budu moudřejší a dám vědět 

11:02:08
21.06.2015
21.06.2015

Milan 136
-> T: ja mysle jako od nekoho, ne kupovat :-D
Jinak u Tebe spis hlavne aby to jezdilo a neobjevily se nejaky dalsi nasledky ty podlozky. Ale snad ne, kdyz to ma tlaky. To by se tam neco pokazilo hned
Jinak u Tebe spis hlavne aby to jezdilo a neobjevily se nejaky dalsi nasledky ty podlozky. Ale snad ne, kdyz to ma tlaky. To by se tam neco pokazilo hned
10:57:00
21.06.2015
21.06.2015

T
-> Milan 136: : dokud je vzorek, tak se nic zkoušet nebude


10:46:30
21.06.2015
21.06.2015

Milan 136
-> T: 
třeba by to fakt vypadalo divně, chtělo by to zkusit

třeba by to fakt vypadalo divně, chtělo by to zkusit
10:45:00
21.06.2015
21.06.2015

T
-> Milan 136: :


21:34:09
20.06.2015
20.06.2015

Milan 136
-> T: tak je aspoň víc nafoukni

21:08:47
20.06.2015
20.06.2015

T
-> minno: : díky pane 
-> Mates: , -> Milan 136: : počasí a jak psal Nwkt...ale snad to bude Ok, jen konečně počasí a kapku času n projetí
-> Tuner#2: : tam píšou samou kravinu taky
-> Deacon: : profil je supééér


-> Mates: , -> Milan 136: : počasí a jak psal Nwkt...ale snad to bude Ok, jen konečně počasí a kapku času n projetí

-> Tuner#2: : tam píšou samou kravinu taky

-> Deacon: : profil je supééér

T/Éro

