T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:51:42
20.06.2015
Milan 136
-> Nwkt: ale zase ji to vyplivlo, takzetakze snad ok :)
20:47:57
20.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 20.06.15 20:47:06: Ne a popravdě byl jsem rád, že jsem auto nestihnul, to by nebyla moc pěkná premiéra.
20:47:48
20.06.2015
Nwkt
-> Deacon: Jj. technikou. sežralo mu to podložku. Viz problémy se svíčkou níže
20:47:06
20.06.2015
Deacon
-> Tuner#2: A tvrzení se potvrdilo 6 ale u Téčka jeho neúčast byla zaviněná něčím jiným, ne?
20:42:02
20.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Na FB psali, že auto se deštěm nerozpustí 5
20:38:28
20.06.2015
Mates
-> Deacon: To bylo 1 , takový na Běšinech jsem ještě nezažil, pořád jsem zatahoval okna a zavíral kapotu
20:28:18
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon: :-D
20:17:42
20.06.2015
Deacon
-> Milan 136: Ale ten profil.. 2 3
20:13:31
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon: 3
-> T: auto krásný, ale v kempu chybělo
20:12:29
20.06.2015
Deacon
-> Mates: Počasí bylo suprový 3
20:09:06
20.06.2015
Mates
-> T: Hezký 2 jen škoda, že nevyšlo počasí na Běšiny abys přijel.
19:57:16
20.06.2015
minno
-> T: krásne vyladené erko :)
19:20:11
20.06.2015
T
trošku jsem upravil popis a dal aktuální fotky....
15:10:10
18.06.2015
Fifa
-> T: Zajížděl jsem Ferodo DS 2500 co mám teď na autě.
-> vhml: Právě proto je důležitý porochlazování, abys destičky neupekl. I proto se v návodě píše o teplotě kotoučů. Měřit ji v domácích podmínkách už je trochu obtížněnjší.
upraveno 1x, naposled 18.06.2015 15:11:53
18:22:46
17.06.2015
vhml
S tím zajížděním zase ocaď pocaď. Pokud se to přežene, tak se z nový destičky vypeče pryskyřice a může se rovnou zahodit, nebo se jí zdlouhavě pokoušet rozbrousit.
18:08:24
17.06.2015
T
-> Toušík: : no šestka podložka 40 spíš je otázka kde se vzala 4 40
otázka za jeden bludišťák 40
17:25:45
17.06.2015
Toušík
-> T: Jen tak pro zajímavost co znamená podložka č. 6 ??
17:03:27
17.06.2015
krtik
Pěkný návody! :-)
Tak vidím, že jsem nezajížděl úplně zle, ale ani úplně dobře 3.

K těm teplotám: ty nalepovací teploměry jsou za rozumný peníz, ne? Dá se to použít? Tak je ale zase potřeba počítat s rozdílnou teplotou, než je na činné ploše - víte někdo nějaké pravidlo pro určení rozdílu teploty?
16:59:38
17.06.2015
T
asi tak na 99% záhada "co se kde vzalo v motoru" vyřešena...vypadá to na podložku č.6
svíčky jsem nasadil, ještě vyperu filtry rovnou a snad se zítra dostanu k projetí a bude vše OK pro cestu do Běšin....
16:56:27
17.06.2015
T
-> Fifa: : a co jsi takhle zajížděl za desky pro zajímavost ? :-)
Extreme Tyres