skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:46:59
17.02.2019
17.02.2019

Eidy
-> T: Oho, paráda. Nějaká podpěra bude?
20:33:19
17.02.2019
17.02.2019

T
Krmení dozapojit, ale na hrubo by bylo 

12:26:09
15.02.2019
15.02.2019

T
-> Eidy: já doufám, že tohle bude dospělej motor, takže spíš kus buřta 

07:17:07
15.02.2019
15.02.2019

Eidy
-> T: Sunar a kýbl s vodou. 

21:25:24
14.02.2019
14.02.2019

T
A teď to jen něčím nakrmit a pak to vypláchnout 

21:22:21
13.02.2019
13.02.2019

T
Tak praskle to není, to je jen chlup
Levý na fotce je převrtany, takže může být někde chyba, ale rosí i pravý s novým ze sady na repas, dal jsem starý odvzdušňovák a uvidím zítra...

Levý na fotce je převrtany, takže může být někde chyba, ale rosí i pravý s novým ze sady na repas, dal jsem starý odvzdušňovák a uvidím zítra...
09:44:46
12.02.2019
12.02.2019

Antony - zrušená registrace
-> MVM 12.02.19 09:25:32: pravda, pravda, taky jsem upravovat (opravoval) dosedací plochy pro odvzdušňováky stejným způsobem 

09:25:32
12.02.2019
12.02.2019

MVM
-> T: Máš ty správný odvzdušňováky? Prohlídni si tvar těsnícího kužele kde "píše" oproti sedlu. Sedlo mnohdy vyčistím do správnýho úhlu nabroušeným vrtákem v ruce protočím,ale nesmí vrták skákat Někdy má i odvzdušňováček příliš dlouhou špičku kterou je potřeba snížit.. Určitě se nic nevyřeší větším dorváním nebo silou. To stačí dotáhnout jen do citovýho kontaktu.. 

09:04:28
12.02.2019
12.02.2019

vinorak
nikdy jsem neměl u hliníkovej bendixů problém že by netěsnily, buď fungujou, nebo je utrženej odvzdušňovák, jiná varianta není :D kdyby si potřeboval, tak mám několik párů na skladě 

22:16:19
11.02.2019
11.02.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.02.19 22:01:00: Tak pokud to klame a není to prasklina, tak jen dobře, koukal jsem prvně v malém na mobilu. Pokud to jen takhle rosí, tak to mám vždycky když dělá brzdy. Už jsem kdysi hned po skládání z toho byl na prášky, protože prostě do druhého dne kapička. Ideální je s tím vyjet a jezdit, ono se to nějak "zatáhne" a je klid. Pokud mám auto na špalkách, tak mě pomohlo to omýt teplou vodou (navlhčený hadr) a dát gumové zátky. Udělá to párkrát a pak to dá pokoj. Nevím, nechápu, dotahuju dle švagra tak akorát a stejně s tím mám potíž.
22:05:23
11.02.2019
11.02.2019

U-Geen
-> Eidy: ja taky vidim odlesk toho krouzku za tim :)
22:01:00
11.02.2019
11.02.2019

T
Prasknutí jsem si nevsimnul...to zítra kouknu,ale už je prevrtny zavit a i tak asi málo masa zřejmě...jinak kape i druhá strana,kde je původní zavit...každopádně nic moc 

21:53:09
11.02.2019
11.02.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.02.19 21:47:20: Bohužel to tak vypadá 

21:52:12
11.02.2019
11.02.2019

Kocvin
-> T 11.02.19 20:33:24: Si s těmi brzdami vzadu teda užíváš.. 

21:47:20
11.02.2019
11.02.2019

Eidy
-> Tuner#2: Jo takhle. No já viděl tekoucí šroub, ale ta prasklina vypadala jen jako odlesk. Nenapadlo by mě, že prskne odlitek.

21:21:49
11.02.2019
11.02.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.02.19 21:20:05: Hodně utáhlý to už asi bylo, když je to prasklé ne?
21:20:05
11.02.2019
11.02.2019

Eidy
-> T: Netěsní? Co s tím? Vyndat a nechat někde srovnat sedlo. Nebo zkusit hodně utáhnout. Tak čtvrt otočky před utržením.
20:33:24
11.02.2019
11.02.2019

T
Ne vždy se daří...
08:34:53
27.01.2019
27.01.2019

T
-> Eidy: já jsem si říkal, kde jsem to jen viděl
pak je to vyřešené 


23:08:01
26.01.2019
26.01.2019

Eidy
-> T: Tak lepší je to dát tam, kde proudí vzduch. A to u toho čela určitě bude, to je ozkoušené. Na tom podběhu nevím. Mě to na podběhu neudělalo prakticky nic.