Tak chladič si můžu na konec vybírat...
Ale teď by mě spíš zajimalo, jestli je na škodu mít ten chladič "nad motorem" ? Možnost je na příčku k mřížce čela a nebo na podbeh, což je pro mě snazší, ale je to výš právě než na té příčce.....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:58:33
26.01.2019
26.01.2019

T
17:31:24
25.01.2019
25.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 14:54:58: Jo až doma jsem si zvětšil, že ten Milers je jen 10W40. 

14:54:58
25.01.2019
25.01.2019

T
-> Tuner#2: obráceně
přemýšlel jsem, jestli to sem dám nebo ne
-> Eidy: a to je hezký



-> Eidy: a to je hezký

13:56:34
25.01.2019
25.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 12:00:47: Total na zajetí a Millers pak? Tady Tě za to sežerou, zajíždět máš na M6AD 

13:28:19
25.01.2019
25.01.2019

Eidy
-> T: Pivem a jen tak. Že je pátek. 

12:46:32
25.01.2019
25.01.2019

T
-> Eidy: čím a co slavíš ? 

12:41:00
25.01.2019
25.01.2019

Eidy
-> T: Já se namažu dneska večer. 

12:00:47
25.01.2019
25.01.2019

T
Mazat,mazat a mazat 

05:23:39
21.01.2019
21.01.2019

T
-> Eidy: zatím nic...půjde do skladu 

00:13:51
21.01.2019
21.01.2019

Eidy
-> T: A co bude se starým motorem?
20:38:24
20.01.2019
20.01.2019

T
Konečně se začíná něco dít 

15:05:09
19.01.2019
19.01.2019

m8rinek
-> MVM: A nebo to mají dobre zamaskovane. Aneb tělesa ,,weberu,, od Jenvey nebo vykastrovany rozdělovat na pouhý distributor:))).
14:03:21
19.01.2019
19.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 19.01.19 13:47:13: Však jo, já už na autě přehodnotil tolik věcí 

13:54:03
19.01.2019
19.01.2019

MVM
-> T 19.01.19 13:47:13: Samozřejmě že toto vychází líp cenově a je to přesnější než jakýkoliv rozdělovač - proto píšu že je to krok vpřed.
Ale jsou historici který to prostě klasický mit musí .. a mají i parametry motoru.. tak to bylo myšleno.

13:47:13
19.01.2019
19.01.2019

T
-> Eidy: , -> Tuner#2:
nojo no a taky jsem chtěl nutně weber.......jenom blbec nemění názory, jsem někde slyšel
-> MVM: má, ale to bych se možná dostal na podobné peníze a tohle by mělo být přeci jen krok vpřed

nojo no a taky jsem chtěl nutně weber.......jenom blbec nemění názory, jsem někde slyšel

-> MVM: má, ale to bych se možná dostal na podobné peníze a tohle by mělo být přeci jen krok vpřed

12:34:00
19.01.2019
19.01.2019

MVM
-> T: S pořádným rozdělovačem to jede téměř stejně
Ovšem tyhle zapalka se líp jednodušeji ladí a zvlášť ten co má T2 je propracovanější,celkově je to větší kultura a posun kupředu. Ale zase každá mechanika v klasickým autě má svý kouzlo. 


12:07:11
19.01.2019
19.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
11:56:13
19.01.2019
19.01.2019

Eidy
-> T:



10:00:07
19.01.2019
19.01.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
07:42:34
19.01.2019
19.01.2019

T
Aby si nemyslel Honza, že mi jen tak ujede


