
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil 8.9.2006 od uživatele TC tady z virtu. Jde původně o bílýho rapida 130 L z roku 1985. Ke mně se auto dostalo ve stavu, kdy má vyvařený bolavý místa, modro-černej lak a motor z favorita 135. A tak to všechno začalo...
Zprvu to byla obrovská euforie, auto vypadalo velice slušně, jezdilo docela spolehlivě, co víc si v 18 letech přát...
Jenže časem přišli různý nápady na vylepšení a taky první nezbytný opravy, takže jsme během následujícího roku dokoupil komplet plasty, kola Apolla s novým obutím, nový rádio...Dodnes strašně rád vzpomínám na ty hektický chvíle před srazama, kdy jsem dodělával, prahy, leštil ještě v noci a nemohl se dočkat rána. Stihl jsem taky absolvovat sraz v Běšinách, ikdyž jen jako spolujezdec a tam se to asi zlomilo.Chvíli jsme přemýšlel a pak bylo rozhodnutí jasný, chci to jezdit taky.
Takže auto se před Vánocema 2008 přesunulo do dílny, ale co teď... ?
základní plán byl udělat zadní brzdy, přední nápravu a poladit motor
Po dlouhých úvahách se rozhodlo i to, že přibudou lamináty ala RH, ale že to vyrobíme sami ( nikdy víc... :-) ), takže náprava šla dolů a začal jsem nakupovat věci, zadní brzdy jsem sfoukl ještě před Vánocema, potom se začaly vytvářet lamináty, jenže mrzlo, neschlo to, vypadalo to na nic, takže jsem p 4 měsících objednal lamináty od p. Krajanského. Důležitým člověkem při přestavbě je Kapřík Faster, kterej mě hodně pomohl s nápravou, utvrdil mě v tlumičích z Motexu atd. Dny plynuly, přiblížilo se zkouškový a auto stálo, no a dnes jsem se na to zase vrhnul...
udělat...... vodu a elektriku a bude to hotový. Teda z části, pak ještě držáky sedaček, výztuhy na pásy, lamináty..
Motor :
Favorit 135 po GO, jinak bez větších zásahů
Karburátor přetryskovaný na 130
repase alternátoru
nové svíčky + kabely
příčný výfuk + svody ( zatím klasický ) výroba www.volny.cz/skoda-vyfuky
olej
vačka 270/270 ... je doma
Podvozek :
nové přední brzdy - kompletní repase 4 pístů, nové hadice + trubky
nové zadní brzdy ( přetěsněný prasatka, výměna všeho drobnýho uvnitř za nový, nový origo stará výroba bubny, nový obložení )
komplet repase + vyztužení přední nápravy, maximum možný nových a origo stará výroba dílů
nataženy nový brzdový trubky + hadice, spojková trubka hadice, vytaženo topení+ hadice, příprava na zavedení nových trubek na vodu v plastu...
Karoserie :
kompletně nová podlaha, znovu přivařeny držáky nápravy, oškrabanej celej předek auta, vše natřeno základovkou, nástřik bodyčkem
zadní červeno-bílé lampy
Interier :
sportovní volant
přídavné budíky - tlak oleje + voltmetr
interiér komplet vykuchanej
Kola :
Zprvu to byla obrovská euforie, auto vypadalo velice slušně, jezdilo docela spolehlivě, co víc si v 18 letech přát...
Jenže časem přišli různý nápady na vylepšení a taky první nezbytný opravy, takže jsme během následujícího roku dokoupil komplet plasty, kola Apolla s novým obutím, nový rádio...Dodnes strašně rád vzpomínám na ty hektický chvíle před srazama, kdy jsem dodělával, prahy, leštil ještě v noci a nemohl se dočkat rána. Stihl jsem taky absolvovat sraz v Běšinách, ikdyž jen jako spolujezdec a tam se to asi zlomilo.Chvíli jsme přemýšlel a pak bylo rozhodnutí jasný, chci to jezdit taky.
Takže auto se před Vánocema 2008 přesunulo do dílny, ale co teď... ?
základní plán byl udělat zadní brzdy, přední nápravu a poladit motor
Po dlouhých úvahách se rozhodlo i to, že přibudou lamináty ala RH, ale že to vyrobíme sami ( nikdy víc... :-) ), takže náprava šla dolů a začal jsem nakupovat věci, zadní brzdy jsem sfoukl ještě před Vánocema, potom se začaly vytvářet lamináty, jenže mrzlo, neschlo to, vypadalo to na nic, takže jsem p 4 měsících objednal lamináty od p. Krajanského. Důležitým člověkem při přestavbě je Kapřík Faster, kterej mě hodně pomohl s nápravou, utvrdil mě v tlumičích z Motexu atd. Dny plynuly, přiblížilo se zkouškový a auto stálo, no a dnes jsem se na to zase vrhnul...
udělat...... vodu a elektriku a bude to hotový. Teda z části, pak ještě držáky sedaček, výztuhy na pásy, lamináty..
Motor :
Favorit 135 po GO, jinak bez větších zásahů
Karburátor přetryskovaný na 130
repase alternátoru
nové svíčky + kabely
příčný výfuk + svody ( zatím klasický ) výroba www.volny.cz/skoda-vyfuky
olej
vačka 270/270 ... je doma
Podvozek :
nové přední brzdy - kompletní repase 4 pístů, nové hadice + trubky
nové zadní brzdy ( přetěsněný prasatka, výměna všeho drobnýho uvnitř za nový, nový origo stará výroba bubny, nový obložení )
komplet repase + vyztužení přední nápravy, maximum možný nových a origo stará výroba dílů
nataženy nový brzdový trubky + hadice, spojková trubka hadice, vytaženo topení+ hadice, příprava na zavedení nových trubek na vodu v plastu...
Karoserie :
kompletně nová podlaha, znovu přivařeny držáky nápravy, oškrabanej celej předek auta, vše natřeno základovkou, nástřik bodyčkem
zadní červeno-bílé lampy
Interier :
sportovní volant
přídavné budíky - tlak oleje + voltmetr
interiér komplet vykuchanej
Kola :
Qwert/Rapid130L - komentáře:
21:18:45
23.03.2008
23.03.2008

havlik
-> kaprik faster: 

21:18:44
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
Zkuste se nějak domluvit
jakože taky mi přišlo divný jak bych to dvzdušnoval...a hlavně jak bych zacpával tu dírku po ní,,,
jakože taky mi přišlo divný jak bych to dvzdušnoval...a hlavně jak bych zacpával tu dírku po ní,,,21:17:43
23.03.2008
23.03.2008

Kapřík
-> havlik: no stačí když vyhodí tu část co jde od kohoutu k topení pokud se nepletu ne? Musí tam zůstat hadička od chladiče nakonci s kohoutem na odvzdušnění

21:15:39
23.03.2008
23.03.2008

havlik
-> Qwert..: malou tam nech kvůli odvzdušnění chladí soustavy
21:15:34
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
-> kaprik faster: no ono to s těma většíma kolama asi ani moc nepojede...:-)
21:11:04
23.03.2008
23.03.2008

Kapřík
-> Qwert..: hezky pojedeš brrrrm brrrm brrrm pomalu
Aby jsme si Tě pěkně mohli prohlídnout až pojedeš okolo
S hadičkama jak píše Karel.... dvě spojit a tu malou hoď do prdele a je to
Aby jsme si Tě pěkně mohli prohlídnout až pojedeš okolo
S hadičkama jak píše Karel.... dvě spojit a tu malou hoď do prdele a je to
21:11:01
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
super...vypustim vodu, vyrvu topení, a ono si to samo řekne co a jak, každopádně 2 tlustý spojím a malou nějak vyřeším...
21:09:29
23.03.2008
23.03.2008

Karel.
-> Qwert..: ta malá je na odvzdušění dej ji do řitě a ty dvš spoj

21:08:43
23.03.2008
23.03.2008

Karel.
-> Qwert..: nerozsekáš, nesmíš jet hned jak prase, chce to zkušenosti a pak budeš drandit jak závodník

21:07:38
23.03.2008
23.03.2008

havlik
-> Qwert..: ta malá hadička vede jen mezi topenim a chladičem a je tam pro odvzdušenění
21:06:56
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
-> kaprik faster: no počkej a udkud potom natáhnu tu malou do kufru ?
21:05:56
23.03.2008
23.03.2008

Kapřík
-> Qwert..: no tak jdou tam dvě hadice z motoru. Tak bych to vyřešil hned nějak u motoru. Prostě jen udělal okruh hned tam, aby to nešlo už do auta

21:04:30
23.03.2008
23.03.2008

Kapřík
-> Qwert..: tyjo tak to bych čekal mnohem víc ředidla
No hlavně že to šlo stříkat
No hlavně že to šlo stříkat
21:04:29
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
hele kluci a když už vás tu mám, poradtě...
když vytáhnu topení...do něj vedou 2 hadice a z něj malá co vede přes kufr dopředu...jak to vyřešit s absencí topení? zkrátka nechci tam topení, stejně topilo na hovno, a nějak si nejsem jistej těma hadicema

když vytáhnu topení...do něj vedou 2 hadice a z něj malá co vede přes kufr dopředu...jak to vyřešit s absencí topení? zkrátka nechci tam topení, stejně topilo na hovno, a nějak si nejsem jistej těma hadicema
20:58:55
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
-> kaprik faster: ani moc ne, je na to spešl ředidlo, ale tak max 10 % jse toho přidával
20:57:14
23.03.2008
23.03.2008

Kapřík
-> Qwert..: ten alkyton se musel hodně ředit že? Když je normálně tak hustej. To muselo padnout ředidla. Ale je fakt, že stříkaný se to dostane fakt všude
-> Karel.: taky su zvědavej co se z něj vyklube
-> Qwert..: -> Karel.: překlikávat mezi 3 kartama aut je docela sranda

-> Karel.: taky su zvědavej co se z něj vyklube

-> Qwert..: -> Karel.: překlikávat mezi 3 kartama aut je docela sranda

20:55:29
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
-> Karel.: chtěl bych to prezentovat ažt jako hotovou věc, taky dooufám ,že to hned na těch Běšinách ( pokud teda pojedu ) nerozsekám

20:53:07
23.03.2008
23.03.2008

Qwert..
-> kaprik faster: no zítra si vezmnu minimálně masku, ale vyapdá to krásně nastříkaný ten alkyton, dostane se to uplně všude

20:52:31
23.03.2008
23.03.2008

Karel.
-> kaprik faster: mlží dost, jsem zvědavej jestli to bude stát za to, jinak foťák vem a dej sem fotky normální, nemáš to jedno jestli to uvidíme teď nebo za měsíc

20:48:00
23.03.2008
23.03.2008

Kapřík
-> Qwert..: já když stříkám tak respirátor ještě do nosu kousky vaty
Lepší než pak kašlat barvu
No to su teda zvědavej na čem vyjedeš
Lepší než pak kašlat barvu
No to su teda zvědavej na čem vyjedeš
Qwert/Rapid130L
