
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
    Š 1202 STW de luxe, r.v. 1969 
- pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
      - pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
1202 STW ´69 - komentáře:
19:39:54
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
19:39:38
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
svinstvo
							19:38:27
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
19:38:06
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
19:37:46
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
AC
							19:26:49
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
palubka půjde asi do černé kladívkové barvy 
	
19:26:22
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
19:26:09
14.10.2022
14.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
tak dnes jsme s kámošem pokročili zase trochu, shodili palubku, natahali elektriku, zatím světla, blinkry, kravinky, a pak demontáž vodní pumpy a AC pumpy...
							
14:35:49
13.09.2022
13.09.2022

j_j
			
				
			
		
		
-> Kilián:  tak hoď prosím na email javurekjan@email.cz
	14:03:47
12.09.2022
12.09.2022

Kilián
			
				
			
		
		
-> j_j: Mám jen to sem k Tobě nevložim
	11:06:08
12.09.2022
12.09.2022

j_j
			
				
			
		
		
-> Kilián:  chápu :) taky udělám palubku 1202 čeřínkem, měl bys prosím foto ?
	10:32:51
12.09.2022
12.09.2022

Kilián
			
				
			
		
		
-> j_j: No já ten plech GL palubky neměl tolik čeřínkový prostě

Dal jsem 2 vrstvy a pak do trouby
	
Dal jsem 2 vrstvy a pak do trouby
10:18:24
12.09.2022
12.09.2022

j_j
			
				
			
		
		
-> Kilián:  čeřínek je od slova "čeřit" :D tady máš fotku z vnější strany vnitřního zrcátka Š 110 L , dal jsem 3x vrstvy /5 min pauza mezi nimi/ a pak pistolí.  do motoru STW ideální, to je tank ;)
 do motoru STW ideální, to je tank ;)
							 do motoru STW ideální, to je tank ;)
 do motoru STW ideální, to je tank ;)09:25:42
12.09.2022
12.09.2022

Kilián
			
				
			
		
		
-> j_j: Ty to máš už takové hodně čeřínkové  
 
Já když dělal plech do GL palubky, tak jsem laboroval, abych měl stejnou strukturu jako byla origo. Takže jsem to stříkal hodně tenkyma vrstvama a povedlo se to trefit na 100%
	 
 
Já když dělal plech do GL palubky, tak jsem laboroval, abych měl stejnou strukturu jako byla origo. Takže jsem to stříkal hodně tenkyma vrstvama a povedlo se to trefit na 100%

22:03:49
04.09.2022
04.09.2022

Lubes120
			
				
			
		
		
21:39:47
04.09.2022
04.09.2022

j_j
			
				
			
		
		
-> Lubes120:  kašli na utírání  
  
 
	 
  
 
21:14:03
04.09.2022
04.09.2022

Lubes120
			
				
			
		
		
-> Bukaj 04.09.22 20:48:28:  áno to viem len tam na prístrojovkach je to také viac zaliate tá štruktúra a tým pádom ľahko utieratelne 
	
21:07:12
04.09.2022
04.09.2022

j_j
			
				
			
		
		
21:06:54
04.09.2022
04.09.2022

j_j
			
				
			
		
		
21:06:40
04.09.2022
04.09.2022

j_j
			
				
			
		
		
 1202 STW ´69
            1202 STW ´69
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      
 
                                                                                                        




 
 




