 12.12.2024
  12.12.2024
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
    Š 1202 STW de luxe, r.v. 1969 
- pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
      - pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
1202 STW ´69 - komentáře:
12:32:31
12.12.2024
12.12.2024

j_j
			
				
			
		
		
auto je přihlášené na mě ! yesssssssss..........  12.12.2024
  12.12.2024
	 12.12.2024
  12.12.202409:16:20
27.03.2024
27.03.2024

j_j
			
				
			
		
		
S kamarádem finišujeme s brzdami, natahali jsme vše nové v mědi, jediné co zůstalo staré je "zadek" a to kostka nad diferákem + vedení ke kolům. Teď ještě musíme brzdy seřídit.
	10:37:47
09.09.2023
09.09.2023

j_j
			
				
			
		
		
-> Bukaj:  napsali mi, ze mam dvoumistnou  sanitku a bylo jim to uplne egál :) skoda, ze tam nehodili MBX, to bych ty papiry prodal za 50 000 :D
	16:20:24
08.09.2023
08.09.2023

Bukaj
			
				
			
		
		
-> j_j: 
Tak držím palce, ať to vyjde
Já také nedávno po svém vyřešil šlendrián jednoho vozidla z dědictví a dopadlo to dobře...
	
Tak držím palce, ať to vyjde

Já také nedávno po svém vyřešil šlendrián jednoho vozidla z dědictví a dopadlo to dobře...
12:20:59
08.09.2023
08.09.2023

j_j
			
				
			
		
		
S STW musím na podvalu /možná po ose na pankáče :D/ na STK na prohlídku na přání zákazníka, kde mi vystaví protokol, že se jedná o COMBI, napíšou správný VIN, počet míst atp a stím pak půjdu na dopravák, kde vůz přehlásím na sebe s již správnými údaji. Vozu zůstanou okresní SPZ, jsou to docela oplejtačky protože, dědicové ztratili oba TP, škodovka ztratila záznamy z Vrchlabí pro rok 1969, dopravák pojebal totálně duplikát TP  ale je to na dobré cestě....
  ale je to na dobré cestě....
	 ale je to na dobré cestě....
  ale je to na dobré cestě....14:30:42
25.08.2023
25.08.2023

j_j
			
				
			
		
		
při vystavování duplikátů TP mi napsali, že mám dvoumístnou sanitku kvůli tomu, že číslo motoru a rámu začíná č. 5  pro sanitky- jednám s registrem vozidel o nápravě, protože by mě jinak vyhodili na STK 
	
14:30:44
09.08.2023
09.08.2023

j_j
			
				
			
		
		
14:30:26
09.08.2023
09.08.2023

j_j
			
				
			
		
		
17:36:27
02.08.2023
02.08.2023

j_j
			
				
			
		
		
tak jsou na světe duplikáty TP, autu zůstanou původní SPZ  mám radost...nesedí mí čísla na autě a v TP, ale o tom zase jindy.... na autě mám 5 /označení pro sanitku nebo náhradní motory/ v TP pak 4 /standart STW/...šestimístná čísla za "předčíslem" se pak shodují, vše je původní, důvod je nejspíše ten, že ke konci výroby to sekali jak Baťa cvičky a zbyly jim motory s 5 proto ho mám na svém autě /byť to neni sanitka/ - psal jsem do Muzea škodovky, dám pak vědět. Vtipný je, že mi to velkého TP napsali SANITNI a jen 2 místa k sezení :D no comment.... dnes jsem mluvil se synem původního majitele a auto je kupované v roce 1969 v Tuzexu jako nové, nic neměněno :) jen blatníky přední
 mám radost...nesedí mí čísla na autě a v TP, ale o tom zase jindy.... na autě mám 5 /označení pro sanitku nebo náhradní motory/ v TP pak 4 /standart STW/...šestimístná čísla za "předčíslem" se pak shodují, vše je původní, důvod je nejspíše ten, že ke konci výroby to sekali jak Baťa cvičky a zbyly jim motory s 5 proto ho mám na svém autě /byť to neni sanitka/ - psal jsem do Muzea škodovky, dám pak vědět. Vtipný je, že mi to velkého TP napsali SANITNI a jen 2 místa k sezení :D no comment.... dnes jsem mluvil se synem původního majitele a auto je kupované v roce 1969 v Tuzexu jako nové, nic neměněno :) jen blatníky přední
	 mám radost...nesedí mí čísla na autě a v TP, ale o tom zase jindy.... na autě mám 5 /označení pro sanitku nebo náhradní motory/ v TP pak 4 /standart STW/...šestimístná čísla za "předčíslem" se pak shodují, vše je původní, důvod je nejspíše ten, že ke konci výroby to sekali jak Baťa cvičky a zbyly jim motory s 5 proto ho mám na svém autě /byť to neni sanitka/ - psal jsem do Muzea škodovky, dám pak vědět. Vtipný je, že mi to velkého TP napsali SANITNI a jen 2 místa k sezení :D no comment.... dnes jsem mluvil se synem původního majitele a auto je kupované v roce 1969 v Tuzexu jako nové, nic neměněno :) jen blatníky přední
 mám radost...nesedí mí čísla na autě a v TP, ale o tom zase jindy.... na autě mám 5 /označení pro sanitku nebo náhradní motory/ v TP pak 4 /standart STW/...šestimístná čísla za "předčíslem" se pak shodují, vše je původní, důvod je nejspíše ten, že ke konci výroby to sekali jak Baťa cvičky a zbyly jim motory s 5 proto ho mám na svém autě /byť to neni sanitka/ - psal jsem do Muzea škodovky, dám pak vědět. Vtipný je, že mi to velkého TP napsali SANITNI a jen 2 místa k sezení :D no comment.... dnes jsem mluvil se synem původního majitele a auto je kupované v roce 1969 v Tuzexu jako nové, nic neměněno :) jen blatníky přední17:31:54
31.05.2023
31.05.2023

j_j
			
				
			
		
		
Docela tomu sedi 
							
17:31:09
31.05.2023
31.05.2023

j_j
			
				
			
		
		
17:30:40
31.05.2023
31.05.2023

j_j
			
				
			
		
		
12:30:49
05.05.2023
05.05.2023

j_j
			
				
			
		
		
překvapilo mě jak díky univerzálnosti dílů Š 1200/1201/1202/1203/spart
ak/octávia/felicia/desta :) lze v podstatě vše sehnat na e-shopech :) poměrně pohoda.... 
	
20:47:36
27.04.2023
27.04.2023

j_j
			
				
			
		
		
12:00:18
14.12.2022
14.12.2022

j_j
			
				
			
		
		
dal jsem ten vrchní...barvu palubky jsem nechal namíchat dle originálu do spraye /na fotce za popelníky je ale zatím v plniči/ - ve výsledku je o malinko světlejší, ale tón je správně 
							
11:55:59
14.12.2022
14.12.2022

j_j
			
				
			
		
		
palubka je na místě jen "na sladko", dal jsem trochu jiný, starší typ popelníku, ten z MBčka jsem nový nesehnal. 
	
20:00:45
11.12.2022
11.12.2022

j_j
			
				
			
		
		
Palubka uz je na miste, nemel jsem ale u sebe mobil :) tak aspon jedna fotka...
							09:47:38
31.10.2022
31.10.2022

j_j
			
				
			
		
		
ladím přístrojovku, zatmelil jsem 2x neorigo díry, dal do plniče, nyní budu ladit nedostatky a brousit a tmelit, vzhledem k mému autismu nechám namíchat přesný odstín bílé a dát do spraye :)
	 1202 STW ´69
            1202 STW ´69
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      
 
                                                                                                        




 
 




