
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
00:23:52
09.04.2013
09.04.2013

peter13789
-> Řízek: neni to zlé, ale s M-kovým predom to bolo to pravé ... 

22:49:56
08.04.2013
08.04.2013

afro100
-> Řízek: tak hnedu a zadne celo,kapotu a blataky nechat v bielej .. a mas nanuka v coko poleve :D :D
21:01:11
08.04.2013
08.04.2013

Řízek
-> Qwak:
To je fakt, ale nenapadlo me to. Cernou ale urcite ne. mam rad bilou, to uz by pak nebyl Nanuk
To je fakt, ale nenapadlo me to. Cernou ale urcite ne. mam rad bilou, to uz by pak nebyl Nanuk
05:59:27
08.04.2013
08.04.2013

Qwak
ješte černou .. a bum máš moje auto 

23:06:20
07.04.2013
07.04.2013

Řízek
-> Tampajs: Jo ták
tak to je potom jasné
tak to je potom jasné23:02:23
07.04.2013
07.04.2013

Tampajs
-> Řízek: Jojo výztuha byla z toho bouranýho

22:54:27
07.04.2013
07.04.2013

Řízek
-> Tampajs: AAAaa, už mi to je jasný, já to právě bral podle těch držaků na pridavný světla jak sem je odstranil
22:50:46
07.04.2013
07.04.2013

Tampajs
-> Řízek: Tohle je on :-D tampajs.rajce.idnes.cz/zl
atniky-amerika-podoli
22:46:36
07.04.2013
07.04.2013

Řízek
-> Tampajs: To neni on?
aha
aha22:43:51
07.04.2013
07.04.2013

Řízek
-> havlik: Zas ale Lízátko hned rozlámu
. A kapůtka je jen decentní. Uvidim, ale neni to zas tak divný
. A kapůtka je jen decentní. Uvidim, ale neni to zas tak divný
22:42:40
07.04.2013
07.04.2013

Tampajs
-> Řízek: Ty si taky ťukal vole :-D Mužu ti místo tohohle dát ten s kterym sem ťukal :-D
22:37:19
07.04.2013
07.04.2013

havlik
-> Řízek: tak lízátko je rozhodně fajn, ale ta kapota na Mku vypadala dobře na ty užovce je to fakt divný
22:36:13
07.04.2013
07.04.2013

Řízek
-> havlik: No přemejslel sem jestli to mam nebo nemam zrusit to mraceni, a taky premejslim nad lizatkem, nevim nevim
22:35:26
07.04.2013
07.04.2013

Řízek
-> Vojťas: Jo je to tak hezky, me se to libi. jen musim opravit naraznik predni, protoze mistér Tampajs s nim tukal o zed tenkrat
Jinac ja nic osklivyho na ovalech + chromovanej naraznik nevidim 
Jinac ja nic osklivyho na ovalech + chromovanej naraznik nevidim 
22:18:42
07.04.2013
07.04.2013

havlik
-> Řízek: eště zamračenou kapotu pryč
22:16:30
07.04.2013
07.04.2013

Vojťas
Já sem teda rozhodně za tuhle kombinaci ;) chrom naraznik a ovaly nejdou dohromady.... pěkná změna
14:43:47
02.04.2013
02.04.2013

Petrson
-> Řízek: Heh
No tak jsem asi už vjedma :DDDDDDDDDD
No tak jsem asi už vjedma :DDDDDDDDDD23:00:07
01.04.2013
01.04.2013

Tampajs
-> Lil Flip 130: Pravdu bdíš!!!
-> Řízek: Amatéééreee!!!!
-> Řízek: Amatéééreee!!!!
22:53:39
01.04.2013
01.04.2013

Řízek
-> Lil Flip 130: Tak jezdit bez narazniku urcite nebudu, z toho jsem uz vyrostl. A chromovanej by se mi libil, ale ten by se zas nehodil k zadnim partiim. takze volim numa trraj
. a hlavne tohle je jen hrube pasovani, final bude asi trosku rozdilnej 
. a hlavne tohle je jen hrube pasovani, final bude asi trosku rozdilnej 
22:51:47
01.04.2013
01.04.2013

Řízek
-> Petrson: To neni mozny, to necekal nikdo


NanuK
