skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
18:57:51
01.04.2013
01.04.2013

Lil Flip 130 - zrušená registrace
ten narázník hoď dopiče je to odporny rač chromovej teda ... spiš žadnej
18:56:55
01.04.2013
01.04.2013

Petrson
-> Řízek: Yes ,
trochu sem to čekal ale výsledek mazec!
trochu sem to čekal ale výsledek mazec!20:01:14
31.03.2013
31.03.2013

bajou
-> Řízek: Jo jo, to je jasné 

03:37:44
31.03.2013
31.03.2013

Řízek
-> Bajou:
Co tam bude za svetla to je este ve hvezdach , mu se vyzkouset co bude nejvic slusive 
Co tam bude za svetla to je este ve hvezdach , mu se vyzkouset co bude nejvic slusive 
22:19:49
29.03.2013
29.03.2013

bajou
-> Řízek: Bude i úzkej předek? Zajímací. Co bude za světla? (prosím 2 oko
)
)19:56:48
29.03.2013
29.03.2013

Řízek
-> krtik: ale pšt, nikdo nic neví
taky se na to tesim, sem zvedav na vysledek
taky se na to tesim, sem zvedav na vysledek13:13:53
29.03.2013
29.03.2013

krtik
-> Řízek: jůůů. Těším se, až bude hotovo 

22:59:00
08.01.2013
08.01.2013

Řízek
-> Bajou:
takovej prostor co vidis je este nalevo a napravo, v celku stodola jak krá..
takovej prostor co vidis je este nalevo a napravo, v celku stodola jak krá..
18:11:38
05.01.2013
05.01.2013

bajou
Takovou stodolu bych taky potřeboval 

20:51:29
26.08.2012
26.08.2012

Řízek
Tak po dlouhe dobe sem se zase v tom hrabal a myslim ze uspesne sem nahradil Lekra Sedrem, nechapu proc sem to neudelal uz davno
me pocity o tom ze to nejede zmizely. ted to jede jak hova..
me pocity o tom ze to nejede zmizely. ted to jede jak hova..
20:12:23
26.08.2012
26.08.2012

Řízek
-> Bajou: diky pane
ale video se delalo uz davno, este pred lakem, ale libi se mi taky
ale video se delalo uz davno, este pred lakem, ale libi se mi taky
17:08:53
19.08.2012
19.08.2012

bajou
-> Řízek: Moc pěkný auto a hrozně se mi líbí video o něm


01:34:18
18.08.2012
18.08.2012

Řízek
neco se chysta...

23:39:12
14.06.2012
14.06.2012

Řízek
tak mam zasebou tyden jezdeni s Nanukem

22:24:19
09.02.2012
09.02.2012

Řízek
-> jarda.u1: Tak chtel sem ho prodat, jenze to nikdo nechce to zaprvy a za druhy sem si to rozmyslel. mam jiste plany s Nanučkem tak snad se zadari...zalezi jak budu mit čas 

22:24:26
08.02.2012
08.02.2012

jarda.u1
-> Řízek: a co bude s motorem?Jsi ho chtel prodat,ne?
22:16:21
08.02.2012
08.02.2012

Řízek
Potřebuju jaro

23:29:39
19.07.2011
19.07.2011

Řízek
-> Petrson: Jo to jo, konecne se zaclo na Boruvce poradne pracovat, ale tizi nas cas, jinak kastle je uz cela v kitu a podle miho pripravarskyho doteku to je parada
este dily kitnout pak se to vsechno prebrousi a muze se plnicovat, ja chci aby se Boruvec zjevila na Doksech =)
este dily kitnout pak se to vsechno prebrousi a muze se plnicovat, ja chci aby se Boruvec zjevila na Doksech =)23:28:04
19.07.2011
19.07.2011

Řízek
-> Voplik: Tak priste, nebyly sme tam naposled se neboj

15:27:26
19.07.2011
19.07.2011

Petrson
-> Řízek 17.07.11 23:15:10: ooo tady se pracuje ve velkém :) 6 rukou to musí jít dílo jako nic 

NanuK
