skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prosííííííím pomoc
-> juras33: Na skoda.panda.cz máš článek o zástavbě ETZ do shade (tuším v sekci Elektrika nebo Motor). Samozřejmě, že je potřeba udělat aspoň hrubý nastavení zákl. předstihu, který se dělá zhruba na tom samým principu jako u kontaktního rozdělovače, ale místo okamžiku rozpojení kontaktů se bere okamžik míjení pólových nástavců magnetu v rozdělovači (tzv. kdy se míjej hroty 4 hroty "růžice" s "růžkama" po obvodu. Palec je potřeba při tom brzdit rukou a druho packou pak natáčet rozdělovač do požadovaný polohy míjení. Na řemenici pak nastavit požadovanej předstih. Ještě dodávám, že původní dýlka kabelu od rozdělovače do ETZ v shade obvykle nestačí (při montáži ETZ klasicky na zap. cívku nebo vedle ní) a je potřeba ho vyměnit za delší stíněnej kablík s s dostatečnou mech. odolností, protože při každý akceleraci či brždění motorem se motor naklání vůči ETZ...
-> Milan 136: jo diky,ale ja myslel treba nastaveni predstihu a celkove uvedeni do provozu.Nebo to jen vymenim a hned muzu jezdit?
Když otočíš tranzistor, tak je tam schéma..Jinak z rozdělovače jdou jen 2 dráty s odlišnýma konektorama do tranzistoru..
Chtel bych zapojit do me skody 105 elektronicky zapalovani z favorita a rad bych kdyby mi s tim nekdo pomohl.Jsem z Brna.Nemam s tim takove zkusenosti.Jedna se hlavne o zapojeni rozdelovace-diky