Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5920 příspěvků (zobrazeno 5101 až 5150) od 17.05.2013 do 20.09.2025, založil/a David29
řadit dle data
16:31:03
25.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 25.12.15 13:32:10: Zase bych s těma cenama Matthýska nemystifikoval. Když se zeptá přímo ve Volvu, tak bude vědět více. Často s nimi lze domluvit i výroba klíče u klíčaře a v servisu to nechat jen nakódovat. Někdo z klubu říkal, že ceny ve Volvu na S40 kolem 1800,- až 2500,- dle typu klíče.
Může tam už uplatnit i slevu pro starší vůz. Tak černě bych to tedy neviděl. K dostání jsou i nové schránky / pouzdra na klíč k přehození střev.
13:32:10
25.12.2015
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mám pocit, že když moje šéfová nechávala dodělávat klíč na V70 před pár lety v T6R, že to bylo "hodně" - už si to moc nepamatuju, ale buď to bylo 7 litrů, nebo dokonce přes 10...
22:21:38
24.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Nevíte co by stál takovej klíč na rocnik 2003? Mám jen jeden Ideálně novej i s programovánim, ne klon. :( Na netu jsem hledal a nic konkrétního nenašel. Zeptat v autorizáku se můžu, ale to až po Novym roce :)
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 24.12.2015 22:21:38
upraveno 1x, naposled 24.12.2015 22:23:27
18:29:15
24.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Power of Bass 24.12.15 16:47:22: Euro NCAP ne, ale výrobci sami ano. Krom toho simulují i NCAP a jiní mimo jiného testu zadní náraz na figuríně a sedačce.
16:47:22
24.12.2015
Power of Bass
-> Tuner#2: ty tvary mi připomněly tuhle Kenovu libovku :D
[HOONIGAN] KEN BLOCK'S GYMKHANA SEVEN: WILD IN THE STREETS OF LOS ANGELES

Bukaj, - taky by sešrotováním jednoho auta získali více relevantních udajů najednou,že :)
Taky je pokud vím netestují na náraz zezadu,.což je přiznejme si taky poměrně častné,že to někdo nedobrzí jako ten před ním.. nevím jak ted a jinde,ale v mém,když vidím,jak je to celé jen lehký plech,plastové dveře (hatchback),bezjakekoli vyztuhy vpodstate,tak byhc vážně si nepřál aby do mně někdo vlitl, jediná pevná část je tak torzni trubka zadni napravy :D -se mi pomačkal plech-spodní rám kam se doviraji dveře i přes naraznik když sem s tim trochu vic potalačil při couvani (do lampy přímo prostředkem :D kterou jsem ve snaze vmačknout se mezi dve auta neviděl a byla primo s okrajem travniku ,jedina na celem parkovisti 47) 1
upraveno 1x, naposled 24.12.2015 16:53:17
17:31:53
23.12.2015
ochoda
-> Tuner#2: Hodně velká libovka.
17:31:08
23.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
10:35:52
23.12.2015
Bukaj
-> Luky: Napsal jsem to blbě, no - myslel jsem "na míru jakémukoli vozu", ne konkrétnímu.4 Souhlasím s tím, že při nehodách častěji bývá přesazení menší, než 60%, ale takto o pevné překážky levobokem je to asi málokdy. Kdyžtak toto, ale zrcadlově a s figurínou na místě spolujezdce. Proč vůbec ty oficiální testy nedělají s plně obsazeným vozem? Pět osob, nebo alespoň tři, z toho jedno dítě v sedačce? To by mělo vyšší vypovídací hodnotu...
...proto si také o těch testech a hodnocení myslím své.4
10:25:48
23.12.2015
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: to já mám vždycky 1
10:20:59
23.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 23.12.15 09:18:02: Luky má pravdu ve všem co napsal. 4
Jestli chceš vidět stromy, rollovery, skály, "polní" mostky atd., taxi pusť nějakou Volvo kompilaci kreštestů z jejich centra. 4
09:52:46
23.12.2015
Luky
-> Bukaj: to nemáš úplně pravdu, tyhle testy IIHS nejsou šité namíru konkrétnímu autu, naopak drtivá většina aut majících ***** dle NCAP tady zcela propadne. Zásadní je tady malé přesazení, které je (prý) v praxi běžnější, než těch 60 (?) % dle NCAP. Samozřejmě je to jen určitý standard, kterýmu se auto cíleně přizpůsobují tak aby prošla, ale to jsou všechny testy a zkoušky. Trefit to pokaždý náhodně nějak jinak by bylo sice fajn, ale neporovnatelné mezi sebou. Já tak nějak testu dle IIHS fandím víc než dle NCAP, přijde mi náročnější pro to auto
09:18:02
23.12.2015
Bukaj
-> Bedřich: Nevím, proč v tomto testu zvolili takovýto typ překážky. Vždyť nárazové testy dvou aut proti sobě s přesazením jsou celkem běžné už dlouhou dobu...
..jak jsem psal, tak tento typ nárazu, jaký je demonstrován, není moc pravděpodobný a je zjevně psán "na míru" danému vozu. To, že auto po překážce sklouzne, je jasné plus pro osoby v něm. Kdyby auto o překážku zastavilo, nebo spolu s druhým vozem šlo do rotace, asi by z toho dummy měl poněkud těžší hlavu...
Ale to se nehodí do hodnocení, že? Tak to raději opomineme.

Jestli ty kampaně v médiích vypadají takto, nedivím se, že na silnicích je spousta "nesmrtelných" řidičů...
8
09:07:07
23.12.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> Luky: Při havarii takových ostrých hran vznikne dost.A Při tomto směru nárazu málokdy dvě auta zklouznou a jdou pryč od sebe.Spíše díky deformacím karoserii zustanou u sebe a pokračují rotací okolo osy nárazu.
-> Bukaj: Ale za to co se opravdu stává se hvězdičky nedávají...:)
upraveno 1x, naposled 23.12.2015 09:13:18
09:06:50
23.12.2015
Bukaj
-> Bedřich: Mne by zase zajímaly testy nárazu do pevné nedeformující se překážky malé plochy (sloup, strom apod) - v různých místech čumáku.
Takovýto náraz je minimálně stejně pravděpodobný (ne-li častější), než srážka s protijedoucím vozem (kterou měl tento test nejspíše demonstrovat - takovýto náraz řidičovou stranou do pevné překážky není moc běžný)...
08:59:32
23.12.2015
Luky
-> Bedřich: zase otázka, kde v reálném provozu najdeš ostrou nedeformující se hranu. Možná tak kamenný viadukt, ale ten asi není o moc ostřejší než tohle...
08:57:33
23.12.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: Škoda, že na překážce není ostrá hrana.To by to dopadlo jinak...Ale tak zas chápu, že jim to nějak vyjít musí.
21:52:34
22.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
S kamosem jsme delali rozvody na moji S40. Nejakej curak dotah na hovado a nasucho matku, co drzi remenici na klice. Musel sem ji odsekat 8 Fakt curaci ty lidi... To samy s VVT remenici na vejfukovy vacce, proste to neslo povolit kdybych se posral.

K tomu tam bylo nejaky nonename cerpadlo na chlazeni, pritom zbytek dilu na aute je origo nebo kvalitni druhoska...
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 22.12.2015 21:52:34
upraveno 1x, naposled 22.12.2015 21:53:12
21:45:08
22.12.2015
U-Geen
-> Luky: tak holt Levorga bez batohu :)
21:44:29
22.12.2015
Luky
-> U-Geen: já s tím nikdy nejel a ani mě to neláká. Možná o dost přicházím, ale klidně si to nechám ujít. Já chci manuál
21:41:53
22.12.2015
U-Geen
-> Luky: njn... to CVT je prej super, ale furt to neni manual.
21:39:37
22.12.2015
Luky
-> U-Geen: u mně je Levorg zabitej převodovkou. Amen
21:35:53
22.12.2015
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ja ji dneska potkal na silnici... takovy skoroamericky, ale pekny. Ale tmavemodrej Levorg na zlatejch STi kolech v Subaru salonu stejne vede :)
20:13:38
22.12.2015
Jirik_Tuňák1983
Tohle je dobrá mjorda (small overlap IIHS)
Viděl jsem novou XC90 v autosalůnu a líbí se mi to moc. Jen je škoda už jen čtyřválců, alespoň prozatím, jestli se nechytnou za rypák.
2016 Volvo XC90 driver-side small overlap IIHS crash test


Ale koukám, že dostali TSP+ winner.
upraveno 2x, naposled 22.12.2015 20:41:40
10:41:40
22.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Power of Bass 21.12.15 22:41:14: Hlavně u té novější otevřeš dveře.
22:41:14
21.12.2015
Power of Bass
-> dragon_cb_cz: 3
Jumbo - Myslím,že rozdíl je celkem znatelný :) není to žádný průser ani u staré,ale nová je na tom zjevně líp :) pro sedany to bude asi +/- vycházet stejně že...
18:52:48
21.12.2015
dragon_cb_cz
10:25:32
21.12.2015
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Neříkám, že je to stejné, ale v porovnání s čímkoliv z té doby tam asi moc konkurence nebude...
09:41:26
21.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 21.12.15 09:36:41: Pak bych navštívil doktora brejlovce. 47
09:36:41
21.12.2015
Jumbo
Mě se s spíš líbí tohle... Na to že ty auta dělí víc jak 15 let tam nevidím moc zásadní rozdíl... 5

Reconstructed crash with a new Volvo V70 and a V70 Classic
23:04:23
20.12.2015
palinator
-> Robert 106 20.12.15 22:21:03:
Otázka je, jak moc se vyplatí mít těžký auto.4
22:40:36
20.12.2015
Power of Bass
joo to už tu bylo,masakr 3 teď "vážně".. po cca 25-30letech vývoje,všechny ty moderní technologie a technika.. vydrží to ty dnešní krabice? :)
viz tohle video kde z toho obdobné Volvo prozměnu "SPOILER ALERT! " zas tak nepřemožitelně nevychází...
Fifth Gear - Renault Modus vs Volvo 940 crash test (small but modern VS big but old)
přiznejme si kolik z nás by si vybralo radši Volvo? 4z5ti? :) ...
novou V70,s60/80 sem nikoho takhle rasovat neviděl ... :)
upraveno 2x, naposled 20.12.2015 22:44:22
22:31:10
20.12.2015
Jumbo
-> Luky: Tak jo, opravdu mám doma tank... 5
22:21:03
20.12.2015
Robert 106
Jo tyhle hranatý volva byly nej, měl sem možnost vyzkoušet a opravdu sou tvrdý kámoš měl cupé z 87 a vážilo 1700 kg.

Video působivé řidič magor :-)
upraveno 1x, naposled 20.12.2015 22:21:23
22:11:04
20.12.2015
Luky
švédský ingot 1 9
Volvo 850 extreme crashtest! part 1
18:59:47
20.12.2015
MATTESS
-> Milan 136: jj, po výměně se chování zlepšilo
20:42:26
19.12.2015
Milan 136
Ještě k těm stěračům se senzorem. Cesta k úspěchu jsou funkční stírátka. Když nechají přes senzor šmouhy, tak se pak senzor plaší a kmitá to sem tam a lidi nadávaji, jak je to na hovno1
22:17:01
14.12.2015
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Inertia switch, aspon u Fordu, stopuje benzinovou pumpu az pri poradnym narazu. Nekdo psal, ze do neceho napral az mu vyskocilo radio z panelu, ale na vypnuti pumpy to nestacilo.
19:40:12
14.12.2015
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu 14.12.15 19:14:45: stačilo, stejný čidlo maji i starý fiaty, když sme vyvařovali podlahu tak ho stačilo odmontovat a odložit a auto už nechytlo když sme chtěli popoject 4
19:39:40
14.12.2015
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nevím, jestli zrovna nějakej gyroskop, nebo prostě ztráta mazacího tlaku, nebo nějakej ventil paliva, ale žil jsem v domnění, že moderní vozy (od cca počátku století) už takovéto bezpečnostní prvky mají standardně...
19:14:45
14.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 14.12.15 19:11:12: Myslis, ze by cidlo prevraceni vozidla vyplo motor? :-D Jako treba jednickovej focus ma o nohou spolujezdce narazovej vypinac cerpadla, ale nevim jesi by stacilo jen prevraceni..
19:11:12
14.12.2015
Bukaj
-> Eidy: Je tam moc okatý to ohlédnutí za tim vrtulníkem, nebo co to bylo a následné skutálení ze stráně, žejo?1 . Předpokládám, že takovýto moderní (a asi i nemoderní) vůz by "chcípl" a nebylo by možné pokračovat v jízdě...
08:14:49
14.12.2015
Eidy
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak hlavně ta malá holka by to neuřídila ani omylem. Jezdím leta RC auta a kdo to dostane do ruky poprvý, tak má problém ujet pár metrů páč jako levá-pravá obzvláště při jízdě proti sobě je obrovskej problém. Je to udělaný tak, aby to vypadalo, ale je to nahraný. Celý by to ještě šlo do okamžiku, kdy sjíždí do vody. To bylo trefený perfektně.
02:01:54
14.12.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> castrol 11.12.15 22:25:51: Tak to je hustý, jede s tím jak se dvěma promilema. 3
00:02:26
14.12.2015
Syny
22:05:41
13.12.2015
King
-> Luky: Ujisteni o tom, ze vsichni zucastneni byli drzeni v bezpecne vzdalenosti a ze budovy byly vyklizeny a zapeceteny samozrejme v dnesnim, cim dal posahanejsim, svete prekvapej malokoho4
12:01:50
13.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Pravopys ceskyho prekladu?
08:59:49
13.12.2015
Luky
Co je na nich špatně? Ani překvapivě nepíší že to neřídila...
00:42:22
13.12.2015
Syny
-> King 12.12.15 11:08:01: Taky ses nad tim pozastavil? 3
11:08:01
12.12.2015
King
-> castrol: Pekna, az na ty zaverecny titulky 71
Extreme Tyres