skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
21:12:23
02.12.2015
02.12.2015

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: tak tak. H7 se mění furt dokola
20:52:33
02.12.2015
02.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.12.15 20:46:27: To bych si nebyl tak jistej. Pokud nekupuješ jen obyč. žárofky, ale nějaké v hezčí krabičce
, tak se za dobu životnosti xylofonu dostaneš se všema těma výměnama možná i na větší částku. Nehledě na to jejich topení do plastových parabol. Výdrž třeba H7 všichni známe, že.
Tatímu měním H7 každou chvíli na střídačku levé a pravé světlo. El. soustava v pořádku. Ale to znám i z Fabií. Přičemž H1 v hlavních světlech je skoro nesmrtelná a oproti ušudlané H4 v dobrém světle, nebo projekt. čočce aspoň svítí.


20:48:13
02.12.2015
02.12.2015

Milan 136
-> palinator: co se táče svítívosti taky bez diskuze

20:46:27
02.12.2015
02.12.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.
A co se týče ceny xenon vs. žárovka, je to taky bez diskuze.

20:44:38
02.12.2015
02.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.12.15 22:51:58: To se mi dycky líbilo, že dělali i v podstatě klasický paraboly s xenomorfy.
To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
To teď začal dělat i Citroën u nové C4 Picasso. Použili xenomorfy s nižším k. a není potřeba přísluš. jako u klasických xenonů (nivelace atd.). Co se týče životnosti xylofon vs. žárofka, tak je to bez diskuze.
22:51:58
01.12.2015
01.12.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To je pekny :-) Ja mam teda stary xenony, co sviti jen dopredu :-D takze to taky nevyuziju :-)
21:55:57
01.12.2015
01.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 01.12.15 21:53:03: Asi jak co.
21:53:03
01.12.2015
01.12.2015

Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: To co nastavuješ na palubním PC, tak se po odpojení baterie resetuje do továrního nastavení co máš nakódováný
20:19:54
01.12.2015
01.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 20:16:31: Nojo
. To se asi musí, když se vypouští olej, že? 
Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou.


Ti nevím, při výměně batérie u nich se mi nevymazalo ani věci v PPC, ani věci v džůboksu. Tak to asi dycky překlenou tužkovou baterkou.

20:16:31
01.12.2015
01.12.2015

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: pockej, oni odpoji baterku a bude to v haji

20:13:46
01.12.2015
01.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 19:20:33: To právě už nevím, ale spíše to xelofotony byly, jinak bych si na to při čumění do návodu nevzpomněl.
Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto.
Hledal jsem, jak se ukládá sedačka do paměti, v pátek jedu do zervisu na oudržbu, tak potom zase nedosáhnu na pedály. Povedlo se mi ji teď moc dobře nastavit, tak jsem chtěl dát SAVE najisto.

19:20:33
01.12.2015
01.12.2015

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: on to resil myslim u nexenonu ne?
18:59:02
01.12.2015
01.12.2015

Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Protože se to vypíná diagnostikou
18:57:43
01.12.2015
01.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.12.15 16:50:42: A proč to Slyni tedy řešil, když to jde přešuknout? Nebo to jde jen u těch hejbacích? 

16:50:42
01.12.2015
01.12.2015

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: to umí Octávka taky

15:48:38
01.12.2015
01.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Včera jsem ještě vyštudoval v návodu, že jak mám na palubovce tlačítko k vypínání natáčení bixelofotonů do zatáček, tak když se podrží to tlačidlo déle, tak se na displeji zobrazí na jaký provoz jsou světla nastavena - tj. pravostranný / levostranný.
Někde se to tady řešilo, když onehdá jel Slyni do teho Englandu. Asi to tedy nevyužiju, ale zajímací.

23:19:08
29.11.2015
29.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Myslim, ze jo covece :-)
22:38:07
29.11.2015
29.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To tvoje má taky turbo od Mitsubishi jako já s Dragoušem? Abychom ten přehled značek doplnili. 

21:16:21
29.11.2015
29.11.2015

Milan 136
-> palinator: 1.6 má Garrett, 2.0 jako FCFFB, CFGB taky. ale CEGA má myslím KKK
21:12:27
29.11.2015
29.11.2015

palinator
-> Jarda/felda:
TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:
obtoky KKK
VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW
a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.
1,6 maj myslim Garrett
2,0 taky?
TDI pokud vezmu chronologicky, tak to nějak šlo:
obtoky KKK
VTG Garrett rotačky, 85? některý 96 kW a 110 kW
a u PDček se to začlo mrvit půl na půl s KKKčkama.
1,6 maj myslim Garrett
2,0 taky?
21:08:12
29.11.2015
29.11.2015

Milan 136
-> palinator: 1.8 TSI třeba, 1.2 myslím taky
21:06:49
29.11.2015
29.11.2015

Jarda/felda
-> palinator 29.11.15 21:04:36: řek bych že benzíny
u nafty vládne garret následovanej KKK

21:04:36
29.11.2015
29.11.2015

palinator
-> Milan 136:
Který motory maj IHI?
Který motory maj IHI?
22:29:21
28.11.2015
28.11.2015

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: eRko je podle mě auto, kde z výroby už moc rezerv nezbylo a většina těch věcí dostává pořádnou čočku... spousta věcí se asi dá "předimenzovat"
, ale zrovna turbo zvětšit nemůžou, protože jinak by to zase mělo turbodíru jako prase... ale kdo ví.
22:20:05
28.11.2015
28.11.2015

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: Garrett, KKK-Borg Warner, IHI, jak na jakej motor
22:15:15
28.11.2015
28.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: Jasne, tlaci vic, kdyz ma o pul litru vetsi objem a o 100 kW vic, ale i tak by dle me melo vydrzet... Pokud s nim nejezdilo prase nebo neni stazeny no.
22:13:04
28.11.2015
28.11.2015

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:09:03: Mně to tak divný nepřijde, S60R je auto se kterým se na spotřebu nejezdí a to turbo asi dostávalo docela čočku, stačí aby ho párkrát někdo pořádně rozpálil a pak nenechal dochladit... na určitě tlačí o dost víc než to tvoje. Taky nemuselo bejt "úplně mrtvý" a klidně mohlo v běžným provozu ještě vydržet ale někdo se rozhodl pro preventivní výměnu... fakt mě to nepřekvapuje.
21:33:14
28.11.2015
28.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 28.11.15 21:24:21: Kde co sedí? Kdo dělá turba pro VW?
21:33:14
28.11.2015
28.11.2015

Nwkt
-> Milan 136: 

21:25:07
28.11.2015
28.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Dobre no :-)
21:24:21
28.11.2015
28.11.2015

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tomáš taky ne, km sedí

21:22:31
28.11.2015
28.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Nemam 

21:08:15
28.11.2015
28.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Syny 28.11.15 21:00:50: Kdo je jejich výrobcem?
21:00:50
28.11.2015
28.11.2015

Syny
-> Nwkt 28.11.15 20:16:56: Hm, ve sluzebnim Pasiku vydrzelo 160, nez udelalo pa pa ve velkym stylu 

20:56:18
28.11.2015
28.11.2015

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to máš možná tak ty

20:51:42
28.11.2015
28.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:43:40: Tomas ho nedelal, to predch. majitel. Tom to tak dlouho nema.
20:50:38
28.11.2015
28.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.11.15 20:46:17: To bude urcite. Tyhle km jsou ski-fi. Jeste pri tom stari, ktere je bohuzel na tech pred predfaceliftech bohuzel i videt.
20:46:17
28.11.2015
28.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Asi ne no, bude to mit stoceny o 170 tisic :-D
20:44:46
28.11.2015
28.11.2015

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslíš, že to má od nova?

20:43:40
28.11.2015
28.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: To jezdíš za studena na plnej kotel a motor chcípáš z 5000 otáček?
20:16:56
28.11.2015
28.11.2015

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky mám v passatu měněný po stejným náletu
20:11:49
28.11.2015
28.11.2015

U-Geen
-> Nwkt: to by slo :)
20:09:03
28.11.2015
28.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Nové turbo po 135K? To je divný, ne? :-) V mym autě vydrželo 340K - sice teda poloviční výkon, ale stejně...
20:04:04
28.11.2015
28.11.2015

Nwkt
21:53:29
09.11.2015
09.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: To doufam, ze tyhle systemy potrebovat nebudem :-)
21:40:26
09.11.2015
09.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.11.15 21:09:46:
Ale věřím, že to nebudeme nikdy potřebovat. Pokrok člověk nezastaví, některé z jejich vychytávek už mají několikátou verzi. Ještě prej popojíždí při bočáku přední sedačky ke středu (rozmačká se středový panel).

21:09:46
09.11.2015
09.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: SIPS jo, WHIPS nevim... Ale o naklaneni sedacek pri narazu jsem cetl neco v navodu...
20:45:31
09.11.2015
09.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tady je něco systémů, které se u šipky nahóru používají: volvoforlife.webnode.cz/s
ytemy-ve-volvech .
Chybí jim tam u bezpečnosti zmíněný ještě inflatable curtain.
Dávali do tvého už WHIPS a SIPS? Nemám vůbec tušení, co se dá v jakých modelech najít a co ne.
Chybí jim tam u bezpečnosti zmíněný ještě inflatable curtain.
Dávali do tvého už WHIPS a SIPS? Nemám vůbec tušení, co se dá v jakých modelech najít a co ne.
20:36:49
09.11.2015
09.11.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: A jaky jsou teda moztnosti chipu? Jinak mam DSA - dynamic stability assistance. Hlida to prokluz hnacich kol a dokaze ho omezit, ale jak to je s bocnim smykem, to netusim.
-> Tomaso435: Aaaaaaale cordobu. Zamestnavatel setril na gumach a nevyplatilo se to. Pneumatiky Sebring na vode moc nedrzely.
-> Tomaso435: Aaaaaaale cordobu. Zamestnavatel setril na gumach a nevyplatilo se to. Pneumatiky Sebring na vode moc nedrzely.
19:30:22
09.11.2015
09.11.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.11.15 18:38:37: Už jsem s M+Hmluvil, resp. mi volal pan Michal Roud zpět a probrali jsme předběžně alespoň z části věci co mne zajímají po telefonu. Tak uvidíme, přes zimu o tom mohu popřemýšlet. 
Má to tvoje nějaké ty asistenti? Pokud ano, tak by neměl být problém i když s tím nemáš ještě zkušenost. I na C4 Picassu jsem měl ty jazdné asistenti pro řidičské opičáky a daly se s tím slušně rychle jezdit i kruháče na sněhu pod plynem. Tam byl stabilizační systém tak příjemný, že držel lehce vybočený zadek. První zima s S60 byla taky příjemná a pro mne nová, má to DSTC (dynamic stability + traction control) s AWD. Snímá to krom kol nějak i příčné a podélné zrychlení (senzor je pod sedlem spolujezdce). Samozřejmě s rozumem, ale dá se tak jezdit skoro jak na suchém asfaltu.

Má to tvoje nějaké ty asistenti? Pokud ano, tak by neměl být problém i když s tím nemáš ještě zkušenost. I na C4 Picassu jsem měl ty jazdné asistenti pro řidičské opičáky a daly se s tím slušně rychle jezdit i kruháče na sněhu pod plynem. Tam byl stabilizační systém tak příjemný, že držel lehce vybočený zadek. První zima s S60 byla taky příjemná a pro mne nová, má to DSTC (dynamic stability + traction control) s AWD. Snímá to krom kol nějak i příčné a podélné zrychlení (senzor je pod sedlem spolujezdce). Samozřejmě s rozumem, ale dá se tak jezdit skoro jak na suchém asfaltu.