-> dragon_cb_cz 30.09.15 23:42:01:
Jelikož Jumbo nepatří už podle nicku k osobám menšího vzrůstu s celkově subtilní koncepcí, na toho staršího Swifta (starší než 2001) může rovnou zapomenout. Prostě se do těch sedaček nevejde.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
15:10:13
01.10.2015
01.10.2015

dragon_cb_cz
-> ondie: Nepleť soby a Soby 

08:10:58
01.10.2015
01.10.2015

darklord
-> Jumbo: a nechces ten mnichovsky vrak na ktorom jazdim? neviem co s nim kedze prcham z Brna a prepis na slovensko je financna kravina
02:45:56
01.10.2015
01.10.2015

Matsoft
-> ondie: Sob jest v tomto pripade severan, nikoli SAAB, ze?!
02:37:57
01.10.2015
01.10.2015

ondie
Známej jezdí LPG už na druhým sobu.
Nejdřív na S60 T5 , teď i na XC60 T6.
Prachy má,obě auta kupoval od novoty a S60ka,kterou zdědila jeho manželka už má dneska hodně přes 300tkm...nejsou s tim extra problémy..stará se o to průměrně.
Záleží,kdo ten plyn dělá a jak se to seřídí.
Dragoon pravda.. na lokálky hovadskej objem nesmysl..radši přikoupit fňuka.
Ať pochválim: řídil sem tu jeho T5 a dobrý je to,stačí.
Nejdřív na S60 T5 , teď i na XC60 T6.
Prachy má,obě auta kupoval od novoty a S60ka,kterou zdědila jeho manželka už má dneska hodně přes 300tkm...nejsou s tim extra problémy..stará se o to průměrně.
Záleží,kdo ten plyn dělá a jak se to seřídí.
Dragoon pravda.. na lokálky hovadskej objem nesmysl..radši přikoupit fňuka.
Ať pochválim: řídil sem tu jeho T5 a dobrý je to,stačí.
23:42:01
30.09.2015
30.09.2015

dragon_cb_cz
-> Jumbo: Na podobně krátký postrky na velký auto zapomeň - speciálně na foukaný benzíny. Z jednoduchýho důvodu - sežere tě to na spotřebě tak rychle, že se ti daleko víc vyplatí mít ty auta dvě. Z osobní zkušenosti, když se větší část nádrže projede na cestách na nákupy a do školky (to je cca těch tvých 5km, mimochodem), tak je spotřeba klidně k 12ti... a přitom na dálku to umí jet za 7.
Srovnej si to s malým benzínem typu Suzuki Swift nebo podobnej prcek, kterej i na podobný postrky bude jezdit okolo šesti litrů... a zjistíš, že jsi si na toho prcka ušetřil velice rychle
Já takhle skoro řeším, že bychom potřebovali auta spíš tři než dvě - jedno na cesty do práce pro mě, jedno na postrky na nákupy a s dětma pro manželku a jedno "rodinný"... ale pokud mi momentální odhodlání vydrží, tak třeba do práce fakt bude jezdit na kole a nebude to auto tolik potřeba... doporučuju, a to to mám 4x dál než ty
Srovnej si to s malým benzínem typu Suzuki Swift nebo podobnej prcek, kterej i na podobný postrky bude jezdit okolo šesti litrů... a zjistíš, že jsi si na toho prcka ušetřil velice rychle

Já takhle skoro řeším, že bychom potřebovali auta spíš tři než dvě - jedno na cesty do práce pro mě, jedno na postrky na nákupy a s dětma pro manželku a jedno "rodinný"... ale pokud mi momentální odhodlání vydrží, tak třeba do práce fakt bude jezdit na kole a nebude to auto tolik potřeba... doporučuju, a to to mám 4x dál než ty

22:39:03
30.09.2015
30.09.2015

Sejki - zrušená registrace
Nebo bufika...
20:42:02
30.09.2015
30.09.2015

Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Ha, tak jsem se právě dočetl, že 2,5 TDi má ve volvu elektrický předehřev a topí už při ometání sněhu... Takže už je to pomalu jasné...
20:36:42
30.09.2015
30.09.2015

Jirik_Tuňák1983
O plynu bych moc neuvažoval. Někdo na něj jezdí, ale vesměs převažují negativní zkušenosti proti těm kladným. Přijde mi to jako Babetta přestavěná na chopper.. Max tak na starou obyč. 2.4 atmosf., u foukanejch motorů bych se tomu vyhnul. Jinak ta vzdálenost nic moc, víš kolik je tam oleje? Nevím, jestli i postarší modely ve tvém hledáčku mají aspoň předehřev. Aneb cesta jak pohřbít motor - takhle pak vznikají fámy u všech značek.
20:25:22
30.09.2015
30.09.2015

Jumbo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zatím je ve hře individuální dovoz z DE po vlastní ose... Tam bych i věřil tomu, že to bude ok... Ale pořád nevím, jaký motor...
20:07:14
30.09.2015
30.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jumbo: Tak ono 300+ ma kdejaky auto, akorat je stoceny :-D
19:51:54
30.09.2015
30.09.2015

Jumbo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: downsizing mi nesmí do domu... Nejde mi o to, jestli se to vyplatí spotřebou, nebo ne, ale chtěl bych 850 nebo V70, okolo 50 000, nebráním se ani vyššímu nájezdu, ale hlavně aby to byl dobrý a spolehlivý motor. O 2,5 TDi 103 kW to vím moc dobře, že je s trochou péče protiatomový, tam bych se asi nebál ani auta s 300 000+, ale nevím co benzíny a případná kombinace s LPG...
19:48:15
30.09.2015
30.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jumbo: Tak dal, ale nesmi byt moderni s vymrdanym DPF. Akorat se sotva prohreje za tu cestu - nevyplati se to. 50km obcas neni problem s mensim autem. Popripade si kup focus 1.0 ekoshit s nejakejma 90kW nebo kolik to ma :-D
19:42:36
30.09.2015
30.09.2015

Jumbo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Maloobjemový benzín znamená malé auto a já bych rád něco většího... Sic 90% času jede člověk sám, ale pak přijde chvíle kdy je to potřeba, znám to s Formanem moc dobře...
A zase nejde jen o cesty 5 km do práce, ale občas 50 km za máti, pak nějaká dovolená, atd... Jenom že ty krátké cesty tam jsou a to by asi Diesel nedal, co?
A zase nejde jen o cesty 5 km do práce, ale občas 50 km za máti, pak nějaká dovolená, atd... Jenom že ty krátké cesty tam jsou a to by asi Diesel nedal, co?
19:38:47
30.09.2015
30.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jumbo: Na takovy prd cesty bych koupil nejaky maloobjemovy benzin...
19:32:04
30.09.2015
30.09.2015

Tomaso435
-> Jumbo: a má smysl na tyhle postrky kupovat něco jako je auto ? takový kolo na baterky třeba :-D
19:28:20
30.09.2015
30.09.2015

Jumbo
Jak jsou na tom Volvo motory se spolehlivostí a s LPG? Máte někdo nějaké zkušenosti? Vím, že 2,5 TDi bude určitě lepší volba, ale většina cest je pod 5 km do práce a to by se mu asi nelíbilo...
15:35:17
30.09.2015
30.09.2015

castrol
-> Jirik_Tuňák1983 30.09.15 12:50:38: to sa doladi klapkou 

12:50:38
30.09.2015
30.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 30.09.15 12:25:36: Akorát ten zvuk při přeřazování zní jako když jezdí řemen ve variátoru u mě na skůtru. 

12:25:36
30.09.2015
30.09.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Fajné 

09:45:43
30.09.2015
30.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> francomk 30.09.15 07:43:01: Sympatickej zvukovník. 

07:43:01
30.09.2015
30.09.2015

francomk
-> Jirik_Tuňák1983: 

20:50:50
29.09.2015
29.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 29.09.15 20:22:34: Ty jsi nečetl ten první odkaz?
Pokračování (praskl mi párek
): Ono pětiválců moc není, aby se dalo porovnávat a řešit vrtání apod. 
Pokračování (praskl mi párek


20:33:22
29.09.2015
29.09.2015

Sejki - zrušená registrace
-> Jumbo: asi se na nej mrknu az pojedu kolem....
20:28:41
29.09.2015
29.09.2015

Jumbo
-> Sejki: Zrovna na něj koukám... Krasavec...
20:22:34
29.09.2015
29.09.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Jumbovo tvrzení by moh podpořit fakt, že ten motor má nápadně stejný vrtání, jako VW.
Jumbovo tvrzení by moh podpořit fakt, že ten motor má nápadně stejný vrtání, jako VW.
20:22:22
29.09.2015
29.09.2015

Sejki - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: ted jsem koukal do inzerce a snad jsem nasel jen jednoho :)
20:21:05
29.09.2015
29.09.2015

Jirik_Tuňák1983
A tady je modelová řada, kde se ještě Audi vyskytoval.
en.wikipedia.org/wiki/Lis t_of_Volvo_engines
Až dole, je to jen u postarších modelů.
Zbytek produkce je už čistě Volfa.
en.wikipedia.org/wiki/Lis t_of_Volvo_engines
Až dole, je to jen u postarších modelů.
Zbytek produkce je už čistě Volfa.
20:14:08
29.09.2015
29.09.2015

Jirik_Tuňák1983
20:12:04
29.09.2015
29.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 29.09.15 20:10:56: Tím bych si nebyl tak jistý. Jak píše francomk, je to motor čistě od Volva.
20:10:56
29.09.2015
29.09.2015

Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud já vím, tak Volvo koupilo licenci na ten motor a dál na něm pracovali... Dokonce poslední verze D5, tedy 2,4l by z něho měla vycházet...
Takže sehnat ideálně 103kW D5, pochopil jsem to správně?
Takže sehnat ideálně 103kW D5, pochopil jsem to správně?
20:09:06
29.09.2015
29.09.2015

francomk
-> Jirik_Tuňák1983: D5 je motor čisto od Volva 

20:08:09
29.09.2015
29.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 29.09.15 19:44:45: Záleží na tom kterej rok. Nejsem si jistý, jestli D5 v novější V70 je motor VW.
20:02:27
29.09.2015
29.09.2015

Sejki - zrušená registrace
-> francomk: jo to je nesehnatelne zbozi, nakonec jsem koupil Saaba 95, ale kdybych na jare na nej narazil tak mam ted volvo :)
19:50:39
29.09.2015
29.09.2015

francomk
-> Jumbo: To je ešte starý 5-valec 2,5 TDI od VW, ktorý sa používal aj v Audi 100 (C4) a VW Transporter T4
19:44:45
29.09.2015
29.09.2015

Jumbo
-> palinator: To už byly i ty 103 KW D5?
19:43:30
29.09.2015
29.09.2015

palinator
-> Jumbo:
Pětiválec VW 2,5 TDI neodvaříš snad ničim.
Pětiválec VW 2,5 TDI neodvaříš snad ničim.

18:43:41
29.09.2015
29.09.2015

Jumbo
Nazdar Volvisti,
přemýšlím o novém povozu abych už chudáka Formana nemusel pořád tahat a zakoukal jsem se do 850 nebo V70. Jen nevím, jak jsou na tom se spolehlivostí a hlavně jaký motor. Jezdívám hlavně krátké trasy a tak nevím, jestli bych nafťák neodvařil, navíc D5ky si pořád drží cenu. Rád bych se pohyboval někde okolo 50 000, ale v té ceně už mají samozřejmě vyšší nájezd, s čímž se musí počítat.
Máte s někdo zkušenosti?
Díky
přemýšlím o novém povozu abych už chudáka Formana nemusel pořád tahat a zakoukal jsem se do 850 nebo V70. Jen nevím, jak jsou na tom se spolehlivostí a hlavně jaký motor. Jezdívám hlavně krátké trasy a tak nevím, jestli bych nafťák neodvařil, navíc D5ky si pořád drží cenu. Rád bych se pohyboval někde okolo 50 000, ale v té ceně už mají samozřejmě vyšší nájezd, s čímž se musí počítat.
Máte s někdo zkušenosti?
Díky
23:28:32
28.09.2015
28.09.2015

palinator
-> Jarda/felda 26.09.15 11:46:18:
Pokud byla sonda tam kde měla bejt, případně nebyl načtenej log z jinýho auta, řekni mi jakej měls čas přeběhu.
Pokud byla sonda tam kde měla bejt, případně nebyl načtenej log z jinýho auta, řekni mi jakej měls čas přeběhu.

13:11:32
26.09.2015
26.09.2015

Jarda/felda
12:48:57
26.09.2015
26.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Power of Bass 26.09.15 12:15:10: Přesně tak. Mě se taky předchozí S80 nelíbí a ta poslední ano. Takže jsme se sice kostrbatě, ale shodli. 

12:28:07
26.09.2015
26.09.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Jojo, 2003, akorat cerna :)
12:15:10
26.09.2015
26.09.2015

Power of Bass
se to tu nějak zvrhlo v téma o emisich VW... :P
Tohle je nějake podezřele levné ne (nema to turbio ani automat co by mohly byt KO,ani extremne nalitane.. ) ? www.mobile.de/cz/.../2153 10406.html
Jiří - mě se právě od 07 do 14 ty S80 nelibi (taky to tam v těch letech kurvil Ford ne..) až ta "letošní" má zas šmrnc :) (www.volvocars.com/cz/.../ galerie
v čem je průser to LPG ve 2.9 (bez turba),když ho tam u 07+ sami cpou seriově (bi-fuel) ? :)
šlo mi oto nemuset jezdit za 10 jako doted (ted si aspon mužu dovolit to "řezat Ečkem" - -tady bych musel jedině komplet přestavbu a ta by pořad nebyla nějak zavratne ekonomicka.. jinak teda asi radši D5 ....
Tohle je nějake podezřele levné ne (nema to turbio ani automat co by mohly byt KO,ani extremne nalitane.. ) ? www.mobile.de/cz/.../2153 10406.html
Jiří - mě se právě od 07 do 14 ty S80 nelibi (taky to tam v těch letech kurvil Ford ne..) až ta "letošní" má zas šmrnc :) (www.volvocars.com/cz/.../ galerie
v čem je průser to LPG ve 2.9 (bez turba),když ho tam u 07+ sami cpou seriově (bi-fuel) ? :)
šlo mi oto nemuset jezdit za 10 jako doted (ted si aspon mužu dovolit to "řezat Ečkem" - -tady bych musel jedině komplet přestavbu a ta by pořad nebyla nějak zavratne ekonomicka.. jinak teda asi radši D5 ....
12:13:08
26.09.2015
26.09.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tady máš inšpiráciji pro tvůj model.
2003ku máš jsi říkal, že?

12:10:11
26.09.2015
26.09.2015

Bukaj
-> Jarda/felda 26.09.15 11:46:18: Ale asi ne na jedničkovym toledu

11:46:18
26.09.2015
26.09.2015

Jarda/felda
11:42:02
26.09.2015
26.09.2015

Jarda/felda
-> Syny 25.09.15 12:06:52: bez zátěže to tam nenapere tolik nafty 

16:53:43
25.09.2015
25.09.2015

Alenka
Problém s emisemi není v tom, že by zasažené auto neprošlo buzeračním měřením kouřivosti na STK, ale v tom, že používá jinou kalibraci EGR a počátku vstřiku pro homologční měření ve zkušebně a jinou pro ostrý silniční provoz, ačkoli by to tak podle úřadů být nemělo.
A týká se to jen emisí NOx při částečném zatížení,CO, kouř i spotřeba paliva bude mít s "podvodnou" kalibrací lepší hodnoty než co z toho lezlo při homologaci.
A týká se to jen emisí NOx při částečném zatížení,CO, kouř i spotřeba paliva bude mít s "podvodnou" kalibrací lepší hodnoty než co z toho lezlo při homologaci.