Kdybys měl eletromobil, tak na to nepřijdeš, protože ji nezapínáš, abys měl větší dojezd.













Spolujazdcova jednotka sa meniť nemusela, tá už bola "high" z fabriky.
Aj ja som chcel netuniť ale vydržalo mi to len týždeň

Samozřejmě nečekaně jednotky nepodporují sklápění, tak jiný jednotky a jelikož jsem línej to pinovat tak celý dveřní svazky. Pak dodatečně jsem zjistil že fetky ve vw se rozhodly že s jiným modelovým rokem dají piny vodorovně a ne svisle, asi to tak je hezčí nebo co, takže by mi tam stejně ty jednotky bez celých svazků nešly, tak dobře že jsem to vzal komplet. Na to že jsem to auto nechtěl nijak tunit protože jsem z toho už vyrostl se mi to už zase nějak začíná zvrtávat



).








to mi pripomina jak jsem predloni potreboval sundat vcely ze stromu u silnice a misto tahani zebriku jsem si pod vetev najel autem a sundal to pohodlne ze strechy (wintercar P206).
Je teda pravda, že při těhlech teplotách se musí už u Ovce zažhavit, aby fakt chytla zostra.

Proč nemůže chytat hnedka jako 1.6 AEE, ale až zbytečně točí...Dělají to všechny 1.3 mpi

















) tak jsem musel startovat s přestávkama abych netrápil startér, třeba na 3 pokusy než to chytlo a pak to ještě šlo chvíli nepravidelně...
Hlavně ten start je úplně stejný ať startuju druhý den a nebo půl minuty po chcípnutí - za tu půl minutu by snad ani nestihla zapadnout nafta ne aby to mělo vliv na delší start? A kdyby padala tak by se start měl zhoršovat čím déle to stojí - to mi právě dělalo před výměnou gumiček.
) ?






Mám Boru 1.9 PDčko 85kw , kód AJM a má (oproti jiným PDčkum) delší start - tak na 4 otočení, je jedno jestli teplej nebo studenej motor. U jiného auta bych to neřešil, ale protože vím že existujou PDčka co chytají okamžitě jen se dotknu klíčku, tak mě to trochu rozčiluje
Kamarád měl golfa s úplně stejným motorem, celkově v mnohem horším stavu ale motor chytal okamžitě na první otočení...To samí dvojková oktávka co jsem chvíli měl, najeto 440 tis ale chytalo to okamžitě na otočení.










