Fiat a talianske autá

prohledat
2214 příspěvků (zobrazeno 1851 až 1900) od 03.04.2017 do 19.09.2025, založil/a minno
řadit dle data
21:09:46
26.06.2018
dragon_cb_cz
Tak nakonec nic... v servisu k tomu sice žádný zásadní připomínky neměli, ale cestou tomu v jednu chvíli jakoby úplně chyběl výkon a odmítalo to aktivovat dynamic mód. V paměti závad přitom nic... přesně ten druh duchů, který nechci řešit (já vím, blbost přemýšlet o Alfě 3)... a po tej docela dlouhej jízdě z toho prostě chyběl ten pocit "to chci"
8
15:09:11
26.06.2018
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ono stejne pude
12:44:53
26.06.2018
dragon_cb_cz
-> bouchy: U té Alfy prodejce nevěděl, že se na ní jedeme podívat.

-> Alenka: Njn, to pro mě bohužel není - v práci to posrali a i když je to novej barák, tak s LPG a dokonce ani s CNG nemožno 8 U ženy by se o tom dalo přemýšlet, ale tu do citigo nedostanu ani heverem 3 Jinak bych do Citigo v CNG šel, čerpačku na CNG mám totiž "za rohem"....

Hlavní problém ale je, že tyhle "eko" a "spořivý" varianty jsou bohužel většinou dost sociálně vybavený, takže nesplní další podmínky.
12:25:15
26.06.2018
Alenka
-> dragon_cb_cz: pokud chceš emisně čistý motor, ale ne diesel, tak bych vzal cokoli v plynu - CNG nebo LPG.
NOx, PM, HC skoro nula bez potřeby nějakých složitých a drahých aftrtreatment systémů.
12:05:23
26.06.2018
bouchy
-> Jirik_Tuňák1983: A jednou za dva roky rozčarování na ME: "dyť je to nový, jaktože to neprošlo"3
11:53:43
26.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> suri 26.06.18 11:46:21: Moje řeč. 1 Hlavní je, aby to jelo a nemusel jsi předjíždět s kalendářem v ruce. 3
11:46:21
26.06.2018
suri
aj ten môj polovičný dvanásťvalec zadymí , druchema praha stále vyrába silichrom , tak srať na to
10:23:18
26.06.2018
bouchy
-> Milan 136: Myslíš to okolí výfuku nějak takhle (seat ignoruj)? 3 3 img.tapatalk.com/d/.../se hunugu.png (docela častý jev, už na dálku je vidět, co člověk dýchá, i když to třeba stojí40 )
-> palinator: Nevim no, zatím jsem nic takovýho neregistroval, zato u TDi různé gen. eura ano.
-> dragon_cb_cz: Jen jestli to nebylo divadýlko stylem "pojedu to pořádně projet ať nemá kupující kecy" (starty, čmoud, brzdy,...)3 5
10:11:17
26.06.2018
dragon_cb_cz
-> Milan 136: No já jsem se právě ve stejnej den byl podívat na dvě auta - tu Giuliettu a pak Suzuki SX4 s klasickou atmosférou s nepřímým vstřikem. A tam byl výfuk (u auta s nájezdem asi 120 tisíc) zevnitř dokonale čistej, z toho bych se snad nebál žrát....
09:32:28
26.06.2018
Milan 136
-> Alenka: staci se podivat na ty cerny vyfuky. Na tdi ho mam zvenku vic spinavej nez zevnitr3
08:32:03
26.06.2018
palinator
-> Alenka:
Ideálně za studenýho motoru. To jsem viděl na funglovce 1,4 TSI a 1,0 TSI. Hulán daleko větší než EURO 4 diesel, spíš tak EURO 2.
Jinak si toho za provozu na rozdíl od vylítaných EURO 4 dieselů moc nevšímám.
23:23:34
25.06.2018
dragon_cb_cz
-> Alenka: Samé radosti 8
23:19:09
25.06.2018
Alenka
-> dragon_cb_cz: PM 10, 2.5 i 1 stejně jako u dieselu.
TSI sice vstřikují jen okolo 200 Barů ale díky odlišným fyzikálním vlastnostem paliva a principu funkce motoru je rozložení velikosti částic plus mínus stejné, akorát jich je v surovém stavu o řád méně.

Když se tomu ale trochu šlápne a jednotka v nízkých otáčkách na chvíli pustí lambda >0.8, tak si xSI s TDI nemají co vyčítat.
upraveno 1x, naposled 25.06.2018 23:21:28
23:10:33
25.06.2018
dragon_cb_cz
-> Alenka: Auto už je asi více méně vybraný, takže měnit už to nebudu, ale věřím že je to jak říkáš a radost z toho nemám 8 V jakých velikostech ty saze u těch přímovstřikových benzínů jsou nevíš?
upraveno 1x, naposled 25.06.2018 23:13:22
23:07:08
25.06.2018
Alenka
-> dragon_cb_cz: nafta s DPF a SCR je emisně čistější než jakýkoli benzín, pokud ti jde o tohle.

Zážehové přímovstřiky hulí víc než EURO 4 nafty když byly nové.
Stačí jet za nějakým starším FSI nebo TSI a ty saze jsou i při velmi mírném obohacení směsi jasně vidět.
upraveno 1x, naposled 25.06.2018 23:07:36
22:13:07
25.06.2018
dragon_cb_cz
-> suri: To nedokážu posoudit, ale ten ekologický aspekt mě úplně netěší 8 Vím, že to tady není úplně v módě, ale pro mě to byl jeden z důvodů proč preferovat benzín před naftou - a díky přímému vstřiku to je dost sporný 8
18:25:56
25.06.2018
suri
-> dragon_cb_cz: tak ono fsi je blbosť ako väčšina podobných výmyslov , v reále to je skôr na škodu ako na osoh pre ktorý priamovstrek vymysleli
11:58:43
25.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak zítra se jede k Srbovi, tož uvidíme 4
11:17:09
25.06.2018
dragon_cb_cz
-> suri: Njn tak tady moc na výběr není, leda bych koupil naftu... i když je fakt že jak nad tím přemýšlím, tak jestli přímovstřik benzín nebo naftu s DPF, tak ono už by možná ta nafta s DPF pro moje eko-svědomí byla lepší...
08:18:11
25.06.2018
bouchy
Černější lauf je u přímovstřiku celkem normální, ale silně záleží na nátuře řidiče. Osobně se mi to zatím daří držet v normě, atmo Yaris býval černější než FII 1.4, což mě trochu zarazilo, ale on yaris jezdil skoro jen město (fun factor nula), čili na lepší prohřátí. neřku-li vypálení pavučin nebyl prostor. Myslím, že do toho mluví i teplota okolí, možná počasí (déšť a vlhko ftw?), typ oleje,... jinak dragon_cb_cz dík za tip na hadice. Nová doba no...30
-> Jirik_Tuňák1983 24.06.18 21:20:31: Je otázka, jestli daný Golf je Performance nebo ne: P. má pouze přímovstřik, ne-P. má oboje, tak píšou internety. Vůbec u VW nevím, ale jestli to nejsou stejné motory jako RS vs RS245 (po novu) - tentýž rozdíl. To by mohlo v očouzení hrát roli. Jinak výkonostně jsou asi naladěné jinak.
Se z toho gépéefka ještě poserem, tédéčkaři se nám budou smát.37 37 40
08:00:18
25.06.2018
suri
-> dragon_cb_cz: Zlaté MPI , nie len čo sa týka tohto ...
22:29:09
24.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: -> suri: Díky, myslel jsem si to.

-> Jirik_Tuňák1983: Jo, snad se povede něco dohodnout, zítra budu volat do Imofy...
21:46:46
24.06.2018
suri
-> dragon_cb_cz: je to normálne , priamovstrek čoudí ako prase , nestíham to leštiť silichromom
21:20:31
24.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.06.18 21:06:10: To mají skoro všechny. Záleží taky, kde to jezdí nejvíc, jak a jakej je podíl studených cest a startů. Mrkni na TSi, TCe a další turbobenzíny. V podstatě všechny mají černý výfuky. I na VTi jsem měl plnej lauf sazí od nova a tata taky. Kamarád leští tátovi koncovky každej tejden na GVII GTi, jak jsou černý. Nová doba. 3 Jestli si nejsi jistý, vem to s další projížďkou přes servis.
Minulej měsíc u nás byl zákazník s Renaultem TCe a vejfuk jak bota. Bylo předváděcí auto autosalonu s reklamou na bocích. Nájezd minimální.
upraveno 1x, naposled 24.06.2018 21:22:09
21:06:10
24.06.2018
dragon_cb_cz
Ještě jsem si uvědomil jednu věc... koncovka výfuku byla zevnitř na benzínové poměry dost černá. Je to u přímovstřikových turbobenzínů normální, nebo to značí problém?
20:27:28
24.06.2018
Jarda - zrušená registrace
14:56:38
24.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Až na to, že moje žena se zamilovala do jinýho auta, ale to je jedno 3 A chápat to nemusíš 4
10:39:09
24.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 24.06.18 09:58:07: Protože tomu rozumíš jako koza pletení.
09:58:07
24.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.06.18 14:01:24: to je ale osklive, pak ta auta nemaji vypadat, tak jak vypadaji, kdyz se todle nekomu libi1 jen nechapu, ze se Ti libi stare skodovky a pak takovehle hruzy9 2
Ale moji sestre by se to libilo... tak chapu tu manzelku, schvalne se zeptam pritelkyne.
upraveno 1x, naposled 24.06.2018 09:59:45
21:53:49
23.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, měl jsem to čekat. Ještě jsem se byl teď večer podívat na jednu SX4 v automatu, to by byla totální volba rozumu, krásně zachovalý auto s perfektní historií... jenže teď už na něj ženu nikdy nepřesvědčím 3
21:02:13
23.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 23.06.18 20:42:28: Já to říkal. Já to říkal. 3 Když sháněla auto kolegovo švagrová, tak furt nevěděla co a on už byl coby poradce zoufalý. Mno a já jsem jednou přijel Karkule Bravíkem, což je podobný sexy styl jako tady Julča a navíc se jí vešel do rozpočtu. Řekl jsem mu, ať jí zavolá, aby se přišla podívat. A výsledek? Tohle chci! 3 Je to dva roky. Teď už tím moc nejezdí, změnila zaměstnání a má tuším služební, nicméně vůz zůstal v rodině a jezdí jím její rodiče. Kolega si ho teď nedávno půjčoval do Brna, takže i s tou atmo 1.4 nejezdí jen kolem komejna. Spokojeni jsou všichni. Mimochodem, i on se původně trochu šklebil, protože do té doby byl jen na Škodovky. Bravík je nejspolehlivější auto v jejich rodině. 3
upraveno 3x, naposled 23.06.2018 21:20:30
20:42:28
23.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Hele u ženy to byla 15 na první pohled 1 Jak k tomu byla před tím skeptická, tak je teď zamilovaná.... stejná story jako s Aerem, jak jsem jí to jednou ukázal, tak už to asi budu muset koupit 40
19:24:08
23.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 23.06.18 16:19:25: Pak tedy bude za ty peníze ideální se s tím někde zastavit a případně si dohodnout slevu na případnou opravu něčeho. 1 A co na to říkala vůbec žena? 1
upraveno 1x, naposled 23.06.2018 20:21:35
16:19:25
23.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Byli jsme dneska s dětma, takže jsem si projel jen dva krátké okruhy já (při tom prvním to bylo studené, tak jsem si dohodl ještě druhý, abych tomu mohl trochu šlápnout) a jeden žena. TCT řadí moc hezky (a oproti třeba Aisinu v Saabu se mu moc nechce odřazovat, radši to nechá točit 168), v manuálním módu to taky poslouchá rychle (na rozdíl od toho Aisina si dovedu představit s tou převodovkou pracovat v nějakém "ostrém" režimu). Je to celkem svižné (ale jak říkám, půlku doby to bylo studené, tak jsem tomu moc šlapat nechtěl). Ten splašený zátah Aera to sice nemá, ale zase pocitově ten motor je daleko "lehčí", Aero má hrozně těžký setrvák, tohle je jednoznačně daleko točivější.

No ale hlavně ty sesle... to je to co jsem hledal. Za celou dobu co teď vybíráme první sedačky, od kterých jsem sedl a nic mě netlačilo. Celkově jsem se v tom autě cítil fakt dobře.

Jinak tohle nebylo zrovna "orosené", zespod té hadice toho bylo dost (dost na to aby to bylo fakt mastné, ne jen trochu omaštěný prach) a na tom filtrboxu taky dost "mokré". Kdo ví, třeba je to normální, ale znervóznělo mě to, takže bych s tím možná raději někam sjel... a nebo zkusil uhádat nějakou slevičku.

Ad intervaly - jo, je to zjevně dost časté. Blbé je, že to přesně způsobuje problémy s tím MultiAir modulem... ale tak v nejhorším ho člověk jednou vymění no.
upraveno 1x, naposled 23.06.2018 16:20:08
15:35:34
23.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 23.06.18 15:26:24: Zkusit to můžeš, ale orosený hadice nebo spoje má hodně turboaut, i když je klidně vše OK. Navíc jejich turba moc neodchází. Může to být mlhou, kterou to provozem nasbírá přes cooler. Jak to jede? Tyto intervaly bude mít většina aut. Já to měl u Cromíka 2 nebo 3 servisky stejně. Jenom Volvu to vycházelo po max. 10 - 12 000 km.
upraveno 2x, naposled 23.06.2018 15:41:32
15:26:24
23.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak jsme dneska byli s paní omrknout a projet Julču... a myslím, že je vybráno 3 Auto vypadá celkem dobře, bohužel servisováno dle doporučení výrobce, tzn první výměna oleje po 22 a druhá po 30 tisících 8 Ale to bude asi většina... Jediné, co mě trochu znepokojilo byl zaolejovaný airbox a spodek hadice mezi airboxem a turbem... předpokládám správně, že jinou příčinu než únik oleje z ložisek turba to mít nemůže? Abych na to případně zkusil uhádat nějakou slevu....
14:43:53
23.06.2018
MajoLR
-> castrol 23.06.18 13:38:31: To si pekne napísal, že "dotiahol"...*3 * 3 3
13:38:31
23.06.2018
castrol
tak pridam malu trosku do mlejna ,totok vcera dotiahol bracho
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od castrol vložen 23.06.2018 13:38:31
13:20:26
23.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Nechci tě zlobit, ale teď u nás v Olympii s dvojím lakováním. 1
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 23.06.2018 13:20:26
16:48:41
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 16:10:00: Nikdy jsem tím nejel, ale prý je to pohodlné a díky dlouhému rozvoru to dobře filtruje nerovnosti + je to i jízdně jisté. Zatáčky taková kompromisní klasika pohodlí x jistota. Já už koukám spíše jen po tom pohodlí, aby to mělo sílu na předjetí a aby to bylo ve vysokých rychlostech jisté a stabilní na dálnici a hlavně aby to uvnitř neřvalo jak cikánská Multikára. Proplétat se zatáčkami už jaxi nepotřebuji.
Bál jsem se kupříkladu, že bude Cromaňonec na tom měkkém podvozku při rychlé jízdě nejistý. V zatáčkách sice celkem dobrý, ale dost se naklání, je to taková daň za pohodlné odpružení. Pidižvík i Karkule v tom standardně usínají (jako bonux v tom na dálnici slyšíš maximálně vítr). 3 Na druhou stranu v přímém směru - tj. na dálnici a okreskách, se s tím dá jet hodně rychle a nerozhodí to snad ani chybějící víko od kanálu. Spáry, opravené části, vlny, propadliny, hrby v karoserii necítíš a podvozek to vůbec nevyvádí z míry. Je téměř shodný se Saabem a Vectrou, vzadu multilink a na obou nápravách dost masivní hliníková ramena.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 17:02:44
16:10:00
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Interiér i exteriér, má to něco do sebe. Jízdně to asi bude relativně nezajímavý, nalazený spíš na komfort... což taky není od věci. Další plus je klasickej HDM automat od Aisinu. Mínus je asi jen spotřeba, Giullieta s 1.4 a TCT bude výrazně úspornější...
16:02:56
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 14:01:24: Taky se mi to hrozně líbí. Designově je to lahůdka, včetně těch kol a proskleného zadku. Tu jsem chtěl já, ale v té době TBi skoro nebylo a když, tak to bylo za ranec.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 16:05:05
14:01:24
22.06.2018
dragon_cb_cz
Jinak prý se nemám stydět - tak já to teda přiznám veřejně, hrozně se mi líbí tohle, jen mám pocit, že to je strašnej nerozum 3 www.sauto.cz/osobni/.../1 7778162
11:09:10
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já ti věřím, kamarád z Norska říká, že Giullieta je nejspolehlivější auto co jeho máma kdy měla 4 Proto jsem docela nakloněnej tomu to zkusit.
09:04:39
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.06.18 22:50:58: Já už nic radit nebudu. 3 Chtěl jsem jenom říct, že když už jsme v tématu Italové a řeší se spotřební přesouváky, tak u Bravíka 2009 (pouze značkový servis) se dosud dělaly jen přední kotouče (naj. 80 000 km). U Cromíka (2006, pouze značkový servis) se v záruce měnila spínací skříňka, přední kotouče budu teprve někdy dělat (134 000 km) a musím se dokopat mrknout na mikrospínač otevírání pátách dveří, který jsem v zimě zkurvil. Kolegovo mamina má Grande Punto 1.2 (2009) a ještě na tom nic krom běžné údržby nedělala. Nejsem si jistý, zda bude Alfík navzdory hemzům na internetu nutně horší. 3 A já si myslím, že ženská by měla Alfu a nebo něco podobně italsky líbivého mít. 3
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 09:11:08
07:39:21
22.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Jo, lidi maj furt moc peněz a vymejšlej pičoviny. 47
23:04:34
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Měli jsme chvilku půjčenýho toho S-Maxe a shodli jsme se s Alčou, že je to pro nás až absurdně velký auto...

-> palinator: Jako aby ty auta byly ještě dražší a koupil jsem si Felicii nebo co? 3
23:02:08
21.06.2018
palinator
Stejně si myslim že by měli zvednout daně. 1
22:59:12
21.06.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Jsem to obhlížel na legendách, je to malý 3
22:58:27
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Nepsal jsem tam snad "ne moc velký"? 4 A díky tej velikosti je to i cenově úplně mimo....
Extreme Tyres