Fiat a talianske autá

prohledat
2214 příspěvků (zobrazeno 1901 až 1950) od 03.04.2017 do 19.09.2025, založil/a minno
řadit dle data
22:52:35
21.06.2018
Nwkt
22:50:58
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Chtěl bych říct, že přesně vím co chci, jen takový auto nikdo nevyrábí, ale kecal bych... jasno v tom úplně nemám. Mám nějaký požadavky - benzín, automat, sesle vepř nebo alespoň půl vepře a pochopitelně s výhřevem, automatická klima, rozumnej výkon, snesitelná spotřeba, ne moc velký. Kindertransport friendly, takže dobrej přístup na zadní sedačky (třídvířka ne-e). Ale na žádným nelpím nějak úplně zoufale. No a taky by to hlavně mělo být rozumně spolehlivý, ve stylu řekněme "opravy klidně, ale nesmí to být něco co nepočká do výměny oleje". Ta Alfa do toho celkem zapadá, jen tím koncem si nejsem moc jistý 3
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 22:51:39
22:37:42
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Musíš vědět co chceš. Všechna auta co jsem měl a nebo mám / máme, všechna jsem vybíral, protože jsem tato konkrétně chtěl. A zejména u C4 a Volva se nejednalo o zrovna zanedbatelné částky, další nákupy už byly levnější, ale pořád šlo o auta, na která jsem se konkrétně zaměřoval, bez ohledu na pořizovací cenu. 4
20:44:24
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No jo 3 Jenže mě by se toho líbilo... a rozpočet je omezenej. Tak vybírám no... snad nepřeberu.
19:01:38
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Moc To řešíš. Líbí x nelíbí, koupím.
18:02:02
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jako aby byla marnotratnější? Já ti nevím, současný nastavení mi docela vyhovuje 3
17:47:26
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.06.18 17:07:24: A neměla by na to brát nějaké prášky? 3
17:07:24
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, DNA to má. Ty dva kusy po kterých momentálně pokukuju jsou oba 2012, tam už by těch problémů s MultiAir nemělo být tolik.

Ženě se taky líbí, ale má trochu strach z přílišné "italskosti"... A pořád je to v pásmu 200-300 tisíc, což už je trochu moc na "skok po hlavě".
16:45:34
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.06.18 13:22:23: Tu TCT by mělo mít i QV a obecně s ní problémy nebývají. S tím MultiAirem máš taky pravdu, že se to týkalo hlavně prvních ročníků a je jich v inzerci mezi silnějšími benzíny nejvíce. Když jsme vybírali my, tak ty první ročníky se v té době týkaly nás a tak jsme zvolili hodně podobné auto s nenáročným motorem pro holku do města. Ale chtěla ji hodně. 3
Já bych klidně mohl QV v té matné metalíze, to je dobrý. 1
Tak jsem zvědaf, zda to koupíte. Poměr cena / výkon je zajímavý. Jinak tato má taky DNA tlačítko?
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 16:47:25
13:22:23
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: QV se obávám že za dostupné peníze by to byly všechno pasti a na ježdění po městě bychom si proti 9-5 Aero spotřebou asi moc nepomohli 4 Ten MultiAir vím že umí pozlobit hlavně u prvních ročníků, ale když už tak to na výměnu úplně fatálně drahé není.

A když koukám po kombinaci výbav co bychom rádi, tak z benzínů tam právě nejčastěji vychází ta 1.4 TB 125kW, která MultiAir má. Spotřeba vypadá víc než rozumně a mělo by to být i rozumně živý. Naftu asi nechci.

Celkově ta Giullieta vypadá, že na poměry Alfy to žádný fatální problémy nemá, tak mě to láká... o moc horší než Saab to být nemůže 3 Ale nejsem si jistej tou TCT, to je sranda co by se mohla prodražit.
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 13:23:42
22:24:27
20.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 20.06.18 15:25:12: Na ty jsem nic neslyšel. Šel bych po 1.4 T-Jet nebo JTD (vč. 1.6), úplně bych nevyhledával Multiair, ale osobní názor, mám raději jednoduché věci. Taky jsme po ní koukali pro Karkuli. 1 QV asi kupovat nebudete, že? 1
upraveno 1x, naposled 20.06.2018 22:26:38
15:25:12
20.06.2018
dragon_cb_cz
Netušíte někdo, jak jsou na tom dvouspojky TCT v Alfách se spolehlivostí atd? Konkrétně by asi šlo o Giullietu...
09:07:42
06.06.2018
Pavel P@nkáč
-> Jarda: ty jo to sem poplet jo kabrio je cajk ja myslel ze pišeš o té Jiřikově krabici, nepozornej Pavel!
23:07:02
05.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 04.06.18 20:54:01: me se libi... urcite ne nejvic, ze vsech kabrii, ale je to pekne5
22:33:05
04.06.2018
Kocvin
-> 1560 - zrušená registrace 29.05.18 08:02:18: 176 A4.000 by se tam vešlo v pohodě... 40
22:09:29
04.06.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Joo pěkný kola, skoro škoda na takový auto 3
20:54:01
04.06.2018
Pavel P@nkáč
-> Jarda: mě to nedá musím si rejpnout, hele k pěknému má tento povoz hodně daleko...3
19:48:18
04.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> 1560 - zrušená registrace 28.05.18 17:58:16: pekne, nektere mely oblouk a nektere ne? todle je hezci...
19:33:28
04.06.2018
Jirik_Tuňák1983
19:32:53
04.06.2018
Jirik_Tuňák1983
Fifík konečně na letních. Originál Fiat Toora 7,5x18. Ale na krabičníka je to pomalu furt malý.
Přelakovávaly se, aby se sjednotila barva s krytkami, které byly už měněny (asi ztráta).
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 04.06.2018 19:32:53
08:02:18
29.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> Kocvin: Jo, co se da delat. Ono by se tam ale stejne nic vetsiho neveslo1 1
23:20:20
28.05.2018
Kocvin
-> 1560: Škoda, že do toho cpali jen takové zdechliny ze sériového punta..
23:14:30
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> castrol: Ne ne tu mam porad...
Jako denni auto. To ostatni je jen pro radost
21:23:34
28.05.2018
castrol
-> 1560: a co fabka tu si predal ?
20:22:12
28.05.2018
Jirik_Tuňák1983
18:16:16
28.05.2018
Tomaso435
-> 1560: za 50 000 čínskejch jenů 3
18:14:38
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> Tomaso435:
Jako jo, žiju... Ale to je na dlouhý povídání! Tenhle byl za víc, nebyl ani v inzerci, rok jsem kolem něho jezdil a stál pořád na místě, neb majitel si našel jiný koníček (jedničkovýho Golfa bez střechy), tak mě jednoho dne hráblo a ejhle, už je doma.

P.S.: Taky jsem si nedávno koupil tohle. Ti to prodám za 50 000, chceš? :-D
www.k-report.net/ukazobra zek.php?soubor=125...
18:03:12
28.05.2018
Tomaso435
-> 1560: ty vole . von žije... :D
minulej tejden sem na něco takovýho koukal. ani nevim jestli to není ten stejnej.. za 28? :-D
18:01:57
28.05.2018
palinator
-> 1560:
Tuhle jsem si říkal kdože to píše příspěvky odenterovaný a konečně jsem na to přišel. Asi telepatie 40
18:00:24
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> palinator:
Ale jooo... Nějak... 3
17:59:50
28.05.2018
palinator
-> 1560:
Ty taky žiješ? 3
17:58:16
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
Jsem si dnes koupil hracku
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 28.05.2018 17:58:16
19:41:59
27.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 27.05.18 14:14:40: Tohle je výkonově tak nějak normál. 110 kW, 320 Nm, při jakých otáčkách nevím. Ale na dvojku, trojku i při vyšší rychlosti s tím má protiprokluz co dělat, navíc si dává trochu na čas, ale nevím co je běžné, protože dosud AWD. Nějaké to proklouznutí na tyto kvalty např. při přejetí z pruhu do pruhu a akceleraci není nic výjimečného. Včera jsem vezl maminu s jejími kolegyněmi z práce, trochu jsem jim sesypal tašky na jednom zrychlení a je vždycky krásně slyšet se staženým okénkem, jak se na 2, 3 ty gumy zakusují. 3 Na dálnici to pak dost divoce zrychluje na 4, 5 i 6ku a na stoupající ručičku tachometru je docela radost se podívat.
Naftu jsem nechtěl, ale je to na dlouhé přesuny paráda.
14:14:40
27.05.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já se sem vetřu do tebou jmenované party 3 Mám stejnou zkušenost s Akordeónem... v běžném provozu znamená i těch relativně skromným 103kW víc než dostatečnou dynamiku, protože krouťák. Pokud má ten motor dostatečně plochou křivku krouťáku s brzkým náběhem a drží i nahoře, což lepší CR nafty mají, tak je vcelku radost s tím jezdit.
22:29:02
26.05.2018
Jirik_Tuňák1983
Jenom tak plácnu pro kolegy Alfisty a Fiatisty, popř. Lanciisty.... Najezdil jsem s Cromaňoncem od prosince i přes střídání s Karkule autem a sem tam Volfem cca 6500 km. Musím říct, že jsem tím JTDmkem příjemně překvapený a to jsem měl k naftě vždy odpor a předsudky ve smyslu mít naftu ve vozovém parku. I v takové krabici to má kopici síly. Jezdil jsem s hodně nafťáky, ale tenhle motor v pružnosti a akceleraci zejména na dálnici je docela zbraň. 5 Co vaše zkušenosti?
17:05:04
24.05.2018
suri
-> minno: mne zase teraz felicia vynecháva smerom od 2500 hore , nie vždy , nie je to silné trhanie len proste strata ťahu , čerpadlo tam nie je dlho , možno 80tis km , jedine že by odišlo pri státí teraz , ale už je to asi piata nádrž , aditivovaná , aj palivový filter nový
12:11:47
24.05.2018
minno
-> Jarda: To moje zvuk vydávalo normálny, ale aj tak to nebolo OK.
12:09:53
24.05.2018
Jarda - zrušená registrace
-> minno 24.05.18 09:55:27: to mi dela niva taky, ale jsem rad, ze to vubec cerpa, kdyz slysim ty zvuky :)
09:55:27
24.05.2018
minno
Tak ak by to niekoho zaujímalo -> minno 02.05.18 11:01:46: . Dal som nové palivové čerpadlo a je kľud. Staré absolútne nedržalo tlak paliva po vypnutí motora.
13:06:32
06.05.2018
minno
-> minno 02.05.18 11:01:46: nevie nik poradiť?
12:16:29
02.05.2018
john simple
-> Jirik_Tuňák1983: měl jsem starší model Cromy, 2.0 ie 1988, to byl super kočár 5
11:57:33
02.05.2018
minno
-> palinator: Zle som napísal. Oprava. Pretlak v celej palivovej sústave, nie len v nádrži.
11:53:48
02.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno 02.05.18 10:38:22: Toho se moc nebojím, protože se dělal přední blatník a nárazník už před lety a rozdíl není poznat. Jinak musím říci, že laky mají hodně kvalitní. U Cromaňonce je lesk takový, že vidíš detailně každou kytičku na zemi odražený na dveřích a vedle stojící nová Kia takového lesku a odrazu ani zdaleka nedosahuje. Podle mého to auto nebylo nikdy v kartáčích.

Jinak po předchozím autě konečně normální hill holder u auta s manuálem. U C4 Picassa fungoval hill holder furt, až mi to sralo. Člověk potřeboval např. na parkovišti sjet setrvačností na neutrál o něco níže a ten blboň auto furt přidržoval. 3 Byl to zvyk, ale když chtěl člověk sjet bez kvaltu na zpátečku, musel pokaždé čekat, až se brzda uvolní.
U Cromaňonce to funguje tak, že se hill holder aktivuje jen při vyšlápnutí spojky a zařazení. Jinak lze popojíždět z kopečka vahou auta bez omezení.
11:08:36
02.05.2018
palinator
-> minno:
Přetlak v nádrži bude mít souvislost podle mě s ohřátím paliva v nádrži a ne s čerpadlem.

Jinak si myslim že sis odpověděl.
11:01:46
02.05.2018
minno
Pred časom v -> minno 22.07.17 00:05:38: som riešil problém so štartovaním Punta.

V skratke napísané: občas blbo štartovalo, bolo treba dlhšie točiť motorom kým chytilo. Obvykle len prvý štart, potom už OK.

Posledné obdobie som to testoval štýlom, že som vždy pred štartom 3x vypol/zapol kľúčik, čiže 3x sa zoplo a vyplo palivové čerpadlo. Po takejto "predpríprave" to vždy chytá okamžite.

Vychádza mi z toho problém s padaním tlaku paliva. Regulácia tlaku, vratka benzínu, to všetko je riešené priamo v čerpadle v nádrži. K motoru ide len jedna palivová trubka (hadica) s už tlakovo vyregulovaným palivom, vstup do vstrekovacej (na konci uzavretej) lišty, v lište 4x vstrekovače...

Nemám s tým moc skúsenosti, preto sa pýtam, na vine môže byť len samotné čerpadlo? Nemôže stratu tlaku spôsobovať aj niečo iné? Napadá ma napr. netesný uzáver nádrže. Možno blbosť, ale vychádzam z toho, že v knihe sa píše, že zrušenie pretlaku v palivovej sústave sa vykonáva odkrútením víčka hrdla :)
upraveno 1x, naposled 02.05.2018 11:55:26
10:38:22
02.05.2018
minno
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.18 20:42:08: Tak super, už len aby to po roku nevybledlo úplne inak ako zvyšok auta :)
10:05:31
30.04.2018
Danster
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.18 20:45:51: Jo 124 je další retro co se mi moc líbí. I se mi líbí víc než MX5 z který vychází.
20:45:51
27.04.2018
Jirik_Tuňák1983
A toto bych asi směl.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 27.04.2018 20:45:51
20:42:08
27.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> minno 18.04.18 18:54:32: Dělali nakonec dvoje dveře, zbytek je leštěný, ale už na foto je na tom tuna pylu.
Vypadá to cajk. Na těch předních objevili taky nějakou škodu od omítky. Vyřešily se tak i ďubky od obchoďáků.
Můžu aspoň zítra přezout na letní.
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 27.04.2018 20:42:08
Extreme Tyres