auto.bazos.cz/inzerat/...
/dily-skoda.php
ta predni naprava je teda pekna hniloba a pritom ten kufr nevypada nejhur
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> vhml 01.08.25 11:37:18: Bych možná i řekl spíš tak 25 let
Normálně dodávku kde ti na to nářadí nechčije, vejde se toho víc a nemusíš se bát že ti to kolemjdoucí ukradne atd. Ale tahle debata tady už jednou byla a závěr byl že ježíš taky trpěl


-> saskyn2 01.08.25 11:33:11: jasný, ale na Bukajovo denní tahání kárky do zahradách nedává ta 120 smysl už nejmíň 15 let :-)
-> vhml: Hele pokud s tím budeš jezdit jen minimálně tak to čistě ekonomicky nesmysl nebude, protože ta OII bude mít za 10 let cenu 10t, zatím co ta 120 tak 200 odhadem. Druhá stránka věci je že když s tím budeš hodně jezdit tak v lepším případě do tý 120 nastrkáš její cenu 2x, v horším tě někdo smete a budeš jezdit na vozejku. Ale jasný jak si to myslel, dneska to je na denní ježdění nesmysl.
-> Bukaj 01.08.25 10:40:39: ale prd, dneska za 150 seženeš dvojkovou oktávku v topu a než ti shnije tak z tý 120 zbydou leda tak spuchřelý pneumatiky a zbytek plastizolu z podvozku
-> Bukaj 01.08.25 10:40:39: ale prd, dneska za 150 seženeš dvojkovou oktávku v topu a než ti shnije tak z tý 120 zbydou leda tak spuchřelý pneumatiky a zbytek plastizolu z podvozku

-> Bukaj: Cena by mohla být níže, ale to auto vypadá dobře a zejména i spodek je čistý a né jako každý, že to má špinavý a pak před koupí nejde moc poznat jak a kde je to zdravé a nebo již ne.
-> vhml 01.08.25 10:29:35: Takhle pěkná stotřicítka za 150 je fakt slušná nabídka.
Stopětky a stodvacítky v podobném stavu se objevují už v cenách okolo 50 tisíc.
Dvojkovou Octávku bych nechtěl ani zadarmo, navíc za tuhle cenu to bude shnilej pekáč, do kterého budu jen sypat peníze za opravy...
Stopětky a stodvacítky v podobném stavu se objevují už v cenách okolo 50 tisíc.
Dvojkovou Octávku bych nechtěl ani zadarmo, navíc za tuhle cenu to bude shnilej pekáč, do kterého budu jen sypat peníze za opravy...

-> Bukaj 01.08.25 09:59:28: jakože 120tka za 150 není za nesmysl? Za to máš dvojkovou oktávku v podobným stavu, pokud to má bejt na denní ježdění 

-> michael 31.07.25 20:01:20: Pěkný auto
Jak tak koukám poslední dobou se objevuje spousta inzerátů slušných aut za rozumnou cenu (dřív nějak v inzerci zachovalé kousky nebyly nebo byly za nesmysl).
Takže se nemusím strachovat, že bych za pár let neměl čím jezdit - když se rozpadne jedno, koupím si další...

Jak tak koukám poslední dobou se objevuje spousta inzerátů slušných aut za rozumnou cenu (dřív nějak v inzerci zachovalé kousky nebyly nebo byly za nesmysl).
Takže se nemusím strachovat, že bych za pár let neměl čím jezdit - když se rozpadne jedno, koupím si další...

-> minno 07.07.25 13:16:32: Já doteďka nepochopil, proč poslední dobou jsou takové podivné formáty fotek?
Byl jsem zvyklý na "klasický" formát 4:3, případně 5:3, ale tyhle dlouhé nudle nechápu. Navíc občas jsou ty fotky (nebo videa - tam mne to ruší nejvíc) po bocích vyplněny čímsi rozmazaným - jako by to byl plný formát snímkování, ale ty strany to z nějakého důvodu rozmazalo...
Byl jsem zvyklý na "klasický" formát 4:3, případně 5:3, ale tyhle dlouhé nudle nechápu. Navíc občas jsou ty fotky (nebo videa - tam mne to ruší nejvíc) po bocích vyplněny čímsi rozmazaným - jako by to byl plný formát snímkování, ale ty strany to z nějakého důvodu rozmazalo...

-> minno 07.07.25 13:16:32: Foto na IG? Tam jaksi fotky na sirku nejsou akceptovany...
-> minno: A že jich je..

-> michael 04.07.25 22:41:27: Asi nikdy nepochopím logiku ľudí, ktorí fotia mobilom na výšku a vytvoria takéto "obrázky"...
-> Jackie: bejt to originál, věřím že se najde šílenec, co to nakonec stejně prodá, ale stavba byť legální?
-> Tomaso435: Jo jo, dojel.
-> Eidy: dojel si ?
-> Eidy 29.06.25 00:25:20: Navíc je to otlučený ze všech stran.
-> michael 28.06.25 19:45:48: Jako prototyp hezký, ale milion? I don't think so Tim.
-> MATTESS: A všiml sis, že tento text je od předchozích pojmů oddělen středníkem...? 

-> Bukaj 18.06.25 22:04:01: acho, jo..... Jenže ty čteš napůl a ne celý text. To je pak těžký
Podstatné je "hodnocení způsobilosti kvalifikovaných osob, např. lékařů ", což jaksi nebereš v potaz. Máš tam někde auta, stroje? Nemáš


-> vhml 18.06.25 22:16:36: Ale předpokládám, že to není profi výrobek od Bosche - a tedy nic takového na SME nemají, protože tam mají vybavení Bosch...

-> Bukaj 18.06.25 22:14:05: zrovna kabel na LPG mam doma i já, to stojí 2000korun a má to snad deset různejch mezikusů.
www.lpgprofi.cz/interface -ccy-usb-port-12redukci
www.lpgprofi.cz/interface -ccy-usb-port-12redukci
-> vhml: Já jsem předpokládal, že se o něco u Volva pokusí, ale kouknul do TP a jen cvaknul na motor snímač otáček...
...ono i kdyby nakrásně spároval diagnostiku s autem, tak na LPG by stejně musel měřit bez přípojky - nepředpokládám, že mají na SME i redukce ke spojení s jednotkami LPG systémů...
...ono i kdyby nakrásně spároval diagnostiku s autem, tak na LPG by stejně musel měřit bez přípojky - nepředpokládám, že mají na SME i redukce ke spojení s jednotkami LPG systémů...
-> Bukaj 18.06.25 22:02:45: hele já se mu na emisích taky vysmál, čím jako plánuje tu Miatu připojit, když ani nemá obd konektor. Zašel do skříně, vytáhnul správnej mezikus a boschácká diagnosticka bedna to načetla. Ale divili jsme se oba :-)
-> kpt.Budha 18.06.25 13:07:47: Slovo "atest" či "atestace" je příliš obecné. Napadá mne tak maximálně všem zde známý "ATEST 8 SD" - asi jediná věc, která to má přímo v názvu...

-> MATTESS 18.06.25 09:40:21: Však přímo v tom odkazu, co mi posíláš, máš napsáno, že atest je synonymum ke slovu atestace...

-> vhml 18.06.25 09:04:36: To by musel na STK mít něco, co komunikuje s tím Volvem (ač to Volvo má OBD konektor, tak s ŘJ motoru se spojí jen nějaká spešl diagnostika a na emisích to nepřipojovali a řešili "postaru"). Ale u novějších vozů asi ano (pokud nemá někdo původní ŘJ a jen upravený SW).
-> kpt.Budha 18.06.25 13:07:47: Jojo, dnešní certifikát B 3.1 se mi vybavil, já lovím v paměti v podstatě ještě časy bolševický (nebo přechodový). A pravdu máš, v hovoru to stejně skončí vždycky "atestem"..

-> Jozka: Česky je to Inspekční certifikát 3.1 nebo 3.2 dle EN 10204, "atest" spíše nikde nebude zmíněn
Ale všichni píší, že potřebují atest 


-> Tomaso435: Jasně, termín zažitej až zažranej - já jen tak "lingvisticky" plkám - výrobce (nebo někdo jím najatej) provede příslušný zkoušky (neboli testy) a vystaví glejt.. kterej je nazvanej podle normy.. jenom jak už jsem blbej, nedokážu si vybavit už ani hlavičku na papírech od nerez trubek z VT Chomutov, kterejch jsme u firmy spotřebovali několik desítek kilometrů.. jestli tam byl použitej ten termín "atest"..
Ona terminologie bude otázka jak hovorových zvyklostí (v daným jazyce), tak i těch norem a předpisů - docela nám trvalo, než jsme se s Amíkama sladili, která kontrola je "checking" a která už "testing".. a o vizuální jsme se tuším nakonec ani neshodli..

Ona terminologie bude otázka jak hovorových zvyklostí (v daným jazyce), tak i těch norem a předpisů - docela nám trvalo, než jsme se s Amíkama sladili, která kontrola je "checking" a která už "testing".. a o vizuální jsme se tuším nakonec ani neshodli..
-> Jozka 18.06.25 10:08:49: atest od trubek je běžná věc, deklaruje to kvalitu materiálu, přesný procenta složení.... Atestace je spíš jako odbornost k určitému oboru, výkonu, aj.
Normálně už vím, co budu dělat večer = hledat (zatím nevím kde) stopy po "atestech" trubek z minulosti (NHKG, Chomutov). Atest se tomu běžně říkalo, ale jak přesně zněl název dokumentu, už po těch letech netuším.. ostatní národi to ovšem nazývali v angličtině "certificate"..
-> Bukaj 18.06.25 07:54:44: tak se vrátíme k inzerátu - tam je uvedeno atestace, nikoliv atest. Atest a atestace není totéž...
slovnik-cizich-slov.abz.c z/web.php/hledat?cizi_slov o...
slovnik-cizich-slov.abz.c z/web.php/hledat?cizi_slov o...
-> Bukaj 18.06.25 08:44:25: práskne mu to na emisích řídící jednotka. Alespoň u VW si v názvu nese motorizaci a výkon.
-> Tomaso435: Jinak když už je řeč o tom, co technik pozná, tak při dnešních počtech typů aut s různými motory technik na STK nemůže znát všechny kombinace, co byly z výroby, zvláště u ne úplně běžných typů vozů. Je jasné, že když tam přijede někdo s Fabií a na bloku motoru bude nápis Nissan, pak bude mít problém. Ale jestli v mém Volvu S70 je motor 2,0 93 kW, 2,4 103 kW nebo 2,5 121 kW, to nepoznám ani já, natož technik na STK - leda by to byl fanda značky...

-> Tomaso435: Netvrdím, že se na číslo (typ) motoru nedívá. Ale bavili jsme se o focení a to opravdu nefotí ani na jedné STK/SME, kde jsem dosud byl...
-> Bukaj 18.06.25 07:50:32: u nissana byl jen Zápis, číslo motoru nelze kvůli umístění kontrolovat. Pac zam.je číslo motoru tak šikovně, ze musí ven z auta.
-> Kocvin 18.06.25 07:41:00: zvláštní, každý si vyfotí číslo motoru a to pak na monitoru porovnává s údaji v tp :D
Protože pokud se na číslo motoru někde nedívá, pak tam můžu mit vopravdu cokoliv co nemá ani se značkou nic společnýho
Protože pokud se na číslo motoru někde nedívá, pak tam můžu mit vopravdu cokoliv co nemá ani se značkou nic společnýho
-> Kocvin 18.06.25 07:41:00: Přesně tak.

-> Tomaso435 18.06.25 06:44:54: Ne. Ani u jiného auta. Třeba u tátovy Octavie jsem kdysi měnil blok motoru bez toho, abych nechal udělat úřední výmaz čísla motoru z TP - vzhledem k tomu, že číslo je vyjiskřené na orezlém litinovém bloku (bez obroušení nálitku není čitelné a brousit jsem to nezkoušel, takže kdo ví, jestli bude čitelné po obroušení) a bez demontáže zapalovacího modulu k němu není přístup, tak jsem v klidu, že by to někdy někdo při TK v rámci evidenčky kontroloval...

-> Tomaso435 17.06.25 17:10:45: Motor se nefotí. Levozadek, pravopředek, kilometry, VIN. Pokud je vozidlo vybaveno štítkem, tak se fotí i ten(od nějakého měsíce roku 2000 povinné), stejně tak pomocný vin, ale u toho nevím ty podmínky, kdy ho už auto musí mít. To je vše, mají to všechny STK a ME stejně, na všechny tyhle fotky jsou v té jejich mobilní aplikaci rubriky a jde to rovnou do databáze MDČR.
-> Bukaj 17.06.25 22:56:57: to si pleteš jabka a hrušky. Odpověď hledej v kodexu FIVA. Ty jsi dostal po testaci nějaký atest?
-> Bukaj 17.06.25 22:56:57: ani u jiného auta než v 742?
-> MATTESS 17.06.25 09:39:45: Proč blbost?
slovnik-cizich-slov.abz.c z/web.php/.../atest
-> PeeterCZ 17.06.25 12:44:05: Normálně zaplatíš, ale samotné "měření emisí" je omezeno jen na vizuální kontrolu emisního systému...
-> COL 17.06.25 16:19:15: To, co na "evidenčce" na STK - auto z předoboku a zadoboku, VINko, stav počítače ujeté vzdálenosti.
-> Tomaso435 17.06.25 18:48:02: Motor mi nikdy nefotili ani na SME ani na STK...
slovnik-cizich-slov.abz.c z/web.php/.../atest
-> PeeterCZ 17.06.25 12:44:05: Normálně zaplatíš, ale samotné "měření emisí" je omezeno jen na vizuální kontrolu emisního systému...
-> COL 17.06.25 16:19:15: To, co na "evidenčce" na STK - auto z předoboku a zadoboku, VINko, stav počítače ujeté vzdálenosti.
-> Tomaso435 17.06.25 18:48:02: Motor mi nikdy nefotili ani na SME ani na STK...
-> COL: ano fotí se vše tak jak při standartní emisní kontrole. Tak jak udává metodika.