skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2955 příspěvků (zobrazeno 851 až 900) od 01.11.2011 do 14.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> Tomaso435: Tak biosložka (5%) se do benzínů přidává už víc, než 5 let, ne?
-> Bukaj: no, to asi bejval ještě benzín a né náhražky z lonskýho března.
-> Tomaso435 31.01.19 16:46:11: Asi taky jde o to, jaký auto...
Já teď startoval po téměř čtyřech letech jedno MBčko, které mělo v nádrži benzín z jara roku 2015 a se startem nebyl vůbec žádný problém - dokonce ani baterku nebylo potřeba dobíjet...
...ale to auto je konstruované na 84 oktanový benzín...
...ale před rokem jsem podobně bez problémů nastartoval 3 roky odstavenou 130L...
Já teď startoval po téměř čtyřech letech jedno MBčko, které mělo v nádrži benzín z jara roku 2015 a se startem nebyl vůbec žádný problém - dokonce ani baterku nebylo potřeba dobíjet...

...ale to auto je konstruované na 84 oktanový benzín...
...ale před rokem jsem podobně bez problémů nastartoval 3 roky odstavenou 130L...

-> dragon_cb_cz: tady směrem k ásii nic takovýho nemáme :-D všude v okolí je jen klasickej 95 . tyhle 98 a podobný se tu nedávno přestali prodávat, prtoože to nikdo nebylo ochotnej platit. a to ani v autech který sou na to přímo dělaný. :D a duvod je jasnej. 28kč 95ka 34,90 98ka ... mazec.
-> David29: smrdělo to jak 20 let starej benzín v ostavený babetě...
-> David29: smrdělo to jak 20 let starej benzín v ostavený babetě...
-> Tomaso435: Biosložka degraduje, a jako bonus umí zničit gumové součásti... Třeba u věčně stojících pil to bývá problém, to samý u elektrocentrál apod
-> Tomaso435: Do auta co dlouho stojí jedině Vervu a nazdar....
takže cca 10 měsíců od natakování.. a auto po nevim kolika minutách chytlo na par sekund asi na 2 válce... tohle mi 5 let starej benzín neudělal nikdy.. takže už ted ten benzín stojí za vejliž prdel. po zředění cca 8 litrama čerstvýho chytnul na drbnutí.
-> Jarda: Tak ono je to tím, že s tím jezdím relativně málo - cca 10 tisíc s tím mám... takže jen v pojistce jsem v tom za skoro 1,50 Kč/km. V pořízení a servisu za 6 Kč km... a v palivu nějaké 3 Kč/km... zbytek jsou drobnosti.
-> dragon_cb_cz: Jediný co, že je to shnilý. Na což jebu, trocha kitu to pořeší a jeto 
Je to auto na ježdění, ne na výstavy

Je to auto na ježdění, ne na výstavy
-> David29: Tak pokud tě nečeká nějakej zásadnější servis, tak těžká pohoda... já včera vyzvedával 900NG po výměně oleje, tak jsem to dneska zapisoval do spritmonitoru a kouknul na celkový náklady... těch 11.25 Kč/km je dost děsivá suma - na to že jsem se nikdy neodhodlal do toho auta pořádně zainvestovat 

-> dragon_cb_cz: Za 17t peněz. Od kolegy - vím co s tim je a bejvalýho majitele mám po ruce 

-> David29: Jasný. Manželka má v té SX4 průměr 7.62, ale hodně tomu pomohl slabší provoz v létě a pár delších tras, takže to bylo spíš k sedmi, teď se naopak musí trochu snažit aby se vlezla pod 8... ale je to automat a půlku cesty do práce má klasickou "cukačku" (Průmyslová-Poděbradská a podobný místa). Takže jsme taky celkem spokojený.
Ty jsi to koupil za nějakej pakatel, ne?
Ty jsi to koupil za nějakej pakatel, ne?
-> dragon_cb_cz: Jezdím hlavně do práce, což je asi 10km. A po Praze.
Ale nejsem ten typ, co by to točil max 2000 otáček a na světlech běžně ujíždím všem
Ale nejsem ten typ, co by to točil max 2000 otáček a na světlech běžně ujíždím všem

-> David29: V manuálu mi to zas tak dobrý nepřijde, ale pokud jezdíš hlavně cukačky po Praze, tak asi cajk.
-> David29: o to lepsie
-> castrol: Já myslím že jo, a nějak moc ji nešetřím
-> David29: to je v poho ne ?
Tak ta dáčije, benzin 1.4 od Renaulta mi vyšla asi na 7,7
-> dragon_cb_cz: me to neukazuje min jak 40km :-) takze to pak odhaduju (protoze castej pobyt benzinky neni muj sport a taky proto, ze jezdim vyhradnek Benzine - a dle rozborky motoru to neni od veci)
-> dragon_cb_cz: tu zas fabka pipa pri kazdej moznej prilezitosti 

-> castrol: V tomhle je docela svině ta SX4 - jakmile pípne a rozsvítí kontrolku rezervy, tak dojezd srabácky přestane ukazovat 

-> dragon_cb_cz 05.10.18 19:38:35: Ten dobytek by souhlasil. Budu se muset trochu krotit. Dnes jsem po vjezdu do garáže zaokrouhlil. 

Jinak já jsem ženě pořídil SX4 a od té doby jezdím do práce Aerem - původní logika byla, že vzhledem k mým trasám mi to bude žrát míň než jí. No ale tenhle týden nějak nestíhám a průměr tam svítí 11.7... Ale jezdím teda fakt jako dobytek 

-> Jirik_Tuňák1983: Jj, to mě na těch starejch poctivejch turbech (== ne downsizovanejch malorážkách) baví nejvíc - ta ochota za to vzít prakticky kdykoliv a v libovolné civilně dosažitelné rychlosti.
-> dragon_cb_cz 05.10.18 16:44:52: Dnes jsem vezl nového pracovníka.
Tak tam bylo nějaký ticho, občas něco drmolil a furt naprázdno šmátral po madlu, ale nemohl na něj dosáhnout. Kvůli vajíčku je sedačka nadoraz vzadu. Po příjezdu pak hezky cinkal výfuk. Je tedy pravda, že na nepřipraveného to bylo z mojí strany fakt vošklivý.
I třeba kolem 180ti je zajímavý, jak to po přidání chytne kopanec a táhne to s přičupnutým zadkem dál. 



-> dragon_cb_cz 05.10.18 16:44:52: Většinou měly odbržděno i víc, ale ne o moc. Spotřeba je očekávatelně katastrofální a dá se dostat i na více.
-> Jirik_Tuňák1983: Aha, já myslel 200... věřím že to líné není, i když to XWD asi přidá na váze solidně. 9-3 s XWD je kvůli tomu prý znatelně línější než obyč 9-3 2.8V6 - a to má asi 22kW navíc.
-> dragon_cb_cz 05.10.18 13:51:26: Na brzdě jsem s tím nebyl, ale je to docela svižné. Možná s tím ještě něco udělám. Továrně to má mít 210.
-> Jarda: U lehčího auta klidně i míň než těch 200 koní... vždycky když jednou za čas proženu 900, tak jakmile trochu ohřeju motor a poprvý tomu trochu šlápnu, tak mám stejnej rohlík jako Jiří na foto 

-> Jirik_Tuňák1983 05.10.18 13:24:10: a jak malo staci k radosti

Pěknej rozstřel a není jeden.
-> Tomaso435: Já jsem si i tím kilem nebo třeba MB svoje odjezdil a i tak slušný auto celkem ocením. O1 bych asi kousnul, pokud bych tam jezdil sám nebo max ve 2 a vyměnily se tomu sedačky za něco lidskýho...
-> Jirik_Tuňák1983 02.10.18 07:19:54: když vono, 90% lidí vubec nezajimá zda se jedná o ten nebo ten typ motoru. Pro ně je podstatný že je to velký - vejde se kočárak , že je to nafta - žere to o 2 litry mín než minulá nafta, a že je to relativně cajk a nehni je to nijak drasticky.
-> dragon_cb_cz 02.10.18 10:16:49: takovýhle detaily nikdo moc neřeší. prostě auto, relativně novější, jezdí dobře a tím pádem o nic nejde.
jako jasný znám lidi co by z principu škodovkou nejezdili, nebo prostě si potrpěj na obývací pokoj s 4k televizorem v autě, ale to je jen rozmazlenost. takovejm bych přál škodu 100 aby zjistili jak se běžně jezdilo :-D
a jinak forman na 75km do kopců tam a 75km do nížin zpět za 5,7. což jde.
-> dragon_cb_cz 02.10.18 10:16:49: takovýhle detaily nikdo moc neřeší. prostě auto, relativně novější, jezdí dobře a tím pádem o nic nejde.
jako jasný znám lidi co by z principu škodovkou nejezdili, nebo prostě si potrpěj na obývací pokoj s 4k televizorem v autě, ale to je jen rozmazlenost. takovejm bych přál škodu 100 aby zjistili jak se běžně jezdilo :-D
a jinak forman na 75km do kopců tam a 75km do nížin zpět za 5,7. což jde.
-> charon: tak 106ka váží co půlka oktávky...
-> Jarda - zrušená registrace 02.10.18 08:13:55: koukni na synchronizaci vačky v diagnostice 
edit: u mě maji možná trochu vliv i gumy 225/45 r17

edit: u mě maji možná trochu vliv i gumy 225/45 r17
Já mám ve 106tce 1.1 HDZ na couračky do práce (25km tam, 25 zpět po mizernejch silnicích) průměr kolem 6,5. A manželka má s jedničkovou octou tdi 66kw na ještě větší couračky (12 km tam, 12 zpět + jízdy po městě) taky kolem 6,5 ...
-> dragon_cb_cz 02.10.18 12:32:10: Jo ten sb ramene u octavy neni zrovna nejstastnejsi, ale zas treba flak gumy u fabky neni zrovna vyhra, sice to tak nedrnca, ale zas co ta geometrie... 407 nevim, neznam...
Me se libi ta jednoducha predni naprava servisovatelnosti podobna felde, o to horsi je zas zadni :/.
Me se libi ta jednoducha predni naprava servisovatelnosti podobna felde, o to horsi je zas zadni :/.
-> Jarda: No že je to jak přesednout z kočáru na žebřiňák...
-> dragon_cb_cz 02.10.18 10:16:49: co to ma spolecneho s busem?

-> Tomaso435 01.10.18 19:14:06: To mohl rovnou začít jezdit busem...
-> Jarda:
Na najetých kilometrech aspoň u turbodieselů prakticky nezáleží. Záleží na technickém stavu a seřízení, zejména u PD.
Na najetých kilometrech aspoň u turbodieselů prakticky nezáleží. Záleží na technickém stavu a seřízení, zejména u PD.
-> Jarda/felda: Pritelkyne zacala s pd 74 kvuli brzdam jezdit brzda-plyn a misto za 6, jezdi za 8 :)
Ja to stejne nechapu, ve zdase byla 4kola pd 6q, najeto pul mega, stav vyborny - mel to pro sebe sef dopravy a nerad to pujcoval a kdyz jsem tomu daval, tak jsem se snad nikdy nedostal pres 5,7 pak jsem dostal vynadano, jak s tim litam... Trasy teda vetsinou nebyly pod 100km, spis vic, nez 200.
Ja to stejne nechapu, ve zdase byla 4kola pd 6q, najeto pul mega, stav vyborny - mel to pro sebe sef dopravy a nerad to pujcoval a kdyz jsem tomu daval, tak jsem se snad nikdy nedostal pres 5,7 pak jsem dostal vynadano, jak s tim litam... Trasy teda vetsinou nebyly pod 100km, spis vic, nez 200.
Atmosfera renault 1.6 16V, obyc verze bez turba, r. v. 2009 a 85kW, spotreba po meste 9 litru s docela tezkym Grand Scenicem. A ani na dalky se nedostanu pod 8,5/100, i když to má 6-ti kvalt.
-> Jarda/felda:
Však jo. On to ale za málo nezajede nikdo s ničim, kdyby se nesnažil.
E: a domnívám se, že se Economy Runu nezúčastňujou lidi, který o zásasách úsporný jízdy nemaj šajn. Spíš bych řek, že v takovým závodu docela hraje roli náhoda.
Však jo. On to ale za málo nezajede nikdo s ničim, kdyby se nesnažil.
E: a domnívám se, že se Economy Runu nezúčastňujou lidi, který o zásasách úsporný jízdy nemaj šajn. Spíš bych řek, že v takovým závodu docela hraje roli náhoda.
-> palinator 02.10.18 07:28:20: jo uznávám že 74kw pd umí být úsporný, ale v těhle "závodech" je to o řidiči 

-> Pavel P@nkáč: Ja sa teraz tiež do 10L nespracem ani náhodou ... Nie je to na krátke trasy ...